Hoe goed die live zongenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 20:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Een mooie recap van de 80’s
Message in a bottle en Phil in de Concorde
Dat was inderdaad niet zo’n heel best optreden helaas..quote:Op zaterdag 12 juli 2025 20:58 schreef Zorro het volgende:
Die artiesten zoals Sting en Phil Collins die hun nummers dan helemaal uitkleden tot instrument en zang.
Ik vond het toen niks en ik vind het nog steeds niks. Geef mij maar Status Quo die gewoon vol de zaak opent, en U2 en Queen die lekker tekeergaan.
Er was geen ruimte om iedere artiest met volledige band te laten optreden. Elvis Costello deed het geweldig als een soort fillerquote:Op zaterdag 12 juli 2025 20:58 schreef Zorro het volgende:
Die artiesten zoals Sting en Phil Collins die hun nummers dan helemaal uitkleden tot instrument en zang.
Ik vond het toen niks en ik vind het nog steeds niks. Geef mij maar Status Quo die gewoon vol de zaak opent, en U2 en Queen die lekker tekeergaan.
Whehehe, en toch…..quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:43 schreef Zorro het volgende:
Dat verhaal van U2 blijft geweldig.
Hele band pissed dat Bono Bad zo lang rekte zodat ze de single van dat moment (Pride) niet meer konden spelen.
Totdat ze de reacties daarop hoorden
Zou zomaar kunnen.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:07 schreef Zorro het volgende:
Dit lijkt me het moment waar Mark Knopfler toen hij het terugkeek dacht: Nee, dan beter helemaal kaal.
Ik heb mijn luchtinstrumenten ook naar beneden gehaaldquote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb mijn luchtinstrumenten ook naar beneden gehaald![]()
Heb overigens wel een flink aantal nummers met een band gespeeld
Niks mis met meebleren…quote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]luchtfeestje
![]()
Zo jammer dat ik er 2 uur te laat achter kwam zo net.
Ik heb ze alleen maar mee gebleeeerd en nooit in een bandje gezeten.
En Frankie Goes To Hollywood dan?quote:
Uhuhquote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja vroeger Choco toen we nog strak waren ...
Ik was in 2008 bij haar concert in Valencia en heb dr niet vals horen zingen ....quote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:58 schreef ChocoFan het volgende:
Whoop whoop en nu zong ze toch niet echt vals, dat is wat ik vaak hoor, dat madonna vals zingt live.
Get into groove
Demi Moore therapiequote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat weten we.
Ze lijkt nu een beetje op een alien
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was in 2008 bij haar concert in Valencia en heb dr niet vals horen zingen ....
Ach, zolang het niet live is vind ik het meeste wel geinig van haar, ook later werkquote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:02 schreef Symphonic het volgende:
Ik kan er nog steeds niet naar luisteren.
Ze kan niet zingen.
Dit nummer hadden ze aan Rick Astley moeten geven….
Mijn moeder had vroeger de videobanden ervan. Die zijn inmiddels al heel lang verdwenen.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alles opgenomen. Er is ook een docureeks van 3 stuks, waarvan een deel vorige week was, maar die wordt herhaald
Dat was me wel een dagje ... nooit weer . lang wachten buiten in de zon ... september 30+ graden... echt onmenselijkquote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Ze doet nu iig geen hoge noten, dat zal schelen. En latere beelden van concerten heb ik het helaas wel eens gehoord, maar goed, daar hebben meer artiesten last van.
Behalve George Michael natuurlijk.![]()
Dat is niet zo fijn inderdaad.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was me wel een dagje ... nooit weer . lang wachten buiten in de zon ... september 30+ graden... echt onmenselijk
Ik was in Spanje, en mn nichtje begon er over 4 dagen of zo voor het concert.. Ik zei OK doe maar , dus kocht ze een kaartje voor me ...quote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is niet zo fijn inderdaad.
Maar soms moet je er wat voor over hebben om een artiest live te zien.
Ik ben ook wel eens mee geweest naar een concert wat niet direct mijn keuze was maar vooral voor iemand anders. Was achteraf gewoon tof ook. Want dat zijn concerten. Die ik heb ervaren iig.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was in Spanje, en mn nichtje begon er over 4 dagen of zo voor het concert.. Ik zei OK doe maar , dus kocht ze een kaartje voor me ...
Ik heb het uiteindelijk wel van een afstandje bekeken... we zaten redelijk vooraan, maar toen het voorprogramma begon werd het me te druk met al dat gedrang van mensen .. rustig op een afstndje bij een "bar" wezen kijken ..quote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens mee geweest naar een concert wat niet direct mijn keuze was maar vooral voor iemand anders. Was achteraf gewoon tof ook. Want dat zijn concerten. Die ik heb ervaren iig.
Jij wel.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het uiteindelijk wel van een afstandje bekeken... we zaten redelijk vooraan, maar toen het voorprogramma begon werd het me te druk met al dat gedrang van mensen .. rustig op een afstndje bij een "bar" wezen kijken ..
Ja en zoveel die te jong zijn overleden ook.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:16 schreef chufi het volgende:
Wat hadden we toch een hoop goede artiesten in onze dagen
Ze reden in een Ferrari Italiaansquote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:28 schreef ChocoFan het volgende:
Don Johnson kondigde aan, ik heb 2 weken geleden de eerste 2 afleveringen van Miami Vice gekeken. Hilarisch en overduidelijk waar mijn voorliefde voor Amerikaanse auto's vandaan komt. Jaren 80 series
Lol ja okquote:
Oeh gelukkig was ik niet de enige. Ik dacht, komt omdat ie nog zo jong was.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat interview met Bono was best sneu
Hier is niets live aanquote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:35 schreef ChocoFan het volgende:
Oh nou weet ik het niet meer of dit de clip was of ook deels live of zo.
Ja duuuuhh je snapt toch wat ik bedoel, ze zenden alles uit van toen dus schijnbaar ook de fouten.quote:
Schijnbaar en nog een hele slechte ook heb ik net ontdekt.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Ben ik nou wakker gebleven voor een videoclip?
Dat wel, klinkt goed alleen die kop van hem, nooit geweten dat ie een plofkop heeft gehad. Zal wel goede drugs hebben gehad waar ie een plofkop van kreeg.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Echt he…
Instrumentaal staat het wel als een huis
Nu Elton John dus toch Live Aid vermoed ik.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Is dit Live Aid of stiekem toch Spinal Tap?
Z’n dochter had die plofkop ook, ook door drank en drugs. Ik weet niet wat ze nu neemt, maar er is nog maar 1/3 van haar over, onherkenbaar.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat wel, klinkt goed alleen die kop van hem, nooit geweten dat ie een plofkop heeft gehad. Zal wel goede drugs hebben gehad waar ie een plofkop van kreeg.
Klopt, ze was heel lang een flinkertje, ik vermoed ozempic, haar moeder heeft dat iig wel gedaan.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Z’n dochter had die plofkop ook, ook door drank en drugs. Ik weet niet wat ze nu neemt, maar er is nog maar 1/3 van haar over, onherkenbaar.
Die hadden best wel een hit hiermeequote:Op zondag 13 juli 2025 00:03 schreef ChocoFan het volgende:
Kiki Dee erbij, deze ken ik ookoeeeeehhhhhhoeeeeeeeeeeeeee
Bij mij ook zo gegaan met veel muziek, zal dan wel normaal zijn en bij het ouder worden horen. Ontwikkeling of zo.quote:Op zondag 13 juli 2025 00:04 schreef chufi het volgende:
Mijn ouders hadden een LP van hem .. toen vond ik het niks ... Maar later ben ik het wel gaan waarderen , net als veel andere oude muziek ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Memories komt niet van Jerneyquote:Op zondag 13 juli 2025 00:12 schreef ChocoFan het volgende:
Wat een stem he.
Goffer, wat een rare avond.
Volgens mij zijn de grootste artiesten wel geweest alleen weet ik niet meer of ze gezamelijk afsloten, staat me iets van bij, aan de andere kant, zal vast terug te vinden zijn op you tube of zo.quote:Op zondag 13 juli 2025 00:14 schreef Doedezemaar het volgende:
En met George is het voor mij wel klaar voor vanavond
Zegt mij helemaal niets.quote:Op zondag 13 juli 2025 00:20 schreef chufi het volgende:
Crosby Stills Nash and Young geloof ik ... jong
Dezelfde band van de muziek onder het zielige filmpje…quote:
Oeh, dat liedje kon ik wel. En was mooier ja. Was vroeger in mijn puberbrein ook een liedje om keihard te gaan janken.quote:Op zondag 13 juli 2025 00:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dezelfde band van de muziek onder het zielige filmpje…
Dat klonk toch een stuk mooier
Ja, dat zei ik daarstraks ook, het heeft geen tyfus geholpen want er is nog steeds honger in Afrika en weet ik het waar allemaal.quote:Op zondag 13 juli 2025 00:29 schreef chufi het volgende:
Volgens mij is er nog steeds honger in Afrika
Ja dat schoot ook door m'n hoofd.quote:Op zondag 13 juli 2025 00:32 schreef Symphonic het volgende:
Knocking on heavens door, maar dan net iets anders
Ik snap je helemaal.quote:Op zondag 13 juli 2025 00:33 schreef Symphonic het volgende:
Ik voel me weer even 16, hoewel ik er nu heel anders en veel meer van geniet.
Hoooiiiieeee Shii, welkom bij je verleden van 40 jaar geleden.quote:Op zondag 13 juli 2025 00:33 schreef Shii het volgende:
Goedenacht.
[..]
Ja dat schoot ook door m'n hoofd.
Hoiiiiii Choco! Ja genieten hoor.quote:Op zondag 13 juli 2025 00:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hoooiiiieeee Shii, welkom bij je verleden van 40 jaar geleden.
Voor die tijd was het iig erg bijzonder, al die optredens overal, dat is wat ik mij er nog van herinner. Heb uiteraard toen niet veel gezien want was 10quote:Op zondag 13 juli 2025 00:37 schreef chufi het volgende:
Eh nu lijkt het alsof iedereen in de USA is ... maar we gaan van donker weer naar licht
Tussen de drumsquote:Op zondag 13 juli 2025 00:38 schreef ChocoFan het volgende:
Hi hi hi jonkies zijn het, Eric clapton zang en Phil Collins op de drums of is het achter de drums?
Giegel giegel giegel.
Phil Collins. Daar zag ik laatst een filmpje van dat het nu zo slecht met 'm gaat.quote:Op zondag 13 juli 2025 00:38 schreef ChocoFan het volgende:
Hi hi hi jonkies zijn het, Eric clapton zang en Phil Collins op de drums of is het achter de drums?
Giegel giegel giegel.
Ja, is niets meer van over bijna. Zo treurig.quote:Op zondag 13 juli 2025 00:41 schreef Shii het volgende:
[..]
Phil Collins. Daar zag ik laatst een filmpje van dat het nu zo slecht met 'm gaat.
Ik was ooit in 78 of zo in London met n ouders wantzoveel jaar blabla ... maar toen dacht ik in Soho een Lp van Eric Clapton gekocht te hebben ... bleek later dat er een Muddy Waters in zat .. die moest ik niet ... maar mn oudere zus nam m wel over van me ...quote:Op zondag 13 juli 2025 00:38 schreef ChocoFan het volgende:
Giegel giegel giegel.
Hoort Brian May er ook niet bij, qua gitaar kunsten dan he.quote:Op zondag 13 juli 2025 00:43 schreef Symphonic het volgende:
Dire straits en Eric Clapton op een avond![]()
Ze hebben een tijdje samen getourd, dat was ook geweldig.
Twee topgitaristen bij elkaar.
Achter de piano speelt verdomd lastig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
Ja ook wel….quote:Op zondag 13 juli 2025 00:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hoort Brian May er ook niet bij, qua gitaar kunsten dan he.
quote:Op zondag 13 juli 2025 00:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Achter de piano speelt verdomd lastig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Blah blah, gelukkig is ie dan toch nog goed terecht gekomen.quote:Op zondag 13 juli 2025 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was ooit in 78 of zo in London met n ouders wantzoveel jaar blabla ... maar toen dacht ik in Soho een Lp van Eric Clapton gekocht te hebben ... bleek later dat er een Muddy Waters in zat .. die moest ik niet ... maar mn oudere zus nam m wel over van me ...
Verstandige zus heb jequote:Op zondag 13 juli 2025 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was ooit in 78 of zo in London met n ouders wantzoveel jaar blabla ... maar toen dacht ik in Soho een Lp van Eric Clapton gekocht te hebben ... bleek later dat er een Muddy Waters in zat .. die moest ik niet ... maar mn oudere zus nam m wel over van me ...
Ik vond het veel te lang duren met die gitaren.quote:Op zondag 13 juli 2025 00:47 schreef Symphonic het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het drumwerk serieus heel erg matig vind….
Ik mis ook de samenwerking tussen de bassist en Phil
Concordequote:
Helemaal eens met je.quote:Op zondag 13 juli 2025 00:51 schreef Shii het volgende:
Ik snap niet dat dit nu met piano. Met drums is toch waarom het nummer zo goed is.
Dit doet geen recht aan dit nummer neequote:Op zondag 13 juli 2025 00:51 schreef Shii het volgende:
Ik snap dit niet met piano. Met drums is toch waarom het nummer zo goed is.
ging 1 keer fout in Parijs .. Ik hoop elke keer maar weer dat mn dochter weer veilig over is gekomen ... Mexico stad is ze naar onderweg ...quote:Op zondag 13 juli 2025 00:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Concorde
Mag ook niet meer, vielen toch ineens uit de lucht of zo.
OMG de ouwe zeikerd in mij komt nu ook weer omhoog.
Die van mij rijd rond in een vrachtwagen naar weet ik het waar allemaal. Dus ik ken je angst.quote:Op zondag 13 juli 2025 00:54 schreef chufi het volgende:
[..]
ging 1 keer fout in Parijs .. Ik hoop elke keer maar weer dat mn dochter weer veilig over is gekomen ... Mexico stad is ze naar onderweg ...
Goed samengevat.quote:Op zondag 13 juli 2025 00:54 schreef ChocoFan het volgende:
Nou dat was dus gewoon kut. Zonder drums.
ja ik weet het ... En we kunnen er niets aan doen ...quote:Op zondag 13 juli 2025 00:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die van mij rijd rond in een vrachtwagen naar weet ik het waar allemaal. Dus ik ken je angst.
quote:Op zondag 13 juli 2025 01:03 schreef Shii het volgende:
Midge Ure heb ik dit jaar nog gezien in Utrecht. Geweldige artiest.
Ja ik vind ook veel nummers heel goed en ook een van hun latere nummers, Ordinary World, luister ik nog regelmatig.quote:Op zondag 13 juli 2025 01:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik draai ze nog regelmatig. 1 van mijn favo's uit die tijd.
Die is ook mooi.quote:Op zondag 13 juli 2025 01:10 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja ik vind ook veel nummers heel goed en ook een van hun latere nummers, Ordinary World, luister ik nog regelmatig.
Alleen moet de loep even opnieuw geslepen worden.quote:Op zondag 13 juli 2025 01:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Sssst we hoorden het niet. Is gewoon heel mooi en loepzuiver.
Dat is echt mijn favoriet van ze.quote:Op zondag 13 juli 2025 01:10 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja ik vind ook veel nummers heel goed en ook een van hun latere nummers, Ordinary World, luister ik nog regelmatig.
Je bent op dreef vanavond.quote:Op zondag 13 juli 2025 01:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Alleen moet de loep even opnieuw geslepen worden.
Shit happens
Ja die clip is goud.quote:Op zondag 13 juli 2025 01:14 schreef ChocoFan het volgende:
Daar is het voor mij mee begonnen en dan vooral in combinatie met de clip in die tijd, dat vond ik fantastisch.
Ja en dat heb ik bewust mee gemaakt net als jij. Fantastisch was dat destijds, de clips erbij.quote:Op zondag 13 juli 2025 01:15 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja die clip is goud.![]()
Het was ook echt de tijd van de clips.
Sinds ik een docu over ze gezien heb waardeer ik hun muziek veel meer.quote:Op zondag 13 juli 2025 01:16 schreef ChocoFan het volgende:
Nu is dat waarschijnlijk allemaal knullig maar destijds niet. Whoop whoop
De clip van Aha, take on me.quote:Op zondag 13 juli 2025 01:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja en dat heb ik bewust mee gemaakt net als jij. Fantastisch was dat destijds, de clips erbij.
Oeh van hun nog niet gezien maar de rest wat je zegt helpt inderdaad bij bepaalde artiesten om ze nu meer te waarderen.quote:Op zondag 13 juli 2025 01:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Sinds ik een docu over ze gezien heb waardeer ik hun muziek veel meer.
En dat maakt deze avond bijzonder, herbeleven en genieten met de kennis van nu.
Heel herkenbaar.quote:Op zondag 13 juli 2025 01:24 schreef Shii het volgende:
Sommige artiesten waardeer ik nu zelfs meer dan toen, omdat ik daar toen niet altijd mee bezig was. David Bowie bijvoorbeeld, daar luister ik nu vaker naar dan vroeger.
Het was wel wat veel Patti ja.quote:
“Sla me” zei de masochistquote:Op zondag 13 juli 2025 01:54 schreef chufi het volgende:
maar goed dat er toen nog geen SM bestond ...
Nu mag dit allemaal niet meer volgens de woke regels.quote:Op zondag 13 juli 2025 01:54 schreef chufi het volgende:
maar goed dat er toen nog geen SM bestond ...
quote:Op zondag 13 juli 2025 01:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
“Sla me” zei de masochist
“Nee” zei de sadist
Nu mag er niets meer volgens de woke regelsquote:Op zondag 13 juli 2025 01:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nu mag dit allemaal niet meer volgens de woke regels.
Klopt. Echt he, soms zet ik mijn oude zeikerd aan en die gaat als een raket met al die woke onzin van tegenwoordig.quote:Op zondag 13 juli 2025 01:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nu mag er niets meer volgens de woke regels
Ergens is er een verkeerde afslag genomenquote:Op zondag 13 juli 2025 02:00 schreef chufi het volgende:
Tis tegenwoordig te triest voor woorden hoe preuts deze wereld is geworden ..
Ik vind het erg bijzonder tegenwoordig.quote:Op zondag 13 juli 2025 02:00 schreef chufi het volgende:
Tis tegenwoordig te triest voor woorden hoe preuts deze wereld is geworden ..
Eens, erg blij dat ik het nu wel goed heb meegekregen of zoiets. Flinke tijdreis inderdaad.quote:Op zondag 13 juli 2025 02:05 schreef Symphonic het volgende:
Dit was een mooie tijdreis![]()
In dank aanvaard![]()
![]()
Dat mag Shiiquote:Op zondag 13 juli 2025 02:05 schreef Shii het volgende:
Ik denk dat ik nog wat ga terugkijken want ik viel er pas laat in.
Ik word er niet vrolijk van ...quote:Op zondag 13 juli 2025 02:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vind het erg bijzonder tegenwoordig.
Ik was ook pas later maar nu geen puf meer. Veel plezier ermee nog als je terug ga kijken.quote:Op zondag 13 juli 2025 02:05 schreef Shii het volgende:
Ik denk dat ik nog wat ga terugkijken want ik viel er pas laat in.
Ja oud idd ... Boeienquote:Op zondag 13 juli 2025 02:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En ik te oud voor die onzin....
2 tv qoute's
Vind ik ook, jij ook bedankt, ik heb genoten met het kleine clubje wat keek.quote:Op zondag 13 juli 2025 02:12 schreef Shii het volgende:
Bedankt voor de gezelligheid. Altijd leuk om samen iets te kijken/luisteren en over te posten.
Doneren zal wel niet meer lukkenquote:Op zondag 13 juli 2025 02:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hetzelfde, verder kan dit topic nu op slot want het is afgelopen.
Oeh dat stond er wel iedere keer ook extra bij, dat mensen niet meer echt konden doneren omdat het niet echt live was.quote:
Oh dat heb ik gemist ... misschien ff terugkijken dan maarquote:Op zondag 13 juli 2025 02:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oeh dat stond er wel iedere keer ook extra bij, dat mensen niet meer echt konden doneren omdat het niet echt live was.
Ok, toedels hier he, want afgelopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |