Ja, dat zei ik daarstraks ook, het heeft geen tyfus geholpen want er is nog steeds honger in Afrika en weet ik het waar allemaal.quote:Op zondag 13 juli 2025 00:29 schreef chufi het volgende:
Volgens mij is er nog steeds honger in Afrika
Ja dat schoot ook door m'n hoofd.quote:Op zondag 13 juli 2025 00:32 schreef Symphonic het volgende:
Knocking on heavens door, maar dan net iets anders
Ik snap je helemaal.quote:Op zondag 13 juli 2025 00:33 schreef Symphonic het volgende:
Ik voel me weer even 16, hoewel ik er nu heel anders en veel meer van geniet.
Hoooiiiieeee Shii, welkom bij je verleden van 40 jaar geleden.quote:Op zondag 13 juli 2025 00:33 schreef Shii het volgende:
Goedenacht.
[..]
Ja dat schoot ook door m'n hoofd.
Hoiiiiii Choco! Ja genieten hoor.quote:Op zondag 13 juli 2025 00:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hoooiiiieeee Shii, welkom bij je verleden van 40 jaar geleden.
Voor die tijd was het iig erg bijzonder, al die optredens overal, dat is wat ik mij er nog van herinner. Heb uiteraard toen niet veel gezien want was 10quote:Op zondag 13 juli 2025 00:37 schreef chufi het volgende:
Eh nu lijkt het alsof iedereen in de USA is ... maar we gaan van donker weer naar licht
Tussen de drumsquote:Op zondag 13 juli 2025 00:38 schreef ChocoFan het volgende:
Hi hi hi jonkies zijn het, Eric clapton zang en Phil Collins op de drums of is het achter de drums?
Giegel giegel giegel.
Phil Collins. Daar zag ik laatst een filmpje van dat het nu zo slecht met 'm gaat.quote:Op zondag 13 juli 2025 00:38 schreef ChocoFan het volgende:
Hi hi hi jonkies zijn het, Eric clapton zang en Phil Collins op de drums of is het achter de drums?
Giegel giegel giegel.
Ja, is niets meer van over bijna. Zo treurig.quote:Op zondag 13 juli 2025 00:41 schreef Shii het volgende:
[..]
Phil Collins. Daar zag ik laatst een filmpje van dat het nu zo slecht met 'm gaat.
Ik was ooit in 78 of zo in London met n ouders wantzoveel jaar blabla ... maar toen dacht ik in Soho een Lp van Eric Clapton gekocht te hebben ... bleek later dat er een Muddy Waters in zat .. die moest ik niet ... maar mn oudere zus nam m wel over van me ...quote:Op zondag 13 juli 2025 00:38 schreef ChocoFan het volgende:
Giegel giegel giegel.
Hoort Brian May er ook niet bij, qua gitaar kunsten dan he.quote:Op zondag 13 juli 2025 00:43 schreef Symphonic het volgende:
Dire straits en Eric Clapton op een avond![]()
Ze hebben een tijdje samen getourd, dat was ook geweldig.
Twee topgitaristen bij elkaar.
Achter de piano speelt verdomd lastig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
Ja ook wel….quote:Op zondag 13 juli 2025 00:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hoort Brian May er ook niet bij, qua gitaar kunsten dan he.
quote:Op zondag 13 juli 2025 00:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Achter de piano speelt verdomd lastig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |