SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Later vandaag mag ik volledig onder zeil, is hier standaard. Gisteravond de laxeerzooi genomen. Maar moet eerlijk bekennen dat dat gedeelte in ieder geval heel erg mee viel. Wel vaak naar het toilet natuurlijk, maar goed te doen.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 04:48 schreef AnneX het volgende:
Ach, viel het tegen? Kreeg je een “roesje”? Hopelijk?
Sterkte! Het is vast niet zo erg als je nu denktquote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:59 schreef flipsen het volgende:
[..]
Later vandaag mag ik volledig onder zeil, is hier standaard. Gisteravond de laxeerzooi genomen. Maar moet eerlijk bekennen dat dat gedeelte in ieder geval heel erg mee viel. Wel vaak naar het toilet natuurlijk, maar goed te doen.
Ik woon in Argentinië, waar zelfs het kleinste huisje nog een bidet heeft. Wij hebben 4 badkamers, met 4 bidetsquote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Beetje vriendelijk toiletpapier inslaan en goaaaaaaaan
Dacht ik eigenlijk al toen ik op send druktequote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:35 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik woon in Argentinië, waar zelfs het kleinste huisje nog een bidet heeft. Wij hebben 4 badkamers, met 4 bidetsOp dit soort momenten toch wel erg prettig
Bueno, over 3 uur mag ik lekker gaan slapen en mogen ze een kijkje nemen.
HOef je dan niet een nacht te blijven met narcose?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:35 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik woon in Argentinië, waar zelfs het kleinste huisje nog een bidet heeft. Wij hebben 4 badkamers, met 4 bidetsOp dit soort momenten toch wel erg prettig
Bueno, over 3 uur mag ik lekker gaan slapen en mogen ze een kijkje nemen.
Nope, maar er moet wel iemand mee en je mag uiteraard niet autorijden ernaquote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:33 schreef Blues het volgende:
[..]
HOef je dan niet een nacht te blijven met narcose?
Sterkte!
Ik heb er net nog 4 afgesproken![]()
Dito hier. Darmspiegeling, kreeg een roesje, propofol, en kon na het onderzoek (heerlijk uitgeslapen trouwens) weer naar huis, moest wel gereden worden.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:38 schreef flipsen het volgende:
[..]
Nope, maar er moet wel iemand mee en je mag uiteraard niet autorijden erna
Net als bumsen joh!quote:Op vrijdag 11 juli 2025 15:13 schreef Sarabi het volgende:
Zo even douchen en dan richting Dordt. De oom en tante van mijn man treden op tijdens het Big Rivers festival![]()
Ik mag de elektrische fiets van mijn schoonmoeder lenen omdat parkeren nu natuurlijk niet te doen is in het centrum. Ik ben benieuwd hoe goed dat gaatvolgens mij is het 10 jaar geleden dat ik op een fiets zat.
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:56 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Dit is erger dan Vogonische poëzie
Roesje is geen reden tot opname.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:38 schreef flipsen het volgende:
[..]
Nope, maar er moet wel iemand mee en je mag uiteraard niet autorijden erna
Zelfs dat irritante KI ding van Google zegt hier niets over...quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:56 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Dit is erger dan Vogonische poëzie
https://nl.wikipedia.org/wiki/Vogon?wprov=sfla1quote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:06 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zelfs dat irritante KI ding van Google zegt hier niets over...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |