Uhuhquote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja vroeger Choco toen we nog strak waren ...
Ik was in 2008 bij haar concert in Valencia en heb dr niet vals horen zingen ....quote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:58 schreef ChocoFan het volgende:
Whoop whoop en nu zong ze toch niet echt vals, dat is wat ik vaak hoor, dat madonna vals zingt live.
Get into groove
Demi Moore therapiequote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat weten we.
Ze lijkt nu een beetje op een alien
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was in 2008 bij haar concert in Valencia en heb dr niet vals horen zingen ....
Ach, zolang het niet live is vind ik het meeste wel geinig van haar, ook later werkquote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:02 schreef Symphonic het volgende:
Ik kan er nog steeds niet naar luisteren.
Ze kan niet zingen.
Dit nummer hadden ze aan Rick Astley moeten geven….
Mijn moeder had vroeger de videobanden ervan. Die zijn inmiddels al heel lang verdwenen.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alles opgenomen. Er is ook een docureeks van 3 stuks, waarvan een deel vorige week was, maar die wordt herhaald
Dat was me wel een dagje ... nooit weer . lang wachten buiten in de zon ... september 30+ graden... echt onmenselijkquote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Ze doet nu iig geen hoge noten, dat zal schelen. En latere beelden van concerten heb ik het helaas wel eens gehoord, maar goed, daar hebben meer artiesten last van.
Behalve George Michael natuurlijk.![]()
Dat is niet zo fijn inderdaad.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was me wel een dagje ... nooit weer . lang wachten buiten in de zon ... september 30+ graden... echt onmenselijk
Ik was in Spanje, en mn nichtje begon er over 4 dagen of zo voor het concert.. Ik zei OK doe maar , dus kocht ze een kaartje voor me ...quote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is niet zo fijn inderdaad.
Maar soms moet je er wat voor over hebben om een artiest live te zien.
Ik ben ook wel eens mee geweest naar een concert wat niet direct mijn keuze was maar vooral voor iemand anders. Was achteraf gewoon tof ook. Want dat zijn concerten. Die ik heb ervaren iig.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was in Spanje, en mn nichtje begon er over 4 dagen of zo voor het concert.. Ik zei OK doe maar , dus kocht ze een kaartje voor me ...
Ik heb het uiteindelijk wel van een afstandje bekeken... we zaten redelijk vooraan, maar toen het voorprogramma begon werd het me te druk met al dat gedrang van mensen .. rustig op een afstndje bij een "bar" wezen kijken ..quote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens mee geweest naar een concert wat niet direct mijn keuze was maar vooral voor iemand anders. Was achteraf gewoon tof ook. Want dat zijn concerten. Die ik heb ervaren iig.
Jij wel.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het uiteindelijk wel van een afstandje bekeken... we zaten redelijk vooraan, maar toen het voorprogramma begon werd het me te druk met al dat gedrang van mensen .. rustig op een afstndje bij een "bar" wezen kijken ..
Ja en zoveel die te jong zijn overleden ook.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:16 schreef chufi het volgende:
Wat hadden we toch een hoop goede artiesten in onze dagen
Ze reden in een Ferrari Italiaansquote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:28 schreef ChocoFan het volgende:
Don Johnson kondigde aan, ik heb 2 weken geleden de eerste 2 afleveringen van Miami Vice gekeken. Hilarisch en overduidelijk waar mijn voorliefde voor Amerikaanse auto's vandaan komt. Jaren 80 series
Lol ja okquote:
Oeh gelukkig was ik niet de enige. Ik dacht, komt omdat ie nog zo jong was.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat interview met Bono was best sneu
Hier is niets live aanquote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:35 schreef ChocoFan het volgende:
Oh nou weet ik het niet meer of dit de clip was of ook deels live of zo.
Ja duuuuhh je snapt toch wat ik bedoel, ze zenden alles uit van toen dus schijnbaar ook de fouten.quote:
Schijnbaar en nog een hele slechte ook heb ik net ontdekt.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Ben ik nou wakker gebleven voor een videoclip?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |