quote:Op donderdag 17 juli 2025 18:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo ik ben in de watten gelegd, kleindochter (3 jaar) heeft mijn nagels gelakt
Mooi DotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!

Dat ga jij straks ook krijgen Deisyyquote:

Mooi optijdquote:

Ik ben punctueelquote:

Ik kan niet wachtenquote:Op donderdag 17 juli 2025 19:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat ga jij straks ook krijgen Deisyy

Hoe laat begin je aan de warme maaltijd?quote:

voor je het weet is het zover. Tijd vliegtquote:

Een uur of 9 denk ik.quote:Op donderdag 17 juli 2025 19:12 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Hoe laat begin je aan de warme maaltijd?

quote:Op donderdag 17 juli 2025 18:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo ik ben in de watten gelegd, kleindochter (3 jaar) heeft mijn nagels gelakt
Prachtig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive

Spaanse tijden..quote:

Wij hebben het ook ongeveer even lang , maar zij heeft meer haar , en dikkerquote:Op donderdag 17 juli 2025 18:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb lang haar en zij ook. Alleen heeft zijn van die mooie krullen i k helaas niet

Mooie bos haar dus. IK hou der vanquote:Op donderdag 17 juli 2025 19:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wij hebben het ook ongeveer even lang , maar zij heeft meer haar , en dikker

Met houtskool of briketten?quote:Op donderdag 17 juli 2025 19:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Avond![]()
BBQ aan het aanslingeren

Ah lekkerquote:Op donderdag 17 juli 2025 19:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Avond![]()
BBQ aan het aanslingeren

Gisteren was hij ook al siesta aan het houdenquote:

En het is niet eens tropischquote:Op donderdag 17 juli 2025 19:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gisteren was hij ook al siesta aan het houden

Ze is half Turks en heeft ook Indo bloed , en vaak hebben die mensen prachtig dik haar waar ik bijna jaloers op kan wordenquote:Op donderdag 17 juli 2025 19:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooie bos haar dus. IK hou der van
Mijn kleindochter heeft nog niet echt dik haar wel mooie krulen maar die zullen ook wel verdwenen

O ja die hebben inderdaad meestal een dikke bos.quote:Op donderdag 17 juli 2025 19:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze is half Turks en heeft ook Indo bloed , en vaak hebben die mensen prachtig dik haar waar ik bijna jaloers op kan worden![]()
Dat heb ik allemaal niet

Ja echt welquote:Op donderdag 17 juli 2025 19:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja die hebben inderdaad meestal een dikke bos.

bos = bomenverzameling?quote:Op donderdag 17 juli 2025 19:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja die hebben inderdaad meestal een dikke bos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |