SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Die zogenaamde vriendin verdient een enkeltje naar de goelagquote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk, geen koffie in huis hebben.
Kijk, dat je geen thee in huis hebt, daar kan ik nog inkomen...![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Om 8 uur heb ik nog met een vest aan buiten moeten lopen, vond het toch nog beetje frisjes op dat tijdstip
HoppaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Pissen, douchen, ontbijt
En bolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Nou voor bezoek bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:06 schreef Lovely het volgende:
Nou als je zelf geen koffie drinkt, waarom zou je dat dan in huis hebbenHow can I make this topic about me?![]()
Den bolk terugWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hello Lovelyquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar dan moet je ook een koffieapparaat aanschaffenquote:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ehhhquote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar dan moet je ook een koffieapparaat aanschaffenHow can I make this topic about me?![]()
Geen koffiezetapparaat in huis hebbenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar dan moet je ook een koffieapparaat aanschaffen
How can I make this topic about me?![]()
Ja tenzij je van die zakjes hebt of uit zo'n potquote:
Ja als je zelf geen koffie drinkt tochquote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Geen koffiezetapparaat in huis hebben
Ja en dan geen senseoquote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar dan moet je ook een koffieapparaat aanschaffen
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Niks mis met senseoquote:
Heb zelf ook nog een dolce gusto in de kast staan"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja, dat zou dan nog kunnen, oploskoffie.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja tenzij je van die zakjes hebt of uit zo'n pot
Het is nog beter oploskoffie te drinken dan géén koffie, in mijn bescheiden mening.How can I make this topic about me?![]()
Ik had om 3 uur alle ramen en de keukendeur al openstaan maat had wel een vest aangetrokken het werd wel fris.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:07 schreef DerRabbit het volgende:
Om 8 uur heb ik nog met een vest aan buiten moeten lopen, vond het toch nog beetje frisjes op dat tijdstipWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Alweerquote:
Morguhquote:
Ik kan gelukkig wel zonder koffiequote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat zou dan nog kunnen, oploskoffie.
Het is nog beter oploskoffie te drinken dan géén koffie, in mijn bescheiden mening.
OP tv?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:17 schreef KoningWouter het volgende:
Vanavond Pink Floyd tribute concert ding.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee hier in Winterswijk live in een openlucht theatertje in het bos. Wordt vast erg cool.quote:
Is niet echt Pink Floyd he maar mensen die ze naspelen.![]()
![]()
Gewoon de ouderwetse manier van koffiezettenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:24 schreef KoningWouter het volgende:
Oh ik zie het al. Een soort filterkoffie. Wel lekkerder.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja dat weet ik. Kunnen goed zijn heb wel meer tribute bandjes gehoordquote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:30 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee hier in Winterswijk live in een openlucht theatertje in het bos. Wordt vast erg cool.
Is niet echt Pink Floyd he maar mensen die ze naspelen.
Lekker genieten dus vanavond en dan ook nog in de buitenlucht heerlijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Yup, vind ik wel het lekkerst.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon de ouderwetse manier van koffiezetten![]()
Met zo pruttelkan?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon de ouderwetse manier van koffiezettenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja zeker, super lekker. Het wordt 26 graden vandaag.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. Kunnen goed zijn heb wel meer tribute bandjes gehoord
Lekker genieten dus vanavond en dan ook nog in de buitenlucht heerlijk![]()
![]()
Dan is het vanavond wel lekker buiten.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja zeker, super lekker. Het wordt 26 graden vandaag.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan is het vanavond wel lekker buiten.![]()
![]()
Ga je alleen of met vrienden?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
A wat gezellig met het hele gezin.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Bolk voor deze Mooie Top 6Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee echt zonder apparatuur. Dus met een filterhouder en dan heet water erover heenquote:Uw ADH vitamine Worst
Dat is niet ouderwets koffie zetten. het is of zelf gekookt water in een filter gooien of die pruttelkoffie vermoed ikquote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:39 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Gewoon zo'n aromaster of zo
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat deed mijn moeder ook, maar mijn oma had nog van die pruttel koffiequote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee echt zonder apparatuur. Dus met een filterhouder en dan heet water erover heenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
boh, da's wel heel ouderwets.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee echt zonder apparatuur. Dus met een filterhouder en dan heet water erover heen
Mijn moeder heeft dat ook nog wel gedaan.
Maar dat is alweer bijna 50 jaar geleden.![]()
Een perculator?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat deed mijn moeder ook, maar mijn oma had nog van die pruttel koffieUw ADH vitamine Worst
Ja, die had mijn oma wel, toen kon je nog geen gemalen koffie kopen volgens mijquote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:42 schreef KoningWouter het volgende:
@:hemarookworst
Heb je dan ook zo'n ding?
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gaaf, zo hoort koffie zetten.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, die had mijn oma wel, toen kon je nog geen gemalen koffie kopen volgens mij![]()
![]()
Dan rook je de koffie zodra je de deur binnen kwam.quote:
Maar die koffie werd ook vaak opgewarmd en dat stonk dan weer.
ALs je geluk had kreeg het bezoek verse koffie had je pech kreeg je die opgewarmde meuk
O jee de derde pas ik zat denk ik om een uurtke ov 3.30 al aan mijn derdequote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Koffiebolk. Bakkie nr 3. En dan maar eens naar buiten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah ja, toen was koffie nog echt een luxe dingetje.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan rook je de koffie zodra je de deur binnen kwam.
Maar die koffie werd ook vaak opgewarmd en dat stonk dan weer.
ALs je geluk had kreeg het bezoek verse koffie had je pech kreeg je die opgewarmde meuk![]()
![]()
Ja en dan stond het op de kolenkachel te pruttelenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat een gebolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mijn moeder had er ook èèn met een tuitje aan de onderkant.
Ik weet nog wel dat die direct in mijn vaders thermoskan ging.![]()
Hallo, eventjes niet Liev bolkenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja dat kwam volgens mij later filterkoffie noemde ze datquote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:56 schreef marc0871 het volgende:
Mijn moeder had er ook èèn met een tuitje aan de onderkant.
[ afbeelding ]
Ik weet nog wel dat die direct in mijn vaders thermoskan ging.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is dat pour over of opgieten.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat kwam volgens mij later filterkoffie noemde ze dat
Met water uit de fluitketel of uit een pannetje.![]()
Ja ik ben wat traag vandaag.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee de derde pas ik zat denk ik om een uurtke ov 3.30 al aan mijn derde
Hieronder reacties: 'alleen vandaag'?How can I make this topic about me?![]()
Ja ik ken het, ik heb het ook wel eens gedaan als mijn koffiezetapparaat stuk was en mijn moeder deed het ook zo voor ze een koffiezetapparaat kreegquote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:00 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Dat is dat pour over of opgieten.
Met water uit de fluitketel of uit een pannetje.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zou niet durvenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ik ben wat traag vandaag.
Hieronder reacties: 'alleen vandaag'?
Altijd bedoel jequote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ik ben wat traag vandaag.
Hieronder reacties: 'alleen vandaag'?
De grap was al gemaakt door GG zelf
Ik maak 'm op een andere manierquote:
Groot gelijk Sodequote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:09 schreef Sodeknetters het volgende:
Ik denk dat ik dit hele weekend gewoon eens lekker traag ga zijn.
MoggeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een uitstekend ideequote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:09 schreef Sodeknetters het volgende:
Ik denk dat ik dit hele weekend gewoon eens lekker traag ga zijn.
Mogge
Twee trage heren aan den bolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik word er niet meer heet of koud van. Er is al zoveel rotzooi naar mij toegeslingerd, dat, och...How can I make this topic about me?![]()
Iedere post die je zet is een bolk hier of je nu af en toe langs komt of er altijd bentquote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:12 schreef Sodeknetters het volgende:
Een. Ik bolk niet, kom alleen af en toe eens langs
Zou ik ook niet doen als ik jou was.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik word er niet meer heet of koud van. Er is al zoveel rotzooi naar mij toegeslingerd, dat, och...
* gebrokenglas neemt gewoon een extra slok koffie.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen als ik jou was.
Dat noemt men een nutteloze bolkquote:
quote:
.Dotquote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:14 schreef Sodeknetters het volgende:
Daar staat twee keer hetzelfde trouwensWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, nou, in dier voege is het wel nuttig dat ik gewoon weer de laatste post in DTS heb en dat ik weer punten krijg.quote:
Een ánder topic, voor de spelliefhebbers...?!quote:Op zaterdag 12 juli 2025 02:20 schreef kree het volgende:
nou ben het weer helemaal zat weer eigenlijk dit topic?
het gaat weer ineens over van we "moeten het spel houden". en dan ben ik er al klaar mee gelijk.
je mag blij zijn dat er nog eens wat anders hierin komt ipv alleen bolk enzo. zeg ik even voor de spel liefhebbers.
overweeg om ander topic te maken nl.
Helemaal mooi.![]()
![]()
Er bestaan 100 andere SLOW chats. Speciaal óók voor jou![]()
En je had al een ander topic aangemaakt, een DTS-zonder-punten-scoren.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Suzan en freek nog bezig jaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
LekkerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja dan is het wel nuttig dat den Dot slaapt anders pechquote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, nou, in dier voege is het wel nuttig dat ik gewoon weer de laatste post in DTS heb en dat ik weer punten krijg.
Morguh Mikey:W
Morguh Sally
There's only one girl that I will ever love
And that was so many years ago
And though I know I'll never get her out of my heart
She never loved me back
Ooh I know
I remember how she left me on a stormy night
She kissed me and got out of our bed
And though I pleaded and I begged her not to walk out that door
She packed her bags and turned right awayThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hij leest niet terug, dus dit gaat hij nooit lezen. Als dat überhaupt al uitmaakt...quote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Een ánder topic, voor de spelliefhebbers...?!
Helemaal mooi.![]()
![]()
En je had al een ander topic aangemaakt, een DTS-zonder-punten-scoren.
Ja, vergeten wit mee te nemen gisteren.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
JaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
GGBolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
GgzbolkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
WekijkenmeebolkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heb idd een handmatige bonenmalerquote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:42 schreef KoningWouter het volgende:
@:hemarookworst
Heb je dan ook zo'n ding?
[ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
klotuhtelefoonoverzettenbolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je kunt je kleinzoon wellicht even vragen om assistentie?quote:
De jeugd weet alles af van die dingen
Ja overzetten van iPhone naar Android en vice versa is allemaal handmatig?
Ik was er een paar uur mee bezig, het ging app voor app.How can I make this topic about me?![]()
https://www.samsung.com/n(...)NUvlfhXiu7rGCSexXAijquote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik weet dat iPhone naar iPhone een fluitje van een cent is. Maar tussen iPhone en Android kan het dus ook?
Ik gebruik die app ook als ik een nieuwe telefoon heb..
Zet hij automatisch alles over"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Die weet alleen van Iphone naar Iphone, die weet ik zelf ookquote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je kunt je kleinzoon wellicht even vragen om assistentie?
De jeugd weet alles af van die dingenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dank uquote:
Maar ik heb nu een motorola daar moet ik allees van de iphone op zettenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
https://www.samsung.com/n(...)NUvlfhXiu7rGCSexXAij
Ik gebruik die app ook als ik een nieuwe telefoon heb..
Zet hij automatisch alles overWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan je de app smartswitch op zetten?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar ik heb nu een motorola daar moet ik allees van de iphone op zetten"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Neequote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hij leest niet terug, dus dit gaat hij nooit lezen. Als dat überhaupt al uitmaakt...![]()
Of hij is dat topic kwijt en maakt weer een nieuw aan![]()
![]()
Ik kan je niet helpen Dotteke. Ik ging van Android naar iPhone en ik heb alles met de hand gedaan, voor elke App.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar ik heb nu een motorola daar moet ik allees van de iphone op zetten
username, wachtwoord overal, en dan de instellingen door....
Het geluk is dat ik niet heel veel Apps gebruik.How can I make this topic about me?![]()
Koppel de USB-kabel aan beide apparaten
Dat moet één kabel zijn die je aan beide apparaten koppel, maar zo kabel heb ik nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die kabels zijn wel te krijgen bij Albert Heijn.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:45 schreef Dotteke het volgende:
Koppel de USB-kabel aan beide apparaten
Dat moet één kabel zijn die je aan beide apparaten koppel, maar zo kabel heb ik nietHow can I make this topic about me?![]()
Heb ook een motoquote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar ik heb nu een motorola daar moet ik allees van de iphone op zetten
Uw ADH vitamine Worst
Geeft ook niet hoor, maar ze zeggen over hoe je het doen moet maar nergens lukt het wat ze zeggen dat is frustiequote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik kan je niet helpen Dotteke. Ik ging van Android naar iPhone en ik heb alles met de hand gedaan, voor elke App.
username, wachtwoord overal, de instellingen door....
Het geluk is dat ik niet heel veel Apps gebruik.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Leest kree überhauptquote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:45 schreef maily het volgende:
[..]
Nee![]()
Of hij is dat topic kwijt en maakt weer een nieuw aan![]()
Hier bij ah hebben ze dat niet meer, kan kijken bij de hema of kruidvatquote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die kabels zijn wel te krijgen bij Albert Heijn.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik wil ook een moto en dan het liefst een Ducati Paginale V4quote:![]()
Voorals nog kan ik er niets mee het besturingssysteem is zo anders dan van de iphone en ik krijg het spul niet over gezet ben al vanaf gisteren avond bezigquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Android zal USB-C zijn, je iPhone is ook USB-C of Ligtning, hangt even af van het model. Welke iPhone is het?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier bij ah hebben ze dat niet meer, kan kijken bij de hema of kruidvatHow can I make this topic about me?![]()
Waarom nu een moto en niet opnieuw een iPhone?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voorals nog kan ik er niets mee het besturingssysteem is zo anders dan van de iphone en ik krijg het spul niet over gezet ben al vanaf gisteren avond bezigHow can I make this topic about me?![]()
Dotteke zoek eens in de appstore playtore naar de app SmartSwitch"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja koffie gvd bolkIk heb er één en ik ben er trots op
Ik denk ligtning het is een xs maxquote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Android zal USB-C zijn, je iPhone is ook USB-C of Ligtning, hangt even af van het model. Welke iPhone is het?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een gegeven paard niet in de bek kijken.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Waarom nu een moto en niet opnieuw een iPhone?![]()
![]()
Oh zo'n moto heb ik nietquote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wil ook een moto en dan het liefst een Ducati Paginale V4![]()
Uw ADH vitamine Worst
Ahhhquote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:51 schreef maily het volgende:
[..]
Een gegeven paard niet in de bek kijken.How can I make this topic about me?![]()
Apple is tyfus duur voor minimale vooruitgang.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Waarom nu een moto en niet opnieuw een iPhone?
Samsung is ook tyfus duur, maar wel een groter aanbod voor meerder budget en andriod heeft meer hardware klanten waar ze voor leveren die ook voor een breder publiek toegankelijk is.
Hebben ze niet gezegd: "we komen morgen een.bakkie doen en het regelen voor je"?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voorals nog kan ik er niets mee het besturingssysteem is zo anders dan van de iphone en ik krijg het spul niet over gezet ben al vanaf gisteren avond bezig![]()
Wellicht beetje rare post na mijn vorige, maar zo'n moto is op dit moment niet echt te betalen voor mij en wellicht ook niet de meest slimme investering. Een dikke 1.1 liter motor onder mijn reet hebben kan net iets te snel te snel gaanquote:![]()
Ja prijsverschil normaal kreeg ik hem altijd van mijn pa als die een nieuwe nam, maar helaas is die man er niet meer dus ook geen nieuwe iphonequote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Waarom nu een moto en niet opnieuw een iPhone?
En ik heb deze gekregen dus een gekregen paard.....Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
https://www.android.com/intl/nl_nl/switch-to-android/quote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja prijsverschil normaal kreeg ik hem altijd van mijn pa als die een nieuwe nam, maar helaas is die man er niet meer dus ook geen nieuwe iphone
En ik heb deze gekregen dus een gekregen paard....."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
M'n moto g71 die ik voor de helft van de adviesprijs heb gekocht tijdje geleden is wel stuk betaalbaarderquote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wellicht beetje rare post na mijn vorige, maar zo'n moto is op dit moment niet echt te betalen voor mij en wellicht ook niet de meest slimme investering. Een dikke 1.1 liter motor onder mijn reet hebben kan net iets te snel te snel gaan![]()
Uw ADH vitamine Worst
jaquote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja prijsverschil normaal kreeg ik hem altijd van mijn pa als die een nieuwe nam, maar helaas is die man er niet meer dus ook geen nieuwe iphone
En ik heb deze gekregen dus een gekregen paard.....How can I make this topic about me?![]()
Is een samsung smart switch, ik heb een motorolaquote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:49 schreef Lovely het volgende:
Dotteke zoek eens in de appstore playtore naar de app SmartSwitch
Toch gevonden ben hem aan het downloadenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Motorola heeft ook die app in de playstore staanquote:Op zaterdag 12 juli 2025 12:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is een samsung smart switch, ik heb een motorola
Hij is zo te zien alles aan het opslaan op mijn iphnequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 12:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is zo te zien alles aan het opslaan op mijn iphne
Alleen nadeel van Motorola is dat het beperkte software updates heeftUw ADH vitamine Worst
Een nieuwe ducati paginale v4 hier in NL kost ¤39.990,- inclusief. Dan denk ik dat jouw moto net een paar tientjes goedkoper is geweest jaquote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
M'n moto g71 die ik voor de helft van de adviesprijs heb gekocht tijdje geleden is wel stuk betaalbaarder
Daar is hij gratis en in de playstore moet ik hem betalenquote:of een free trail
Ik snap er nu nog niet vee van hoor Hij is trouwens nog steeds aan het downloaden op mijn IphoneWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier is die app gratisquote:Op zaterdag 12 juli 2025 12:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar is hij gratis en in de playstore moet ik hem betalenof een free trail
Ik snap er nu nog niet vee van hoor Hij is trouwens nog steeds aan het downloaden op mijn Iphone
een blauw vierkantjequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En graag gedaan @Danny voor extra reclame links voor je
Labeltje in haar onderbroek met "made by Samsung"quote:Op zaterdag 12 juli 2025 12:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben jij ook door Samsung gemaakt?
Nee dat nog net nietquote:Op zaterdag 12 juli 2025 12:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben jij ook door Samsung gemaakt?
Aandeel van Samsung in de Koreaanse economie is wel bizarUw ADH vitamine Worst
Wel mede mogelijk gemaakt door het bedrijf?quote:
Ook nog niet..quote:Op zaterdag 12 juli 2025 12:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel mede mogelijk gemaakt door het bedrijf?
Ow, dat is jammer. Anders had je nog een leuke sponsor deal eruit kunnen slepenquote:
Wie weet komt dat nogquote:Op zaterdag 12 juli 2025 12:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, dat is jammer. Anders had je nog een leuke sponsor deal eruit kunnen slepen
Misschien toch eens een emailtje sturen naar hen om ambassadeur te worden voor het merk tegen de zeer zeer goedkope prijs van gratis producten en jaarlijks een paar 10.000 euroquote:
Zal ik dat maar eens doen idd.. en dan tegen betaling ook positieve reviews schrijven natuurlijkquote:Op zaterdag 12 juli 2025 12:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien toch eens een emailtje sturen naar hen om ambassadeur te worden voor het merk tegen de zeer zeer goedkope prijs van gratis producten en jaarlijks een paar 10.000 euro
https://en.wikipedia.org/wiki/Chaebolquote:Op zaterdag 12 juli 2025 12:15 schreef hemarookworst het volgende:
Aandeel van Samsung in de Koreaanse economie is wel bizar
Sowieso de grote chaebols daar. Beetje spooky.🐙![]()
Mentions wel (eens).quote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hij leest niet terug, dus dit gaat hij nooit lezen. Als dat überhaupt al uitmaakt...
@kree ?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Helemaal mooi.![]()
![]()
En je had al een ander topic aangemaakt, een DTS-zonder-punten-scoren.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Positieve reviews kosten natuurlijk extra! Weet je hoeveel werk het is en hoeveel stress het oplevert om een review van een halve minuut te schrijven?!quote:Op zaterdag 12 juli 2025 12:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zal ik dat maar eens doen idd.. en dan tegen betaling ook positieve reviews schrijven natuurlijk![]()
Je zou er idd bijna moe van worden ookquote:Op zaterdag 12 juli 2025 12:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Positieve reviews kosten natuurlijk extra! Weet je hoeveel werk het is en hoeveel stress het oplevert om een review van een halve minuut te schrijven?!![]()
Bolk die Liev!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ik dacht meer aan een topic waar ik als grote kree de dictator ben enzoquote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Helemaal mooi.![]()
![]()
En je had al een ander topic aangemaakt, een DTS-zonder-punten-scoren.
Do what you love, love what you do!![]()
tja ach he, soms heb ik een topic die ik dan verzin die wel werkt. vooral dan die over mezelf. want dat is het liefst wat mensen lezen he. een soap over iemands leven.
waar of niet?
daarom scoren die flut-programma op tv ook zo goed.
maakt niet uit ik kies daarvoor he en om te vertellen wat ik wil.
Maarre dit topic loopt aardig dood zonder input extern kan ik je wel vertellen
Do what you love, love what you do!![]()
Meh. Ik kijk al jaren niet of nauwelijks tvquote:Op zaterdag 12 juli 2025 13:45 schreef kree het volgende:
tja ach he, soms heb ik een topic die ik dan verzin die wel werkt. vooral dan die over mezelf. want dat is het liefst wat mensen lezen he. een soap over iemands leven.
waar of niet?
En dat soort programma's meed ik al helemaal als de pest
No help from me here![]()
![]()
U vraagt, wij draaien. Zo zijn wij gewoonquote:Op zaterdag 12 juli 2025 13:41 schreef kree het volgende:
[..]
ik dacht meer aan een topic waar ik als grote kree de dictator ben enzo![]()
![]()
Hier je hele eigen reeks![]()
https://forum.fok.nl/topic/2740700/dickreetor-topic-slowchat-aka-dts-2-0-reeks.htmlOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Nee joh loopt prima zonder input externquote:Op zaterdag 12 juli 2025 13:45 schreef kree het volgende:
waar of niet?
Maarre dit topic loopt aardig dood zonder input extern kan ik je wel vertellenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ben je wel helemaal goed in je bovenkamer?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee joh loopt prima zonder input extern
Kree is natuurlijk de allerbelangrijkste, interessantste en vooral belangrijkste persoon die ooit geleefd heeft. Zijn verhalen zijn de enige echte teksten die er toe doen. Iedereen met een iets andere mening zijn maar vieze haters die erop uit zijn om zijn status onderuit te schoppen en ook een beetje van zijn aandacht willen!![]()
![]()
#sarcasme
IK heb een kabeltje gekocht waarmee ik het over zou kunnen zetten eens kijken of het gaat lukken pppfffffquote:Op zaterdag 12 juli 2025 12:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je zou er idd bijna moe van worden ookWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Pakketje komt vandaag maar eigenlijk geen zin om te wachtenUw ADH vitamine Worst
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 12-07-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Vino_Tinto / 916 / +23 / +9 / 3566 / 3949
2. FreshFruit / 622 / +56 / +0 / 1015 / 1335
3. KillemWieft / 488 / +51 / +7 / 234 / 389
4. gebrokenglas / 422 / +52 / +52 / 1218 / 1478
5. MooieTop6 / 309 / +35 / +10 / 891 / 1047
6. DJMO / 288 / +33 / +17 / 428 / 581
7. Lovely / 269 / +33 / +29 / 1248 / 1414
8. _UserName_ / 257 / +47 / +32 / 174 / 243
9. loveislikeakiss / 251 / +7 / +0 / 1230 / 1390
10. Fogel / 231 / +6 / +0 / 638 / 803
11. mario390 / 229 / +5 / +22 / 375 / 491
12. Dr.Mikey / 202 / +16 / +7 / 196 / 279
13. HappyCharly / 201 / +32 / +9 / 186 / 245
14. MizzezAmy / 196 / +15 / +4 / 858 / 1022
15. Helenattenek / 185 / +0 / +0 / 186 / 261
16. maily / 181 / +30 / +26 / 636 / 731
17. hemarookworst / 150 / +13 / +5 / 488 / 600
18. Sally / 146 / +0 / +1 / 128 / 209
19. marc0871 / 128 / +17 / +22 / 312 / 412
20. KoningWouter / 111 / +5 / +11 / 490 / 538SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Kun je niet in de app aangeven dat het naar een automaat gaat?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:29 schreef hemarookworst het volgende:
Pakketje komt vandaag maar eigenlijk geen zin om te wachtenSmile, it's free therapy.![]()
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 13:41 schreef kree het volgende:
[..]
ik dacht meer aan een topic waar ik als grote kree de dictator ben enzo![]()
Have fun.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Te laatquote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Kun je niet in de app aangeven dat het naar een automaat gaat?Uw ADH vitamine Worst
Ohquote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Dan kunnen we elkaar de hand schudden, ik heb ook net geslapen.ben ik niet de enige luie vandaag
![]()
was even wakker vanmorgen.. weer in slaap gevallen en net uit bed.![]()
Lekker ritme vandaag
Smile, it's free therapy.![]()
ah dat is jammerquote:![]()
Of gewoon gaan en dan maandag in een automaat ophalen?Smile, it's free therapy.![]()
dit dusquote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:35 schreef hemarookworst het volgende:
Ach fuck it ik zie wel waar het terecht komt
Hello netuitbednietmeetellendebolkquote:
Wat lul je nou.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 13:45 schreef kree het volgende:
waar of niet?
DTS loopt prima.
Óók wel zonder jou![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Zet je repeatknop eens uit? Elke keer hetzelfde vertellen maakt het heus niet anders.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 13:45 schreef kree het volgende:
Maarre dit topic loopt aardig dood zonder input extern kan ik je wel vertellenHow can I make this topic about me?![]()
Het is wel mooi weer zo te zien. Straks even een rondje lopen en een Pozza halen...quote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ohben ik niet de enige luie vandaag
![]()
was even wakker vanmorgen.. weer in slaap gevallen en net uit bed.![]()
Lekker ritme vandaag
dit dusquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier is het momenteel flink bewolkt met een mager zonnetje.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is wel mooi weer zo te zien. Straks even een rondje lopen en een Pozza halen...
Heb al 2 dagen afhaalchinees en kan er nog een paar dagen van eten![]()
Pozza is altijd wel lekker. Lekkerst wel zelfgemaakt of van de Italiaanse pizzabakker
Hij is nu een back up aan het m aken van whats app heb een video filmpje gevonden die het stap voor stap uitlegt In het Nederlands dus hoop dat het nu luktquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier vol de zon, een klein beetje sluier.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hier is het momenteel flink bewolkt met een mager zonnetje.
Heb al 2 dagen afhaalchinees en kan er nog een paar dagen van eten![]()
Pozza is altijd wel lekker. Lekkerst wel zelfgemaakt of van de Italiaanse pizzabakker
Volgens mijn weerdinges is het buiten 25.6 °CHow can I make this topic about me?![]()
Als je hulp nodig hebt, mag je altijd vragen.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is nu een back up aan het m aken van whats app heb een video filmpje gevonden die het stap voor stap uitlegt In het Nederlands dus hoop dat het nu luktHow can I make this topic about me?![]()
Dank je wel.. Je bent liefquote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als je hulp nodig hebt, mag je altijd vragen.
Zeg je nu dat ik een kitten ben?
Ja snap ik wel dat je er een mist..quote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:47 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Liev hè?
Ik zou er bijna weer één willen halen.
De hele dag slapen, geaaid worden en gevoerd worden. Zou zo'n slecht leven nog niet zijnquote:
Dat leven heb je toch alquote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De hele dag slapen, geaaid worden en gevoerd worden. Zou zo'n slecht leven nog niet zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
oh wat dan noem je haar nu eigenlijk een oude poes?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
En geen zorgen.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De hele dag slapen, geaaid worden en gevoerd worden. Zou zo'n slecht leven nog niet zijn
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oh wat dan noem je haar nu eigenlijk een oude poes?
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee nee nee oh oei
[..]
Dat leven heb je toch al
Wil jij mijn heerlijke leven even een weekje uitproberen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet weten dat je nooooit drinken / eten 'moet' als je hier postquote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie.
Nee nee nee oh oei
Iets met een ezel, denk ik.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Niet weten dat je nooooit drinken / eten 'moet' als je hier post
Jup maar ik kies dan wanneer en waarquote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wil jij mijn heerlijke leven even een weekje uitproberen?![]()
![]()
![]()
Is goed! Je mag kiezen tussen een tijdbestek van over 1 minuut en 1 week en 1 minuut later. Wanneer precies tussen die twee tijdstippen je die week wil inplannen staat je helemaal vrij natuurlijkquote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jup maar ik kies dan wanneer en waar![]()
![]()
O je posten het onder mijn bericht dacht al GG denk dat ik een kitten ben. Straks wil hij met mij spelenquote:
[..]
oh wat dan noem je haar nu eigenlijk een oude poes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is goed! Je mag kiezen tussen een tijdbestek van over 1 minuut en 1 week en 1 minuut later. Wanneer precies tussen die twee tijdstippen je die week wil inplannen staat je helemaal vrij natuurlijk
Ja ja, mij een ouwe poes noemen en het dan neerleggen bij GGquote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ja, mij een ouwe poes noemen en het dan neerleggen bij GG![]()
ja zorrie
Vermoed ikquote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:57 schreef gebrokenglas het volgende:
Heb ik nu weer minnetjes erbij Dotteke?![]()
Nee m'n hond heeft net gedronken en kwam met zijn natte bek op de bank en hapte naar een vlieg. Daardoor spatte er wat water tegen de muur..quote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is zonde... Een vlieg op de muur doodgeslagen?
Afgeveegd met een handdoek maar nu vlekken door het vegen whaa
kak verf van de gamma.
Volgende keer weer duurdere verf.Smile, it's free therapy.![]()
Nee hoorquote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:57 schreef gebrokenglas het volgende:
Heb ik nu weer minnetjes erbij Dotteke?![]()
Da's erg balen.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:00 schreef Kissingbird het volgende:
Nee m'n hond heeft net gedronken en kwam met zijn natte bek op de bank en hapte naar een vlieg. Daardoor spatte er wat water tegen de muur..
Afgeveegd met een handdoek maar nu vlekken door het vegen whaa
kak verf van de gamma.
Volgende keer weer duurdere verf.How can I make this topic about me?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: