Ja maar ik verwacht ook wel enige moeite voor kaashapjes!quote:Op zondag 13 juli 2025 22:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die zijn toch niet meer in omloop?
Kan nog vrij prijzig zijn om nu nog aan pesetas te komen dan, moet je ze nog als collectors item gaan kopen.
La blamage du fromage.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar ik verwacht ook wel enige moeite voor kaashapjes!
Nou ja zeg.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar ik verwacht ook wel enige moeite voor kaashapjes!
Alleen de briefjes, als wc papier.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:34 schreef Strani het volgende:
Wacht, is de peseta zelfs in Leiden niet meer in gebruik??
Zijn dit Old Amsterdam bitterballen? Ik vraag dit voor een vriend.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nou ja zeg.![]()
Gooit nieuwe lading kaashapjes in de fryert
[ afbeelding ]
Tast toe @:BillDauterive, deze zijn gratis.
En heel erg kazig zo te zien.![]()
Ja, wij allemaal.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:42 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ben heel blij dat Roger_Epiales weer terug is in de SC.
Ja de nachtploeg was aardig saai aan het worden.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:42 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ben heel blij dat Roger_Epiales weer terug is in de SC.
sorryquote:Op zondag 13 juli 2025 22:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja de nachtploeg was aardig saai aan het worden.
Het zijn dezequote:Op zondag 13 juli 2025 22:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zijn dit Old Amsterdam bitterballen? Ik vraag dit voor een vriend.
Eerst maar eens zien te kwalificeren. We staan momenteel op een play-off plek.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:58 schreef NailQueen het volgende:
Nou nog een jaartje en we hebben weer een WK.
Nou nog 3 jaartjes en dan is er weer een EK.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien te kwalificeren. We staan momenteel op een play-off plek.
Met een nieuwe coach gaat het lukken.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Alles gewonnen tot nu toe, niks aan de hand.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |