Macaroniquote:
Lekkerquote:
Mij viel het ook al opquote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:16 schreef Domnivoor het volgende:
Lekker fris opeens hier. Volgens mij hebben ze de airco aangezet
[ afbeelding ]
Heerlijk, ik hou der van.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:16 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Nou jaaaa, dat ziet er bijzonder uitquote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:16 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vroeger maakten we ze het tegenovergestelde wijs
Ja, een groot contrast. En het is nog steeds droog hier.quote:
Mijn vader wist alles van computers en mobiels, als ik iets niet wist belde ik hem op en hoppa hij wist hetquote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]![]()
Op het gebied van pc problemen ken ik mijn plek![]()
![]()
Daar ben ik wel onhandig in , en kinderen groeien daar mee op, mijn zoon zat al heel vroeg in dat game wereldje en hoe alles werkt met computers![]()
Mijn moeder raakt sowieso van alles wat met computers te maken heeft in de stress, wel grappig, ik zit daar precies tussen
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:16 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn collega, die net zo oud is als ik, moest vanmiddag geholpen worden met het aanmaken van ene Google-account. Dat soort dingen doet haar manquote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]![]()
Op het gebied van pc problemen ken ik mijn plek![]()
![]()
Daar ben ik wel onhandig in , en kinderen groeien daar mee op, mijn zoon zat al heel vroeg in dat game wereldje en hoe alles werkt met computers![]()
Mijn moeder raakt sowieso van alles wat met computers te maken heeft in de stress, wel grappig, ik zit daar precies tussen
Hier ook, zonnig ook. Hoe meer ik naar huis reed hoe blauwer de lucht werd.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, een groot contrast. En het is nog steeds droog hier.
Dwazenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:24 schreef marcb1974 het volgende:
Sommige mensen
https://www.hln.be/buiten(...)n-50-meter~a0702334/
Dat is fijn !! Ik had geen vader en in mijn tijd waren er nog geen computers en internetquote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn vader wist alles van computers en mobiels, als ik iets niet wist belde ik hem op en hoppa hij wist het
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn collega, die net zo oud is als ik, moest vanmiddag geholpen worden met het aanmaken van ene Google-account. Dat soort dingen doet haar man
WTFquote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:24 schreef marcb1974 het volgende:
Sommige mensen
Zo heftig.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:24 schreef marcb1974 het volgende:
Sommige mensen
mijn pa zat in de IT; verrassend dat ik vervolgens ook een complete IT nerd werdquote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn vader wist alles van computers en mobiels, als ik iets niet wist belde ik hem op en hoppa hij wist het
Dat is best bijzonder voor die leeftijd.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De appel valt niet ver van de boomquote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:29 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn pa zat in de IT; verrassend dat ik vervolgens ook een complete IT nerd werd
Mijn pa was 92 en hat het nieuwste van het nieuwste, pc, laptop, ipad, en mobielquote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is fijn !! Ik had geen vader en in mijn tijd waren er nog geen computers en internet
Ik kan heel veel ,maar niet alles , mijn moeder vind het allemaal ingewikkeld , die doet ook weinig daarmee , dus dat begrijp ik dan ook wel , gelukkig kunnen wij haar daar mee helpen
Dan heb je er wel verstand vanquote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:29 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn pa zat in de IT; verrassend dat ik vervolgens ook een complete IT nerd werd
Het is voor oudere mensen ook best een gedoe en ingewikkeld, en ze kunnen er bijna niet omheen.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is fijn !! Ik had geen vader en in mijn tijd waren er nog geen computers en internet
Ik kan heel veel ,maar niet alles , mijn moeder vind het allemaal ingewikkeld , die doet ook weinig daarmee , dus dat begrijp ik dan ook wel , gelukkig kunnen wij haar daar mee helpen
Dat doet het altijd goed, kinderen in auto's achterlatenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo heftig.
Las vanmiddag een moeder in California, laat haar baby en 2 jarig uren in een auto zitten om fillers te laten [laatsen
Ze had wel de airco op 15 gezet maar het schijnt dat die vanzelf uitgaat als de auto niet meer rijd.
De baby had een temp van 42 graden en heeft het niet overleefd, de 2 jarige heeft het wel overleefd
Ja ik kreeg altijd zijn oude iphone als hij een nieuwe kocht.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is best bijzonder voor die leeftijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |