Waaide ook met alle winden meequote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:27 schreef drakin het volgende:
[..]
google zegt van niet, wel het noorden, Kampen en daarna Drenthe. Niet Fryslân dus, dat was die andere weerman
We zijn in het vikingdorp geweest, erg leuk. Het openluchtmuseum nog niet geweest, lijkt me ook wel wat om een keer te bezoeken.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik wil de volgende keer mee, hartstikke mooi daar, ben er 1 keer geweest, wel een paar dagen gebleven. Ga je dan ook mee naar het openluchtmuseum?
Ja die bedoel ik, en in Ribe zelf is nog een historisch/archeologisch museum, ook het bezoeken waard. Wij hebben ook meegedaan met de stadswandeling, een hoop geleerd over Ribe al wist de beste man niet dat Ribe door Friezen en Vikingen samen gesticht is.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:30 schreef bondage het volgende:
[..]
We zijn in het vikingdorp geweest, erg leuk. Het openluchtmuseum nog niet geweest, lijkt me ook wel wat om een keer te bezoeken.
Edit: dat vikingdorp is het openluchtmuseum?
Edit2: blijkbaar![]()
Ja, Ribe is leuk. Denemarken sowiesoquote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja die bedoel ik, en in Ribe zelf is nog een historisch/archeologisch museum, ook het bezoeken waard. Wij hebben ook meegedaan met de stadswandeling, een hoop geleerd over Ribe al wist de beste man niet dat Ribe door Friezen en Vikingen samen gesticht is.
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:40 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, Ribe is leuk. Denemarken sowieso![]()
Ik was in de war met het historisch museum, die wil ik nog wel bezoeken.
En ja hoor, je mag gerust een keer mee als we weer gaan.
En het klimaat danquote:Op vrijdag 18 juli 2025 23:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Kampvuur gemaaktHoor alle buren hun raam dicht doen
![]()
Ik heb 360 dagen hun getrompetter, piano en onenigheidjes zo nu en dan... dan mag ik een vuurtje
Recycling heet ditquote:
Recycling is okequote:Op vrijdag 18 juli 2025 23:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Recycling heet dit
Overigens hebben die gekkies bepaalt dat biocentrales ok zijn
hartstikke maar ik heb weggehaald waaromquote:
Snap ik wel dat je daar boos om bent zou ik ook zijnquote:Op vrijdag 18 juli 2025 23:40 schreef drakin het volgende:
[..]
hartstikke maar ik heb weggehaald waarom
Mogguhh eendquote:
Dus die heb je meegenomenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik was aan het logeren bij mijn kleindochter
Gaan met die banaan?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:47 schreef Domnivoor het volgende:
Goedemiddag [ afbeelding ][ afbeelding ]
Met dit weer?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:07 schreef bondage het volgende:
[..]
Hoi. Jij toevallig zin om ingepakt te worden?
Het is hier plakweerquote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:19 schreef bondage het volgende:
[..]
Bij jou zo warm dan? Het valt hier nog wel mee, 20 graden binnen
Nee ik weet wel hoe dat voeltquote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:38 schreef bondage het volgende:
[..]
Maar je bent bang dat inpakken te warm is?
Boven de 30 graden gebruik ik altijd magnetron foliequote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:45 schreef bondage het volgende:
[..]
Folie laat warmte prima door, tijd terug tijdens warmte ook gedaan met vriendin en ging prima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |