Ja en door deze reclame wil ik gewoon geen kinderen meer.quote:Op zondag 13 juli 2025 21:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is gewoon dubbelop he. En dat debiele zininin en Leo Alkemade.
Spanning is daar na de kwartfinales ook wel het raam uit gegaan.quote:Op zondag 13 juli 2025 21:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat zei ik hierboven ookMaar het is zelfs 3-0 inmiddels.
Heb je daar geen zininin?quote:Op zondag 13 juli 2025 21:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja en door deze reclame wil ik gewoon geen kinderen meer.
Ja alleen had ik die 3-0 eerder voor PSG verwacht. In aantal gescoorde doelpunten in hun voordeel dan.quote:Op zondag 13 juli 2025 21:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Spanning is daar na de kwartfinales ook wel het raam uit gegaan.
Chelsea ruim voor is alles wat je inderdaad niet verwacht.quote:Op zondag 13 juli 2025 21:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja alleen had ik die 3-0 eerder voor PSG verwacht. In aantal gescoorde doelpunten in hun voordeel dan.
Beetje realistisch genoeg om een goedkope vakantie te maken?quote:Op zondag 13 juli 2025 21:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb net een tijdje in Google Earth VR rondgekeken. Wel gaaf hoor
Ja absoluut en je hebt ook geen gedoe met hitte of extreme kou! Je blijft gewoon op woonkamertemperatuur.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Beetje realistisch genoeg om een goedkope vakantie te maken?
Want dan ga ik er ook eens een halen.
Klinkt goed.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja absoluut en je hebt ook geen gedoe met hitte of extreme kou! Je blijft gewoon op woonkamertemperatuur.
Daar bovenop die bergquote:
Nee hoor, hoewel dat in Benidorm ook niet hoeft.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Klinkt goed.
En dan hoef ik me ook niet steeds helemaal aan te kleden als ik ergen heen wil.
Speel je nog Euro Truck Simulator 2?quote:Op zondag 13 juli 2025 21:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb net een tijdje in Google Earth VR rondgekeken. Wel gaaf hoor
Zekerquote:
Wel voor een wandeling door het centrum, neem ik aan?quote:Op zondag 13 juli 2025 22:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee hoor, hoewel dat in Benidorm ook niet hoeft.
Misschien een onderbroek.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wel voor een wandeling door het centrum, neem ik aan?
En die moet dan ook weer gewassen worden en zo, te veel moeite hoor.quote:
En daarna ook nog blijven staan.quote:
Dan lig je er alsnog uitquote:
Wel vaker.quote:
Die is of vrij goed of heel slecht, zit niks tussen bij haar.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wel vaker.
Als ze niet achteruit speelt geeft ze de bal aan de tegenstander.
Ik heb er een aantal voor je achtergehouden. Voor een vriendenprijsje mag je ze hebbenquote:Op zondag 13 juli 2025 22:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik te laat. Alle kaashapjes zijn weg.
Dat vind ik lief. Wat kost het?quote:Op zondag 13 juli 2025 22:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb er een aantal voor je achtergehouden. Voor een vriendenprijsje mag je ze hebben
Wie biedt er 10 pesetas.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb er een aantal voor je achtergehouden. Voor een vriendenprijsje mag je ze hebben
Nou heb ik nog wel pesetas liggen, maar ik denk dat ik dan toch maar een bitterballetje neem. Die zijn gratis.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Startbod is 10 pesetas maar ik hoop op 50 uiteindelijk.
Die zijn 20 Belgische francs.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nou heb ik nog wel pesetas liggen, maar ik denk dat ik dan toch maar een bitterballetje neem. Die zijn gratis.
Die zijn toch niet meer in omloop?quote:Op zondag 13 juli 2025 22:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Startbod is 10 pesetas maar ik hoop op 50 uiteindelijk.
Ja maar ik verwacht ook wel enige moeite voor kaashapjes!quote:Op zondag 13 juli 2025 22:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die zijn toch niet meer in omloop?
Kan nog vrij prijzig zijn om nu nog aan pesetas te komen dan, moet je ze nog als collectors item gaan kopen.
La blamage du fromage.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar ik verwacht ook wel enige moeite voor kaashapjes!
Nou ja zeg.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar ik verwacht ook wel enige moeite voor kaashapjes!
Alleen de briefjes, als wc papier.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:34 schreef Strani het volgende:
Wacht, is de peseta zelfs in Leiden niet meer in gebruik??
Zijn dit Old Amsterdam bitterballen? Ik vraag dit voor een vriend.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nou ja zeg.![]()
Gooit nieuwe lading kaashapjes in de fryert
[ afbeelding ]
Tast toe @:BillDauterive, deze zijn gratis.
En heel erg kazig zo te zien.![]()
Ja, wij allemaal.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:42 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ben heel blij dat Roger_Epiales weer terug is in de SC.
Ja de nachtploeg was aardig saai aan het worden.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:42 schreef BillDauterive het volgende:
sorryquote:Op zondag 13 juli 2025 22:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja de nachtploeg was aardig saai aan het worden.
Het zijn dezequote:Op zondag 13 juli 2025 22:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zijn dit Old Amsterdam bitterballen? Ik vraag dit voor een vriend.
Eerst maar eens zien te kwalificeren. We staan momenteel op een play-off plek.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:58 schreef NailQueen het volgende:
Nou nog een jaartje en we hebben weer een WK.
Nou nog 3 jaartjes en dan is er weer een EK.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien te kwalificeren. We staan momenteel op een play-off plek.
Met een nieuwe coach gaat het lukken.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Alles gewonnen tot nu toe, niks aan de hand.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het niveauverschil is zo groot dat ik me niet kan voorstellen dat dat misgaatquote:Op zondag 13 juli 2025 22:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oh het heren WK, dat moet ook geen enkel probleem zijnquote:Op zondag 13 juli 2025 23:04 schreef BillDauterive het volgende:
Maar met zoveel deelnemers zou het toch een makkie moeten zijn om naar het WK te gaan? Zelfs Oezbekistan en Jordanië zijn erbij.
Aan de andere kant is Chili al uitgeschakeld in de kwalificatie. Net als China.
Elke keer dat iemand dit zegt heeft hij weer genoeg erkenning en gaat hij weer pleite voor een paar maandenquote:Op zondag 13 juli 2025 22:42 schreef BillDauterive het volgende:
Ach, dit Nederland had van iedereen kunnen verliezen. Positief blijven!quote:Op zondag 13 juli 2025 22:50 schreef NailQueen het volgende:
Ik hoop dat Frankrijk dit hele EK wint. Dan hebben we verloren van de winnaars.
De eerstvolgende wedstrijd is tegen Polen, toch? Die volgen de Luctor-tactiek en krijgen een nieuwe coach. Dat kan dus nog wel eens spannend wordenquote:Op zondag 13 juli 2025 23:02 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Alles gewonnen tot nu toe, niks aan de hand.![]()
Maar de eerstvolgende wedstrijd wordt wel een cruciale.
Ja, nee, ik verwacht ook geen problemen.quote:Op zondag 13 juli 2025 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het niveauverschil is zo groot dat ik me niet kan voorstellen dat dat misgaat
Wij hebben minder wedstrijden gespeeld vanwege de Nations League.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee... Nee doe maar niet.quote:Op zondag 13 juli 2025 23:13 schreef NailQueen het volgende:
Omdat het in Bazel is mag ik wel de grap maken dat Frankrijk de code heeft gekraakt(wohohoo)?
Zegt degene die ons nog even fijntjes herinnert aan 2010quote:
Ja, zeker. Volgens mij irriteer je Strani er een beetje mee, dus zeg het nog maar een keer.quote:Op zondag 13 juli 2025 23:13 schreef NailQueen het volgende:
Omdat het in Bazel is mag ik wel de grap maken dat Frankrijk de code heeft gekraakt (wohohoo)?
Ja ik deed het alleen op de dag zelf, nou begin jij er zonder énige reden overquote:Op zondag 13 juli 2025 23:16 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Zegt degene die ons nog even fijntjes herinnert aan 2010
Als ik jouw naam zie, denk ik er meteen weer aanquote:Op zondag 13 juli 2025 23:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik deed het alleen op de dag zelf, nou begin jij er zonder énige reden over
Waarvan akte.quote:Op zondag 13 juli 2025 23:11 schreef Strani het volgende:
En we mogen nu concluderen dat Chelsea de clubkampioen van de wereld is.
Dit boeit echt niemand.quote:Op zondag 13 juli 2025 23:11 schreef Strani het volgende:
En we mogen nu concluderen dat Chelsea de clubkampioen van de wereld is.
Jawelquote:
Knuffelquote:Op maandag 14 juli 2025 08:31 schreef Troel het volgende:
Ik heb heerlijk geslapen. Ik had gisteren veel pijn, vooral zenuwpijn en toen ramde ik mijn voet ook nog eens ergens tegenaan en ik ben met een Tramadolletje in bed gekropen en dat was heel goed.
Ben nu net wakker en heb de beste nacht gehad sinds tijden.
Gelukkig geen last van. Hopelijk helpt de koffiequote:Op maandag 14 juli 2025 10:02 schreef NailQueen het volgende:
Ik begrijp dat Danny en zijn team graag wat inkomsten willen hebben met advertenties. Maar op mobiel bij elke klik een popup te krijgen is wel erg irritant. Sorry voor mijn maandagochtend geklaag. Ik heb duidelijk koffie nodig.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |