Hoe goed die live zongenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 20:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Een mooie recap van de 80’s
Message in a bottle en Phil in de Concorde
Dat was inderdaad niet zo’n heel best optreden helaas..quote:Op zaterdag 12 juli 2025 20:58 schreef Zorro het volgende:
Die artiesten zoals Sting en Phil Collins die hun nummers dan helemaal uitkleden tot instrument en zang.
Ik vond het toen niks en ik vind het nog steeds niks. Geef mij maar Status Quo die gewoon vol de zaak opent, en U2 en Queen die lekker tekeergaan.
Er was geen ruimte om iedere artiest met volledige band te laten optreden. Elvis Costello deed het geweldig als een soort fillerquote:Op zaterdag 12 juli 2025 20:58 schreef Zorro het volgende:
Die artiesten zoals Sting en Phil Collins die hun nummers dan helemaal uitkleden tot instrument en zang.
Ik vond het toen niks en ik vind het nog steeds niks. Geef mij maar Status Quo die gewoon vol de zaak opent, en U2 en Queen die lekker tekeergaan.
Whehehe, en toch…..quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:43 schreef Zorro het volgende:
Dat verhaal van U2 blijft geweldig.
Hele band pissed dat Bono Bad zo lang rekte zodat ze de single van dat moment (Pride) niet meer konden spelen.
Totdat ze de reacties daarop hoorden
Zou zomaar kunnen.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:07 schreef Zorro het volgende:
Dit lijkt me het moment waar Mark Knopfler toen hij het terugkeek dacht: Nee, dan beter helemaal kaal.
Ik heb mijn luchtinstrumenten ook naar beneden gehaaldquote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb mijn luchtinstrumenten ook naar beneden gehaald![]()
Heb overigens wel een flink aantal nummers met een band gespeeld
Niks mis met meebleren…quote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]luchtfeestje
![]()
Zo jammer dat ik er 2 uur te laat achter kwam zo net.
Ik heb ze alleen maar mee gebleeeerd en nooit in een bandje gezeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |