Je hebt er in ieder geval geen leraar mee neergestoken........denk ikquote:Op donderdag 17 juli 2025 08:48 schreef D. het volgende:
[..]
Had ik destijds ook
Maar dat hoorde bij mijn rol
Kan me alleen niet meer herinneren of het een echt mes was, aannemelijk dat het dat niet was
Nou, wat een gekte.quote:Op donderdag 17 juli 2025 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het wordt steeds gekker Deisyy. Nergens ben je meer veilig zie je wel.
Ja we leven in een raar tijdperk helaasquote:
Om een appeltje te schillenquote:Op donderdag 17 juli 2025 08:37 schreef Deisyy het volgende:
Waarom neemt iemand een mes mee naar de afscheidsmusical van groep 8?
Nee, deden alleen kinderen meequote:Op donderdag 17 juli 2025 08:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt er in ieder geval geen leraar mee neergestoken........denk ik
Ik heb ook altijd een mes bij me.quote:Op donderdag 17 juli 2025 08:37 schreef Deisyy het volgende:
Waarom neemt iemand een mes mee naar de afscheidsmusical van groep 8?
Was het daar maar voor gebruikt ipv in een mens te stekenquote:
Ze onderzoeken de rol van twee andere verdachten. (Flauwe woordspeling) Ernstig genoeg.quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was het daar maar voor gebruikt ipv in een mens te steken
Waren het nu kinderen die gestoken hebben of volwassenen, dat heb ik nog niet gelezenquote:Op donderdag 17 juli 2025 10:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze onderzoeken de rol van twee andere verdachten. (Flauwe woordspeling) Ernstig genoeg.
Goeiemorgen.
Een volwassen man, met twee andere betrokkenen die volgens mij bekend staan als agressief.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waren het nu kinderen die gestoken hebben of volwassenen, dat heb ik nog niet gelezen
Volwassenen die hadden ruzie. Een leraar kwam tussenbeide om de boel te sussen en die is dus neergestoken.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waren het nu kinderen die gestoken hebben of volwassenen, dat heb ik nog niet gelezen
Op naar Schiermonnikoogquote:Op woensdag 16 juli 2025 14:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik zie toch wel een correlatie. De groene zone met meer neerslag ligt ongeveer tussen de Nederrijn en de IJssel:
[ afbeelding ]
Maar misschien is dat alleen omdat het hoger ligt.
Wat een drama...quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Volwassenen die hadden ruzie. Een leraar kwam tussenbeide om de boel te sussen en die is dus neergestoken.
quote:De politie heeft drie mensen aangehouden. Een van hen is een 44-jarige man uit Hendrik-Ido-Ambacht, die vlak bij het cultureel centrum werd opgepakt.
Later die avond meldden twee mannen zich bij een ziekenhuis in Rotterdam. Zij bleken volgens de politie betrokken te zijn geweest bij het steekincident. Een van hen, een man van 35 uit Alblasserdam, was gewond bij aankomst en werd aangehouden. De andere man, iemand van 39 uit het Groningse dorp Drieborg, vluchtte het ziekenhuis uit en werd even later in de omgeving gearresteerd. De politie heeft twee auto's in beslag genomen.
NOS
Nou ja volwassenquote:Op donderdag 17 juli 2025 10:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een volwassen man, met twee andere betrokkenen die volgens mij bekend staan als agressief.
Ja en zo ga je dus krijgen dat mensen elkaar niet meer durven helpen in noodsituatiesquote:Op donderdag 17 juli 2025 10:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Volwassenen die hadden ruzie. Een leraar kwam tussenbeide om de boel te sussen en die is dus neergestoken.
Hey Puzziequote:
Weer helemaal opgeknapt?quote:
Was ik alquote:
O gelukkigquote:Op donderdag 17 juli 2025 11:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Was ik al![]()
Ik ben wel heel blij dat mijn kleindochter gisteren weer veilig geland is,
Ik was niet op vakantie, ik hield vakantiequote:Op donderdag 17 juli 2025 11:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O gelukkig
Ze was op vakantie, ja altijd een opluchting he als ze dan weer veilig terug zijn
Mijn kleinzoon is vandaag vertrokken met een stel vrienden naar Italië .
Daar gaan wij dit jaar serieus ook echt heenquote:Op donderdag 17 juli 2025 10:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Op naar Schiermonnikoog![]()
Er staan daar een paar leuke huizen te koop
Hopelijk komt alles goed en houdt hij er niks aan over. Wat een debielenquote:Op donderdag 17 juli 2025 10:49 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Wat een drama...
Hij ligt nog steeds in het ziekenhuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |