SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Die zogenaamde vriendin verdient een enkeltje naar de goelagquote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk, geen koffie in huis hebben.
Kijk, dat je geen thee in huis hebt, daar kan ik nog inkomen...![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Om 8 uur heb ik nog met een vest aan buiten moeten lopen, vond het toch nog beetje frisjes op dat tijdstip
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
HoppaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Pissen, douchen, ontbijt
En bolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Nou voor bezoek bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:06 schreef Lovely het volgende:
Nou als je zelf geen koffie drinkt, waarom zou je dat dan in huis hebbenHow can I make this topic about me?![]()
Den bolk terugWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hello Lovelyquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar dan moet je ook een koffieapparaat aanschaffenquote:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ehhhquote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar dan moet je ook een koffieapparaat aanschaffenHow can I make this topic about me?![]()
Geen koffiezetapparaat in huis hebbenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar dan moet je ook een koffieapparaat aanschaffen
How can I make this topic about me?![]()
Ja tenzij je van die zakjes hebt of uit zo'n potquote:
Ja als je zelf geen koffie drinkt tochquote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Geen koffiezetapparaat in huis hebben
Ja en dan geen senseoquote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar dan moet je ook een koffieapparaat aanschaffen
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Niks mis met senseoquote:
Heb zelf ook nog een dolce gusto in de kast staan"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja, dat zou dan nog kunnen, oploskoffie.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja tenzij je van die zakjes hebt of uit zo'n pot
Het is nog beter oploskoffie te drinken dan géén koffie, in mijn bescheiden mening.How can I make this topic about me?![]()
Ik had om 3 uur alle ramen en de keukendeur al openstaan maat had wel een vest aangetrokken het werd wel fris.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:07 schreef DerRabbit het volgende:
Om 8 uur heb ik nog met een vest aan buiten moeten lopen, vond het toch nog beetje frisjes op dat tijdstipWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Alweerquote:
Morguhquote:
Ik kan gelukkig wel zonder koffiequote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat zou dan nog kunnen, oploskoffie.
Het is nog beter oploskoffie te drinken dan géén koffie, in mijn bescheiden mening.
OP tv?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:17 schreef KoningWouter het volgende:
Vanavond Pink Floyd tribute concert ding.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee hier in Winterswijk live in een openlucht theatertje in het bos. Wordt vast erg cool.quote:
Is niet echt Pink Floyd he maar mensen die ze naspelen.![]()
![]()
Gewoon de ouderwetse manier van koffiezettenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:24 schreef KoningWouter het volgende:
Oh ik zie het al. Een soort filterkoffie. Wel lekkerder.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja dat weet ik. Kunnen goed zijn heb wel meer tribute bandjes gehoordquote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:30 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee hier in Winterswijk live in een openlucht theatertje in het bos. Wordt vast erg cool.
Is niet echt Pink Floyd he maar mensen die ze naspelen.
Lekker genieten dus vanavond en dan ook nog in de buitenlucht heerlijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Yup, vind ik wel het lekkerst.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon de ouderwetse manier van koffiezetten![]()
Met zo pruttelkan?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon de ouderwetse manier van koffiezettenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja zeker, super lekker. Het wordt 26 graden vandaag.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. Kunnen goed zijn heb wel meer tribute bandjes gehoord
Lekker genieten dus vanavond en dan ook nog in de buitenlucht heerlijk![]()
![]()
Dan is het vanavond wel lekker buiten.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja zeker, super lekker. Het wordt 26 graden vandaag.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan is het vanavond wel lekker buiten.![]()
![]()
Ga je alleen of met vrienden?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
A wat gezellig met het hele gezin.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: