Dat wel, klinkt goed alleen die kop van hem, nooit geweten dat ie een plofkop heeft gehad. Zal wel goede drugs hebben gehad waar ie een plofkop van kreeg.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Echt he…
Instrumentaal staat het wel als een huis
Nu Elton John dus toch Live Aid vermoed ik.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Is dit Live Aid of stiekem toch Spinal Tap?
Z’n dochter had die plofkop ook, ook door drank en drugs. Ik weet niet wat ze nu neemt, maar er is nog maar 1/3 van haar over, onherkenbaar.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat wel, klinkt goed alleen die kop van hem, nooit geweten dat ie een plofkop heeft gehad. Zal wel goede drugs hebben gehad waar ie een plofkop van kreeg.
Klopt, ze was heel lang een flinkertje, ik vermoed ozempic, haar moeder heeft dat iig wel gedaan.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Z’n dochter had die plofkop ook, ook door drank en drugs. Ik weet niet wat ze nu neemt, maar er is nog maar 1/3 van haar over, onherkenbaar.
Die hadden best wel een hit hiermeequote:Op zondag 13 juli 2025 00:03 schreef ChocoFan het volgende:
Kiki Dee erbij, deze ken ik ookoeeeeehhhhhhoeeeeeeeeeeeeee
Bij mij ook zo gegaan met veel muziek, zal dan wel normaal zijn en bij het ouder worden horen. Ontwikkeling of zo.quote:Op zondag 13 juli 2025 00:04 schreef chufi het volgende:
Mijn ouders hadden een LP van hem .. toen vond ik het niks ... Maar later ben ik het wel gaan waarderen , net als veel andere oude muziek ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Memories komt niet van Jerneyquote:Op zondag 13 juli 2025 00:12 schreef ChocoFan het volgende:
Wat een stem he.
Goffer, wat een rare avond.
Volgens mij zijn de grootste artiesten wel geweest alleen weet ik niet meer of ze gezamelijk afsloten, staat me iets van bij, aan de andere kant, zal vast terug te vinden zijn op you tube of zo.quote:Op zondag 13 juli 2025 00:14 schreef Doedezemaar het volgende:
En met George is het voor mij wel klaar voor vanavond
Zegt mij helemaal niets.quote:Op zondag 13 juli 2025 00:20 schreef chufi het volgende:
Crosby Stills Nash and Young geloof ik ... jong
Dezelfde band van de muziek onder het zielige filmpje…quote:
Oeh, dat liedje kon ik wel. En was mooier ja. Was vroeger in mijn puberbrein ook een liedje om keihard te gaan janken.quote:Op zondag 13 juli 2025 00:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dezelfde band van de muziek onder het zielige filmpje…
Dat klonk toch een stuk mooier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |