abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218178285
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 18:59 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik moet wel kijken, mijn lijf en mijn hoofd snappen niet wat er moet gebeuren. Ik ga alle kanten op maar meestal niet de goede. Heb regelmatig de grootste lol om mezelf en ben heel blij dat ik alleen in huis ben en niemand toekijkt.
Oh ja dat lachen om mezelf is heel herkenbaar hoor :D
pi_218178338
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juli 2025 19:12 schreef Blues het volgende:

[..]
Oh ja dat lachen om mezelf is heel herkenbaar hoor :D
Ben soms blij dat mijn ledematen vast zitten aan mijn lichaam _O-

En eindelijk ben ik erachter wat die vieze geur in de keuken is. Dacht aan van alles, maar een ei was niet in eerste instantie verdacht. Totdat ik het doosje open maakte :r
We have far more in common than that which devides us..
pi_218178383
😬
pi_218178766
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juli 2025 18:43 schreef Blues het volgende:

[..]
[..]

Oh..kijk eens…jij hebt het wèl gevonden.
Dan lees ik i.p.v. Chrome dan Safari. 👍🏼

Het meisje (22 jaar) en bestuurster van de auto en de aanrijding gisteravond, kwam aan de deur vragen of ik een verklaring wilde schrijven over wat ik heb zien gebeuren.
Dat heb ik kort en feitelijk opgeschreven. Zij vertelde, dat de vader van het kind een nieuwe fiets wilde. 8)7 Zij heeft alleen gezien, dat het stuurlint los was.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 10 juli 2025 @ 20:16:54 #255
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_218178849
Ik maakte zoiets naars mee. Niet naar voor mezelf maar voor een hond. Het zit nog wel in mijn hoofd.

Ik parkeerde bij een winkel en zag een loslopende hond voorbij sjezen, zo de straat op. Auto kon op tijd remmen. Ik zag ook een bange vrouw met haar kleine hondje in haar armen lopen, die loslopende hond was tegen haar opgesprongen en waarschijnlijk eerst tegen haar hondje. De losloper was een medium tot grote hond. Zo'n schapenhond. Niet de krulvariant maar zo'n andere. Blije hond, leek nog jong. Hond stak nog 4 keer de drukke kruising met langzaam verkeer over, in volle vaart. Hij sprong tegen een ander op. Inmiddels was ik met een vrouw aan de praat geraakt, zij zag iemand kijken en bellen. Die was net de politie aan het bellen over deze gevaarlijke situatie.

Ik zag 50 meter verderop een man staan met mogelijk een riem in zijn hand. Bezorgde vrouw en ik daar naartoe, hij stond daar met blote borst bier te drinken op straat. Het was zijn hond maar zag geen probleem. Hij had de hond geleerd dat die uit moest kijken voor hij de straat op liep en er was daar een zebrapad dus hij mocht oversteken. Ik heb de hond op zeker 5 plaatsen in vliegende vaart tussen de auto's door de straat op zien rennen met steeds piepende remmen tot gevolg. Dus die hond keek echt niet netjes uit bij dat ene zebrapad :')

Meneer zag geen probleem. Iemand ving zijn hond, hond was niet gecharmeerd van zijn baas. Keek wat bang ook. Stribbelde niet tegen toen de man na aandringen van ons toch echt het tuigje omdeedaar de liefde was ver te zoeken. Dat was eigenlijk nog het naarste van de situatie. Maar ja, wat doe je dan? De man was eerst nonchalant maar leek gefrustreerd te worden. Ik ben uiterst vriendelijk gebleven, heb gezegd dat het zo'n leuke hond is enzo. Maar ja, hij snapte het probleem niet. Bleef herhalen dat het geen probleem was want zebrapad dus tja. Hij gaf me steeds meer de evil eye dus ik ben maar afgedropen en de rest ook.

Arme hond. Ik hoop dat als die een aanrijding krijgt, hij in een klap dood is ;(
Spoilers!
  donderdag 10 juli 2025 @ 20:37:10 #256
63722 z80
I fink you freaky
pi_218179078
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juli 2025 15:57 schreef AnneX het volgende:
Imgbb.com
Certificaat probleem zo te zien. Of beter ontbreken van het certificaat.
Hierdoor is het een http site geworden. Dus zonder de s van secure.
Waardoor er mee gekeken/luistert kan worden met het data verkeer naar deze site.
Voornamelijk login + wachtwoord zijn dan mogelijk in gevaar.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_218179157
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 20:37 schreef z80 het volgende:

[..]
Certificaat probleem zo te zien. Of beter ontbreken van het certificaat.
Hierdoor is het een http site geworden. Dus zonder de s van secure.
Waardoor er mee gekeken/luistert kan worden met het data verkeer naar deze site.
Voornamelijk login + wachtwoord zijn dan mogelijk in gevaar.
@z80 Oh…alleen er hoeft / hoefde niet eens ingelogd te worden om een url te fabriceren.
Is de gebruiker dan veilig?
  donderdag 10 juli 2025 @ 20:49:49 #258
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_218179238
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juli 2025 20:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik maakte zoiets naars mee. Niet naar voor mezelf maar voor een hond. Het zit nog wel in mijn hoofd.

Ik parkeerde bij een winkel en zag een loslopende hond voorbij sjezen, zo de straat op. Auto kon op tijd remmen. Ik zag ook een bange vrouw met haar kleine hondje in haar armen lopen, die loslopende hond was tegen haar opgesprongen en waarschijnlijk eerst tegen haar hondje. De losloper was een medium tot grote hond. Zo'n schapenhond. Niet de krulvariant maar zo'n andere. Blije hond, leek nog jong. Hond stak nog 4 keer de drukke kruising met langzaam verkeer over, in volle vaart. Hij sprong tegen een ander op. Inmiddels was ik met een vrouw aan de praat geraakt, zij zag iemand kijken en bellen. Die was net de politie aan het bellen over deze gevaarlijke situatie.

Ik zag 50 meter verderop een man staan met mogelijk een riem in zijn hand. Bezorgde vrouw en ik daar naartoe, hij stond daar met blote borst bier te drinken op straat. Het was zijn hond maar zag geen probleem. Hij had de hond geleerd dat die uit moest kijken voor hij de straat op liep en er was daar een zebrapad dus hij mocht oversteken. Ik heb de hond op zeker 5 plaatsen in vliegende vaart tussen de auto's door de straat op zien rennen met steeds piepende remmen tot gevolg. Dus die hond keek echt niet netjes uit bij dat ene zebrapad :')

Meneer zag geen probleem. Iemand ving zijn hond, hond was niet gecharmeerd van zijn baas. Keek wat bang ook. Stribbelde niet tegen toen de man na aandringen van ons toch echt het tuigje omdeedaar de liefde was ver te zoeken. Dat was eigenlijk nog het naarste van de situatie. Maar ja, wat doe je dan? De man was eerst nonchalant maar leek gefrustreerd te worden. Ik ben uiterst vriendelijk gebleven, heb gezegd dat het zo'n leuke hond is enzo. Maar ja, hij snapte het probleem niet. Bleef herhalen dat het geen probleem was want zebrapad dus tja. Hij gaf me steeds meer de evil eye dus ik ben maar afgedropen en de rest ook.

Arme hond. Ik hoop dat als die een aanrijding krijgt, hij in een klap dood is ;(
Oh bah zulke dingen zijn echt kut. Zeker als zo'n baasje het niet eens serieus neemt. ;(
  donderdag 10 juli 2025 @ 20:53:56 #259
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_218179289
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juli 2025 20:43 schreef AnneX het volgende:

[..]
@:z80 Oh…alleen er hoeft / hoefde niet eens ingelogd te worden om een url te fabriceren.
Ja hoor, niets aan de hand. Je kon de website niet op dus je hoeft je geen zorgen te maken. Zodra je er weer op kunt, hebben zij het probleem opgelost en is er ook niets aan de hand voor jou.
Spoilers!
  donderdag 10 juli 2025 @ 20:54:51 #260
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_218179299
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 20:49 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Oh bah zulke dingen zijn echt kut. Zeker als zo'n baasje het niet eens serieus neemt. ;(
Ik denk niet dat deze man ze allemaal op een rijtje had. In zijn blote bast bier drinken op straat was een van de aanwijzingen :')
Spoilers!
  donderdag 10 juli 2025 @ 20:56:15 #261
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_218179315
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juli 2025 20:54 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik denk niet dat deze man ze allemaal op een rijtje had. In zijn blote bast bier drinken op straat was een van de aanwijzingen :')
Ja true :')
pi_218179503
Ach dat arme dier. En die man denkt dat hij het goed doet -O-
pi_218179508
Oh dat is kut @Lucky_Strike
Zo zag ik ook wel een paar dingen in Spanje waar ik echt diep medelijden had met de hond. Maar mijn Spaans is nogal ruk, dus dat maakt het wat lastig... (en ik heb ook niet de illusie dat ik veel had bereikt, maar toch.. blijft altijd wel wat knagen)
pi_218179533
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juli 2025 20:53 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ja hoor, niets aan de hand. Je kon de website niet op dus je hoeft je geen zorgen te maken. Zodra je er weer op kunt, hebben zij het probleem opgelost en is er ook niets aan de hand voor jou.
Dank voor de geruststelling. 💐 Zo gewend aan imgbb te gebruiken, dat al die andere opties al weer te “ moeilijk” zijn, die ik had gegoogled.

En wat stom van de hondeneigenaar :R Hond en zebrapad 8)7
  donderdag 10 juli 2025 @ 21:21:32 #265
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_218179557
Knagen is precies wat het doet @Candaasje
Spoilers!
  donderdag 10 juli 2025 @ 21:44:44 #266
63722 z80
I fink you freaky
pi_218179808
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juli 2025 20:43 schreef AnneX het volgende:

[..]
@:z80 Oh…alleen er hoeft / hoefde niet eens ingelogd te worden om een url te fabriceren.
Om een foto te uploaden en dan op een openbaar forum te zetten. Wat kan daar nu fout gaan als iemand mee kijkt?
Niets, helemaal niets. Aangezien alle info die je verstuurt toch al openbaar is.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator donderdag 10 juli 2025 @ 21:51:57 #267
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_218179911
Een hond is toch geen rat? :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_218179936
@morgane Veel plezier met de samba band 🥁 🎶🪘 🎼
pi_218179944
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 21:44 schreef z80 het volgende:

[..]
Om een foto te uploaden en dan op een openbaar forum te zetten. Wat kan daar nu fout gaan als iemand mee kijkt?
Niets, helemaal niets. Aangezien alle info die je verstuurt toch al openbaar is.
Ook jij dank voor ophelderen 🍀
pi_218180056
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juli 2025 21:51 schreef derLudolf het volgende:
Een hond is toch geen rat? :P
Heb jij wel eens tafelpoten gezien nadat een pup z'n kans schoon heeft gezien? :+
pi_218180092
Ohja, die nep-wespennesten werken dus niet. Aldus kennis die de cursus bij de "Wespenvriend' heeft gedaan.
Hoe wat dan wel precies weet ik nog niet, maar de voorzitter van die stichting komt in september vertellen op ons politiek café *O*

Verder morgen vrij *O*
Ga met goede vriend mee naar bogenwinkel Wageningen om wat pijlschachten te halen, en daarna naar Culemborg om wat pijlen in elkaar te zetten. (Hij mocht bij een van de forten in de buurt een baan opzetten, ook voor de bezoekers van het fort. Dus hij is nu enorm druk bezig met alles gereed te maken. Zijn eigen boog en pijlen zijn echt vak-handwerk, van zelf gesmeedde pijlpunten tot zelf geschaafde schachten uit verschillende soorten hout in één pijl, en allemaal prachtig afgewerkt. Voor de bezoekers is dat het niet 'waard', want er sneuvelen nog wel eens pijlen natuurlijk. Dus daarmee spelen we een beetje vals, hoewel het nog werk genoeg is. De bogen zijn wel volledig handwerk, op de pezen na)
pi_218180246
Ik hoor graag wat dan wel/ook werkt tegen wespen
pi_218180356
Na 3 maanden op een wachtlijst kunnen we a.s. zaterdag terecht bij Fuku Ramen :Y)
https://www.fukuramenamsterdam.com/
g wordt daar zo blij van O+
pi_218180362
Welk fort is het @Candaasje ? Werk aan het Spoel? Everdingen?
pi_218180393
Imgbb doet ut weer.
Vanmiddag draaide de productielijn gember en peper volop.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')