Ja en door deze reclame wil ik gewoon geen kinderen meer.quote:Op zondag 13 juli 2025 21:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is gewoon dubbelop he. En dat debiele zininin en Leo Alkemade.
Spanning is daar na de kwartfinales ook wel het raam uit gegaan.quote:Op zondag 13 juli 2025 21:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat zei ik hierboven ookMaar het is zelfs 3-0 inmiddels.
Heb je daar geen zininin?quote:Op zondag 13 juli 2025 21:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja en door deze reclame wil ik gewoon geen kinderen meer.
Ja alleen had ik die 3-0 eerder voor PSG verwacht. In aantal gescoorde doelpunten in hun voordeel dan.quote:Op zondag 13 juli 2025 21:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Spanning is daar na de kwartfinales ook wel het raam uit gegaan.
Chelsea ruim voor is alles wat je inderdaad niet verwacht.quote:Op zondag 13 juli 2025 21:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja alleen had ik die 3-0 eerder voor PSG verwacht. In aantal gescoorde doelpunten in hun voordeel dan.
Beetje realistisch genoeg om een goedkope vakantie te maken?quote:Op zondag 13 juli 2025 21:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb net een tijdje in Google Earth VR rondgekeken. Wel gaaf hoor
Ja absoluut en je hebt ook geen gedoe met hitte of extreme kou! Je blijft gewoon op woonkamertemperatuur.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Beetje realistisch genoeg om een goedkope vakantie te maken?
Want dan ga ik er ook eens een halen.
Klinkt goed.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja absoluut en je hebt ook geen gedoe met hitte of extreme kou! Je blijft gewoon op woonkamertemperatuur.
Daar bovenop die bergquote:
Nee hoor, hoewel dat in Benidorm ook niet hoeft.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Klinkt goed.
En dan hoef ik me ook niet steeds helemaal aan te kleden als ik ergen heen wil.
Speel je nog Euro Truck Simulator 2?quote:Op zondag 13 juli 2025 21:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb net een tijdje in Google Earth VR rondgekeken. Wel gaaf hoor
Zekerquote:
Wel voor een wandeling door het centrum, neem ik aan?quote:Op zondag 13 juli 2025 22:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee hoor, hoewel dat in Benidorm ook niet hoeft.
Misschien een onderbroek.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wel voor een wandeling door het centrum, neem ik aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |