SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 14 juli 2025 21:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jij weetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙![]()
Ah, kak. Te laat.quote:Op maandag 14 juli 2025 21:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Dit misschien?
https://en.wikipedia.org/wiki/Story_of_O
🐙![]()
De O van bOndagequote:Op maandag 14 juli 2025 21:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Je kunt het op verschillende manieren interpreteren, dus geeft niet![]()
![]()
De Duitsers hebben altijd een kinky reputatie, maar zowel Histoire d'O als letterlijk de oorsprong van de term sadisme Marquis de Sade uit Frankrijk. Doen ze goed daar.🐙![]()
BlObSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Sorry ik snap je nu even niet meerquote:Op maandag 14 juli 2025 21:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
bayrisch zegt man ik roepe je o , om dat
an bayrisch o isIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Bekt sowieso wel lekker als je dat op zijn Frans uitspreekt. Mensen noemen het vaak de taal van de liefde, daar past dit wel bij.quote:Op maandag 14 juli 2025 21:46 schreef DeZwabber het volgende:
De Duitsers hebben altijd een kinky reputatie, maar zowel Histoire d'O als letterlijk de oorsprong van de term sadisme Marquis de Sade uit Frankrijk. Doen ze goed daar.![]()
bayrisch hebben ze korte wörterquote:Op maandag 14 juli 2025 21:49 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Sorry ik snap je nu even niet meer![]()
Blijkbaar ook de taal van de onconventionele liefde.quote:Op maandag 14 juli 2025 21:50 schreef bondage het volgende:
[..]
Bekt sowieso wel lekker als je dat op zijn Frans uitspreekt. Mensen noemen het vaak de taal van de liefde, daar past dit wel bij.🐙![]()
Listwaardoooooooooooooquote:Op maandag 14 juli 2025 21:50 schreef bondage het volgende:
[..]
Bekt sowieso wel lekker als je dat op zijn Frans uitspreekt. Mensen noemen het vaak de taal van de liefde, daar past dit wel bij.![]()
![]()
Jup, al vind ik het wel een rare bijsmaak hebben.quote:Op maandag 14 juli 2025 21:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Blijkbaar ook de raal van de onconventionele liefde.![]()
quote:Op maandag 14 juli 2025 21:54 schreef mario390 het volgende:
loooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooosss![]()
![]()
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
vor het word an zeg je bayrisch nur oquote:Op maandag 14 juli 2025 21:49 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Sorry ik snap je nu even niet meer
vor kommen zeg je kimm![]()
wie ein Esel?quote:Op maandag 14 juli 2025 22:06 schreef mario390 het volgende:
bayrisch zeg je vor ik nur i
en ook nur a
ik ook == i a![]()
Maar dat is in het Duits ook .... hier en daar: her und doquote:Op maandag 14 juli 2025 22:11 schreef mario390 het volgende:
kärntnerisch is zo ähnlich
hoe lang ben je hier is op
kärnterisch
wie long bist schon do
zie ook dit komische stukje van Koot en Bie;
Wo ist der Bahnhof?
Do ist der Bahnhof!
Bekijk deze YouTube-video![]()
quote:Op maandag 14 juli 2025 22:14 schreef maily het volgende:
[..]
Maar dat is in het Duits ook .... hier en daar: her und do
zie ook dit komische stukje van Koot en Bie;
Wo ist der Bahnhof?
Do ist der Bahnhof!
en wie zijn de idioten?
Bekijk deze YouTube-video![]()
voor mijn tijdOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
voelt wel goed om het nog een keer te kunnen zeggenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
kan gewoonquote:Op maandag 14 juli 2025 22:20 schreef sp3c het volgende:
voelt wel goed om het nog een keer te kunnen zeggen![]()
![]()
aan de andere kant
ik zit nu met een nieuwe collega, die komt uit Polen, oeh waar vandaan, ben ik ook een keer geweest!
Katowice oid!
when?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ik rekenen
was ze nog niet geboren
ik heb het in het midden gelatenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
22bolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
al eens in München geweest? Wil daar wel een keer heenquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
mainlyOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
ik nietOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Er kan maar één O zijnquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
O sole miooooooSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
En dat waren mijn glazenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik ben er geweest!
Oktoberfest!![]()
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
ik ook![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nee met oranje hoodiequote:
Was met een groep vrienden en we hadden onze eigen hoodies ontworpen en laten drukken
tegenvallerquote:Op maandag 14 juli 2025 22:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee met oranje hoodie
Was met een groep vrienden en we hadden onze eigen hoodies ontworpen en laten drukkenUw ADH vitamine Worst
Wat deed je er dan?quote:Op maandag 14 juli 2025 22:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ook, maar zuipen deed ik niet.
Wow, sexyquote:Op maandag 14 juli 2025 22:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee met oranje hoodie
Was met een groep vrienden en we hadden onze eigen hoodies ontworpen en laten drukkenSame shit, different day
SC hopper present![]()
Het lijkt me wel geinig een keer? Maar gezellig bierdrinken kan altijd en overal natuurlijk.quote:🐙![]()
Zo ben ikquote:
Al heb ik wel een dirndl in mn verkleedkast hangen
Klopt dat laatste, maar de sfeer lijkt me wel geinigquote:Op maandag 14 juli 2025 22:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het lijkt me wel geinig een keer? Maar gezellig bierdrinken kan altijd en overal natuurlijk.Same shit, different day
SC hopper present![]()
12 oktober! @Fogelquote:Op maandag 14 juli 2025 22:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het lijkt me wel geinig een keer? Maar gezellig bierdrinken kan altijd en overal natuurlijk.Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
quote:quote:
Nee, Zutphenquote:
Ik was er toevallig. Ja echt. Maar wel genieten van de feestvreugde.quote:How can I make this topic about me?![]()
ik heb dat altijd met de nijmeegse vierdaagse
loop nooit mee maar ben wel vaak geweest voor het feest eromheenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ja, die afstand ga ik ook niet lopen...quote:Op maandag 14 juli 2025 22:38 schreef sp3c het volgende:
ik heb dat altijd met de nijmeegse vierdaagse
loop nooit mee maar ben wel vaak geweest voor het feest eromheenHow can I make this topic about me?![]()
Toevallig in Münchenquote:Op maandag 14 juli 2025 22:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik was er toevallig. Ja echt. Maar wel genieten van de feestvreugde.ligt ook wel om de hoek natuurlijk
Ja, was wel leuk om eens mee te maken
Dat weet niemandquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
O,
@ TT.
Over welke O hebben we het dan....![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
quote:Op maandag 14 juli 2025 22:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat weet niemandDat hebben ze ook in ZoetermeerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik was op vakantie, aan het rondtoeren daar.quote:Op maandag 14 juli 2025 22:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Toevallig in Münchenligt ook wel om de hoek natuurlijk
Ja, was wel leuk om eens mee te maken
Zo ver is München nu ook weer niet. Ik rijd er in een dag heen, als het moet.How can I make this topic about me?![]()
Met feest eromheen?quote:Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Dan had ik wel hetzelfde in gedachtenquote:Op maandag 14 juli 2025 22:41 schreef maily het volgende:
[..]
maily in ONZ / [ronde 83 Het Dodetopicspel #18902] O![]()
![]()
@bondage![]()
ik welquote:Op maandag 14 juli 2025 22:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ja, die afstand ga ik ook niet lopen...
ooit
als pa het kan, kan ik het ook maar nog geen zin an gehadOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja wij reden er ook gewoon in een dag heen. Helaas wel iets van 2 uur in de file gestaan toen. Autobahn was afgesloten vanwege een brandquote:Op maandag 14 juli 2025 22:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik was op vakantie, aan het rondtoeren daar.
Zo ver is München nu ook weer niet. Ik rijd er in een dag heen, als het moet.
quote:Op maandag 14 juli 2025 22:42 schreef hemarookworst het volgende:
dacht dat mario met O de O-face bedoelde oid
How can I make this topic about me?![]()
jij woont ook 3 seconde van duitsland vandaan, dan is het makkelijkerquote:Op maandag 14 juli 2025 22:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja wij reden er ook gewoon in een dag heen. Helaas wel iets van 2 uur in de file gestaan toen. Autobahn was afgesloten vanwege een brandOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik heb niet echt de behoefte.quote:Op maandag 14 juli 2025 22:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik wel
ooit
als pa het kan, kan ik het ook maar nog geen zin an gehad
O-face, hmm ik denk dat ik weet wat dat is
quote:Op maandag 14 juli 2025 22:44 schreef MizzezAmy het volgende:
of![]()
![]()
TEN EERSTE IS HET ALBERTOOOOOOOOquote:Op maandag 14 juli 2025 22:41 schreef maily het volgende:
[..]
maily in ONZ / [ronde 83 Het Dodetopicspel #18902] O🐙![]()
Ik heb ook wel een vaag idee maar ik denk niet dat het verder besproken moet worden hier.quote:Op maandag 14 juli 2025 22:44 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik denk de *plop* smileyquote:
ik ook nog niet zoquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
bucket listOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja, maar woonde toen nog in Eindhoven. Alsnog wel dichterbij dan Groningen natuurlijk, maar er is maar weinig verder weg dan Groningenquote:Op maandag 14 juli 2025 22:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
jij woont ook 3 seconde van duitsland vandaan, dan is het makkelijker
Dat is het gezicht dat mensen trekken als ik een kinky iets post.quote:Op maandag 14 juli 2025 22:44 schreef MizzezAmy het volgende:
Het staat voor: "Oh god heb je hem weer."🐙![]()
fair enoughquote:Op maandag 14 juli 2025 22:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar woonde toen nog in Eindhoven. Alsnog wel dichterbij dan Groningen natuurlijk, maar er is maar weinig verder weg dan GroningenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
* gebrokenglas kijkt verbaasd naar Amy. 😳quote:Op maandag 14 juli 2025 22:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar woonde toen nog in Eindhoven. Alsnog wel dichterbij dan Groningen natuurlijk, maar er is maar weinig verder weg dan GroningenHow can I make this topic about me?![]()
quote:dacht ik. Daar komt nog wel eens een plop-reactie op (of in kpd nog iets anders
)
Zowel hij als ik hadden de wikipedialink al gepost toen Mario over O begon.quote:Op maandag 14 juli 2025 22:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan had ik wel hetzelfde in gedachten![]()
![]()
@:bondage![]()
🐙![]()
Oooooooohquote:Op maandag 14 juli 2025 22:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is het gezicht dat mensen trekken als ik een kinky iets post.
Het staat voor: "Oh god heb je hem weer."
Die
AlbertooooooooIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik ben wel ingelogd maar zie heul geen plaatjequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Jaaah, die!quote:
Ik ook nietquote:
quote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
past die daarin tegenwoordig met die platte dunne tv's?quote:
Uw ADH vitamine Worst
Wegen dir
Was i manchmal ned was i tua
I bin wie verdreht und du sagst
Die gehts ganz genauso wenn i bei dir bin
Wegen dir
Schlaf i oft ned ein, dan mecht i
So gern bei dir sein und i hoff
Daß des immer bleibt was uns 2 verbind′
![]()
Ja nee preciesquote:Op maandag 14 juli 2025 22:52 schreef mario390 het volgende:
Wegen dir
Was i manchmal ned was i tua
I bin wie verdreht und du sagst
Die gehts ganz genauso wenn i bei dir bin
Wegen dir
Schlaf i oft ned ein, dan mecht i
So gern bei dir sein und i hoff
Daß des immer bleibt was uns 2 verbind′Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:quote:dat is Kärntisch voor OP tvquote:Op maandag 14 juli 2025 22:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
past die daarin tegenwoordig met die platte dunne tv's?![]()
![]()
Squid-MRI is geen MR van een inktvis, maar Superconducting quantum interference device -MRI
Was wel een tegenvaller
@DeZwabber kan deze nutteloze mededeling misschien wel waarderen
Mario gaat helemaal lös vandaagquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik had eigenlijk eerder een 'that's what she said' commentaar verwacht na dat bericht van Marioquote:![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Spuit 11!quote:
Sexy party zonder themaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Hoaxquote:Op maandag 14 juli 2025 22:55 schreef MizzezAmy het volgende:
Squid-MRI is geen MR van een inktvis, maar Superconducting quantum interference device -MRI
Was wel een tegenvaller
@:DeZwabber kan deze nutteloze mededeling misschien wel waarderen
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:
16.4 Tesla
Ik vind 1 al erg zatquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Pyjamaparty zonder pyjama?quote:Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
ik had ooit hetzelfde met hellfire missile, ik dacht dat het gewoon een coole naam was voor een raket maar toen ik zei dat we niet bij de luchtmacht zijn gegaan om moeilijk te lopen doen en ze er gewoon een hellfire op moesten schieten zei de luitenantquote:Op maandag 14 juli 2025 22:55 schreef MizzezAmy het volgende:
Was wel een tegenvaller
monneer ... de Lockheed Martin AGM 114 Heliborne Fire and Forget missile is ons beste anti tank, anti bunker, anti alles wapen
het is geen grasmaaier
itt jullie eikelsOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
fuck you schoolmeesterOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik moest Copilot AI vragen of het veel is. Ik heb geen idee.quote:How can I make this topic about me?![]()
is gewoon een coole naam voor een raketOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik zou er best wel 1 willenquote:
Als ik m gratis zou krijgen
Dan ben je niet meer MizzezA maar MizzezTquote:Op maandag 14 juli 2025 23:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zou er best wel 1 willen
Als ik m gratis zou krijgenHow can I make this topic about me?![]()
Dat wordt geen batsen voor Top-batser de komende tijdIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
krijgen is altijd gratisquote:Op maandag 14 juli 2025 23:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zou er best wel 1 willen
Als ik m gratis zou krijgen![]()
quote:Op maandag 14 juli 2025 22:55 schreef MizzezAmy het volgende:
Was wel een tegenvaller
Ook de andere betekenis van squid was ik wel al mee bekend.
🐙![]()
AI-overzicht
Het getal 16.4 verwijst niet direct naar een specifiek Tesla-model of kenmerk. Het kan een referentie zijn naar een onderdeel van een specificatie, zoals een bepaalde afstand, snelheid (in km/u), of een afgeleide van een andere waarde. Het is echter geen algemeen bekend of prominent getal in de context van Tesla-modellen.
Om de betekenis van 16.4 te verduidelijken, is meer context nodig. Bijvoorbeeld:
Is het een onderdeel van een berekening of formule? Zo ja, welke waarden worden erin gebruikt en wat wordt er berekend?
Is het een waarde die gerelateerd is aan een specifieke Tesla-functie of onderdeel? Zo ja, om welk model en onderdeel gaat het?
Is het een referentie naar een oud artikel of specificatie? Zo ja, welke publicatie of bron is het?
Zonder meer informatie is het lastig om de betekenis van 16.4 te duiden in relatie tot Tesla.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
En dan moet ik op zoek naar een MrTquote:Op maandag 14 juli 2025 23:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan ben je niet meer MizzezA maar MizzezT
alles coole namenquote:Op maandag 14 juli 2025 23:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
sp3c als generaal der luchtmacht![]()
[ afbeelding ]Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik denk dat dit het verkeerde topic is om die gevuld te krijgenquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ja dat denk ik ook wel!quote:
Maar misschien heeft de squid geen gevoel?
Godver wat slecht. Het is de eenheid voor magnetische fluxdichtheid.quote:Op maandag 14 juli 2025 23:04 schreef MooieTop6 het volgende:
AI-overzicht
Het getal 16.4 verwijst niet direct naar een specifiek Tesla-model of kenmerk. Het kan een referentie zijn naar een onderdeel van een specificatie, zoals een bepaalde afstand, snelheid (in km/u), of een afgeleide van een andere waarde. Het is echter geen algemeen bekend of prominent getal in de context van Tesla-modellen.
Om de betekenis van 16.4 te verduidelijken, is meer context nodig. Bijvoorbeeld:
Is het een onderdeel van een berekening of formule? Zo ja, welke waarden worden erin gebruikt en wat wordt er berekend?
Is het een waarde die gerelateerd is aan een specifieke Tesla-functie of onderdeel? Zo ja, om welk model en onderdeel gaat het?
Is het een referentie naar een oud artikel of specificatie? Zo ja, welke publicatie of bron is het?
Zonder meer informatie is het lastig om de betekenis van 16.4 te duiden in relatie tot Tesla.🐙![]()
De krachtigste MRI-scanner die momenteel in gebruik is, is de Iseult-scanner in Frankrijk met 11,7 Tesla. In Nederland wordt gewerkt aan een 14 Tesla MRI-scanner in Nijmegen, die de gevoeligste ooit moet worden.
Een scanner van 16 Tesla zou dus:
- Een nieuwe technologische mijlpaal zijn.
- Enorme beeldresolutie en spectrale gevoeligheid bieden.
- Alleen geschikt zijn voor wetenschappelijk onderzoek, niet voor klinisch gebruik.
Bron: Copilot AIHow can I make this topic about me?![]()
Ik had nog niet teruggelezenquote:Op maandag 14 juli 2025 22:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zowel hij als ik hadden de wikipedialink al gepost toen Mario over O begon.![]()
Beetje agressief wel, make love not warquote:
Moet hij maar gewoon een hele nieuwe keuken fixen. Wel goede usernamequote:Op maandag 14 juli 2025 23:01 schreef MooieTop6 het volgende:
Dat wordt geen batsen voor Top-batser de komende tijd
en geschikt om inktvissen te MRIenquote:Op maandag 14 juli 2025 23:06 schreef gebrokenglas het volgende:
De krachtigste MRI-scanner die momenteel in gebruik is, is de Iseult-scanner in Frankrijk met 11,7 Tesla. In Nederland wordt gewerkt aan een 14 Tesla MRI-scanner in Nijmegen, die de gevoeligste ooit moet worden.
- Alleen geschikt zijn voor wetenschappelijk onderzoek, niet voor klinisch gebruik.
Bron: Copilot AIIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja, had ik ook wel een beetje verwacht van jouquote:Op maandag 14 juli 2025 23:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ook de andere betekenis van squid was ik wel al mee bekend.
Die dikke machine krijgt gewoon als slogan 'net zo gevoelig als ....vul maar in'quote:Op maandag 14 juli 2025 23:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Bron: Copilot AII'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik wilde mijn ex zeggen maar die was alles behalve gevoelig.
Ik wilde gewoon benadrukken dat het gratis moest zijnquote:
sowieso exenquote:Op maandag 14 juli 2025 23:09 schreef Fogel het volgende:
Ik wilde mijn ex zeggen maar die was alles behalve gevoelig.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Deze machine is net zo gevoelig als kree op een slechte dag
Kree, vertel eens over je exenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik vind het wel hilarisch dat "gevoeliger" in dit geval betekent "we hebben een grotere hamer om harder op de gong mee te slaan" en niet "we horen beter".quote:Op maandag 14 juli 2025 23:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Bron: Copilot AI🐙![]()
Dan zie ik je morgen dus weer. Want als je dat zegt blijf je de hele nacht plakkenquote:Op maandag 14 juli 2025 23:10 schreef kree het volgende:
[..]
zware dag weer enzo.... ben er nog wel maar ff kort
Een brouwerij in Kongsberg had een zuurbier genaamd ex-fruen (ex-vrouw)quote:
Ik verzamel zequote:
Met een grote hamer de gevoelige gong rakenquote:Op maandag 14 juli 2025 23:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vind het wel hilarisch dat "gevoeliger" in dit geval betekent "we hebben een grotere hamer om harder op de gong mee te slaan" en niet "we horen beter".I'm surrounded by morons!
Niet weg te krijgen zeker, dat bier. Alleen met flink wat waterquote:Op maandag 14 juli 2025 23:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een brouwerij in Kongsberg had een zuurbier genaamd ex-fruen (ex-vrouw)
Nee niet kort bro. Kom op, we zijn team MasKreequote:Op maandag 14 juli 2025 23:10 schreef kree het volgende:
[..]
zware dag weer enzo.... ben er nog wel maar ff kort![]()
Kinky.quote:Op maandag 14 juli 2025 23:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Met een grote hamer de gevoelige gong raken🐙![]()
Oeh, kan je in de datingapps tegenwoordig ook partners vangen alsof ze pokemons zijn? Waarvan de meesten niet evolven enzo?quote:I'm surrounded by morons!
Nee.quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
zou willen en er helemaal op ingaan, maar moet vroeg op morgen. dus nee vanavond helaas niet. jullie doen t maar ff zonder mequote:Op maandag 14 juli 2025 23:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan zie ik je morgen dus weer. Want als je dat zegt blijf je de hele nacht plakken
Do what you love, love what you do!![]()
dit moet lukkenquote:Op maandag 14 juli 2025 23:14 schreef kree het volgende:
[..]
zou willen en er helemaal op ingaan, maar moet vroeg op morgen. dus nee vanavond helaas niet. jullie doen t maar ff zonder meOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja daaag, wat is dat voor mentaliteit? We doen maar even zonder jequote:Op maandag 14 juli 2025 23:14 schreef kree het volgende:
[..]
zou willen en er helemaal op ingaan, maar moet vroeg op morgen. dus nee vanavond helaas niet. jullie doen t maar ff zonder me![]()
Zo gevoelig als...quote:ChatGPT zei:
Hoi! Hier zijn een paar creatieve manieren om te zeggen dat iemand héél gevoelig is — “zo gevoelig als…”:
Poëtisch of beeldend:
"Zo gevoelig als een vlinder in de wind."
"Zo gevoelig als een snaar die bij het minste trilt."
"Zo gevoelig als porselein in een aardbeving."
"Zo gevoelig als dauw in de ochtendzon."
"Zo gevoelig als een bloemblaadje onder een druppel regen."
Humoristisch:
"Zo gevoelig als een cactus op sokken."
"Zo gevoelig als een kat die net wakker is."
"Zo gevoelig als een wifi-signaal in de kelder."
"Zo gevoelig als een dramaqueen zonder koffie."
Alledaags en treffend:
"Zo gevoelig als een open wond."
"Zo gevoelig als een kind bij z'n favoriete knuffel."
"Zo gevoelig als een microfoon op volle sterkte."Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Wat een koude douche, kree.quote:Op maandag 14 juli 2025 23:14 schreef kree het volgende:
[..]
zou willen en er helemaal op ingaan, maar moet vroeg op morgen. dus nee vanavond helaas niet. jullie doen t maar ff zonder me![]()
Nee maar gelijk heb je.How can I make this topic about me?![]()
Hotel in Brussel gemaild of partner en ik een gratis driegangendiner met bijbehorende drank konden krijgen. Kreeg zojuist antwoord met de vraag hoe laat we willen dineren
Hotelperks, gotta love em.
(En de kamer op zich is ook niet eens zo duur, 130 euro ofzo)I'm surrounded by morons!
Gotta catch them all!quote:Op maandag 14 juli 2025 23:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oeh, kan je in de datingapps tegenwoordig ook partners vangen alsof ze pokemons zijn? Waarvan de meesten niet evolven enzo?
Mannen evolven toch nooit?
tuurlijk lukt dat. ik weet er zijn er genoeg fan van om paar uur bolk en bolk tegen elkaar te zeggen.quote:
Zoveel hebben jullie mij niet nodig
Ik wil jouw vrouw zijnquote:Op maandag 14 juli 2025 23:15 schreef Fogel het volgende:
Hotel in Brussel gemaild of partner en ik een gratis driegangendiner met bijbehorende drank konden krijgen. Kreeg zojuist antwoord met de vraag hoe laat we willen dineren
Hotelperks, gotta love em.
(En de kamer op zich is ook niet eens zo duur, 130 euro ofzo)![]()
ho ho ho ho ho....quote:Op maandag 14 juli 2025 23:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gotta catch them all!
Nou echt wel.
Zo gevoelig als een microfoon op volle sterkte.quote:
DieI'm surrounded by morons!
Jij verzamelt al hobbies, je kunt niet alles verzamelenquote:
Nee we 'providen' alleen voor de vrouwen die knap zijn maar niks kunnenquote:Op maandag 14 juli 2025 23:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gotta catch them all!
Mannen evolven toch nooit?![]()
Zo gevoelig als met blote voeten over gebroken glas.quote:Op maandag 14 juli 2025 23:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zo gevoelig als een microfoon op volle sterkte.
DieHow can I make this topic about me?![]()
Ik sta nog op fabriekinstelling 12 jaarquote:Op maandag 14 juli 2025 23:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gotta catch them all!
zou echt wel willen, maar dan trek ik t morgen weer niet, hahahaquote:Op maandag 14 juli 2025 23:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat een koude douche, kree.![]()
Nee maar gelijk heb je.
kom er allemaal op terug geen zorgen, maar ff na de werk week denk.
quote:
Is dat je kink gg?quote:Op maandag 14 juli 2025 23:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo gevoelig als met blote voeten over gebroken glas.I'm surrounded by morons!
Okok meneer Darwinquote:Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Ja ik faal dan ook er behoorlijk in.quote:Op maandag 14 juli 2025 23:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jij verzamelt al hobbies, je kunt niet alles verzamelen
🐙![]()
Trekken?quote:Op maandag 14 juli 2025 23:17 schreef kree het volgende:
[..]
zou echt wel willen, maar dan trek ik t morgen weer niet, hahaha
kom er allemaal op terug geen zorgen, maar ff na de werk week denk.I'm surrounded by morons!
S′gibt Tog
ha haut nix hi
nur Aerger gibts für mi
I woas
dass i di brauch.
Oh
Baby
i maecht dir soviel sogn
i maecht di soviel fragn
koanner baut mi so auf
so wie du.
----------------------------------------------------------------------
I bin
so wie i bin
und hoff
des is net schlimm
vielleicht ruf i di on![]()
Talk to the hand, the face don't wanna hear yaquote:
We maken een grapje maat. Je kan beter nu direct gaan slapen en dan misschien morgenavond wat langerquote:Op maandag 14 juli 2025 23:17 schreef kree het volgende:
[..]
zou echt wel willen, maar dan trek ik t morgen weer niet, hahaha
kom er allemaal op terug geen zorgen, maar ff na de werk week denk.![]()
Bolkquote:Op maandag 14 juli 2025 23:16 schreef kree het volgende:
[..]
tuurlijk lukt dat. ik weet er zijn er genoeg fan van om paar uur bolk en bolk tegen elkaar te zeggen.
Zoveel hebben jullie mij niet nodigOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ah vandaar dat ik nog geen goede provider heb gevondenquote:Op maandag 14 juli 2025 23:16 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nee we 'providen' alleen voor de vrouwen die knap zijn maar niks kunnen
Want je bent knap en kan veelquote:Op maandag 14 juli 2025 23:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah vandaar dat ik nog geen goede provider heb gevonden
Oeeeeh, persoonlijkquote:Op maandag 14 juli 2025 23:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Talk to the hand, the face don't wanna hear ya![]()
ik merk dat ik te weinig slaap. en hoe leuk ik dit vind, tis niet zeg maar het belangrijkste. daarom. stel ff prioriteiten voor wat wel belangrijk is, zeg maar inkomen enzo en werk.quote:
Fok komt pas erna enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Ja, mannen zijn kut. Ik wil geen relatie met zequote:Op maandag 14 juli 2025 23:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah vandaar dat ik nog geen goede provider heb gevonden![]()
Er zijn mensen die FOK! werk noemen.quote:Op maandag 14 juli 2025 23:20 schreef kree het volgende:
[..]
ik merk dat ik te weinig slaap. en hoe leuk ik dit vind, tis niet zeg maar het belangrijkste. daarom. stel ff prioriteiten voor wat wel belangrijk is, zeg maar inkomen enzo en werk.
Fok komt pas erna enzo.I'm surrounded by morons!
Ik dacht because you don't deserve the rest of the bodyquote:Op maandag 14 juli 2025 23:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Talk to the hand, the face don't wanna hear yaSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
ik noem het werkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
tja dat mogen ze. maar vraag me af of ze daar een inkomen aan verdienen he net als ik. LOLquote:Do what you love, love what you do!![]()
Je weet best dat ik alles in tegenovergestelde wilde bewerenquote:
Niet de mods en Fa's belachelijk maken graag! Zij doen nobel werkquote:Op maandag 14 juli 2025 23:21 schreef kree het volgende:
[..]
tja dat mogen ze. maar vraag me af of ze daar een inkomen aan verdienen he net als ik. LOL![]()
te laat alweer voor mij eigenlijk, ik ga lekker slapen. truste fok vriendjes en vriendinnetjes.
Maar goed, ik ga het goede voorbeeld van Kree volgen en mn werk prioriteit geven door nu te gaan slapen.
Slaap lekker Kree, niet teveel aan mij denken als je gaat r*kkenquote:Op maandag 14 juli 2025 23:22 schreef kree het volgende:
te laat alweer voor mij eigenlijk, ik ga lekker slapen. truste fok vriendjes en vriendinnetjes.![]()
truste he en handjes boven de dekensquote:Op maandag 14 juli 2025 23:22 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar goed, ik ga het goede voorbeeld van Kree volgen en mn werk prioriteit geven door nu te gaan slapen.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 14 juli 2025 23:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Je weet best dat ik alles in tegenovergestelde wilde bewerenI'm surrounded by morons!
Slapen is het nog te warm voorI'm surrounded by morons!
De likes van de personen die je kreeg om te slapen zijn je vijanden héquote:Op maandag 14 juli 2025 23:22 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar goed, ik ga het goede voorbeeld van Kree volgen en mn werk prioriteit geven door nu te gaan slapen.![]()
Op? Masberum is de grote swaffelkoning?quote:Op maandag 14 juli 2025 23:25 schreef Masberum het volgende:
[..]
Jij ook Kree, denk niet aan mijn slang op ongepaste plaatsen in je lichaamI'm surrounded by morons!
lol. mwha t lukt mij wel. ben er nog te moe voor eigenlijk ook.quote:Op maandag 14 juli 2025 23:25 schreef Masberum het volgende:
[..]
Jij ook Kree, denk niet aan mijn slang op ongepaste plaatsen in je lichaam
Wat vroeg manquote:Op maandag 14 juli 2025 23:22 schreef kree het volgende:
te laat alweer voor mij eigenlijk, ik ga lekker slapen. truste fok vriendjes en vriendinnetjes.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Zal ik samen met de rest naar bed gaan?I'm surrounded by morons!
Nou, misschienquote:Op maandag 14 juli 2025 23:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Op? Masberum is de grote swaffelkoning?![]()
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
neeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Inderdaad neeWell, life can be a riot
maakt niet uitOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:
Wakker blijven en een lijntje d'r in, hatsaquote:![]()
Well, life can be a riot
ja doe geen lijntje erinOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
dromen mag altijd weet wel ik ben onwijs niet gay. hahaha. maarja mag ze altijd wel weerquote:Op maandag 14 juli 2025 23:28 schreef Masberum het volgende:
Laat me Kree in ieder geval lekker in slaap laten gaan..
Wat een kutverhaalIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja maat ga gewoon slapen. Als je nog maar 7,5 uur kan slapen. Sluit dit af en kom hier morgen weer fit na je werkdagquote:Op maandag 14 juli 2025 23:29 schreef kree het volgende:
[..]
dromen mag altijd weet wel ik ben onwijs niet gay. hahaha. maarja mag ze altijd wel weer![]()
5 uur slaap is genoegOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
OF een lulverhaal, want Kree is niet "heel erg gay"quote:Well, life can be a riot
denk niet zoveel tijd rest week. mss pas weekend weer.quote:Op maandag 14 juli 2025 23:29 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja maat ga gewoon slapen. Als je nog maar 7,5 uur kan slapen. Sluit dit af en kom hier morgen weer fit na je werkdag
maar zie wel ff.Do what you love, love what you do!![]()
Wat bedoel je hiermee maat? Waarom ga je nu niet gewoon slapen man?quote:Op maandag 14 juli 2025 23:30 schreef kree het volgende:
[..]
denk niet zoveel tijd rest week. mss pas weekend weer.
maar zie wel ff.![]()
In principe is 4.5 uur slaap ook zat als je net uit je remslaap komt.
Heb periodes gehad net na m'n break-up dat ik om de een of andere reden op 4.5 uur slaap gewoon echt goed kon functioneren, heel bijzonder.
(maar ik moet nu echt niet denken aan lange dagen maken op minder dan 6.5 uur hoor)Well, life can be a riot
ga ik ook doen, maar voorspel rest week niet zoveel tijd om hier te lullenquote:Op maandag 14 juli 2025 23:31 schreef Masberum het volgende:
[..]
Wat bedoel je hiermee maat? Waarom ga je nu niet gewoon slapen man?
Kree Jezus noemenquote:Op maandag 14 juli 2025 23:28 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ga dan man.. Jezus. Sluit dit af en ga slapen![]()
![]()
![]()
Hierom zou je gebanned moeten worden naar mijn mening. Maar FOK! staat al het gelul toequote:Op maandag 14 juli 2025 23:31 schreef Grotetijd het volgende:
In principe is 4.5 uur slaap ook zat als je net uit je remslaap komt.![]()
naja. weet ik heb principes enzo. en wie die nog niet weten leren ze wel.
Voor de rest slaap lekker allemaal en tot de volgende keer he
Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: