Sterkte! Ik denk dat na iPhone alles weer ontzettend wennen is. Marktplaats heeft vaak leuke tweedehands voor een leuke prijs.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik kreeg altijd zijn oude iphone als hij een nieuwe kocht.
Nu is hij niet meer en moet ik een nieuwe tel hebben een Iphone kan ik niet betalen.
Heb nu een motoroala ben al vanaf vrijdag bezig om alles van de IPhone over te zetten op de Motorola
euhhhhh lukt dus niet
Dat is ook heel mooiquote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft het allemaal , en ze doet er ook wel dingen op/mee maar zij is meer een doener op een ander gebied , zij weet alles over kunst of creatieve dingen , en dat is iets totaal anders.
Ik had nog nooit een nieuwe gehad, dus heb er nu vast een gekregen voor mijn verjaardagquote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sterkte! Ik denk dat na iPhone alles weer ontzettend wennen is. Marktplaats heeft vaak leuke tweedehands voor een leuke prijs.
Succes met wennen, even door de zure appel heen bijtenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had nog nooit een nieuwe gehad, dus heb er nu vast een gekregen voor mijn verjaardag
Ik ben er bang voor maar goed een gekregen paard moet je niet in de bek kijkenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Succes met wennen, even door de zure appel heen bijten
He, mocht je weer eens uitgelaten wordenquote:
Marcuszquote:Op dinsdag 15 juli 2025 23:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
He, mocht je weer eens uitgelaten worden
Slyquote:Op dinsdag 15 juli 2025 23:45 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Marcusz![]()
Yes! Same psych ward als the Duck! Same probation!
En jij al wat beter inmiddels met de hartslag?
Oke, gelukkig. Sterkte dan verder met die medicatie!quote:Op dinsdag 15 juli 2025 23:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sly
Oeh, rellen daar dus samen?
Hartslag is oke, nog wat onrustig.
Nu meer last van de medicatie die afgebouwd moet worden
Mooi.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 23:51 schreef marcb1974 het volgende:
Zal wel goed komen, hopelijk begin volgende week er vanaf.
Doe je goed, daar zijn dat soort afdelingen ook voor.
Waarom angstdempers? Wat is daar de lol aan?
Geen idee.quote:Op woensdag 16 juli 2025 00:19 schreef marcb1974 het volgende:
Maar werkt angstaanjagers niet beter om ze nog meer te laten meelopen met de kudde?
Sly lig je in het ziekenhuis? Of begreep ik het niet goed. Gaat ie?quote:Op woensdag 16 juli 2025 00:29 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Geen idee.
Maar dit levert genoeg op![]()
Ga pitten. Laters Marcus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |