Tof!! Ik moet ook! Nu echt inplannen ergensquote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:30 schreef Domnivoor het volgende:
Paleis Lofen was gaaf![]()
[ afbeelding ]
@:prisha
Je kan het ook bezoeken toch?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 12:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Daar kom ik net vandaan, ik heb een workshop gevolgd in bouwurk
Inmiddels twee keer geweest, gewoon met auto op en neer gereden. Dat heb ik ervoor over.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 08:18 schreef drakin het volgende:
Dit is een mooie stad:
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Ribe_(stad)
11.3 miljoen geabonneerdquote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:04 schreef engine het volgende:
Ik vind dit eigenlijk een hele mooie mainstage
Bekijk deze YouTube-video
Best knap nog wat ze toch kunnen in de korte tijd die ze haddenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:04 schreef engine het volgende:
Beter dan niks idd..quote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Best knap nog wat ze toch kunnen in de korte tijd die ze hadden
Watskebeurtquote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:31 schreef marcb1974 het volgende:
Hmmmm, ook vandaag bewijzen ze weer dat de auto geen goede bewaarplaats voor je baby/kind is
Wat een idioot.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:31 schreef marcb1974 het volgende:
Hmmmm, ook vandaag bewijzen ze weer dat de auto geen goede bewaarplaats voor je baby/kind is
Ja dat vond ik ook wel apart.. pas bij het ophalen door de grootouders kwamen ze erachter dat dat kind er niet wasquote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:50 schreef maily het volgende:
[..]
Wat een idioot.
En de kinderopvang belt dan niet even dat Pietje er nog niet is ....
Ik had nog wat meer resten verwacht, maar zo is het ook primaquote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:04 schreef engine het volgende:
In de achtergrond zie je wel het gesmolten podiumquote:Op vrijdag 18 juli 2025 18:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had nog wat meer resten verwacht, maar zo is het ook prima
Al dat gedoe er om heen is alleen maar voor de show ....quote:Op vrijdag 18 juli 2025 18:40 schreef engine het volgende:
[..]
In de achtergrond zie je wel het gesmolten podiumEn ik vind dit ook wel wat hebben. Simpel podium en muziek
Vast niet maar uiteindelijk is zo'n mainstage ook niet zo bijzonder meer. Een tent met muziek die je leuk vindt is beter.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 18:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Al dat gedoe er om heen is alleen maar voor de show ....
Dus je gaat ook Tomorrow nietquote:Op vrijdag 18 juli 2025 19:26 schreef engine het volgende:
Ik ga voor de muziek of voor een leuk dagje uit met vrienden maar nooit omdat ze ergens het mooiste hoofdpodium hebben
Beetje leuke show is niet verkeerdquote:Op vrijdag 18 juli 2025 19:26 schreef engine het volgende:
Ik ga voor de muziek of voor een leuk dagje uit met vrienden maar nooit omdat ze ergens het mooiste hoofdpodium hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |