quote:Op zondag 13 juli 2025 01:03 schreef Shii het volgende:
Midge Ure heb ik dit jaar nog gezien in Utrecht. Geweldige artiest.
Ja ik vind ook veel nummers heel goed en ook een van hun latere nummers, Ordinary World, luister ik nog regelmatig.quote:Op zondag 13 juli 2025 01:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik draai ze nog regelmatig. 1 van mijn favo's uit die tijd.
Die is ook mooi.quote:Op zondag 13 juli 2025 01:10 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja ik vind ook veel nummers heel goed en ook een van hun latere nummers, Ordinary World, luister ik nog regelmatig.
Alleen moet de loep even opnieuw geslepen worden.quote:Op zondag 13 juli 2025 01:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Sssst we hoorden het niet. Is gewoon heel mooi en loepzuiver.
Dat is echt mijn favoriet van ze.quote:Op zondag 13 juli 2025 01:10 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja ik vind ook veel nummers heel goed en ook een van hun latere nummers, Ordinary World, luister ik nog regelmatig.
Je bent op dreef vanavond.quote:Op zondag 13 juli 2025 01:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Alleen moet de loep even opnieuw geslepen worden.
Shit happens
Ja die clip is goud.quote:Op zondag 13 juli 2025 01:14 schreef ChocoFan het volgende:
Daar is het voor mij mee begonnen en dan vooral in combinatie met de clip in die tijd, dat vond ik fantastisch.
Ja en dat heb ik bewust mee gemaakt net als jij. Fantastisch was dat destijds, de clips erbij.quote:Op zondag 13 juli 2025 01:15 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja die clip is goud.![]()
Het was ook echt de tijd van de clips.
Sinds ik een docu over ze gezien heb waardeer ik hun muziek veel meer.quote:Op zondag 13 juli 2025 01:16 schreef ChocoFan het volgende:
Nu is dat waarschijnlijk allemaal knullig maar destijds niet. Whoop whoop
De clip van Aha, take on me.quote:Op zondag 13 juli 2025 01:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja en dat heb ik bewust mee gemaakt net als jij. Fantastisch was dat destijds, de clips erbij.
Oeh van hun nog niet gezien maar de rest wat je zegt helpt inderdaad bij bepaalde artiesten om ze nu meer te waarderen.quote:Op zondag 13 juli 2025 01:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Sinds ik een docu over ze gezien heb waardeer ik hun muziek veel meer.
En dat maakt deze avond bijzonder, herbeleven en genieten met de kennis van nu.
Heel herkenbaar.quote:Op zondag 13 juli 2025 01:24 schreef Shii het volgende:
Sommige artiesten waardeer ik nu zelfs meer dan toen, omdat ik daar toen niet altijd mee bezig was. David Bowie bijvoorbeeld, daar luister ik nu vaker naar dan vroeger.
Het was wel wat veel Patti ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |