Lief, dank je!quote:Op donderdag 10 juli 2025 21:54 schreef AnneX het volgende:
@:Morgane Veel plezier met de samba band 🥁 🎶🪘 🎼
Mijn wederhelft begint soms te praten, dan geef ik antwoord, en wordt ze kwaad omdat ik haar wakker heb gemaakt.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:17 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Mijn man had vroeger de gewoonte slaapkamer binnen te komen, licht aan te doen en (luid) te vragen of ik wakker was. Was maar goed dat we niet in Texas woonden.
Onderaan de cascada de morlongo even verderop, water boarding 2.0.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:10 schreef Blues het volgende:
Huisgenoten incl. paarden in een wei verderop zetten
AI-overzichtquote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:06 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zelfs dat irritante KI ding van Google zegt hier niets over...
Zo heb ik het woord "precipicio" geleerdquote:Op zaterdag 12 juli 2025 12:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Mijn wederhelft begint soms te praten, dan geef ik antwoord, en wordt ze kwaad omdat ik haar wakker heb gemaakt.
Droomde ze dat ze het lijdend voorwerp was van een cliffende herder?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 13:55 schreef flipsen het volgende:
[..]
Zo heb ik het woord "precipicio" geleerdMijn vrouw herhaalde een paar keer "Cuidado con el precipicio!" in haar slaap. Heel de verdere nacht wakker gelegen om te bedenken wat precipicio betekent en waarom ik daarvoor uit moest kijken... ik vraag de volgende ochtend toen ze wakker werd wat het betekende en ze keek me echt zo aan van "Wtf? Hoe kom je dáár nou bij?" Goed, het betekent dus afgrond/stijle klif. Logisch dat je daarvoor moet uitkijken
Lang lang geleden verzonnen een schipper van een zeilcruiseschip en ik dit één-tweetjequote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:07 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Droomde ze dat ze het lijdend voorwerp was van een cliffende herder?
@:Jan_Onderwater legt je wel uit wat dat is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De geschokte gezichten zijn legendarisch, velen hebben niet door dat ze voor het lapje gehouden worden.
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:18 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Lang lang geleden verzonnen een schipper van een zeilcruiseschip en ik dit één-tweetje
Zeilend op het kanaal en de kust van Dover komt in zicht, dan vervolgens op een afstandje, luid, zodat passagiers het hoorden:
Schipper: Jan?
Ik: Ja
Vanavond weer Cliffen?
Ik: Goed idee.
En dan verder niets zeggen. Er is er altijd eentje die vraagt: Wat is cliffing?
Dan met een stalen gezichtHahaha, dat verhaal van het schaap en achterpoten in laarzen ken ik hier ook, een Argentijnse vriend vertelde me dat eens, dat de bus- en vrachtwagenchauffeurs daar niet vies van zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De geschokte gezichten zijn legendarisch, velen hebben niet door dat ze voor het lapje gehouden worden.Maar dat van die klif, dat ga ik hem volgende keer even uitleggen als ik weer in Buenos Aires ben
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
Colombia en Ezelsquote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:07 schreef flipsen het volgende:
[..]
Hahaha, dat verhaal van het schaap en achterpoten in laarzen ken ik hier ook, een Argentijnse vriend vertelde me dat eens, dat de bus- en vrachtwagenchauffeurs daar niet vies van zijnMaar dat van die klif, dat ga ik hem volgende keer even uitleggen als ik weer in Buenos Aires ben
Die grap begrijp ik beter /ken de achtergrond dan dat met die gekke poëzie.quote:
Ik was ooit bij K+S Merkers met een groep van onze opleiding. Een van de prive gidsen was ziek, deel kreeg de rondleiding in het Duits, samen met een echtpaar dat had gereserveerd.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:25 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Om deze te begrijpen moet je bovenstaande Youtube clip die ik poste even doorstaan. Dat nummer wordt op ieder volksfeest, dorpsfeest, kapstersbruiloft en schutterijfeest uit den treuren gespeeld en meegezongen
In het kader van Mensen op de kast jagen; In Stuttgart in het Landesmuseum staat dit kunstwerk:
[ afbeelding ]
Man en ik komen de zaal binnen waar dit in het midden stond op een podest.
Ik: Der Holzmichel
Mijn man: Er Lebt, Er Lebt Noch
Ik: Der Olle Holzmichel
Een paarse broeken echtpaar met designerbrillen en een Sueddeutsche onder de linkerarm keken ons zeer zeer beledigd aan. Heerlijk
De Uitgever heeft nog nooit van Barbra Streisand effect gehoord. Juist door iedereen die deze memo's verspreid af te manen krijgt het meer aandacht.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:38 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Die grap begrijp ik beter /ken de achtergrond dan dat met die gekke poëzie.
![]()
Je hebt een Duitse kinderboekenserie "Meine Freundin Conni" en daar gaan op dit moment de nodige (AI gecreëerde) nieuwe omslagen van rond. Ze zijn niet allemaal geschikt voor dit topic, maar deze vind ik opzich wel geestig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De uitgever kan er niet om lachen en overweegt juridische stappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |