Zo hé, dat zie je ook niet iedere dagquote:
Gelukkig nietquote:Op donderdag 17 juli 2025 13:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zo hé, dat zie je ook niet iedere dag
quote:Op donderdag 17 juli 2025 13:56 schreef tong80 het volgende:
In World according to Garp koopt Robin Williams een huis waar kort ervoor een vliegtuigje is ingestort.....'Dat zal niet snel een tweede keer gebeuren.'
lasangequote:Op donderdag 17 juli 2025 17:08 schreef RedShoe het volgende:
Wat gaan we eten?
Hier patat, sla en kroket
Ook lekker.quote:Op donderdag 17 juli 2025 17:09 schreef mschol het volgende:
[..]
lasange
nu eerst paar stukkies oude kaas
dit keer niet,quote:
Ik had het weleens van de aldi.quote:Op donderdag 17 juli 2025 17:12 schreef mschol het volgende:
[..]
dit keer niet,
soms maak ik dat zelf wel, maar meestal ben ik van het makkelijke en haal ik kant en klaar (omdat ik koken niet echt leuk vind en ik vaak laat thuis kom van werk; Al is dat laatste nu geen reden want vrij)
Raak en gezonken.quote:Op donderdag 17 juli 2025 17:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, mijn waterscooter is gezonken
is dat een uitdaging?quote:Op donderdag 17 juli 2025 18:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Men moet geen spelletjes met jou spelen.
Ik hou best wel van spelletjesquote:Op donderdag 17 juli 2025 18:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Men moet geen spelletjes met jou spelen.
Maar toch ken je zeeslag niet. Ik dacht dat iedereen dat kendequote:
Ik het wel , van vroegerquote:Op donderdag 17 juli 2025 18:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar toch ken je zeeslag niet. Ik dacht dat iedereen dat kende
Die film ken je natuurlijk weer nietquote:
Toen de boten van hout en de mannen van staal warenquote:
Nee weer nietquote:Op donderdag 17 juli 2025 18:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die film ken je natuurlijk weer niet
quote:Op donderdag 17 juli 2025 18:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen de boten van hout en de mannen van staal waren
Zo ik ben in de watten gelegd, kleindochter (3 jaar) heeft mijn nagels gelaktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op donderdag 17 juli 2025 18:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo ik ben in de watten gelegd, kleindochter (3 jaar) heeft mijn nagels gelakt
Zo herkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Leuk is dat he en dan onder tussen maar kletsenbetsenquote:
Genietenquote:Op donderdag 17 juli 2025 18:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk is dat he en dan onder tussen maar kletsenbetsen
[..]
SchattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ja, is ook leuk. en ze wilde de haren net als omaquote:Op donderdag 17 juli 2025 18:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
GenietenEn herkenbaar
![]()
Meisjesdingen doen geweldig
Oh jeequote:Op donderdag 17 juli 2025 18:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, is ook leuk. en ze wilde de haren net als oma
Nou dat kon ook geregeld worden.
Ik heb lang haar en zij ook. Alleen heeft zijn van die mooie krullen i k helaas nietquote:
Ik moest ook meteen aan de Allerlaatstenieuwsshow denken.quote:Op donderdag 17 juli 2025 08:48 schreef D. het volgende:
[..]
Had ik destijds ook
Maar dat hoorde bij mijn rol
Kan me alleen niet meer herinneren of het een echt mes was, aannemelijk dat het dat niet was
Ik heb net mijn lunch opquote:Op donderdag 17 juli 2025 17:08 schreef RedShoe het volgende:
Wat gaan we eten?
Hier patat, sla en kroket
Ben je helderziend?quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Op naar Schiermonnikoog![]()
Er staan daar een paar leuke huizen te koop
[..]
Mooi DotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Dat ga jij straks ook krijgen Deisyyquote:
Mooi optijdquote:
Ik kan niet wachtenquote:Op donderdag 17 juli 2025 19:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat ga jij straks ook krijgen Deisyy
Hoe laat begin je aan de warme maaltijd?quote:
voor je het weet is het zover. Tijd vliegtquote:
Een uur of 9 denk ik.quote:Op donderdag 17 juli 2025 19:12 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Hoe laat begin je aan de warme maaltijd?
[..]
Prachtig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?
Spaanse tijden..quote:
Wij hebben het ook ongeveer even lang , maar zij heeft meer haar , en dikkerquote:Op donderdag 17 juli 2025 18:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb lang haar en zij ook. Alleen heeft zijn van die mooie krullen i k helaas niet
Mooie bos haar dus. IK hou der vanquote:Op donderdag 17 juli 2025 19:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wij hebben het ook ongeveer even lang , maar zij heeft meer haar , en dikker
Met houtskool of briketten?quote:Op donderdag 17 juli 2025 19:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Avond![]()
BBQ aan het aanslingeren
Ah lekkerquote:Op donderdag 17 juli 2025 19:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Avond![]()
BBQ aan het aanslingeren
Gisteren was hij ook al siesta aan het houdenquote:
En het is niet eens tropischquote:Op donderdag 17 juli 2025 19:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gisteren was hij ook al siesta aan het houden
Ze is half Turks en heeft ook Indo bloed , en vaak hebben die mensen prachtig dik haar waar ik bijna jaloers op kan wordenquote:Op donderdag 17 juli 2025 19:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooie bos haar dus. IK hou der van
Mijn kleindochter heeft nog niet echt dik haar wel mooie krulen maar die zullen ook wel verdwenen
O ja die hebben inderdaad meestal een dikke bos.quote:Op donderdag 17 juli 2025 19:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze is half Turks en heeft ook Indo bloed , en vaak hebben die mensen prachtig dik haar waar ik bijna jaloers op kan worden![]()
Dat heb ik allemaal niet
Ja echt welquote:Op donderdag 17 juli 2025 19:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja die hebben inderdaad meestal een dikke bos.
bos = bomenverzameling?quote:Op donderdag 17 juli 2025 19:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja die hebben inderdaad meestal een dikke bos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |