SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 14 juli 2025 21:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jij weetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙![]()
Ah, kak. Te laat.quote:Op maandag 14 juli 2025 21:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Dit misschien?
https://en.wikipedia.org/wiki/Story_of_O
🐙![]()
De O van bOndagequote:Op maandag 14 juli 2025 21:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Je kunt het op verschillende manieren interpreteren, dus geeft niet![]()
![]()
De Duitsers hebben altijd een kinky reputatie, maar zowel Histoire d'O als letterlijk de oorsprong van de term sadisme Marquis de Sade uit Frankrijk. Doen ze goed daar.🐙![]()
Sorry ik snap je nu even niet meerquote:Op maandag 14 juli 2025 21:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
bayrisch zegt man ik roepe je o , om dat
an bayrisch o isIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Bekt sowieso wel lekker als je dat op zijn Frans uitspreekt. Mensen noemen het vaak de taal van de liefde, daar past dit wel bij.quote:Op maandag 14 juli 2025 21:46 schreef DeZwabber het volgende:
De Duitsers hebben altijd een kinky reputatie, maar zowel Histoire d'O als letterlijk de oorsprong van de term sadisme Marquis de Sade uit Frankrijk. Doen ze goed daar.![]()
bayrisch hebben ze korte wörterquote:Op maandag 14 juli 2025 21:49 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Sorry ik snap je nu even niet meer![]()
Blijkbaar ook de taal van de onconventionele liefde.quote:Op maandag 14 juli 2025 21:50 schreef bondage het volgende:
[..]
Bekt sowieso wel lekker als je dat op zijn Frans uitspreekt. Mensen noemen het vaak de taal van de liefde, daar past dit wel bij.🐙![]()
Listwaardoooooooooooooquote:Op maandag 14 juli 2025 21:50 schreef bondage het volgende:
[..]
Bekt sowieso wel lekker als je dat op zijn Frans uitspreekt. Mensen noemen het vaak de taal van de liefde, daar past dit wel bij.![]()
![]()
Jup, al vind ik het wel een rare bijsmaak hebben.quote:Op maandag 14 juli 2025 21:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Blijkbaar ook de raal van de onconventionele liefde.![]()
quote:Op maandag 14 juli 2025 21:54 schreef mario390 het volgende:
loooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooosss![]()
![]()
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
vor het word an zeg je bayrisch nur oquote:Op maandag 14 juli 2025 21:49 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Sorry ik snap je nu even niet meer
vor kommen zeg je kimm![]()
wie ein Esel?quote:Op maandag 14 juli 2025 22:06 schreef mario390 het volgende:
bayrisch zeg je vor ik nur i
en ook nur a
ik ook == i a![]()
Maar dat is in het Duits ook .... hier en daar: her und doquote:Op maandag 14 juli 2025 22:11 schreef mario390 het volgende:
kärntnerisch is zo ähnlich
hoe lang ben je hier is op
kärnterisch
wie long bist schon do
zie ook dit komische stukje van Koot en Bie;
Wo ist der Bahnhof?
Do ist der Bahnhof!
Bekijk deze YouTube-video![]()
quote:Op maandag 14 juli 2025 22:14 schreef maily het volgende:
[..]
Maar dat is in het Duits ook .... hier en daar: her und do
zie ook dit komische stukje van Koot en Bie;
Wo ist der Bahnhof?
Do ist der Bahnhof!
en wie zijn de idioten?
Bekijk deze YouTube-video![]()
voor mijn tijdOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
voelt wel goed om het nog een keer te kunnen zeggenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
kan gewoonquote:Op maandag 14 juli 2025 22:20 schreef sp3c het volgende:
voelt wel goed om het nog een keer te kunnen zeggen![]()
![]()
aan de andere kant
ik zit nu met een nieuwe collega, die komt uit Polen, oeh waar vandaan, ben ik ook een keer geweest!
Katowice oid!
when?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ik rekenen
was ze nog niet geboren
ik heb het in het midden gelatenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
22bolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
al eens in München geweest? Wil daar wel een keer heenquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
mainlyOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
ik nietOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Er kan maar één O zijnquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
En dat waren mijn glazenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ik ook![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nee met oranje hoodiequote:
Was met een groep vrienden en we hadden onze eigen hoodies ontworpen en laten drukken
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
tegenvallerquote:Op maandag 14 juli 2025 22:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee met oranje hoodie
Was met een groep vrienden en we hadden onze eigen hoodies ontworpen en laten drukkenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Wat deed je er dan?quote:Op maandag 14 juli 2025 22:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ook, maar zuipen deed ik niet.
Wow, sexyquote:Op maandag 14 juli 2025 22:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee met oranje hoodie
Was met een groep vrienden en we hadden onze eigen hoodies ontworpen en laten drukkenSame shit, different day
SC hopper present![]()
Het lijkt me wel geinig een keer? Maar gezellig bierdrinken kan altijd en overal natuurlijk.quote:🐙![]()
Al heb ik wel een dirndl in mn verkleedkast hangen
Klopt dat laatste, maar de sfeer lijkt me wel geinigquote:Op maandag 14 juli 2025 22:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het lijkt me wel geinig een keer? Maar gezellig bierdrinken kan altijd en overal natuurlijk.Same shit, different day
SC hopper present![]()
12 oktober! @Fogelquote:Op maandag 14 juli 2025 22:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het lijkt me wel geinig een keer? Maar gezellig bierdrinken kan altijd en overal natuurlijk.It could have been much worse, but it should have been better 🎶
Forum Opties Forumhop: Hop naar: