Altijd leuk!quote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Themamuziekje erbij
Bekijk deze YouTube-video
Vind ik echt geen aanwinst op YTquote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vind YT shorts soms al lastig om te stoppen.
Hmm Nooit echt handig die werkrelaties...quote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee ik was echt verbaasd, want ik dacht dat de manager al een relatie had, inderdaad dat HAD hij.
Meestal gaat het dan onwerenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:16 schreef Deisyy het volgende:
Vliegende mieren![]()
We zaten vanavond op een terrasje en daar barstte het ineens van de vliegende mieren, dat was snel klaar daar, heel vreemd want het was ook alleen op die plek.
Ik zou prima zonder kunnen idd.. en toch betrap ik mezelf zo nu en dan dat ik er door scrollquote:
Bizar phenomeen vind ik dat.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:16 schreef Deisyy het volgende:
Vliegende mieren![]()
We zaten vanavond op een terrasje en daar barstte het ineens van de vliegende mieren, dat was snel klaar daar, heel vreemd want het was ook alleen op die plek.
Heb ik met Twitter.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zou prima zonder kunnen idd.. en toch betrap ik mezelf zo nu en dan dat ik er door scroll
Herinner me er even aan tegen die tijdquote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hmm Nooit echt handig die werkrelaties...
Vertel me over een half jaar maar of één of allebei er nog werken
@fokai : AddToCallquote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Herinner me er even aan tegen die tijd
Maar vaak komt er inderdaad gesodemieter van.
Ik ga even de maan zoeken.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bizar phenomeen vind ik dat.
Heeft ook iets met de ideale temp te maken dacht ik... en dan gaan ze allemaal... Of was het de maanstand? ...
Ons Janquote:
Die kwam bij toch bij jou uit die contreien?quote:
Geen idee eigenlijk...quote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die kwam bij toch bij jou uit die contreien?
Aha daarom kon ik hem niet vinden.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dees, zo werkt dat niet he !![]()
De maan vind jou
Soms is AI wel handig.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb de Fok AI agent het laten herinneren
google zegt van niet, wel het noorden, Kampen en daarna Drenthe. Niet Fryslân dus, dat was die andere weermanquote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die kwam bij toch bij jou uit die contreien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |