Wat een soapquote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik weet niet of jullie het Coldplay relletje hebben meegekregen.. maar deze is briljant
![]()
[ x ]
Het kwam op TikTok langs tijdens het scrollen, dan moet ik echt weer gaan zoeken. Het is ook wel een mooi verhaalquote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Post ff,! LoL
Heerlijke internet momentjes dit, het gaat helemaal los
Voor die twee nietquote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het kwam op TikTok langs tijdens het scrollen, dan moet ik echt weer gaan zoeken. Het is ook wel een mooi verhaal
Nee voor die twee niet, maar dat hebben ze aan zichzelf te dankenquote:
Lui ding!quote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het kwam op TikTok langs tijdens het scrollen, dan moet ik echt weer gaan zoeken. Het is ook wel een mooi verhaal
Ik zou eerlijk gezegd niet weten wie het zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee voor die twee niet, maar dat hebben ze aan zichzelf te danken
Ik ook niet, ik had ook nog nooit van Astronomer gehoord.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:02 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik zou eerlijk gezegd niet weten wie het zijn.
Ik moest ze ook googlenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:02 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik zou eerlijk gezegd niet weten wie het zijn.
Ik dacht eerst dat het een beroemde sterrenkundige wasquote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik had ook nog nooit van Astronomer gehoord.
Nu wel
Wat een goede soapquote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik moest ze ook googlen
Grappig is ook nog dat die breedgrijnzende vrouw ernaast het hoofd is van "Internal Affairs" .. LOL.. dat verzin je niet
Ik ook, maar ik begreep de hoofdletter nietquote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het een beroemde sterrenkundige was
Nu zijn ze heel bekend in tiktok land.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik had ook nog nooit van Astronomer gehoord.
Nu wel
En ver daar voorbijquote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:05 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Nu zijn ze heel bekend in tiktok land.
Lekkere poppenkast is dat danquote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik moest ze ook googlen
Grappig is ook nog dat die breedgrijnzende vrouw ernaast het hoofd is van "Internal Affairs" .. LOL.. dat verzin je niet
Soms ... heel soms.. denk ik weleens dat ik een visum moet aanvragen voor dat land.. maar beter van nietquote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:05 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Nu zijn ze heel bekend in tiktok land.
Ik post er zelf niets, maar het is wel heel leuk om te kijken, en je komt in een algoritme waardoor je vooral ziet wat je zelf leuk vindt, waaronder veel lekkere receptenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Soms ... heel soms.. denk ik weleens dat ik een visum moet aanvragen voor dat land.. maar beter van niet
Dat soort dingen kun je idd beter niet wetenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:09 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb laatst iets soortgelijks meegemaakt..... dacht ik.
We hadden personeelsfeestje in de Kuip, het concert van Di-rect en het was al wat later op de avond, het was erg warm weer, dus het bier vloeide rijkelijk. Op een bepaald moment stonden we met een paar collega's te dansen, totdat een manager die tegenover mij stond een ander collega die naast hem stond vol op de mond zoende, dus ik wist even niet waar ik moest kijken en voelde me bijna schuldig omdat ik het had gezien.
Dus ik begon daar de volgende dag voorzichtig over tegen een andere collega, toen bleek dat die twee al een tijdje een relatie hebben en het net naar buiten hadden gebracht.
Raar toch, dat ik me ongemakkelijk voelde
Ik vind YT shorts soms al lastig om te stoppen.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik post er zelf niets, maar het is wel heel leuk om te kijken, en je komt in een algoritme waardoor je vooral ziet wat je zelf leuk vindt, waaronder veel lekkere recepten
Maar het was inmiddels legaalquote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat soort dingen kun je idd beter niet weten
Voor sommige mensen werkt het inderdaad nogal verslavend.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vind YT shorts soms al lastig om te stoppen.
Nee ik was echt verbaasd, want ik dacht dat de manager al een relatie had, inderdaad dat HAD hij.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, maar in jouw hoofd nog niet toen je stond te gluren .. dus snap je wel
Altijd leuk!quote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Themamuziekje erbij
Bekijk deze YouTube-video
Vind ik echt geen aanwinst op YTquote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vind YT shorts soms al lastig om te stoppen.
Hmm Nooit echt handig die werkrelaties...quote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee ik was echt verbaasd, want ik dacht dat de manager al een relatie had, inderdaad dat HAD hij.
Meestal gaat het dan onwerenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:16 schreef Deisyy het volgende:
Vliegende mieren![]()
We zaten vanavond op een terrasje en daar barstte het ineens van de vliegende mieren, dat was snel klaar daar, heel vreemd want het was ook alleen op die plek.
Ik zou prima zonder kunnen idd.. en toch betrap ik mezelf zo nu en dan dat ik er door scrollquote:
Bizar phenomeen vind ik dat.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:16 schreef Deisyy het volgende:
Vliegende mieren![]()
We zaten vanavond op een terrasje en daar barstte het ineens van de vliegende mieren, dat was snel klaar daar, heel vreemd want het was ook alleen op die plek.
Heb ik met Twitter.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zou prima zonder kunnen idd.. en toch betrap ik mezelf zo nu en dan dat ik er door scroll
Herinner me er even aan tegen die tijdquote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hmm Nooit echt handig die werkrelaties...
Vertel me over een half jaar maar of één of allebei er nog werken
@fokai : AddToCallquote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Herinner me er even aan tegen die tijd
Maar vaak komt er inderdaad gesodemieter van.
Ik ga even de maan zoeken.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bizar phenomeen vind ik dat.
Heeft ook iets met de ideale temp te maken dacht ik... en dan gaan ze allemaal... Of was het de maanstand? ...
Ons Janquote:
Die kwam bij toch bij jou uit die contreien?quote:
Geen idee eigenlijk...quote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die kwam bij toch bij jou uit die contreien?
Aha daarom kon ik hem niet vinden.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dees, zo werkt dat niet he !![]()
De maan vind jou
Soms is AI wel handig.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb de Fok AI agent het laten herinneren
google zegt van niet, wel het noorden, Kampen en daarna Drenthe. Niet Fryslân dus, dat was die andere weermanquote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die kwam bij toch bij jou uit die contreien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |