Goed voor de natuur idd.quote:Op woensdag 16 juli 2025 08:53 schreef Prisha het volgende:
Hier vanochtend regen. Plantjes zijn blij
quote:Op woensdag 16 juli 2025 01:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Thuis, 4daagse feesten.. Kan niets tegenop
ik ook en vrijdagquote:
quote:
Even zwaaien dan als er een camera in de buurt isquote:
Gezelligquote:
Goed opletten bij Shownieuws morgenavondquote:Op woensdag 16 juli 2025 10:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Even zwaaien dan als er een camera in de buurt is
Ga ik doenquote:Op woensdag 16 juli 2025 10:51 schreef engine het volgende:
[..]
Gezellig
[..]
Goed opletten bij Shownieuws morgenavond
Dat kan ik beamenquote:Op woensdag 16 juli 2025 12:13 schreef Prisha het volgende:
Ik lees en zie dat het met bakken de lucht uit komt in Wijchen nu.
Awww echt sneu juist vandaagquote:
Ja, al zijn het wel korte buien.quote:
Ik krijg berichten door van maatjes en andere wandelaars dat ze in hun schoenen soppenquote:Op woensdag 16 juli 2025 12:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, al zijn het wel korte buien.
Ja, het zijn lokaal heftige plensers. Nu al een tijdje droog hier, maar dan kan 200 meter verderop anders zijn.quote:Op woensdag 16 juli 2025 12:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik krijg berichten door van maatjes en andere wandelaars dat ze in hun schoenen soppen. Als het valt, valt het veel en hard.
micro-lokaalquote:Op woensdag 16 juli 2025 12:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, het zijn lokaal heftige plensers. Nu al een tijdje droog hier, maar dan kan 200 meter verderop anders zijn.
LOL, best raar idd, wand die wind moet ergens blijven of vandaan komenquote:Op woensdag 16 juli 2025 12:56 schreef Prisha het volgende:
Vind ik altijd zo bijzonder...is het windstil en dan komt er een enorme stortbui en dan waait het ineens zo hard dat de paraplu's helemaal omklappen. Is de bui voorbij, dan is de wind ook weer weg.
ja precies! Hoe zit dat?!quote:Op woensdag 16 juli 2025 12:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
LOL, best raar idd, wand die wind moet ergens blijven of vandaan komen
normaliter ik ook, maar in dit geval voor de betrokkenen even nietquote:Op woensdag 16 juli 2025 13:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
Net door de regen naar huis gefietst, maar ik vind die zomerse regenbuitjes juist heerlijk
Buien ontstaan door stijging van warme lucht, maar die lucht daalt ook weer en dat is voor de bui uit.quote:
Ik heb tijdens mijn werk (postbezorger, voor die het niet weten)wel eens gehad, dat ik in een tokkiebeurt ongevraagd een werkende tuinslang op mij gericht kreeg. ("Ja \de postbezorger heeft ook verkoeling nodig"). Dat vond ik ook heerlijk en liet dat ook merken..quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
normaliter ik ook, maar in dit geval voor de betrokkenen even niet![]()
Ik kan me wel een paar keer herinneren dat er in de zomer een regenbui was dat warm was. Net alsof je onder een lauw-warme douche stond. Dat was wel zalig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |