Hoe goed die live zongenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 20:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Een mooie recap van de 80’s
Message in a bottle en Phil in de Concorde
Dat was inderdaad niet zo’n heel best optreden helaas..quote:Op zaterdag 12 juli 2025 20:58 schreef Zorro het volgende:
Die artiesten zoals Sting en Phil Collins die hun nummers dan helemaal uitkleden tot instrument en zang.
Ik vond het toen niks en ik vind het nog steeds niks. Geef mij maar Status Quo die gewoon vol de zaak opent, en U2 en Queen die lekker tekeergaan.
Er was geen ruimte om iedere artiest met volledige band te laten optreden. Elvis Costello deed het geweldig als een soort fillerquote:Op zaterdag 12 juli 2025 20:58 schreef Zorro het volgende:
Die artiesten zoals Sting en Phil Collins die hun nummers dan helemaal uitkleden tot instrument en zang.
Ik vond het toen niks en ik vind het nog steeds niks. Geef mij maar Status Quo die gewoon vol de zaak opent, en U2 en Queen die lekker tekeergaan.
Whehehe, en toch…..quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:43 schreef Zorro het volgende:
Dat verhaal van U2 blijft geweldig.
Hele band pissed dat Bono Bad zo lang rekte zodat ze de single van dat moment (Pride) niet meer konden spelen.
Totdat ze de reacties daarop hoorden
Zou zomaar kunnen.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:07 schreef Zorro het volgende:
Dit lijkt me het moment waar Mark Knopfler toen hij het terugkeek dacht: Nee, dan beter helemaal kaal.
Ik heb mijn luchtinstrumenten ook naar beneden gehaaldquote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb mijn luchtinstrumenten ook naar beneden gehaald![]()
Heb overigens wel een flink aantal nummers met een band gespeeld
Niks mis met meebleren…quote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]luchtfeestje
![]()
Zo jammer dat ik er 2 uur te laat achter kwam zo net.
Ik heb ze alleen maar mee gebleeeerd en nooit in een bandje gezeten.
En Frankie Goes To Hollywood dan?quote:
Uhuhquote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja vroeger Choco toen we nog strak waren ...
Ik was in 2008 bij haar concert in Valencia en heb dr niet vals horen zingen ....quote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:58 schreef ChocoFan het volgende:
Whoop whoop en nu zong ze toch niet echt vals, dat is wat ik vaak hoor, dat madonna vals zingt live.
Get into groove
Demi Moore therapiequote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat weten we.
Ze lijkt nu een beetje op een alien
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was in 2008 bij haar concert in Valencia en heb dr niet vals horen zingen ....
Ach, zolang het niet live is vind ik het meeste wel geinig van haar, ook later werkquote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:02 schreef Symphonic het volgende:
Ik kan er nog steeds niet naar luisteren.
Ze kan niet zingen.
Dit nummer hadden ze aan Rick Astley moeten geven….
Mijn moeder had vroeger de videobanden ervan. Die zijn inmiddels al heel lang verdwenen.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alles opgenomen. Er is ook een docureeks van 3 stuks, waarvan een deel vorige week was, maar die wordt herhaald
Dat was me wel een dagje ... nooit weer . lang wachten buiten in de zon ... september 30+ graden... echt onmenselijkquote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Ze doet nu iig geen hoge noten, dat zal schelen. En latere beelden van concerten heb ik het helaas wel eens gehoord, maar goed, daar hebben meer artiesten last van.
Behalve George Michael natuurlijk.![]()
Dat is niet zo fijn inderdaad.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was me wel een dagje ... nooit weer . lang wachten buiten in de zon ... september 30+ graden... echt onmenselijk
Ik was in Spanje, en mn nichtje begon er over 4 dagen of zo voor het concert.. Ik zei OK doe maar , dus kocht ze een kaartje voor me ...quote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is niet zo fijn inderdaad.
Maar soms moet je er wat voor over hebben om een artiest live te zien.
Ik ben ook wel eens mee geweest naar een concert wat niet direct mijn keuze was maar vooral voor iemand anders. Was achteraf gewoon tof ook. Want dat zijn concerten. Die ik heb ervaren iig.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was in Spanje, en mn nichtje begon er over 4 dagen of zo voor het concert.. Ik zei OK doe maar , dus kocht ze een kaartje voor me ...
Ik heb het uiteindelijk wel van een afstandje bekeken... we zaten redelijk vooraan, maar toen het voorprogramma begon werd het me te druk met al dat gedrang van mensen .. rustig op een afstndje bij een "bar" wezen kijken ..quote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens mee geweest naar een concert wat niet direct mijn keuze was maar vooral voor iemand anders. Was achteraf gewoon tof ook. Want dat zijn concerten. Die ik heb ervaren iig.
Jij wel.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het uiteindelijk wel van een afstandje bekeken... we zaten redelijk vooraan, maar toen het voorprogramma begon werd het me te druk met al dat gedrang van mensen .. rustig op een afstndje bij een "bar" wezen kijken ..
Ja en zoveel die te jong zijn overleden ook.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:16 schreef chufi het volgende:
Wat hadden we toch een hoop goede artiesten in onze dagen
Ze reden in een Ferrari Italiaansquote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:28 schreef ChocoFan het volgende:
Don Johnson kondigde aan, ik heb 2 weken geleden de eerste 2 afleveringen van Miami Vice gekeken. Hilarisch en overduidelijk waar mijn voorliefde voor Amerikaanse auto's vandaan komt. Jaren 80 series
Lol ja okquote:
Oeh gelukkig was ik niet de enige. Ik dacht, komt omdat ie nog zo jong was.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat interview met Bono was best sneu
Hier is niets live aanquote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:35 schreef ChocoFan het volgende:
Oh nou weet ik het niet meer of dit de clip was of ook deels live of zo.
Ja duuuuhh je snapt toch wat ik bedoel, ze zenden alles uit van toen dus schijnbaar ook de fouten.quote:
Schijnbaar en nog een hele slechte ook heb ik net ontdekt.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Ben ik nou wakker gebleven voor een videoclip?
Dat wel, klinkt goed alleen die kop van hem, nooit geweten dat ie een plofkop heeft gehad. Zal wel goede drugs hebben gehad waar ie een plofkop van kreeg.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Echt he…
Instrumentaal staat het wel als een huis
Nu Elton John dus toch Live Aid vermoed ik.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Is dit Live Aid of stiekem toch Spinal Tap?
Z’n dochter had die plofkop ook, ook door drank en drugs. Ik weet niet wat ze nu neemt, maar er is nog maar 1/3 van haar over, onherkenbaar.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat wel, klinkt goed alleen die kop van hem, nooit geweten dat ie een plofkop heeft gehad. Zal wel goede drugs hebben gehad waar ie een plofkop van kreeg.
Klopt, ze was heel lang een flinkertje, ik vermoed ozempic, haar moeder heeft dat iig wel gedaan.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Z’n dochter had die plofkop ook, ook door drank en drugs. Ik weet niet wat ze nu neemt, maar er is nog maar 1/3 van haar over, onherkenbaar.
Die hadden best wel een hit hiermeequote:Op zondag 13 juli 2025 00:03 schreef ChocoFan het volgende:
Kiki Dee erbij, deze ken ik ookoeeeeehhhhhhoeeeeeeeeeeeeee
Bij mij ook zo gegaan met veel muziek, zal dan wel normaal zijn en bij het ouder worden horen. Ontwikkeling of zo.quote:Op zondag 13 juli 2025 00:04 schreef chufi het volgende:
Mijn ouders hadden een LP van hem .. toen vond ik het niks ... Maar later ben ik het wel gaan waarderen , net als veel andere oude muziek ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Memories komt niet van Jerneyquote:Op zondag 13 juli 2025 00:12 schreef ChocoFan het volgende:
Wat een stem he.
Goffer, wat een rare avond.
Volgens mij zijn de grootste artiesten wel geweest alleen weet ik niet meer of ze gezamelijk afsloten, staat me iets van bij, aan de andere kant, zal vast terug te vinden zijn op you tube of zo.quote:Op zondag 13 juli 2025 00:14 schreef Doedezemaar het volgende:
En met George is het voor mij wel klaar voor vanavond
Zegt mij helemaal niets.quote:Op zondag 13 juli 2025 00:20 schreef chufi het volgende:
Crosby Stills Nash and Young geloof ik ... jong
Dezelfde band van de muziek onder het zielige filmpje…quote:
Oeh, dat liedje kon ik wel. En was mooier ja. Was vroeger in mijn puberbrein ook een liedje om keihard te gaan janken.quote:Op zondag 13 juli 2025 00:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dezelfde band van de muziek onder het zielige filmpje…
Dat klonk toch een stuk mooier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |