Jobquote:
quote:
ja! Ik ook, die eerste de Bus, vond ik echt leuk.quote:
Die was ook leukquote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
ja! Ik ook, die eerste de Bus, vond ik echt leuk.
Jep.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
Toen was tv nog leuk.quote:
Alles in het leven veranderd nou eenmaal , mensen ookquote:
Seki!quote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:22 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Jep.
Zat ook zo'n crimineel in ofzo...
Ben de naam ff kwijt.
Zekers.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Alles in het leven veranderd nou eenmaal , mensen ook
Ja die.quote:
Ik had daar een paar jaar geleden een interview mee gelezen. Was wel heel interessant. Hij is rustig en kalm geworden.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:25 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ja die.
Wat zal daarvan zijn geworden...
Maar jij was zelf 25 jaar ook heel anders, mag ik hopenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:24 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Zekers.
Pakweg 25 jaar terug was een hele andere wereld.
En Koen.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
En een heel ander FOK!....................quote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:24 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Zekers.
Pakweg 25 jaar terug was een hele andere wereld.
Dat zekerquote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
En een heel ander FOK!....................
Toen was ik nog vrijgezelquote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar jij was zelf 25 jaar ook heel anders, mag ik hopenhet leven is één grote les
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
En een heel ander FOK!....................
Het leven is één grote flesquote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar jij was zelf 25 jaar ook heel anders, mag ik hopenhet leven is één grote les
Dat is hele andere koekquote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het leven is één grote fles![]()
25 jaar terug zat ik in de VS of Canada.
Jonkiequote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:47 schreef Aoibhin het volgende:
25 jaar terug was ik een heel klein Jobietje
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:47 schreef Aoibhin het volgende:
awwwwquote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:47 schreef Aoibhin het volgende:
ik dacht dat je een gedicht aan het postten was...toen kwam ik bij "godverdomme, ik heb een nieuwe toetsenbord"quote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:59 schreef Puzzie het volgende:
Leeftijd zegt op zich weinig![]()
Niets eigenlijk![]()
Hoe je met elkaar klikt is belangrijk![]()
Goddomme , ik heb een nieuw toetsenbord , en ik word gek van dat ding![]()
Wel heel lief van mijn zoon gekregen maar de toetsen hebben om de 2 sec een andere kleur en ik ben meer bezig met fouten herstellen dan dat ik aan typen toekom![]()
Kut capslock en ik kan niet zo goed omgaan met veranderingen![]()
![]()
Helemaal van slag door die regenboog ellende
Niet echt neequote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik dacht dat je een gedicht aan het postten was...toen kwam ik bij "godverdomme, ik heb een nieuwe toetsenbord"
Lief van je zoon inderdaad, maar klinkt inderdaad wat onpraktischquote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:59 schreef Puzzie het volgende:
Niets eigenlijk![]()
Wel heel lief van mijn zoon gekregen maar de toetsen hebben om de 2 sec een andere kleur en ik ben meer bezig met fouten herstellen dan dat ik aan typen toekom![]()
![]()
Je was me net voor.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:10 schreef Aoibhin het volgende:
Zoals @:Koen66 altijd zegt: age is just a number
Mensen worden geestelijk niet ouder dan een bepaalde leeftijd.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:10 schreef Aoibhin het volgende:
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:10 schreef Aoibhin het volgende:
Alleen is dat van jou wel heel erg kleinquote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:10 schreef Aoibhin het volgende:
Ik had een toetsenbord met rode lampjes, en dat vond ik heel rustgevend maar dit trek ik nietquote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lief van je zoon inderdaad, maar klinkt inderdaad wat onpraktisch
Ohoh, en wat vonden ze van je voet? Mag ie blijven?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik had een toetsenbord met rode lampjes, en dat vond ik heel rustgevend maar dit trek ik niet![]()
Tussendoor telefoon van het ziekenhuis , voor mijn voet .. nog drukker in mijn hoofd
Daar ga ik binnenkort achter komenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ohoh, en wat vonden ze van je voet? Mag ie blijven?
Prikkelsquote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik had een toetsenbord met rode lampjes, en dat vond ik heel rustgevend maar dit trek ik niet![]()
Tussendoor telefoon van het ziekenhuis , voor mijn voet .. nog drukker in mijn hoofd
Je lichaam takelt inderdaad op een gegeven moment af, is niets aan te doen. Je hebt wel enige invloed op hoe vroeg dat proces begint.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:13 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Mensen worden geestelijk niet ouder dan een bepaalde leeftijd.
Ik kende iemand van in de 80 die zich voelde als iemand van begin 20...maar lichamelijk werkte dat helaas niet
Ik vind dat je voet mag blijvenquote:
Precies dat ja!!quote:
Ligt er maar aan hoe goed je het hebt onderhouden.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je lichaam takelt inderdaad op een gegeven moment af, is niets aan te doen. Je hebt wel enige invloed op hoe vroeg dat proces begint.
In je windows settings kan dat simpelquote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Precies dat ja!!![]()
Ik ga toch kijken of hij em zo kan instellen dat het toetsenbord een kleur geeft
Dan zal het wel goed komen, als ie weg moest zijn ze veel snellerquote:
Ik kan tegenwoordig echt maar een ding tegelijk. Als mensen me dan gaan storen wordt ik serieus knettergestoord.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Precies dat ja!!![]()
Ik ga toch kijken of hij em zo kan instellen dat het toetsenbord een kleur geeft
quote:
Dit is een regenboogtoetsenbordquote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In je windows settings kan dat simpel
Grapjasquote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zal het wel goed komen, als ie weg moest zijn ze veel sneller
Ik heb dat sowieso welquote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:25 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik kan tegenwoordig echt maar een ding tegelijk. Als mensen me dan gaan storen wordt ik serieus knettergestoord.
Startquote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dit is een regenboogtoetsenbord![]()
[ afbeelding ]
Ik ben allang blij dat het wel één kleur is die telkens veranderd , en niet zoals op die foto maar alsnog word ik er onrustig van![]()
Mijn zoon moet het weer gaan oplossen voor zijn moeder, en anders koop ik een andere
Dat is wel wat veel jaquote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben allang blij dat het wel één kleur is die telkens veranderd , en niet zoals op die foto maar alsnog word ik er onrustig van![]()
Mijn zoon moet het weer gaan oplossen voor zijn moeder, en anders koop ik een andere
Ik had altijd wel overzicht, maar dat is steeds beperkter.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb dat sowieso welMaar ADD dus doe ik vaak van alles tegelijk en dus eigenlijk niets
![]()
Check the manual van dat toetsenboerd... Zo kwam ik er ook achter om mijn kleur aan te passen ... hier slechts 3 kleurenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Niet echt nee![]()
Maar mijn onderschrift zegt vrij duidelijk hoe ik over leeftijd denk![]()
Dat toetsenbord ......... een drama
Ik zal eens op zoek gaan want ik kom er niet uit, maar ik ga het ook ff voorleggen aan mijn zoon, die weet alles , ik duidelijk nietquote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Start
Instellingen
Persoonlijke instellingen
Dynamische verlichting
Daar zou je toetsenbord dan moeten staan en kan je het e.e.a. aanpassen
Ik had ook rood en daar werd ik rustig vanquote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:42 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dat is wel wat veel ja![]()
Die van mij is alleen rood.
[..]
Ik had altijd wel overzicht, maar dat is steeds beperkter.
Ik heb allerlei manuals gedownload, maar het komt ooit goed, voorlopig niet ,dat heb ik al wel doorquote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Check the manual van dat toetsenboerd... Zo kwam ik er ook achter om mijn kleur aan te passen ... hier slechts 3 kleuren
Die van mij zijn groen,quote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:46 schreef engine het volgende:
Kleurtjesmijn toetsen zijn oranje en degene die je indrukt worden even groen en dan weer langzaam oranje
Die optie heeft het niet om toetsen afzonderlijk in te stellen?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die van mij zijn groen,
ik krijg alleen mijn wasd toetsen niet in een andere kleur
Nog niet gevonden in ieder gevalquote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:54 schreef engine het volgende:
[..]
Die optie heeft het niet om toetsen afzonderlijk in te stellen?
Handig zo'n zoon die alles weetquote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zal eens op zoek gaan want ik kom er niet uit, maar ik ga het ook ff voorleggen aan mijn zoon, die weet alles , ik duidelijk niet
Ja dat is wel fijnquote:
Die van mij doet dat ook allemaal.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja dat is wel fijnHij heeft mijn pc ook zelf gebouwd
Die van mij ook. Lieverds hebben we, ik zoek niet meer, ik vraag het hem gelijk tegenwoordig, zo ben ik eens 2 dagen met mijn nieuwe telefoon bezig geweest en had het al opgegeven, hij komt thuis, ik vraag het, hij doet het gelijk goed voor.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja dat is wel fijnHij heeft mijn pc ook zelf gebouwd
Hij komt van de game generatie , niet ytquote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:02 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Die van mij doet dat ook allemaal.
De YouTube generatieze vinden alles op YouTube en weten dan hoe het werkt.
Gamen, YouTube....quote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij komt van de game generatie , niet yt
Dat is waarquote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:06 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Gamen, YouTube....
Alles via internet in ieder geval.
Je smileys doen het wel goed op je nieuwe toetsenbordquote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:59 schreef Puzzie het volgende:
Niets eigenlijk![]()
![]()
Die zijn van FOK!quote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je smileys doen het wel goed op je nieuwe toetsenbord
Oke, even boos gemaakt en gevondenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:54 schreef engine het volgende:
[..]
Die optie heeft het niet om toetsen afzonderlijk in te stellen?
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:46 schreef engine het volgende:
Kleurtjesmijn toetsen zijn oranje en degene die je indrukt worden even groen en dan weer langzaam oranje
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je smileys doen het wel goed op je nieuwe toetsenbord
is je toetsenbord layout niet gewoon anders?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:59 schreef Puzzie het volgende:
Niets eigenlijk![]()
![]()
Wat staat er op het menu?quote:
Ja nee precies dat dusquote:
Neequote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:47 schreef mschol het volgende:
[..]
is je toetsenbord layout niet gewoon anders?
Teringquote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vroeger maakten we ze het tegenovergestelde wijsquote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zal eens op zoek gaan want ik kom er niet uit, maar ik ga het ook ff voorleggen aan mijn zoon, die weet alles , ik duidelijk niet
Macaroniquote:
Lekkerquote:
Mij viel het ook al opquote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:16 schreef Domnivoor het volgende:
Lekker fris opeens hier. Volgens mij hebben ze de airco aangezet
[ afbeelding ]
Heerlijk, ik hou der van.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:16 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Nou jaaaa, dat ziet er bijzonder uitquote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:16 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vroeger maakten we ze het tegenovergestelde wijs
Mijn vader wist alles van computers en mobiels, als ik iets niet wist belde ik hem op en hoppa hij wist hetquote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]![]()
Op het gebied van pc problemen ken ik mijn plek![]()
![]()
Daar ben ik wel onhandig in , en kinderen groeien daar mee op, mijn zoon zat al heel vroeg in dat game wereldje en hoe alles werkt met computers![]()
Mijn moeder raakt sowieso van alles wat met computers te maken heeft in de stress, wel grappig, ik zit daar precies tussen
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:16 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn collega, die net zo oud is als ik, moest vanmiddag geholpen worden met het aanmaken van ene Google-account. Dat soort dingen doet haar manquote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]![]()
Op het gebied van pc problemen ken ik mijn plek![]()
![]()
Daar ben ik wel onhandig in , en kinderen groeien daar mee op, mijn zoon zat al heel vroeg in dat game wereldje en hoe alles werkt met computers![]()
Mijn moeder raakt sowieso van alles wat met computers te maken heeft in de stress, wel grappig, ik zit daar precies tussen
Hier ook, zonnig ook. Hoe meer ik naar huis reed hoe blauwer de lucht werd.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, een groot contrast. En het is nog steeds droog hier.
Dwazenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:24 schreef marcb1974 het volgende:
Sommige mensen
https://www.hln.be/buiten(...)n-50-meter~a0702334/
Dat is fijn !! Ik had geen vader en in mijn tijd waren er nog geen computers en internetquote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn vader wist alles van computers en mobiels, als ik iets niet wist belde ik hem op en hoppa hij wist het
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn collega, die net zo oud is als ik, moest vanmiddag geholpen worden met het aanmaken van ene Google-account. Dat soort dingen doet haar man
WTFquote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:24 schreef marcb1974 het volgende:
Sommige mensen
Zo heftig.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:24 schreef marcb1974 het volgende:
Sommige mensen
mijn pa zat in de IT; verrassend dat ik vervolgens ook een complete IT nerd werdquote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn vader wist alles van computers en mobiels, als ik iets niet wist belde ik hem op en hoppa hij wist het
Dat is best bijzonder voor die leeftijd.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De appel valt niet ver van de boomquote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:29 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn pa zat in de IT; verrassend dat ik vervolgens ook een complete IT nerd werd
Mijn pa was 92 en hat het nieuwste van het nieuwste, pc, laptop, ipad, en mobielquote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is fijn !! Ik had geen vader en in mijn tijd waren er nog geen computers en internet
Ik kan heel veel ,maar niet alles , mijn moeder vind het allemaal ingewikkeld , die doet ook weinig daarmee , dus dat begrijp ik dan ook wel , gelukkig kunnen wij haar daar mee helpen
Dan heb je er wel verstand vanquote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:29 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn pa zat in de IT; verrassend dat ik vervolgens ook een complete IT nerd werd
Het is voor oudere mensen ook best een gedoe en ingewikkeld, en ze kunnen er bijna niet omheen.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is fijn !! Ik had geen vader en in mijn tijd waren er nog geen computers en internet
Ik kan heel veel ,maar niet alles , mijn moeder vind het allemaal ingewikkeld , die doet ook weinig daarmee , dus dat begrijp ik dan ook wel , gelukkig kunnen wij haar daar mee helpen
Dat doet het altijd goed, kinderen in auto's achterlatenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo heftig.
Las vanmiddag een moeder in California, laat haar baby en 2 jarig uren in een auto zitten om fillers te laten [laatsen
Ze had wel de airco op 15 gezet maar het schijnt dat die vanzelf uitgaat als de auto niet meer rijd.
De baby had een temp van 42 graden en heeft het niet overleefd, de 2 jarige heeft het wel overleefd
Ja ik kreeg altijd zijn oude iphone als hij een nieuwe kocht.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is best bijzonder voor die leeftijd.
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik had gedacht dat die regenboog jou wel zou aanspreken
Het is toch niet te geloven, je kleine kinderen uren achterlaten in de auto om fillers te laten zettenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat doet het altijd goed, kinderen in auto's achterlaten
Mijn moeder heeft het allemaal , en ze doet er ook wel dingen op/mee maar zij is meer een doener op een ander gebied , zij weet alles over kunst of creatieve dingen , en dat is iets totaal anders.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn pa was 92 en hat het nieuwste van het nieuwste, pc, laptop, ipad, en mobiel
Mijn moeder moest er ook niets van weten
Ja daar maak ik me soms wel druk overquote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is voor oudere mensen ook best een gedoe en ingewikkeld, en ze kunnen er bijna niet omheen.
Sterkte! Ik denk dat na iPhone alles weer ontzettend wennen is. Marktplaats heeft vaak leuke tweedehands voor een leuke prijs.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik kreeg altijd zijn oude iphone als hij een nieuwe kocht.
Nu is hij niet meer en moet ik een nieuwe tel hebben een Iphone kan ik niet betalen.
Heb nu een motoroala ben al vanaf vrijdag bezig om alles van de IPhone over te zetten op de Motorola
euhhhhh lukt dus niet
Dat is ook heel mooiquote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft het allemaal , en ze doet er ook wel dingen op/mee maar zij is meer een doener op een ander gebied , zij weet alles over kunst of creatieve dingen , en dat is iets totaal anders.
Ik had nog nooit een nieuwe gehad, dus heb er nu vast een gekregen voor mijn verjaardagquote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sterkte! Ik denk dat na iPhone alles weer ontzettend wennen is. Marktplaats heeft vaak leuke tweedehands voor een leuke prijs.
Succes met wennen, even door de zure appel heen bijtenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had nog nooit een nieuwe gehad, dus heb er nu vast een gekregen voor mijn verjaardag
Ik ben er bang voor maar goed een gekregen paard moet je niet in de bek kijkenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Succes met wennen, even door de zure appel heen bijten
He, mocht je weer eens uitgelaten wordenquote:
Marcuszquote:Op dinsdag 15 juli 2025 23:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
He, mocht je weer eens uitgelaten worden
Slyquote:Op dinsdag 15 juli 2025 23:45 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Marcusz![]()
Yes! Same psych ward als the Duck! Same probation!
En jij al wat beter inmiddels met de hartslag?
Oke, gelukkig. Sterkte dan verder met die medicatie!quote:Op dinsdag 15 juli 2025 23:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sly
Oeh, rellen daar dus samen?
Hartslag is oke, nog wat onrustig.
Nu meer last van de medicatie die afgebouwd moet worden
Mooi.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 23:51 schreef marcb1974 het volgende:
Zal wel goed komen, hopelijk begin volgende week er vanaf.
Doe je goed, daar zijn dat soort afdelingen ook voor.
Waarom angstdempers? Wat is daar de lol aan?
Geen idee.quote:Op woensdag 16 juli 2025 00:19 schreef marcb1974 het volgende:
Maar werkt angstaanjagers niet beter om ze nog meer te laten meelopen met de kudde?
Sly lig je in het ziekenhuis? Of begreep ik het niet goed. Gaat ie?quote:Op woensdag 16 juli 2025 00:29 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Geen idee.
Maar dit levert genoeg op![]()
Ga pitten. Laters Marcus
Goed voor de natuur idd.quote:Op woensdag 16 juli 2025 08:53 schreef Prisha het volgende:
Hier vanochtend regen. Plantjes zijn blij
quote:Op woensdag 16 juli 2025 01:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Thuis, 4daagse feesten.. Kan niets tegenop
ik ook en vrijdagquote:
quote:
Even zwaaien dan als er een camera in de buurt isquote:
Gezelligquote:
Goed opletten bij Shownieuws morgenavondquote:Op woensdag 16 juli 2025 10:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Even zwaaien dan als er een camera in de buurt is
Ga ik doenquote:Op woensdag 16 juli 2025 10:51 schreef engine het volgende:
[..]
Gezellig
[..]
Goed opletten bij Shownieuws morgenavond
Dat kan ik beamenquote:Op woensdag 16 juli 2025 12:13 schreef Prisha het volgende:
Ik lees en zie dat het met bakken de lucht uit komt in Wijchen nu.
Awww echt sneu juist vandaagquote:
Ik krijg berichten door van maatjes en andere wandelaars dat ze in hun schoenen soppenquote:Op woensdag 16 juli 2025 12:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, al zijn het wel korte buien.
Ja, het zijn lokaal heftige plensers. Nu al een tijdje droog hier, maar dan kan 200 meter verderop anders zijn.quote:Op woensdag 16 juli 2025 12:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik krijg berichten door van maatjes en andere wandelaars dat ze in hun schoenen soppen. Als het valt, valt het veel en hard.
micro-lokaalquote:Op woensdag 16 juli 2025 12:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, het zijn lokaal heftige plensers. Nu al een tijdje droog hier, maar dan kan 200 meter verderop anders zijn.
LOL, best raar idd, wand die wind moet ergens blijven of vandaan komenquote:Op woensdag 16 juli 2025 12:56 schreef Prisha het volgende:
Vind ik altijd zo bijzonder...is het windstil en dan komt er een enorme stortbui en dan waait het ineens zo hard dat de paraplu's helemaal omklappen. Is de bui voorbij, dan is de wind ook weer weg.
ja precies! Hoe zit dat?!quote:Op woensdag 16 juli 2025 12:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
LOL, best raar idd, wand die wind moet ergens blijven of vandaan komen
normaliter ik ook, maar in dit geval voor de betrokkenen even nietquote:Op woensdag 16 juli 2025 13:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
Net door de regen naar huis gefietst, maar ik vind die zomerse regenbuitjes juist heerlijk
Buien ontstaan door stijging van warme lucht, maar die lucht daalt ook weer en dat is voor de bui uit.quote:
Ik heb tijdens mijn werk (postbezorger, voor die het niet weten)wel eens gehad, dat ik in een tokkiebeurt ongevraagd een werkende tuinslang op mij gericht kreeg. ("Ja \de postbezorger heeft ook verkoeling nodig"). Dat vond ik ook heerlijk en liet dat ook merken..quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
normaliter ik ook, maar in dit geval voor de betrokkenen even niet![]()
Ik kan me wel een paar keer herinneren dat er in de zomer een regenbui was dat warm was. Net alsof je onder een lauw-warme douche stond. Dat was wel zalig
damn...er is echt nog een logische verklaring ookquote:Op woensdag 16 juli 2025 13:07 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Buien ontstaan door stijging van warme lucht, maar die lucht daalt ook weer en dat is voor de bui uit.
nééquote:Op woensdag 16 juli 2025 13:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb tijdens mijn werk (postbezorger, voor die het niet weten)wel eens gehad, dat ik in een tokkiebeurt ongevraagd een werkende tuinslang op mij gericht kreeg. ("Ja \de postbezorger heeft ook verkoeling nodig"). Dat vond ik ook heerlijk en liet dat ook merken..![]()
Heel simpel iddquote:Op woensdag 16 juli 2025 13:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
damn...er is echt nog een logische verklaring ook
logisch inderdaadquote:Op woensdag 16 juli 2025 13:11 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Heel simpel idd![]()
En dan ligt het weer aan de bui hoe hard het waait. In de zomer heb je meer warme lucht, die vaak hoger stijgt en dan kan je zware windstoten krijgen of valwinden...
Bij een bui stijgt warme lucht op en koelt af. Regen valt omlaag en neemt koude lucht mee. Die blaast ineens hard naar buiten: dat is de wind. Als de bui voorbij is, stopt die luchtstroom en wordt het weer stil. De wind komt dus uit de bui zelf.quote:
Om de stad heen, dat is ook wel bijzonder.quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:30 schreef Domnivoor het volgende:
Gisteren hadden we hier wel een frisse wind maar geen buien. Die vielen verderop.
Ik heb vaker meegemaakt dat regen en onweer om de stad heen trekken als het erg warm is.
Ik kom ook uit die omgeving en kan erover meepraten.quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
Om de stad heen, dat is ook wel bijzonder.
Ik weet wel dat we vaak zagen dat een bui bij een rivier of bij de Grebbeberg bleef hangen. Ik zat aan de ene kant van de Grebbeberg en Nederrijn en mijn moeder aan de andere kant. Dan had ik regen on onweer en zij niet. En dat was niet een enkele keer.
Ik heb dat ooit opgezocht en toen las ik dat het niet zo is dat een onweersbui blijft hangen vanwege een bult of een rivier maar het gebeurde zo vaak, kan me niet voorstellen dat het toeval was.
Onweersbui kan blijven hangen als de stroming op hoogte amper beweegt, dat zie je vaak in de zomer als buien ontstaan in een hogedrukgebied. Warmte onweer noemt men dat en dan is de treksnelheid vaak traag en kan er heel veel neerslag vallen, omdat de bui amper van plek verandert.quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
Om de stad heen, dat is ook wel bijzonder.
Ik weet wel dat we vaak zagen dat een bui bij een rivier of bij de Grebbeberg bleef hangen. Ik zat aan de ene kant van de Grebbeberg en Nederrijn en mijn moeder aan de andere kant. Dan had ik regen on onweer en zij niet. En dat was niet een enkele keer.
Ik heb dat ooit opgezocht en toen las ik dat het niet zo is dat een onweersbui blijft hangen vanwege een bult of een rivier maar het gebeurde zo vaak, kan me niet voorstellen dat het toeval was.
jawel he. Dacht ik ook. Ondanks wat ik gelezen heb, blijf ik dat denken.quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik kom ook uit die omgeving en kan erover meepraten.
De Nederrijn en de keten van heuvels aan de noordzijde ervan vormen een obstakel.
Op een slof en een oude voetbalschoen?quote:
wedstrijd tegen PAOK ?quote:
Maar kan een rivier/keten van heuvels zoals de Utrechtse heuvelrug daar ook impact op hebben?quote:Op woensdag 16 juli 2025 14:04 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Onweersbui kan blijven hangen als de stroming op hoogte amper beweegt, dat zie je vaak in de zomer als buien ontstaan in een hogedrukgebied. Warmte onweer noemt men dat en dan is de treksnelheid vaak traag en kan er heel veel neerslag vallen, omdat de bui amper van plek verandert.
Bij een lagedrukgebied gaat dat meestal veel sneller.
In de Arena? Ze deelden dat altijd met een American Footbalteam toch?quote:Op woensdag 16 juli 2025 14:06 schreef marcb1974 het volgende:
Nog net niet, oefenen op een veld met wel heel veel lijnen er op
ik wil het niet weten denk ik....las dat Sutalo geblesseerd is en Klaassen ziekquote:
Nee, op de toekomst, is ook zonder publiek.quote:Op woensdag 16 juli 2025 14:07 schreef RedShoe het volgende:
[..]
In de Arena? Ze deelden dat altijd met een American Footbalteam toch?
Een rivier niet.quote:Op woensdag 16 juli 2025 14:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
Maar kan een rivier/keten van heuvels zoals de Utrechtse heuvelrug daar ook impact op hebben?
Grappig juist dit, lekker kijken, geen verwachtingen.quote:Op woensdag 16 juli 2025 14:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik wil het niet weten denk ik....las dat Sutalo geblesseerd is en Klaassen ziek
Geen Ideequote:Op woensdag 16 juli 2025 14:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, op de toekomst, is ook zonder publiek.
Dat American Football is al lang weer gestopt toch?
hmmmm. Ik hoor wat je zegt maar ik denk (eigenwijs) er nog wel het mijne vanquote:Op woensdag 16 juli 2025 14:09 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Een rivier niet.
Lagedrukgebieden botsen nog weleens op de Alpen, maar dat zijn bergen.
Vaak is het puur toeval. Hier trekt het onweer ook vaak omheen....
Hoe maakt ze je mond hygienisch, doet dat pijn?quote:Op woensdag 16 juli 2025 14:17 schreef Aoibhin het volgende:
Net naar mondhygiëniste geweest. Nooit zin in, dus fijn dat het achter de rug is
Interesse.quote:Op woensdag 16 juli 2025 14:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
hmmmm. Ik hoor wat je zegt maar ik denk (eigenwijs) er nog wel het mijne van![]()
Volgende vraag: weet je dit allemaal vanwege werk of gewoon interesse?
Accuzuur, dood zeker alles in je mondquote:Op woensdag 16 juli 2025 14:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hoe maakt ze je mond hygienisch, doet dat pijn?
Ik zie toch wel een correlatie. De groene zone met meer neerslag ligt ongeveer tussen de Nederrijn en de IJssel:quote:Op woensdag 16 juli 2025 14:09 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Een rivier niet.
Lagedrukgebieden botsen nog weleens op de Alpen, maar dat zijn bergen.
Vaak is het puur toeval. Hier trekt het onweer ook vaak omheen....
checkquote:Op woensdag 16 juli 2025 14:27 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Interesse.
Ik ben veel bezig met het weer...
hey haii!quote:
Haalt tandplak weg en schaaft donkere plekjes weg (ik heb dat heel snel, dat ik aanslag krijg van koffie en thee). Het doet geen pijn, maar het is ook niet leuk ofzoquote:Op woensdag 16 juli 2025 14:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
We gaan eraanquote:
Halloquote:
nee nog steeds niet...staat nog op m'n lijstjequote:Op woensdag 16 juli 2025 14:51 schreef Aoibhin het volgende:
@:Prisha was jij nou al een keer bij Paleis Lofen geweest in Utrecht? Ik ga daar binnenkort dan eindelijk eens met Domni een kijkje nemen
Ik vind het vervelender dan de tandarts. Met die haakjes tussen je tanden.quote:Op woensdag 16 juli 2025 14:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dan kunnen we jou vertellen hoe het isquote:Op woensdag 16 juli 2025 14:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee nog steeds niet...staat nog op m'n lijstje
Is het Disney kasteel niets voor jou?quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan kunnen we jou vertellen hoe het is
Echt wel.quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind het vervelender dan de tandarts. Met die haakjes tussen je tanden.
Jajaquote:Op woensdag 16 juli 2025 14:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik zie toch wel een correlatie. De groene zone met meer neerslag ligt ongeveer tussen de Nederrijn en de IJssel:
[ afbeelding ]
Maar misschien is dat alleen omdat het hoger ligt.
Maar hier is het dan weer andersomquote:Op woensdag 16 juli 2025 14:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik zie toch wel een correlatie. De groene zone met meer neerslag ligt ongeveer tussen de Nederrijn en de IJssel:
[ afbeelding ]
Wat staat er in de fik?quote:Op woensdag 16 juli 2025 17:29 schreef marcb1974 het volgende:
Grote brand hier in de buurt,
dan blijven de sirenes wel even gaan![]()
Een huis oid gok ik gezien de locatie.quote:
Heftigquote:Op woensdag 16 juli 2025 17:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een huis oid gok ik gezien de locatie.
Al zitten daar ook winkels en studentenhuizen.
Ga het straks wel zien denk ikquote:Op woensdag 16 juli 2025 17:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
HeftigIk hoop maar dat er geen slachtoffers zijn
Brand is altijd k*t.quote:Op woensdag 16 juli 2025 17:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een huis oid gok ik gezien de locatie.
Al zitten daar ook winkels en studentenhuizen.
Bijna altijd,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op woensdag 16 juli 2025 18:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bijna altijd,
er zijn uitzonderingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?
Zonde manquote:Op woensdag 16 juli 2025 19:01 schreef marcb1974 het volgende:
Tomorrowland is begint komende vrijdag pas,
maar is nu al on fire
Letterlijk dan![]()
https://www.ad.nl/buitenl(...)in-te-zien~a065ffa1/
Beter nu dan dat alles vol zit en de paniek uitbreekt.quote:Op woensdag 16 juli 2025 19:01 schreef marcb1974 het volgende:
Tomorrowland is begint komende vrijdag pas,
maar is nu al on fire
Letterlijk dan![]()
https://www.ad.nl/buitenl(...)in-te-zien~a065ffa1/
Er is een oude bioscoop afgefikt. Stond al jaren dichtgetimmerd.quote:Op woensdag 16 juli 2025 17:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
HeftigIk hoop maar dat er geen slachtoffers zijn
Dat zekerja.quote:Op woensdag 16 juli 2025 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Beter nu dan dat alles vol zit en de paniek uitbreekt.
Mooi getimede vogelquote:
Mooie foto zo met die vogel erbijquote:
Er ging iets foutquote:Op woensdag 16 juli 2025 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
De afterfoto![]()
![]()
https://www.hln.be/boom/m(...)~aa5fc169/260113767/
Hier doet ie het gewoonquote:Op donderdag 17 juli 2025 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er ging iets fout
Sorry, deze pagina kon niet gevonden worden. Mogelijk bestaat deze pagina niet meer, of is ze verhuisd. Tikte je zelf het webadres in? Mogelijk staat er een foutje in. Corrigeer het en probeer opnieuw.
O dat is raar.quote:
Oquote:
Had ik destijds ookquote:Op donderdag 17 juli 2025 08:37 schreef Deisyy het volgende:
Waarom neemt iemand een mes mee naar de afscheidsmusical van groep 8?
Het wordt steeds gekker Deisyy. Nergens ben je meer veilig zie je wel.quote:Op donderdag 17 juli 2025 08:37 schreef Deisyy het volgende:
Je hebt er in ieder geval geen leraar mee neergestoken........denk ikquote:Op donderdag 17 juli 2025 08:48 schreef D. het volgende:
[..]
Had ik destijds ook
Maar dat hoorde bij mijn rol
Kan me alleen niet meer herinneren of het een echt mes was, aannemelijk dat het dat niet was
Nou, wat een gekte.quote:Op donderdag 17 juli 2025 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het wordt steeds gekker Deisyy. Nergens ben je meer veilig zie je wel.
Ja we leven in een raar tijdperk helaasquote:
Om een appeltje te schillenquote:Op donderdag 17 juli 2025 08:37 schreef Deisyy het volgende:
Nee, deden alleen kinderen meequote:Op donderdag 17 juli 2025 08:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt er in ieder geval geen leraar mee neergestoken........denk ik
Ik heb ook altijd een mes bij me.quote:Op donderdag 17 juli 2025 08:37 schreef Deisyy het volgende:
Was het daar maar voor gebruikt ipv in een mens te stekenquote:
Ze onderzoeken de rol van twee andere verdachten. (Flauwe woordspeling) Ernstig genoeg.quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was het daar maar voor gebruikt ipv in een mens te steken
Waren het nu kinderen die gestoken hebben of volwassenen, dat heb ik nog niet gelezenquote:Op donderdag 17 juli 2025 10:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze onderzoeken de rol van twee andere verdachten. (Flauwe woordspeling) Ernstig genoeg.
Goeiemorgen.
Een volwassen man, met twee andere betrokkenen die volgens mij bekend staan als agressief.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waren het nu kinderen die gestoken hebben of volwassenen, dat heb ik nog niet gelezen
Volwassenen die hadden ruzie. Een leraar kwam tussenbeide om de boel te sussen en die is dus neergestoken.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waren het nu kinderen die gestoken hebben of volwassenen, dat heb ik nog niet gelezen
Op naar Schiermonnikoogquote:Op woensdag 16 juli 2025 14:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een drama...quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Volwassenen die hadden ruzie. Een leraar kwam tussenbeide om de boel te sussen en die is dus neergestoken.
quote:De politie heeft drie mensen aangehouden. Een van hen is een 44-jarige man uit Hendrik-Ido-Ambacht, die vlak bij het cultureel centrum werd opgepakt.
Later die avond meldden twee mannen zich bij een ziekenhuis in Rotterdam. Zij bleken volgens de politie betrokken te zijn geweest bij het steekincident. Een van hen, een man van 35 uit Alblasserdam, was gewond bij aankomst en werd aangehouden. De andere man, iemand van 39 uit het Groningse dorp Drieborg, vluchtte het ziekenhuis uit en werd even later in de omgeving gearresteerd. De politie heeft twee auto's in beslag genomen.
NOS
Nou ja volwassenquote:Op donderdag 17 juli 2025 10:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een volwassen man, met twee andere betrokkenen die volgens mij bekend staan als agressief.
Ja en zo ga je dus krijgen dat mensen elkaar niet meer durven helpen in noodsituatiesquote:Op donderdag 17 juli 2025 10:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Volwassenen die hadden ruzie. Een leraar kwam tussenbeide om de boel te sussen en die is dus neergestoken.
Hey Puzziequote:
Weer helemaal opgeknapt?quote:
Was ik alquote:
O gelukkigquote:Op donderdag 17 juli 2025 11:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Was ik al![]()
Ik ben wel heel blij dat mijn kleindochter gisteren weer veilig geland is,
Ik was niet op vakantie, ik hield vakantiequote:Op donderdag 17 juli 2025 11:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O gelukkig
Ze was op vakantie, ja altijd een opluchting he als ze dan weer veilig terug zijn
Mijn kleinzoon is vandaag vertrokken met een stel vrienden naar Italië .
Daar gaan wij dit jaar serieus ook echt heenquote:Op donderdag 17 juli 2025 10:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Op naar Schiermonnikoog![]()
Er staan daar een paar leuke huizen te koop
Hopelijk komt alles goed en houdt hij er niks aan over. Wat een debielenquote:Op donderdag 17 juli 2025 10:49 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Wat een drama...
Hij ligt nog steeds in het ziekenhuis.
Dat verwacht je niet, als je naar de musical van je zoon of dochter gaat.quote:Op donderdag 17 juli 2025 11:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hopelijk komt alles goed en houdt hij er niks aan over. Wat een debielen![]()
Vreselijk ook voor de omstanders en de kids die een leuke dag hadden moeten hebben
Dat snapte ikquote:Op donderdag 17 juli 2025 11:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik was niet op vakantie, ik hield vakantie![]()
Binnenkort weer
Ja die is gisteravond weer op NL bodemquote:Op donderdag 17 juli 2025 11:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat snapte ik
Ik had het over je kleindochterdat die terug was van vakantie
Kijk maar meteen rond voor een leuk huisje samenquote:Op donderdag 17 juli 2025 11:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar gaan wij dit jaar serieus ook echt heen
Ik was nog in drieborg afgelopen weekend, dit komt wel heel dichtbijquote:
Ja en daarop zei ik o ze is terug van vakantiequote:Op donderdag 17 juli 2025 11:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja die is gisteravond weer op NL bodem
Nou @Domnivoor je hoort hetquote:Op donderdag 17 juli 2025 11:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Kijk maar meteen rond voor een leuk huisje samen![]()
Het moet wel vaste bewoning worden, vakantiehuis mag niet. Eiland loopt een beetje leeg
Wanneer gaan jullie?
Yepquote:Op donderdag 17 juli 2025 11:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en daarop zei ik o ze is terug van vakantie
Ik had gisteren even mijn kleindochter(3j) hier.quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2025 11:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had gisteren even mijn kleindochter(3j) hier.
Ze had thuis gezegd ik wil even naar oma want ik wil andere nagellak op deze is niet meer goed ( had haar vorige week nagellak gedaan)
Ze kiest dan twee kleurtjes uit een voor de tenen en een voor de handen![]()
Ze blijft dan ook zo stil zitten met die kleine voetjes en handjes
Lak een teennageltje zegt o oma die vind ik toch niet mee haal er maar af.
Zoekt ze een andere uit smeer ik er op Kijk is is mooi, die mag je wel doen![]()
Dan heb ik alles klaar zegt ze Oma moet je die andere doen die het wat steviger maakt![]()
Had ik de vorige keer gedaan een toplaag er over en toen ze vroeg waar die voor was had ik gezegd die maakt het wat steviger zodat het er niet snel af is.
Toen wilde mijn dochter naar huis zegt ze. Nog even wachten hoor mama het is wel droog maar nog niet hard![]()
Ik lag in een deuk, zo mooi dit
Mogguhhquote:
Hey Marcquote:
Ik ook, maar dan een ander eilandquote:Op donderdag 17 juli 2025 11:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou @:Domnivoor je hoort het![]()
We gaan ergens in de herfst
Vlielandquote:
Ook niet, volgend jaar misschien.quote:
Herkenbaarquote:Op donderdag 17 juli 2025 12:32 schreef mschol het volgende:
hekel aan dure aankopen.. zoveel keuzes die ik moet maken
(moet nieuwe fiets hebben)
Lekker rustig daar.quote:
Dan is het eiland er vast nog welquote:
En een mooi eiland , sowieso de eilanden vind ik mooiquote:
Ja of het wordt schier of een Duits eiland, elk jaar een andere met een vriendinquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |