“Sla me” zei de masochistquote:Op zondag 13 juli 2025 01:54 schreef chufi het volgende:
maar goed dat er toen nog geen SM bestond ...
Nu mag dit allemaal niet meer volgens de woke regels.quote:Op zondag 13 juli 2025 01:54 schreef chufi het volgende:
maar goed dat er toen nog geen SM bestond ...
quote:Op zondag 13 juli 2025 01:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
“Sla me” zei de masochist
“Nee” zei de sadist
Nu mag er niets meer volgens de woke regelsquote:Op zondag 13 juli 2025 01:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nu mag dit allemaal niet meer volgens de woke regels.
Klopt. Echt he, soms zet ik mijn oude zeikerd aan en die gaat als een raket met al die woke onzin van tegenwoordig.quote:Op zondag 13 juli 2025 01:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nu mag er niets meer volgens de woke regels
Ergens is er een verkeerde afslag genomenquote:Op zondag 13 juli 2025 02:00 schreef chufi het volgende:
Tis tegenwoordig te triest voor woorden hoe preuts deze wereld is geworden ..
Ik vind het erg bijzonder tegenwoordig.quote:Op zondag 13 juli 2025 02:00 schreef chufi het volgende:
Tis tegenwoordig te triest voor woorden hoe preuts deze wereld is geworden ..
Eens, erg blij dat ik het nu wel goed heb meegekregen of zoiets. Flinke tijdreis inderdaad.quote:Op zondag 13 juli 2025 02:05 schreef Symphonic het volgende:
Dit was een mooie tijdreis![]()
In dank aanvaard![]()
![]()
Dat mag Shiiquote:Op zondag 13 juli 2025 02:05 schreef Shii het volgende:
Ik denk dat ik nog wat ga terugkijken want ik viel er pas laat in.
Ik word er niet vrolijk van ...quote:Op zondag 13 juli 2025 02:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vind het erg bijzonder tegenwoordig.
Ik was ook pas later maar nu geen puf meer. Veel plezier ermee nog als je terug ga kijken.quote:Op zondag 13 juli 2025 02:05 schreef Shii het volgende:
Ik denk dat ik nog wat ga terugkijken want ik viel er pas laat in.
Ja oud idd ... Boeienquote:Op zondag 13 juli 2025 02:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En ik te oud voor die onzin....
2 tv qoute's
Vind ik ook, jij ook bedankt, ik heb genoten met het kleine clubje wat keek.quote:Op zondag 13 juli 2025 02:12 schreef Shii het volgende:
Bedankt voor de gezelligheid. Altijd leuk om samen iets te kijken/luisteren en over te posten.
Doneren zal wel niet meer lukkenquote:Op zondag 13 juli 2025 02:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hetzelfde, verder kan dit topic nu op slot want het is afgelopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |