En die moet dan ook weer gewassen worden en zo, te veel moeite hoor.quote:
En daarna ook nog blijven staan.quote:
Dan lig je er alsnog uitquote:
Wel vaker.quote:
Die is of vrij goed of heel slecht, zit niks tussen bij haar.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wel vaker.
Als ze niet achteruit speelt geeft ze de bal aan de tegenstander.
Ik heb er een aantal voor je achtergehouden. Voor een vriendenprijsje mag je ze hebbenquote:Op zondag 13 juli 2025 22:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik te laat. Alle kaashapjes zijn weg.
Dat vind ik lief. Wat kost het?quote:Op zondag 13 juli 2025 22:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb er een aantal voor je achtergehouden. Voor een vriendenprijsje mag je ze hebben
Wie biedt er 10 pesetas.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb er een aantal voor je achtergehouden. Voor een vriendenprijsje mag je ze hebben
Nou heb ik nog wel pesetas liggen, maar ik denk dat ik dan toch maar een bitterballetje neem. Die zijn gratis.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Startbod is 10 pesetas maar ik hoop op 50 uiteindelijk.
Die zijn 20 Belgische francs.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nou heb ik nog wel pesetas liggen, maar ik denk dat ik dan toch maar een bitterballetje neem. Die zijn gratis.
Die zijn toch niet meer in omloop?quote:Op zondag 13 juli 2025 22:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Startbod is 10 pesetas maar ik hoop op 50 uiteindelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |