Jonkergodquote:Op zondag 13 juli 2025 21:42 schreef sportfreak het volgende:
JAAAAAAAA
Dankzij de opstelling van Jonker uiteraard, altijd in geloofd
Deze gele kaart is daar wel het bewijs van...quote:Op zondag 13 juli 2025 21:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zie deze scheidsrechter er wel voor aan. Nog geen grote fouten, maar alle 50/50 momenten gaan naar Frankrijk.
Ik kijk Chelsea - PSG dus ik volg Nederland via dit topicquote:Op zondag 13 juli 2025 21:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Deze gele kaart is daar wel het bewijs van...
Groenen maakte eigenlijk al geen overtreding, maar kreeg m toch tegen. En ook nog eens geel. Als klap op de vuurpijl twee minuten later Frankrijk wel met een typische gele kaart overtreding en die kreeg niks...quote:Op zondag 13 juli 2025 21:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kijk Chelsea - PSG dus ik volg Nederland via dit topic
Ik heb er heel veel zininin om heel geweldadig een eind te maken aan die kutreclame.quote:Op zondag 13 juli 2025 21:51 schreef Redefine het volgende:
Jan Smit en Leo Alkemade achter elkaar in reclames. Kan niet veel erger worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Dat is gewoon dubbelop he. En dat debiele zininin en Leo Alkemade.quote:Op zondag 13 juli 2025 21:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb er heel veel zininin om heel geweldadig een eind te maken aan die kutreclame.
quote:Op zondag 13 juli 2025 21:53 schreef Redefine het volgende:
Sjelsie 2 - 0 voor tegen Paries zie ik @:StraniJa dat zei ik hierboven ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het is zelfs 3-0 inmiddels.
Ja en door deze reclame wil ik gewoon geen kinderen meer.quote:Op zondag 13 juli 2025 21:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is gewoon dubbelop he. En dat debiele zininin en Leo Alkemade.
Spanning is daar na de kwartfinales ook wel het raam uit gegaan.quote:Op zondag 13 juli 2025 21:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat zei ik hierboven ookMaar het is zelfs 3-0 inmiddels.
Heb je daar geen zininin?quote:Op zondag 13 juli 2025 21:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja en door deze reclame wil ik gewoon geen kinderen meer.
Ja alleen had ik die 3-0 eerder voor PSG verwacht. In aantal gescoorde doelpunten in hun voordeel dan.quote:Op zondag 13 juli 2025 21:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Spanning is daar na de kwartfinales ook wel het raam uit gegaan.
Chelsea ruim voor is alles wat je inderdaad niet verwacht.quote:Op zondag 13 juli 2025 21:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja alleen had ik die 3-0 eerder voor PSG verwacht. In aantal gescoorde doelpunten in hun voordeel dan.
Beetje realistisch genoeg om een goedkope vakantie te maken?quote:Op zondag 13 juli 2025 21:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb net een tijdje in Google Earth VR rondgekeken. Wel gaaf hoor
Ja absoluut en je hebt ook geen gedoe met hitte of extreme kou! Je blijft gewoon op woonkamertemperatuur.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Beetje realistisch genoeg om een goedkope vakantie te maken?
Want dan ga ik er ook eens een halen.
Klinkt goed.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja absoluut en je hebt ook geen gedoe met hitte of extreme kou! Je blijft gewoon op woonkamertemperatuur.
Daar bovenop die bergquote:
Nee hoor, hoewel dat in Benidorm ook niet hoeft.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Klinkt goed.
En dan hoef ik me ook niet steeds helemaal aan te kleden als ik ergen heen wil.
Speel je nog Euro Truck Simulator 2?quote:Op zondag 13 juli 2025 21:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb net een tijdje in Google Earth VR rondgekeken. Wel gaaf hoor
Zekerquote:
Wel voor een wandeling door het centrum, neem ik aan?quote:Op zondag 13 juli 2025 22:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee hoor, hoewel dat in Benidorm ook niet hoeft.
Misschien een onderbroek.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wel voor een wandeling door het centrum, neem ik aan?
En die moet dan ook weer gewassen worden en zo, te veel moeite hoor.quote:
En daarna ook nog blijven staan.quote:
Dan lig je er alsnog uitquote:
Wel vaker.quote:
Die is of vrij goed of heel slecht, zit niks tussen bij haar.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wel vaker.
Als ze niet achteruit speelt geeft ze de bal aan de tegenstander.
Ik heb er een aantal voor je achtergehouden. Voor een vriendenprijsje mag je ze hebbenquote:Op zondag 13 juli 2025 22:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik te laat. Alle kaashapjes zijn weg.
Dat vind ik lief. Wat kost het?quote:Op zondag 13 juli 2025 22:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb er een aantal voor je achtergehouden. Voor een vriendenprijsje mag je ze hebben
Wie biedt er 10 pesetas.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb er een aantal voor je achtergehouden. Voor een vriendenprijsje mag je ze hebben
Nou heb ik nog wel pesetas liggen, maar ik denk dat ik dan toch maar een bitterballetje neem. Die zijn gratis.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Startbod is 10 pesetas maar ik hoop op 50 uiteindelijk.
Die zijn 20 Belgische francs.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nou heb ik nog wel pesetas liggen, maar ik denk dat ik dan toch maar een bitterballetje neem. Die zijn gratis.
Die zijn toch niet meer in omloop?quote:Op zondag 13 juli 2025 22:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Startbod is 10 pesetas maar ik hoop op 50 uiteindelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |