Jobquote:
quote:
ja! Ik ook, die eerste de Bus, vond ik echt leuk.quote:
Die was ook leukquote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
ja! Ik ook, die eerste de Bus, vond ik echt leuk.
Jep.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
Toen was tv nog leuk.quote:
Alles in het leven veranderd nou eenmaal , mensen ookquote:
Seki!quote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:22 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Jep.
Zat ook zo'n crimineel in ofzo...
Ben de naam ff kwijt.
Zekers.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Alles in het leven veranderd nou eenmaal , mensen ook
Ja die.quote:
Ik had daar een paar jaar geleden een interview mee gelezen. Was wel heel interessant. Hij is rustig en kalm geworden.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:25 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ja die.
Wat zal daarvan zijn geworden...
Maar jij was zelf 25 jaar ook heel anders, mag ik hopenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:24 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Zekers.
Pakweg 25 jaar terug was een hele andere wereld.
En Koen.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
En een heel ander FOK!....................quote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:24 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Zekers.
Pakweg 25 jaar terug was een hele andere wereld.
Dat zekerquote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
En een heel ander FOK!....................
Toen was ik nog vrijgezelquote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar jij was zelf 25 jaar ook heel anders, mag ik hopenhet leven is één grote les
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
En een heel ander FOK!....................
Het leven is één grote flesquote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar jij was zelf 25 jaar ook heel anders, mag ik hopenhet leven is één grote les
Dat is hele andere koekquote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het leven is één grote fles![]()
25 jaar terug zat ik in de VS of Canada.
Jonkiequote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:47 schreef Aoibhin het volgende:
25 jaar terug was ik een heel klein Jobietje
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:47 schreef Aoibhin het volgende:
awwwwquote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:47 schreef Aoibhin het volgende:
ik dacht dat je een gedicht aan het postten was...toen kwam ik bij "godverdomme, ik heb een nieuwe toetsenbord"quote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:59 schreef Puzzie het volgende:
Leeftijd zegt op zich weinig![]()
Niets eigenlijk![]()
Hoe je met elkaar klikt is belangrijk![]()
Goddomme , ik heb een nieuw toetsenbord , en ik word gek van dat ding![]()
Wel heel lief van mijn zoon gekregen maar de toetsen hebben om de 2 sec een andere kleur en ik ben meer bezig met fouten herstellen dan dat ik aan typen toekom![]()
Kut capslock en ik kan niet zo goed omgaan met veranderingen![]()
![]()
Helemaal van slag door die regenboog ellende
Niet echt neequote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik dacht dat je een gedicht aan het postten was...toen kwam ik bij "godverdomme, ik heb een nieuwe toetsenbord"
Lief van je zoon inderdaad, maar klinkt inderdaad wat onpraktischquote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:59 schreef Puzzie het volgende:
Niets eigenlijk![]()
Wel heel lief van mijn zoon gekregen maar de toetsen hebben om de 2 sec een andere kleur en ik ben meer bezig met fouten herstellen dan dat ik aan typen toekom![]()
![]()
Je was me net voor.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:10 schreef Aoibhin het volgende:
Zoals @:Koen66 altijd zegt: age is just a number
Mensen worden geestelijk niet ouder dan een bepaalde leeftijd.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:10 schreef Aoibhin het volgende:
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:10 schreef Aoibhin het volgende:
Alleen is dat van jou wel heel erg kleinquote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:10 schreef Aoibhin het volgende:
Ik had een toetsenbord met rode lampjes, en dat vond ik heel rustgevend maar dit trek ik nietquote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lief van je zoon inderdaad, maar klinkt inderdaad wat onpraktisch
Ohoh, en wat vonden ze van je voet? Mag ie blijven?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik had een toetsenbord met rode lampjes, en dat vond ik heel rustgevend maar dit trek ik niet![]()
Tussendoor telefoon van het ziekenhuis , voor mijn voet .. nog drukker in mijn hoofd
Daar ga ik binnenkort achter komenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ohoh, en wat vonden ze van je voet? Mag ie blijven?
Prikkelsquote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik had een toetsenbord met rode lampjes, en dat vond ik heel rustgevend maar dit trek ik niet![]()
Tussendoor telefoon van het ziekenhuis , voor mijn voet .. nog drukker in mijn hoofd
Je lichaam takelt inderdaad op een gegeven moment af, is niets aan te doen. Je hebt wel enige invloed op hoe vroeg dat proces begint.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:13 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Mensen worden geestelijk niet ouder dan een bepaalde leeftijd.
Ik kende iemand van in de 80 die zich voelde als iemand van begin 20...maar lichamelijk werkte dat helaas niet
Ik vind dat je voet mag blijvenquote:
Precies dat ja!!quote:
Ligt er maar aan hoe goed je het hebt onderhouden.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je lichaam takelt inderdaad op een gegeven moment af, is niets aan te doen. Je hebt wel enige invloed op hoe vroeg dat proces begint.
In je windows settings kan dat simpelquote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Precies dat ja!!![]()
Ik ga toch kijken of hij em zo kan instellen dat het toetsenbord een kleur geeft
Dan zal het wel goed komen, als ie weg moest zijn ze veel snellerquote:
Ik kan tegenwoordig echt maar een ding tegelijk. Als mensen me dan gaan storen wordt ik serieus knettergestoord.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Precies dat ja!!![]()
Ik ga toch kijken of hij em zo kan instellen dat het toetsenbord een kleur geeft
quote:
Dit is een regenboogtoetsenbordquote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In je windows settings kan dat simpel
Grapjasquote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zal het wel goed komen, als ie weg moest zijn ze veel sneller
Ik heb dat sowieso welquote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:25 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik kan tegenwoordig echt maar een ding tegelijk. Als mensen me dan gaan storen wordt ik serieus knettergestoord.
Startquote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dit is een regenboogtoetsenbord![]()
[ afbeelding ]
Ik ben allang blij dat het wel één kleur is die telkens veranderd , en niet zoals op die foto maar alsnog word ik er onrustig van![]()
Mijn zoon moet het weer gaan oplossen voor zijn moeder, en anders koop ik een andere
Dat is wel wat veel jaquote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dit is een regenboogtoetsenbord![]()
[ afbeelding ]
Ik ben allang blij dat het wel één kleur is die telkens veranderd , en niet zoals op die foto maar alsnog word ik er onrustig van![]()
Mijn zoon moet het weer gaan oplossen voor zijn moeder, en anders koop ik een andere
Ik had altijd wel overzicht, maar dat is steeds beperkter.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb dat sowieso welMaar ADD dus doe ik vaak van alles tegelijk en dus eigenlijk niets
![]()
Check the manual van dat toetsenboerd... Zo kwam ik er ook achter om mijn kleur aan te passen ... hier slechts 3 kleurenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Niet echt nee![]()
Maar mijn onderschrift zegt vrij duidelijk hoe ik over leeftijd denk![]()
Dat toetsenbord ......... een drama
Ik zal eens op zoek gaan want ik kom er niet uit, maar ik ga het ook ff voorleggen aan mijn zoon, die weet alles , ik duidelijk nietquote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Start
Instellingen
Persoonlijke instellingen
Dynamische verlichting
Daar zou je toetsenbord dan moeten staan en kan je het e.e.a. aanpassen
Ik had ook rood en daar werd ik rustig vanquote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:42 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dat is wel wat veel ja![]()
Die van mij is alleen rood.
[..]
Ik had altijd wel overzicht, maar dat is steeds beperkter.
Ik heb allerlei manuals gedownload, maar het komt ooit goed, voorlopig niet ,dat heb ik al wel doorquote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Check the manual van dat toetsenboerd... Zo kwam ik er ook achter om mijn kleur aan te passen ... hier slechts 3 kleuren
Die van mij zijn groen,quote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:46 schreef engine het volgende:
Kleurtjesmijn toetsen zijn oranje en degene die je indrukt worden even groen en dan weer langzaam oranje
Die optie heeft het niet om toetsen afzonderlijk in te stellen?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die van mij zijn groen,
ik krijg alleen mijn wasd toetsen niet in een andere kleur
Nog niet gevonden in ieder gevalquote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:54 schreef engine het volgende:
[..]
Die optie heeft het niet om toetsen afzonderlijk in te stellen?
Handig zo'n zoon die alles weetquote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zal eens op zoek gaan want ik kom er niet uit, maar ik ga het ook ff voorleggen aan mijn zoon, die weet alles , ik duidelijk niet
Ja dat is wel fijnquote:
Die van mij doet dat ook allemaal.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja dat is wel fijnHij heeft mijn pc ook zelf gebouwd
Die van mij ook. Lieverds hebben we, ik zoek niet meer, ik vraag het hem gelijk tegenwoordig, zo ben ik eens 2 dagen met mijn nieuwe telefoon bezig geweest en had het al opgegeven, hij komt thuis, ik vraag het, hij doet het gelijk goed voor.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja dat is wel fijnHij heeft mijn pc ook zelf gebouwd
Hij komt van de game generatie , niet ytquote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:02 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Die van mij doet dat ook allemaal.
De YouTube generatieze vinden alles op YouTube en weten dan hoe het werkt.
Gamen, YouTube....quote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij komt van de game generatie , niet yt
Dat is waarquote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:06 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Gamen, YouTube....
Alles via internet in ieder geval.
Je smileys doen het wel goed op je nieuwe toetsenbordquote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:59 schreef Puzzie het volgende:
Niets eigenlijk![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |