SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Klopt. Maar ze lusten het wel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker gezond?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is Gruns dat ja.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Na het zoeken van het plaatje in de OP kan ik alleen nog aan jou denken met een vleermuis op je schouderquote:
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Komt goud mie jong.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2025 18:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
Na het zoeken van het plaatje in de OP kan ik alleen nog aan jou denken met een vleermuis op je schouder
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik moet weer poepenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Klinkt bijna als een liefdesverklaring.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goed plan.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh dat is ook wel tussen wal en schip vallen dan. Als je zeker zou weten dat je het dan wel zou krijgen zou je nog onbetaald verlof kunnen nemen of deeltijd werken om je onder de inkomensgrens te komen, maar ja, om dat nu nog jarenlang te doen. Of gewoon meer gaan verdienen en kopen of particulier hurenquote:Op donderdag 10 juli 2025 17:34 schreef DeZwabber het volgende: [..] Dit zie ik heel vaak. 2e slaapkamer is dan 5,5 vierkante meter. Dus nul privacy of ophokplicht. [..] In zekere zin. Waar ik nu tegenaan loop is dat ze de sociale huur hier in (ik geloof) twee inkomensgroepen hebben verdeeld. Dus de meeste woningen die ik mag huren met mijn inkomen hebben teveel slaapkamers voor één persoon, en de woningen die klein genoeg zijn voor één persoon zijn te goedkoop voor mijn inkomen. Yay.
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Wil je thee?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2025 18:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]ijsthee, maar dan versgemaakt
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zou deze wel drinken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hmmm.quote:Op donderdag 10 juli 2025 18:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
of jouw befaamde cappuccino van dat plaatje“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2025 18:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
of jouw befaamde cappuccino van dat plaatje
How can I make this topic about me?![]()
Is gewoon een Google plaatje die ik al tijden gebruikte voor @DJMOquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
dacht AI plaatje van GG zelf?quote:Op donderdag 10 juli 2025 18:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is gewoon een Google plaatje die ik al tijden gebruikte voor @:DJMOUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Zelfde met zijn schriftje. Ook slecht gejat.quote:Op donderdag 10 juli 2025 18:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dacht AI plaatje van GG zelf?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Korte broek.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En lekker macaroni gegeten/quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2025 18:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zelfde met zijn schriftje. Ook slecht gejat.
How can I make this topic about me?![]()
De Tramschutter.quote:Op donderdag 10 juli 2025 18:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
eentje waar je halve kont open staat
Bekijk deze YouTube-video“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zie content voorbijkomen dat Ozzy en Sharon samen naar Zwitserland zijn om daar samen te stervenquote:niet leuk
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Sorry, maar dat is hem echt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
In die capsule Mikey?quote:Op donderdag 10 juli 2025 18:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zie content voorbijkomen dat Ozzy en Sharon samen naar Zwitserland zijn om daar samen te stervenniet leuk
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Heftig wel“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
Ja. EtenstijdIk heb er één en ik ben er trots op
Eet smakelijkquote:
Lekker ite.quote:
Geen ideequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hoe is het met de vervelende buurman?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die staat daar dus wel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Afwisselend afgelopen nacht relatief rustig. Met die warmte heb ik hem amper gehoord maar afgelopen dagen was het weer tot zes uur in de ochtend raak.quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het met de vervelende buurman?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Onvoorstelbaar dat ze daar niets aan doen. Er moeten er toch meer last van hebben dan jij alleen?quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Afwisselend afgelopen nacht relatief rustig. Met die warmte heb ik hem amper gehoord maar afgelopen dagen was het weer tot zes uur in de ochtend raak.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En daar hou je niet van?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Jammer, misschien iets meer saus er bij doen?quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:15 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Jawel, maar het was nu TE pittigWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
In een plastic tasje van de lidl pakken
quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:19 schreef Dotteke het volgende:
In een plastic tasje van de lidl pakken
Uw ADH vitamine Worst
Beide huizen naast mij staan leeg momenteel.quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar dat ze daar niets aan doen. Er moeten er toch meer last van hebben dan jij alleen?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Over dreven gedoe toch. Omdat het van een bekende is geweest kost het zoveel geld mafketelsquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Misschien niet voor niets? Zijn die mensen niet weggegaan door de herrie?quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Beide huizen naast mij staan leeg momenteel.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nu ook weer racespel geluiden.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zijn die huizen zo gehorig?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo stel ik me @Vino_Tinto nu dus voor:quote:Op donderdag 10 juli 2025 18:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
Na het zoeken van het plaatje in de OP kan ik alleen nog aan jou denken met een vleermuis op je schouder
quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zo stel ik me @:vino_tinto nu dus voor:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me Tell me, is it just a dream?![]()
![]()
GezelligDon't follow me. I am lost too
Waarom heb jee een action figure van jezelf laten maken?quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Jochie toch.quote:
quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Waarom heb jee een action figure van jezelf laten maken?
En oefenen op je swing.quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:42 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Gewoon verkeerd gepiekt qua vorm denk ik. Maar even evalueren.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Was ik dat maar. Deze heb ik gekocht bij Gideon Italiaander.quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Waarom heb jee een action figure van jezelf laten maken?Ik heb er één en ik ben er trots op
Lekker windje wel...Don't follow me. I am lost too
Noordenwind beste wind..Don't follow me. I am lost too
Gemakzucht?quote:Don't follow me. I am lost too
A gossiequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
One way wind...
The CatsDon't follow me. I am lost too
Toast met rendang en atjar op
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Listning to the wind...Don't follow me. I am lost too
Hey Marcquote:
BolkDon't follow me. I am lost too
Kan ook. Heb zelden a in huis.quote:I'm surrounded by morons!
Anti virusDon't follow me. I am lost too
Mooi nummer wel..quote:Don't follow me. I am lost too
Moest ook naar de supermarkt ervoorquote:
Maar is wel lekker bulkyHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja dat is dus het probleem. Dat moet je lang genoeg volhouden dat je het op je jaarinkomen terugziet.quote:Op donderdag 10 juli 2025 18:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh dat is ook wel tussen wal en schip vallen dan. Als je zeker zou weten dat je het dan wel zou krijgen zou je nog onbetaald verlof kunnen nemen of deeltijd werken om je onder de inkomensgrens te komen, maar ja, om dat nu nog jarenlang te doen.
Dan zou ik binnen een maand of twee moeten stoppen met werken voor het jaar.En dan heb je alleen nog maar een grotere kans met meedoen.
Oh ja. Ik zal dat eens doen.quote:Of gewoon meer gaan verdienen en kopen of particulier huren
Als de woningen niet extreem duurder zijn tegen die tijd, hoop ik volgend jaar misschien een appartementje ergens te kunnen kopen. Maar daar zal wel wat opknapwerk inzitten in die budgetrange.🐙![]()
Maar Sharon is toch nog niet zo slecht?quote:Op donderdag 10 juli 2025 18:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zie content voorbijkomen dat Ozzy en Sharon samen naar Zwitserland zijn om daar samen te stervenniet leuk
![]()
![]()
De mafketels zijn degenen die het kopen. Niet de genen die het maken/te koop aanbieden.quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Over dreven gedoe toch. Omdat het van een bekende is geweest kost het zoveel geld mafketels![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wilt u het in een tasje of gaat het zo mee?![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Dan bel je gewoon de DTS klusploegquote:Op donderdag 10 juli 2025 20:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja dat is dus het probleem. Dat moet je lang genoeg volhouden dat je het op je jaarinkomen terugziet.
Dan zou ik binnen een maand of twee moeten stoppen met werken voor het jaar.En dan heb je alleen nog maar een grotere kans met meedoen.
[..]
Oh ja. Ik zal dat eens doen.
Als de woningen niet extreem duurder zijn tegen die tijd, hoop ik volgend jaar misschien een appartementje ergens te kunnen kopen. Maar daar zal wel wat opknapwerk inzitten in die budgetrange.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik leef nogOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik bolk LievIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zwarte WoutThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Stukje over Susan en Freek
R.I.P DTS.![]()
Ik mis jus en speklapquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
op de bbqquote:
staat ook nog een aardappelschotel op tafelHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Saai zonder jouquote:Op donderdag 10 juli 2025 20:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
hoe is het hier de laatste dagen?![]()
![]()
Bebolkt met af en toe een zonnetje.quote:Op donderdag 10 juli 2025 20:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
hoe is het hier de laatste dagen?🐙![]()
ik had de moeder van alle pechdagen dus beter dat ik er niet wasquote:
maar er was wel een geitenijsjeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Schrale troostquote:Op donderdag 10 juli 2025 20:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik had de moeder van alle pechdagen dus beter dat ik er niet was
maar er was wel een geitenijsje![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Beetje klussen is geen ramp.quote:Op donderdag 10 juli 2025 20:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja dat is dus het probleem. Dat moet je lang genoeg volhouden dat je het op je jaarinkomen terugziet.
[..]
Oh ja. Ik zal dat eens doen.
Als de woningen niet extreem duurder zijn tegen die tijd, hoop ik volgend jaar misschien een appartementje ergens te kunnen kopen. Maar daar zal wel wat opknapwerk inzitten in die budgetrange.
Iets voor jezelf hebben is toch ook wel erg fijn. Heb je uiteindelijk ook meer aan dan aan huurhuis. (Zeg ik terwijl ik ook gewoon huur)
and when it starves it stops
my heart stopped beatingHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2025 20:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik had de moeder van alle pechdagen dus beter dat ik er niet was
maar er was wel een geitenijsje
Wablhalbehhh🐙![]()
geitenijs bevat extra ijzerquote:
want die beesten proberen gerust een metalen hek te vretenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Klussen vind ik ook niet erg. Maar ik ben nu aan het sparen zodat mijn interieur niet bestaat uit een klapstoel en een lege krat bier onder de tv als ik klaar ben met klussen.quote:Op donderdag 10 juli 2025 21:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Beetje klussen is geen ramp.
Iets voor jezelf hebben is toch ook wel erg fijn. Heb je uiteindelijk ook meer aan dan aan huurhuis. (Zeg ik terwijl ik ook gewoon huur)
🐙![]()
dus niet de typische mannen inrichting?quote:Op donderdag 10 juli 2025 21:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Klussen vind ik ook niet erg. Maar ik ben nu aan het sparen zodat mijn interieur niet bestaat uit een klapstoel en een lege krat bier onder de tv als ik klaar ben met klussen.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
That ship has sailed anyway.quote:Op donderdag 10 juli 2025 21:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dus niet de typische mannen inrichting?🐙![]()
ik verwacht een enorme muurschildering met * loveislikeakiss controleert notities kwallenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
De tentakelporno blokdruk krijgt wel een prominente plek aan de muur in de woonkamer natuurlijk.quote:Op donderdag 10 juli 2025 21:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik verwacht een enorme muurschildering met * loveislikeakiss controleert notities kwallen🐙![]()
oke een muurschildering van de wave dan en dan prominent op het midden die blokdruk ophangenquote:Op donderdag 10 juli 2025 21:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De tentakelporno blokdruk krijgt wel een prominente plek aan de muur in de woonkamer natuurlijk.
zelfde artiest grap enzoHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja ik ook.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
en de tijd van gaan is nu gekomen?quote:Op donderdag 10 juli 2025 21:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
er is een tijd van komen en gaanThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
*splut*I'm surrounded by morons!
![]()
I'm surrounded by morons!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 10-07-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Vino_Tinto / 884 / +42 / +64 / 3432 / 3786
2. FreshFruit / 565 / +134 / +155 / 969 / 1265
3. KillemWieft / 430 / +0 / +0 / 190 / 327
4. gebrokenglas / 310 / +35 / +23 / 1022 / 1227
5. MooieTop6 / 262 / +49 / +57 / 771 / 903
6. loveislikeakiss / 241 / +0 / +18 / 1159 / 1308
7. DJMO / 238 / +21 / +29 / 389 / 517
8. Fogel / 224 / +42 / +19 / 606 / 769
9. Lovely / 207 / +42 / +24 / 1120 / 1255
10. mario390 / 202 / +10 / +50 / 348 / 449
11. Helenattenek / 185 / +99 / +1 / 175 / 248
12. Dr.Mikey / 179 / +4 / +20 / 144 / 215
13. _UserName_ / 178 / +13 / +23 / 162 / 217
14. MizzezAmy / 174 / +38 / +20 / 705 / 843
15. HappyCharly / 160 / +0 / +8 / 99 / 138
16. Sally / 145 / +11 / +13 / 115 / 194
17. hemarookworst / 131 / +26 / +24 / 433 / 535
18. maily / 125 / +20 / +18 / 538 / 615
19. Soury / 100 / +0 / +0 / 27 / 45
20. KoningWouter / 95 / +1 / +2 / 446 / 490SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
er is er vandaag eentje tegen de baron gevlogenquote:Op donderdag 10 juli 2025 21:29 schreef DeZwabber het volgende:
Oh, er vloog een Fogel tegen de ruit geloof ik.
https://www.looopings.nl/(...)ExrRM6-eSfQ&sfnsn=waHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
lekker sliepe al?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ligt een stuk fijnerquote:Op donderdag 10 juli 2025 21:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
lekker slapen in je nieuwe bedje
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
hoe doe je dat wandelen en fietsen tegelijkquote:Op donderdag 10 juli 2025 21:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja kwam net snelwandelend en fietsend thuis
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
gisteren 50 km gefietst
mijn billen hebben er nog steeds een mening overHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Hoe komt het?
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
eerst wandelend naar de fietsquote:Op donderdag 10 juli 2025 21:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe doe je dat wandelen en fietsen tegelijkUw ADH vitamine Worst
Man3, Armin wordt er ook niet jonger opquote:Op donderdag 10 juli 2025 21:37 schreef hemarookworst het volgende:
en nu verder met warm krijgen![]()
lekkere guestmix nu
Bekijk deze YouTube-videoIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
zou wat zijnquote:Op donderdag 10 juli 2025 21:40 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Man3, Armin wordt er ook niet jonger opHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zo. Je zal hem maar tegen je harses krijgen. Duifhappen.quote:Op donderdag 10 juli 2025 21:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
er is er vandaag eentje tegen de baron gevlogen
https://www.looopings.nl/(...)ExrRM6-eSfQ&sfnsn=wa
🐙![]()
is nie slim nie hequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
I know maar vergeet het soms..quote:Op donderdag 10 juli 2025 21:41 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Lovely!!
wel goed voor jezelf zorgen
ToTGodquote:Op donderdag 10 juli 2025 21:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Is er nog ergens een supermarkt open voor een kratje?Hee peeps!
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Snel wat drinken dan maar!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
De Appie is nog openquote:Op donderdag 10 juli 2025 21:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Is er nog ergens een supermarkt open voor een kratje?Hee peeps!
maar ik hoef geen kratje
Flesje wijn dan?quote:Op donderdag 10 juli 2025 21:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
De Appie is nog openmaar ik hoef geen kratje
Whisky?![]()
![]()
jij wel?quote:Op donderdag 10 juli 2025 21:40 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Man3, Armin wordt er ook niet jonger opUw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Is hij nu te min?quote:Op donderdag 10 juli 2025 21:40 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Man3, Armin wordt er ook niet jonger op![]()
![]()
Alleen mentaalquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Beter!quote:Op donderdag 10 juli 2025 21:49 schreef StevenHyde het volgende:
Ik heb vanavond 2 biertjes op. Zorg goed voor mezelf![]()
![]()
Hydrateren en intoxineren kun je beiden prima leren
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
pleplelpelpelpeefquote:Op donderdag 10 juli 2025 21:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zo. Je zal hem maar tegen je harses krijgen. Duifhappen.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
sterretjeeeeequote:Op donderdag 10 juli 2025 21:49 schreef StevenHyde het volgende:
Ik heb vanavond 2 biertjes op. Zorg goed voor mezelf
Water of?quote:Op donderdag 10 juli 2025 21:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb soms ook wel momenten dat ik te weinig gedronken heb!
quote:
Ja nee ik moet overdag sowieso wel meer hydrateren, en 's avonds wat minder van dat andere spul drinken.
Niet dat het buitenproportioneel is of zo, maar gewoon 1 of 2 op een avond zou genoeg moeten zijn.
Als mijn vriendin eenmaal hier is, wil ik daar wel routine in gaan krijgen.![]()
Gaat wel ok. Probeer er t beste van te maken en mijn hoofd zoveel mogelijk te ontspannen. Hoest bij jou?quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
1 of 2 glazen water of......?quote:Op donderdag 10 juli 2025 21:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee ik moet overdag sowieso wel meer hydrateren, en 's avonds wat minder van dat andere spul drinken.
Niet dat het buitenproportioneel is of zo, maar gewoon 1 of 2 op een avond zou genoeg moeten zijn.
Als mijn vriendin eenmaal hier is, wil ik daar wel routine in gaan krijgen.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
rustig in huisquote:Op donderdag 10 juli 2025 21:54 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Gaat wel ok. Probeer er t beste van te maken en mijn hoofd zoveel mogelijk te ontspannen. Hoest bij jou?
dochter heeft het prima naar haar zin in spanjeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Mis je haar?quote:Op donderdag 10 juli 2025 21:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
rustig in huis
dochter heeft het prima naar haar zin in spanje
Wat voor een soort vakantie heeft ze in Spanje?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ah.. nou als je niet elke avond dronken naar bed gaat.quote:Op donderdag 10 juli 2025 21:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Als mijn vriendin eenmaal hier is, wil ik daar wel routine in gaan krijgen.
Maar minder is altijd alleen maar beter.
mis ik haarquote:Op donderdag 10 juli 2025 21:55 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Mis je haar?
Wat voor een soort vakantie heeft ze in Spanje?
klinkt gek maar nee
en geen vakantie, ze wil een tijdje (afhankelijk van hoe leuk ze het daar heeft) daar blijvenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hmm ja snap ik, ik zou ook liever een vol krat hebbenquote:Op donderdag 10 juli 2025 21:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Klussen vind ik ook niet erg. Maar ik ben nu aan het sparen zodat mijn interieur niet bestaat uit een klapstoel en een lege krat bier onder de tv als ik klaar ben met klussen.
Helpt ook dat ze het naar haar zin heeft als ouder denk ik. Gaan jullie er nog heen of niks in de planning?quote:Op donderdag 10 juli 2025 21:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
mis ik haar
klinkt gek maar nee
en geen vakantie, ze wil een tijdje (afhankelijk van hoe leuk ze het daar heeft) daar blijvenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
misschienquote:Op donderdag 10 juli 2025 21:59 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Helpt ook dat ze het naar haar zin heeft als ouder denk ik. Gaan jullie er nog heen of niks in de planning?
als het lukt qua planning
in augustus een paar dagenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hebben jullie buiten deze dagen nog andere vakantieplannen?quote:Op donderdag 10 juli 2025 22:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien
als het lukt qua planning
in augustus een paar dagenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
nopequote:Op donderdag 10 juli 2025 22:01 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hebben jullie buiten deze dagen nog andere vakantieplannen?
zijn wederom weer hier thuis met van alles en nog wat bezig
wat ook weer een bult geld kostThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ik doe normaal zelf de kleine beurt aan mijn auto
ik dacht ik ga lui zijn en ga m inplannen
de tering wat is dat duur gewordenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hey Amyquote:
Alles is duur gewordenquote:Op donderdag 10 juli 2025 22:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik doe normaal zelf de kleine beurt aan mijn auto
ik dacht ik ga lui zijn en ga m inplannen
de tering wat is dat duur geworden
Hey Greysquote:
Eerste weekend van september is Milaan is een zeer goede aanrader mocht je van snelle wagens houdenquote:Op donderdag 10 juli 2025 22:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
nope
wat ook weer een bult geld kost![]()
Oh ik dacht dat het een doorgeef hey was
ik ben bang dat het in augustus een paar dagen Malaga wordtquote:Op donderdag 10 juli 2025 22:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Eerste weekend van september is Milaan is een zeer goede aanrader mocht je van snelle wagens houden
Hoop dat jullie dan onverhoopt toch wat dagen naar jullie dochter mogen gaan.quote:Op donderdag 10 juli 2025 22:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
nope
wat ook weer een bult geld kostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik ga in september een paar weken malaga
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
In dat geval, een apart ticket voor Milaan boeken naar de tempel of speed gaan alleen en je onderdompelen tussen de tifosi. Wellicht dat je dan het enige en echte geloof kunt vindenquote:Op donderdag 10 juli 2025 22:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben bang dat het in augustus een paar dagen Malaga wordt
quote:Op donderdag 10 juli 2025 22:07 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hoop dat jullie dan onverhoopt toch wat dagen naar jullie dochter mogen gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
[..]
Hoop dat jullie dan onverhoopt toch wat dagen naar jullie dochter mogen gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
ik word nu soms al gestoord van onze taliaanse vriend denk je echt dat ik me vrijwillig tussen 1000-den van deze figuren ga begevenquote:Op donderdag 10 juli 2025 22:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In dat geval, een apart ticket voor Milaan boeken naar de tempel of speed gaan alleen en je onderdompelen tussen de tifosi. Wellicht dat je dan het enige en echte geloof kunt vindenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kan gewoonquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op donderdag 10 juli 2025 22:08 schreef greysbones het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Het word me meer en meer duidelijk. Jij bent geen echte autosport fanaatquote:Op donderdag 10 juli 2025 22:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik word nu soms al gestoord van onze taliaanse vriend denk je echt dat ik me vrijwillig tussen 1000-den van deze figuren ga begeven![]()
maarja ingepland voor de 28ste
dan is loon vast weer binnenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Housesitter heeft er zin inquote:Op donderdag 10 juli 2025 22:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben bang dat het in augustus een paar dagen Malaga wordt![]()
Smile, it's free therapy.![]()
[..]
Hoop dat jullie dan onverhoopt toch wat dagen naar jullie dochter mogen gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooi en ontroerend.Smile, it's free therapy.![]()
* greysbones gaat dochter alvast bellen om te waarschuwen dat er een druif die kant op komtquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
toch nog op vakantie dusWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een paar weken nog wel.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 10 juli 2025 22:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het word me meer en meer duidelijk. Jij bent geen echte autosport fanaat![]()
Pics?quote:Op donderdag 10 juli 2025 22:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones gaat dochter alvast bellen om te waarschuwen dat er een druif die kant op komtOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Kussendvogeltjealertquote:![]()
![]()
![]()
Ja ik vind het heel "fijn" dat mijn dochter en nichtje dat mogen doen. Mijn neefjes zijn erg muzikaal en gaan nummers spelen als het zover is.
Maargoed, maarweer naar het nu:
Iemand nog dikke grote kaarsen geblaast ??Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2025 22:08 schreef greysbones het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tweequote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Lekker er even uit. Ga je in je uppie of met een stel friends?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 10 juli 2025 22:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]op het moment is iedereen vooral horny aan het vieren volgens mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2025 22:17 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Kussendvogeltjealert![]()
![]()
![]()
Ja ik vind het heel "fijn" dat mijn dochter en nichtje dat mogen doen. Mijn neefjes zijn erg muzikaal en gaan nummers spelen als het zover is.
Maargoed, maarweer naar het nu:
Iemand nog dikke grote kaarsen geblaast ??![]()
![]()
Ja is een mooie gedachte dat ze dat gaan doen en dat ze er zelf mee kwam.Smile, it's free therapy.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: