SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Later vandaag mag ik volledig onder zeil, is hier standaard. Gisteravond de laxeerzooi genomen. Maar moet eerlijk bekennen dat dat gedeelte in ieder geval heel erg mee viel. Wel vaak naar het toilet natuurlijk, maar goed te doen.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 04:48 schreef AnneX het volgende:
Ach, viel het tegen? Kreeg je een “roesje”? Hopelijk?
Sterkte! Het is vast niet zo erg als je nu denktquote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:59 schreef flipsen het volgende:
[..]
Later vandaag mag ik volledig onder zeil, is hier standaard. Gisteravond de laxeerzooi genomen. Maar moet eerlijk bekennen dat dat gedeelte in ieder geval heel erg mee viel. Wel vaak naar het toilet natuurlijk, maar goed te doen.
Ik woon in Argentinië, waar zelfs het kleinste huisje nog een bidet heeft. Wij hebben 4 badkamers, met 4 bidetsquote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Beetje vriendelijk toiletpapier inslaan en goaaaaaaaan
Dacht ik eigenlijk al toen ik op send druktequote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:35 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik woon in Argentinië, waar zelfs het kleinste huisje nog een bidet heeft. Wij hebben 4 badkamers, met 4 bidetsOp dit soort momenten toch wel erg prettig
Bueno, over 3 uur mag ik lekker gaan slapen en mogen ze een kijkje nemen.
HOef je dan niet een nacht te blijven met narcose?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:35 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik woon in Argentinië, waar zelfs het kleinste huisje nog een bidet heeft. Wij hebben 4 badkamers, met 4 bidetsOp dit soort momenten toch wel erg prettig
Bueno, over 3 uur mag ik lekker gaan slapen en mogen ze een kijkje nemen.
Nope, maar er moet wel iemand mee en je mag uiteraard niet autorijden ernaquote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:33 schreef Blues het volgende:
[..]
HOef je dan niet een nacht te blijven met narcose?
Sterkte!
Ik heb er net nog 4 afgesproken![]()
Dito hier. Darmspiegeling, kreeg een roesje, propofol, en kon na het onderzoek (heerlijk uitgeslapen trouwens) weer naar huis, moest wel gereden worden.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:38 schreef flipsen het volgende:
[..]
Nope, maar er moet wel iemand mee en je mag uiteraard niet autorijden erna
Net als bumsen joh!quote:Op vrijdag 11 juli 2025 15:13 schreef Sarabi het volgende:
Zo even douchen en dan richting Dordt. De oom en tante van mijn man treden op tijdens het Big Rivers festival![]()
Ik mag de elektrische fiets van mijn schoonmoeder lenen omdat parkeren nu natuurlijk niet te doen is in het centrum. Ik ben benieuwd hoe goed dat gaatvolgens mij is het 10 jaar geleden dat ik op een fiets zat.
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:56 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Dit is erger dan Vogonische poëzie
Roesje is geen reden tot opname.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:38 schreef flipsen het volgende:
[..]
Nope, maar er moet wel iemand mee en je mag uiteraard niet autorijden erna
Zelfs dat irritante KI ding van Google zegt hier niets over...quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:56 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Dit is erger dan Vogonische poëzie
https://nl.wikipedia.org/wiki/Vogon?wprov=sfla1quote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:06 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zelfs dat irritante KI ding van Google zegt hier niets over...
Je bent geen nerd. De meeste nerds vallen trouwens ook hard door de mand als je iets dieper doorvraagt na het antwoord 42.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:06 schreef derLudolf het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:35 schreef sigme het volgende:
als je iets dieper doorvraagt na het antwoord 42.
Wie weetquote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:25 schreef Kaatje1 het volgende:
Wie weet ga je zo enthousiast worden dat je zelf zo’n fiets koopt @:sarabi
Of waarom de dolfijnen bedankten voor alle vis.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Je bent geen nerd. De meeste nerds vallen trouwens ook hard door de mand als je iets dieper doorvraagt na het antwoord 42.
Zijn ze ook lekker?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 17:04 schreef z80 het volgende:
De eerste oost van een perzikboompje dat niet veel meer is dan 1 stammetje met wat takjes.
Ik heb dit laagstam in de voortuin gezet voor de vrolijke kleuren. En als uitkijkpunt voor de vogeltjes.
[ afbeelding ]
Ik heb er 2 op. De rest moet nog even na rijpen.quote:
Die achter het huis ook nog niet. Maar deze staat vol in de zon. Pal zuid voor het huis.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 20:41 schreef sigme het volgende:
Mijn perziken zijn nog niet rijp:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar ik kan niet wachten tot ze dat wel zijn!
Hier begonnen aan een shetland marathonquote:
Mocht er ooit een nieuwe fiets komen dan gaat het zeker een elektrische fiets zijn.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 17:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wie weetik ben normaal niet zo'n fietsfan.
De test is goed bevallen dus?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mocht er ooit een nieuwe fiets komen dan gaat het zeker een elektrische fiets zijn.
Gilded Age ook wel goede plaatsvervangerquote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik krijg ook gelijk zin in Downton Abbey![]()
Oh die hebben wij ook nog tegoed.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:13 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hier begonnen aan een shetland marathon
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:30 schreef sigme het volgende:
Dit
[ afbeelding ]
is dus niet *kakken* maar *bestuderen*
Dit
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
is je hond te kakken zetten
*Noteertquote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Gilded Age ook wel goede plaatsvervanger
Laatst Vera er doorheen gejast. Keek ik nooit naar maar viel tijdens een slapeloze nacht ging ik maar eens tv kijken ipv lezen en toen viel ik halverwege in een herhaling, volgende dag begonnen met aflevering 1 (van een kleine 60)quote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:46 schreef Blues het volgende:
[..]
Oh die hebben wij ook nog tegoed.
We bingen al die Britse series op de npo.
Stom he, hoe je soms al jaren iets voorbij hebt zien waaien, maar nooit gekeken. En dan ineens bingen als een mallequote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:08 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Laatst Vera er doorheen gejast. Keek ik nooit naar maar viel tijdens een slapeloze nacht ging ik maar eens tv kijken ipv lezen en toen viel ik halverwege in een herhaling, volgende dag begonnen met aflevering 1 (van een kleine 60)
Ja, zo wilde ik ook nooit beginnen aan “de 7 zussen”, maar na verl aandringen door een collega/vriendin en een vriendin toch begonnen, en halverwege deel 1 kon ik echt niet meer stoppenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Stom he, hoe je soms al jaren iets voorbij hebt zien waaien, maar nooit gekeken. En dan ineens bingen als een malleLove it
Moet van SQ nog beginnen aan S2.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:49 schreef flipsen het volgende:
Squid game 3e seizoen hier begonnen. En zelf binge ik af en toe HIMYM weer opnieuw, blijft genial. Zelfde gold voor 6 feet under en nu staat Californication weer op mijn shortlist, kijk ik ookalleen. En downtown abbey en zulks mag mijn vrouw alleen kijken
Narcose ook niet overal. Ik ben afgelopen jaar na alledrie de operaties gewoon lekker naar huis gestuurd zodra ik gegeten en geplast had.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 15:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Roesje is geen reden tot opname.
Mogelijk.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 08:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow…
Organiseer je dan binnenkort je eigen uitvaart?
Weet ik. Maar vandaag komt wel van diep.quote:
Dit gaat je opbreken. Je gaat kapot op deze manierquote:Op zaterdag 12 juli 2025 09:25 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Weet ik. Maar vandaag komt wel van diep.
Gisteren van 12:00 tot 23:00 gewerkt. 2 huilende collega's. tegen de klippen op afwassen.
Het is eigenlijk net te veel, net te lang. Net over het randje.
Ik ga zo weg en dan raggen in de keuken met veel mise en place. Dan een uitvaart, dan dat opruimen, door naar Delden, kijken of alles daar loopt, mogelijk daar bus inpakken, op de zaak uitpakken en dan m'n tijd volmaken tot 02:00 voor een breek in Hengelo.
Morgen om 8 uur gaat de wekker weer. Ha. Ha. Haha.
Bijna klaar .
Mijn man had vroeger de gewoonte slaapkamer binnen te komen, licht aan te doen en (luid) te vragen of ik wakker was. Was maar goed dat we niet in Texas woonden.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
De paarden van huisgenoot één hebben ontdekt dat je de ruwvoerbak op kan tillen en neer kan smijten, en dat hebben ze dan ook vanaf twee uur snachts lopen doen. Klabam. Klabam. Klabam.
Huisgenoot twee dacht, toen ik eindelijk sliep rond half tien vanmorgen, dat dat een goed moment was om met de kantjesmaaier bezig te gaan. Ik geloof niet dat ik op mijn gezelligst ga zijn vandaag.
Ben benieuwd naar jullie ervaring met Fuku.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:11 schreef Blues het volgende:
Heerlijke vrije dag met als toetje naar Fuku ramen
Vandaag een wasje, NiB en een wandeling op het programma. En krant lezen buiten en verder met module 2 als ik zininin krijg.
Lonaa, pas op jezelf
Oh klinkt wel gaaf!quote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar jullie ervaring met Fuku.
Staat al een tijdje op de planning, maar we zijn steeds te laat met reserveren…
Vanavond zal het waarschijnlijk een rampzalige hamburger o.i.d. worden in de tuinen van paleis Soestdijk, waar we vanavond het concert van Kraftwerk bijwonen…
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:10 schreef Blues het volgende:
Huisgenoten incl. paarden in een wei verderop zetten
HALLOquote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar jullie ervaring met Fuku.
Staat al een tijdje op de planning, maar we zijn steeds te laat met reserveren…
Vanavond zal het waarschijnlijk een rampzalige hamburger o.i.d. worden in de tuinen van paleis Soestdijk, waar we vanavond het concert van Kraftwerk bijwonen…
Lief, dank je!quote:Op donderdag 10 juli 2025 21:54 schreef AnneX het volgende:
@:Morgane Veel plezier met de samba band 🥁 🎶🪘 🎼
Mijn wederhelft begint soms te praten, dan geef ik antwoord, en wordt ze kwaad omdat ik haar wakker heb gemaakt.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:17 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Mijn man had vroeger de gewoonte slaapkamer binnen te komen, licht aan te doen en (luid) te vragen of ik wakker was. Was maar goed dat we niet in Texas woonden.
Onderaan de cascada de morlongo even verderop, water boarding 2.0.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:10 schreef Blues het volgende:
Huisgenoten incl. paarden in een wei verderop zetten
AI-overzichtquote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:06 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zo heb ik het woord "precipicio" geleerdquote:Op zaterdag 12 juli 2025 12:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Mijn wederhelft begint soms te praten, dan geef ik antwoord, en wordt ze kwaad omdat ik haar wakker heb gemaakt.
Droomde ze dat ze het lijdend voorwerp was van een cliffende herder?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 13:55 schreef flipsen het volgende:
[..]
Zo heb ik het woord "precipicio" geleerdMijn vrouw herhaalde een paar keer "Cuidado con el precipicio!" in haar slaap. Heel de verdere nacht wakker gelegen om te bedenken wat precipicio betekent en waarom ik daarvoor uit moest kijken... ik vraag de volgende ochtend toen ze wakker werd wat het betekende en ze keek me echt zo aan van "Wtf? Hoe kom je dáár nou bij?" Goed, het betekent dus afgrond/stijle klif. Logisch dat je daarvoor moet uitkijken
Lang lang geleden verzonnen een schipper van een zeilcruiseschip en ik dit één-tweetjequote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:07 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Droomde ze dat ze het lijdend voorwerp was van een cliffende herder?
@:Jan_Onderwater legt je wel uit wat dat is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De geschokte gezichten zijn legendarisch, velen hebben niet door dat ze voor het lapje gehouden worden.
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:18 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Lang lang geleden verzonnen een schipper van een zeilcruiseschip en ik dit één-tweetje
Zeilend op het kanaal en de kust van Dover komt in zicht, dan vervolgens op een afstandje, luid, zodat passagiers het hoorden:
Schipper: Jan?
Ik: Ja
Vanavond weer Cliffen?
Ik: Goed idee.
En dan verder niets zeggen. Er is er altijd eentje die vraagt: Wat is cliffing?
Dan met een stalen gezichtHahaha, dat verhaal van het schaap en achterpoten in laarzen ken ik hier ook, een Argentijnse vriend vertelde me dat eens, dat de bus- en vrachtwagenchauffeurs daar niet vies van zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De geschokte gezichten zijn legendarisch, velen hebben niet door dat ze voor het lapje gehouden worden.Maar dat van die klif, dat ga ik hem volgende keer even uitleggen als ik weer in Buenos Aires ben
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
Colombia en Ezelsquote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:07 schreef flipsen het volgende:
[..]
Hahaha, dat verhaal van het schaap en achterpoten in laarzen ken ik hier ook, een Argentijnse vriend vertelde me dat eens, dat de bus- en vrachtwagenchauffeurs daar niet vies van zijnMaar dat van die klif, dat ga ik hem volgende keer even uitleggen als ik weer in Buenos Aires ben
Die grap begrijp ik beter /ken de achtergrond dan dat met die gekke poëzie.quote:
Ik was ooit bij K+S Merkers met een groep van onze opleiding. Een van de prive gidsen was ziek, deel kreeg de rondleiding in het Duits, samen met een echtpaar dat had gereserveerd.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:25 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Om deze te begrijpen moet je bovenstaande Youtube clip die ik poste even doorstaan. Dat nummer wordt op ieder volksfeest, dorpsfeest, kapstersbruiloft en schutterijfeest uit den treuren gespeeld en meegezongen
In het kader van Mensen op de kast jagen; In Stuttgart in het Landesmuseum staat dit kunstwerk:
[ afbeelding ]
Man en ik komen de zaal binnen waar dit in het midden stond op een podest.
Ik: Der Holzmichel
Mijn man: Er Lebt, Er Lebt Noch
Ik: Der Olle Holzmichel
Een paarse broeken echtpaar met designerbrillen en een Sueddeutsche onder de linkerarm keken ons zeer zeer beledigd aan. Heerlijk
De Uitgever heeft nog nooit van Barbra Streisand effect gehoord. Juist door iedereen die deze memo's verspreid af te manen krijgt het meer aandacht.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:38 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Die grap begrijp ik beter /ken de achtergrond dan dat met die gekke poëzie.
![]()
Je hebt een Duitse kinderboekenserie "Meine Freundin Conni" en daar gaan op dit moment de nodige (AI gecreëerde) nieuwe omslagen van rond. Ze zijn niet allemaal geschikt voor dit topic, maar deze vind ik opzich wel geestig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De uitgever kan er niet om lachen en overweegt juridische stappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |