SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daarom stop ik na 4 jaar met GamePass. Ik speel al die games niet of ze zijn al weg als ik eraan wil beginnen.quote:Op donderdag 10 juli 2025 11:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb geen abonnement. Ik heb te veel backlog en moet me echt beperken tot 1 spel per keer, anders speel ik niks uit. Dus zo'n abonnement zou me alleen maar te veel spellen geven, een grotere backlog, niks komt af,en online gamen doe ik ook nooit (op Rivals na, maar daar is geen abo voor nodig).
Slaap is nu even belangrijkerquote:
Oke opa.quote:Op donderdag 10 juli 2025 22:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Slaap is nu even belangrijker
Kom vechten dan snotneusquote:
Zelfs ik als ouwe lul red dat nogquote:Op donderdag 10 juli 2025 22:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Over een jaar of 30 slaap ik voor eeuwig, dus slaap is overrated 😱quote:Op donderdag 10 juli 2025 22:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit jaar ja, net als Silksong.quote:Op donderdag 10 juli 2025 22:39 schreef StateOfMind het volgende:
Wanneer komt Yotei eigenlijk uit?
Dit jaar toch nog?
Silksong dat was een Hollow Knight vervolg of zoiets?quote:
Ghost of Yotei State of Mind Playquote:
Ok dus naar bedquote:Op donderdag 10 juli 2025 22:56 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ghost of Yotei State of Mind Play
En ziet er nog steeds beter uit dan veel AAA spellen van nu.quote:Op donderdag 10 juli 2025 23:09 schreef StateOfMind het volgende:
Ghost of Sushichef stamt uit 2020 alweer zag ik 😱
Tijd vliegt
Ghost of Wasabi was steengoed, dus logisch wel op zich.quote:
Truequote:Op donderdag 10 juli 2025 23:09 schreef Coco het volgende:
[..]
En ziet er nog steeds beter uit dan veel AAA spellen van nu.
Guiltyquote:
Ach, zeikerds hou je toch altijd, van welke kant dan ook.quote:
Zo zonde ja.quote:Op donderdag 10 juli 2025 23:17 schreef Drankster het volgende:
perfect spel voor het nemesis systeem van de Mordor games. Helaas zit die achter een patent
Grafisch en qua artstyle was Tsushima top notchquote:
Klopt, Warner Bros. Er gingen laatst geruchten dat Sony de hele Warner Bros toko wil overnemen dus wie weet.quote:Op donderdag 10 juli 2025 23:19 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zo zonde ja.
Warner Brothers heeft dat patent toch?
Of de dev/studio?
Kunnen ze veel geld mee verdienen als ze dat beschikbaar maken.
Toch wel het beste jaar sinds 2015quote:
Iedereen met meer dan drie hersencellen speelde natuurlijk met de Bloodborne armor.quote:Op donderdag 10 juli 2025 23:20 schreef StateOfMind het volgende:
De Tsushima platinum trofee had een van de meest toffe beloningen ooit, met dat armour
Yup die gaat er echt niet komen.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:05 schreef DKUp het volgende:
Door Spider-Man en Wolverine is de kans wel kleiner dat er een Infamous game komt van SOONY.
Had graag een volwaardige game gezien. Infamous waren eigenlijk best wel korte games. Speelt geweldig en na Second Son hadden ze veel ruimte om nog te verbeteren.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:13 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Yup die gaat er echt niet komen.
Infamous first light is niet eens op de pc
Jammer hoor, want waren leuke games
Interessanter dan die eindeloze superhelden meuk
Spinnemans en Wolverine zijn van Insomniac, en Tsushima/Yotei en Infamous zijn van Sucker Punch.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:05 schreef DKUp het volgende:
Door Spider-Man en Wolverine is de kans wel kleiner dat er een Infamous game komt van SOONY.
Omdat het allemaal superhelden games zijn.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:05 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Waarom zouden die games van Insomniac invloed hebben op Infamous?
Letterlijk wat @Drankster zegt eigenlijk.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:05 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Spinnemans en Wolverine zijn van Insomniac, en Tsushima/Yotei en Infamous zijn van Sucker Punch.
Waarom zouden die games van Insomniac invloed hebben op Infamous?
Maar na 3 Spiderman games achter elkaar ben ik daar wel een beetje klaar mee, heb New York nu wel gezien.
Samen met Shadow of the Colossus was dit peak Japan Studio.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:46 schreef Evangelion het volgende:
Er is niks vergelijkbaar met Gravity Rush
Zonder Sony werd deze game niet gemaakt thoquote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:25 schreef DKUp het volgende:
[..]
Developed by Arc System Works and published by Sony Interactive Entertainment.
Gravity Rush 2quote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:46 schreef Evangelion het volgende:
Investeren in een studio met de opdracht om een game te maken.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:30 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Zonder Sony werd deze game niet gemaakt tho
Op de PS Vita gespeeld. Best leuk maar dat was het wel.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:46 schreef Evangelion het volgende:
Speel deze op PC, vermakelijk zeker.quote:Op zondag 13 juli 2025 12:48 schreef StateOfMind het volgende:
Space Marine 2 nu voor 39 euro in de sale met PS Plus korting
FOR THE EMPEROR!quote:Op zondag 13 juli 2025 19:26 schreef StateOfMind het volgende:
En gekocht
Had hem al een tijd op de lijst staan, en zo laag als de prijs nu is is ie volgens mij niet eerder geweest, dus ja.
Toch bijna klaar met Banishers, dus daarna maar eens kijken.
Nou, Siege eerderquote:
Ik geloof je en schuif 'm aan de kant.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 17:22 schreef Drankster het volgende:
[ x ]
Persoonlijk was ik er na 2 uur wel klaar mee. Gimme Vampyr 2.
The Alters moet ik nog een keer goed voor zitten, maandje geleden wel die demo geprobeerd maar was nog niet echt blown away. Ik vond dat exploren niet zo boeiend, maar heb het ook niet echt een kans gegeven.quote:Op maandag 14 juli 2025 09:10 schreef Ang3l het volgende:
Claire Obscure: Expedition 33 uitgespeeld dit weekend![]()
En met The Alters begonnen, nu in de 2 akte.
Ik dacht na een uurtje of zo wel "Goh, dit geeft me het This war of mine gevoel". En toen bleek het dus vandezelfde makers te zijnMaar het grote voordeel hiervan vind ik:
* Meer storyline
* Auto save per dag
Bij This war of mine ging het steeds om "Hoe lang kun je overleven", en als je dood ging kon je weer helemaal opnieuw beginnen (met een andere "gezin" samenstelling). Dat is hier dus niet, Je kan zelf miezen hoeveel dagen je terug wil gaan naar waar je denkt dat t mis ging.
Plus de ethische dilemma's (die zaten in War ook) zijn erg fijn, en de manier van klonen ook. Soms een beethe Death Stranding en No Man's Sky er in.
Heel verslavend.
Ja This war of mine is meer "een potje". En deze heeft echt ook een doorlopend verhaal. Dat boeit mij persoonlijk dan meer.quote:Op maandag 14 juli 2025 09:50 schreef 2dope het volgende:
[..]
The Alters moet ik nog een keer goed voor zitten, maandje geleden wel die demo geprobeerd maar was nog niet echt blown away. Ik vond dat exploren niet zo boeiend, maar heb het ook niet echt een kans gegeven.
This War of Mine was ik wel lange tijd verknocht aan (en start het nog steeds af en toe wel eens op voor een potje). Alleen die game kan ik inmiddels wel dromenMeestal heb ik op dag 3 of 4 al een assault rifle en dan wordt de rest triviaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ik merk dat ik er ook wel klaar mee ben eigenlijk, moet mezelf echt dwingen om verder te gaan, maar wil wel het einde zien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
quote:Op maandag 14 juli 2025 10:42 schreef Ang3l het volgende:
@:Stateofmind Ik ben nu natuurlijk wel benieuwd bij Exp 33:MaellekeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Ik vond die knakker maar een lutserquote:
Ja leuk, maar ik vind toch echt....quote:Op maandag 14 juli 2025 11:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik vond die knakker maar een lutser
Ik vond het wel mooie beelden, maar niet heel wezenlijk anders dan een Assassins Creed.quote:Op maandag 14 juli 2025 11:32 schreef Kickinalfa het volgende:
Ben ik de enige bij wie Ghost of Sushi/Yotai echt helemaal niks doet?
Alleen nog Duitse dub versies.quote:Op donderdag 10 juli 2025 23:10 schreef Drankster het volgende:
Engelse dub in een game als dit zou verboten moeten worden.
Veronica is bestestquote:Op maandag 14 juli 2025 22:57 schreef Evangelion het volgende:
DQXI is comfy
Ik wil niet de chosen one zijn, ik wil bij Gemma en hont blijven
En?quote:Op woensdag 16 juli 2025 10:58 schreef StateOfMind het volgende:
Gisteren aan Space Marine 2 begonnen
Tof tot nu toe.quote:
Mooi zoquote:Op woensdag 16 juli 2025 19:01 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Tof tot nu toe.
En lekker bloederig
Ik ben niet van de coop, maar begreep dat ie tegenwoordig prima solo te spelen is.quote:
Ik ga straks op pc weer verder. Lekker Tyranids afmakenquote:Op woensdag 16 juli 2025 19:31 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik ben niet van de coop, maar begreep dat ie tegenwoordig prima solo te spelen is.
Had hem al een tijd op de radar staan, en zag hem nu voor minder dan 4 staan, dus kon het niet laten
Kreeg ook goede kritieken destijds.
Zo ook maar een The Oulas Trials kopen, voor 11 euro nogwat.
Lekker bloederige gorey Saw machtige horror
To the Emperor 🫡quote:Op woensdag 16 juli 2025 19:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ga straks op pc weer verder. Lekker Tyranids afmaken
Dat wel. Zelfs op PC gaat het laden in het begin langzaam.quote:Op woensdag 16 juli 2025 19:41 schreef StateOfMind het volgende:
Moet wel zeggen dat SM2 de traagst ladende game is die ik op de PS5 gespeeld heb.
En ik heb mijn PS5 sinds launch.
For the Emperor!quote:Op woensdag 16 juli 2025 10:58 schreef StateOfMind het volgende:
Gisteren aan Space Marine 2 begonnen
Ff gegoogelt. Nou dat ziet er gezellig en fris uitquote:Op woensdag 16 juli 2025 22:40 schreef StateOfMind het volgende:
Boh dat begon van The Outlast Trials
Lekker bloederig
Ziet er mooi uit. Bedankt voor de update.quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:46 schreef 2dope het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
@:voetbalmanager2
Ss was tof, alleen niet te spelen op een console.quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:46 schreef 2dope het volgende:
@:voetbalmanager2
Hmm ik heb 'm nooit met een controller gespeeld maar hoorde juist dat dat eigenlijk wel goed te doen is tegenwoordig.. Je bent natuurlijk altijd sneller met een muis maar ik vind het wel indrukwekkend hoe goed dergelijke games tegenwoordig te spelen zijn met een controller. Ook bijv. een DoS2 (jou niet onbekend), Path of Exile II of Age of Empires.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:24 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ss was tot, alleen niet te spelen op een console.
"Je bent altijd sneller met een muis" is ook de reden dat ik Marvel Rivals gevechten altijd op console only setquote:Op donderdag 17 juli 2025 10:31 schreef 2dope het volgende:
[..]
Hmm ik heb 'm nooit met een controller gespeeld maar hoorde juist dat dat eigenlijk wel goed te doen is tegenwoordig.. Je bent natuurlijk altijd sneller met een muis maar ik vind het wel indrukwekkend hoe goed dergelijke games tegenwoordig te spelen zijn met een controller. Ook bijv. een DoS2 (jou niet onbekend), Path of Exile II of Age of Empires.
Tsjah bij RTS games merk je gewoon dat iedere actie 2-3 knoppen meer nodig heeft dat een muis+keybind.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:31 schreef 2dope het volgende:
[..]
Hmm ik heb 'm nooit met een controller gespeeld maar hoorde juist dat dat eigenlijk wel goed te doen is tegenwoordig.. Je bent natuurlijk altijd sneller met een muis maar ik vind het wel indrukwekkend hoe goed dergelijke games tegenwoordig te spelen zijn met een controller. Ook bijv. een DoS2 (jou niet onbekend), Path of Exile II of Age of Empires.
Ja begrijpelijk. Console heeft vaak wel aim assistquote:Op donderdag 17 juli 2025 10:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Je bent altijd sneller met een muis" is ook de reden dat ik Marvel Rivals gevechten altijd op console only set
True. Sowieso voelt het selecteren van meerdere units (door zo'n vakje er omheen te tekenen) met een controller altijd awkwardquote:Op donderdag 17 juli 2025 10:36 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Tsjah bij RTS games merk je gewoon dat iedere actie 2-3 knoppen meer nodig heeft dat een muis+keybind.
Bij turnbased gaat dat nog maar bij snelle actie (en zeker als je meerdere "control groups" wilt hebben) wordt het al lastig.
Ja het kan, maar bij iedere stap die je doet denk je het kan zoveel makkelijker.
TheBrokenMachine is echt goddelijk met een controller. Hoe die speelt met een controller, snap er niks van.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:40 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja begrijpelijk. Console heeft vaak wel aim assistHet is soms ook onvoorstelbaar hoe goed lui zijn qua aim met een controllert, ook veel gemerkt in Battlefield-games. Met games als Overwatch of Marvel Rivals is aim íets minder belangrijk maar dan nog ben je altijd sneller en preciezer met muis
Ja bizar idd. Maar razendsnel omdraaien of 'flicks' blijven onmogelijk met een controller (al zijn daar wel weer trucjes voor die kunnen helpen zoals customizable buttons voor quick turn etc.)quote:Op donderdag 17 juli 2025 11:29 schreef Questular het volgende:
[..]
TheBrokenMachine is echt goddelijk met een controller. Hoe die speelt met een controller, snap er niks van.
Voor nieuwe Call of Duty games of Battlefields en dergelijke shooters ga ik ook altijd naar zijn kanaal voor de beste settingsquote:Op donderdag 17 juli 2025 11:29 schreef Questular het volgende:
[..]
TheBrokenMachine is echt goddelijk met een controller. Hoe die speelt met een controller, snap er niks van.
quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ff gegoogelt. Nou dat ziet er gezellig en fris uit
Ik denk dat ik vanavond weer ff ga klonen. Willen we meer of minder Jan? MEER MEER MEER!Als je van zieke gore horror houdt kan ik deze zeker aanradenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen al tijdens de tutorial zat ik op het puntje van de stoel.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Nou, met characters als Hawkeye en Black Widow is t toch op grote afstand precies mikken af en toequote:Op donderdag 17 juli 2025 10:40 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja begrijpelijk. Console heeft vaak wel aim assistHet is soms ook onvoorstelbaar hoe goed lui zijn qua aim met een controllert, ook veel gemerkt in Battlefield-games. Met games als Overwatch of Marvel Rivals is aim íets minder belangrijk maar dan nog ben je altijd sneller en preciezer met muis
Hebben dat soort games niet al veel auto aim onzin voor pc/crossplayquote:Op donderdag 17 juli 2025 10:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Je bent altijd sneller met een muis" is ook de reden dat ik Marvel Rivals gevechten altijd op console only set
Niks nieuws toch?quote:Op donderdag 17 juli 2025 11:49 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja bizar idd. Maar razendsnel omdraaien of 'flicks' blijven onmogelijk met een controller (al zijn daar wel weer trucjes voor die kunnen helpen zoals customizable buttons voor quick turn etc.)
Voor controller-begrippen netjes hoor, maar je ziet hier precies het gebrek c.q. verschil met muis aim: deze gast houdt zijn crosshair op een vaste plek en wacht tot de enemy naar zijn crosshair toe beweegt, als je begrijpt wat ik bedoel. Dat is ook een skill op zich, maar flicks zal je vrijwel nooit zien. Het is veel meer aimen adhv beweging van eigen personage ipv aimen adhv beweging van de crosshair (if that makes sense)quote:Op donderdag 17 juli 2025 16:11 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Niks nieuws toch?
Sommige mensen zijn gewoon insane op controller hehe
Dit is imo het meest bevredigende aan shooters met een muis, als je een miljoenmiljard uur in shooters als Counter-Strike hebt zitten dan gaat dit vrijwel automatisch. Is bijna onmogelijk met een controller (vooral diagonaal)quote:In first-person shooter (FPS) games, a "flick" or "flick shot" refers to a very quick mouse movement used to rapidly reposition the crosshair onto a target. This technique minimizes the impact of an enemy's movement on aiming and allows for faster target acquisition. Essentially, it's about pausing time by quickly aiming at the enemy before they can move, using speed and controlled tension.
Here's a more detailed explanation:
What is a flick shot?
A flick shot is a rapid, precise mouse movement used to quickly reposition the crosshair in an FPS game. The goal is to minimize the impact of an enemy's movement on your aim and to acquire the target as quickly as possible, enabling you to start shooting sooner.
Why use a flick shot?
Speed:
Flick shots allow for faster target acquisition compared to slower, more deliberate aiming.
Minimizing enemy movement impact:
By quickly snapping to the target, you reduce the chances of your aim being thrown off by an opponent's movement.
Effectiveness against moving targets:
Flick shots are particularly useful when dealing with fast-moving or unpredictable enemy movements.
Simple is dan ook wel een eindbaas.quote:Op donderdag 17 juli 2025 16:28 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dit is imo het meest bevredigende aan shooters met een muis, als je een miljoenmiljard uur in shooters als Counter-Strike hebt zitten dan gaat dit vrijwel automatisch. Is bijna onmogelijk met een controller (vooral diagonaal)
QC het raam uit.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 11:43 schreef 2dope het volgende:
Iemand Tralalero Tralala Jumper al gespeeld? Ziet er vet uit, ben benieuwd of de platinum moeilijk is
Allemaal AI staat er nu op de PS Store.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 11:43 schreef 2dope het volgende:
Iemand Tralalero Tralala Jumper al gespeeld? Ziet er vet uit, ben benieuwd of de platinum moeilijk is
quote:
Lol ja ik kwam er toevallig op via een artikeltje van Kotaku Help, The PS5 Store Is Flooded With AI Slop.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 12:20 schreef Drankster het volgende:
[..]
QC het raam uit.
Echt, wie verzint dit? Cyberpunk van de Store afhalen omdat de kwaliteit niet goed was maar wel dit goedkeuren.
Die ken ik nietquote:Op vrijdag 18 juli 2025 12:53 schreef 2dope het volgende:
[..]
[..]
Lol ja ik kwam er toevallig op via een artikeltje van Kotaku Help, The PS5 Store Is Flooded With AI Slop.
Maar goed, volgens mij hebben alle grotere storefronts hier wel in meer of mindere mate last van. Steam is nog veel extremer. Het scheelt dat je het eigenlijk alleen tegenkomt als je wat ongericht gaat lopen browsen. Ook al die brainrot trash van Tung Tung Sahur, je vraagt je inderdaad af waarom dat soort AI generated afval door de QA heenkomt.
Moet je ook niet willen kennen tenzij je graag in rap tempo IQ-punten wil verliezenquote:
Nog sneller dan als je topics hier leest?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 12:57 schreef 2dope het volgende:
[..]
Moet je ook niet willen kennen tenzij je graag in rap tempo IQ-punten wil verliezen
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nog sneller dan als je topics hier leest?
Broquote:Op vrijdag 18 juli 2025 11:43 schreef 2dope het volgende:
De kinderen zingen hier de hele dag dat soort crap, andere generatie denk ik.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 12:53 schreef 2dope het volgende:
[..]
[..]
Lol ja ik kwam er toevallig op via een artikeltje van Kotaku Help, The PS5 Store Is Flooded With AI Slop.
Maar goed, volgens mij hebben alle grotere storefronts hier wel in meer of mindere mate last van. Steam is nog veel extremer. Het scheelt dat je het eigenlijk alleen tegenkomt als je wat ongericht gaat lopen browsen. Ook al die brainrot trash van Tung Tung Sahur, je vraagt je inderdaad af waarom dat soort AI generated afval door de QA heenkomt.
Vreselijk moet dat zijn voor je 😱quote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:01 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
De kinderen zingen hier de hele dag dat soort crap, andere generatie denk ik.
Standaard antwoord is dat ik er zelf Italian Brainrot van krijg.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:04 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Vreselijk moet dat zijn voor je 😱
Natuurlijk kende het verwchil zienquote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:01 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
De kinderen zingen hier de hele dag dat soort crap, andere generatie denk ik.
En laten we eerlijk zijn, alsof een kind van 8 een concept kent van kwaliteit.
Wij kochten ook crap (movie based) games op de NES/SNES welke verschrikkelijk slecht waren.
Geef ze een 10.0000 games China gameboy kloon met crap erop en ze vermaken zich evenveel als Astrobot.
Toffe game hequote:Op zondag 20 juli 2025 14:06 schreef Aberkullie het volgende:
Sodeju wat ziet Indiana Jones er goed uit
Beter dan ergens andersquote:
Miyazaki-sensei!quote:Elden Ring studio FromSoftware reportedly has another unannounced multiplatform game in development, with a release likely due next year. That’s according to MP1st, which claims that the Japanese developer has a game codenamed ‘FMC’ at “advanced stages of production”, alongside upcoming Switch 2 title The Duskbloods and Elden Ring: Nigthreign’s post-launch support.
Zag het van de week al voorbij komen.quote:
Was dit niet al deels bekend/gelekt?quote:
hades 2 daarna spelen danquote:Op maandag 21 juli 2025 22:06 schreef Kickinalfa het volgende:
Hoe geweldig is het ook weer eens om een game te spelen die is gemaakt puur om te genieten als computerspel met een fantastische sfeer ipv battlepasses,seasons, dlc seasons, in game stores, premium skins etc etc.
The Alters.quote:Op maandag 21 juli 2025 22:06 schreef Kickinalfa het volgende:
Hoe geweldig is het ook weer eens om een game te spelen die is gemaakt puur om te genieten als computerspel met een fantastische sfeer ipv battlepasses,seasons, dlc seasons, in game stores, premium skins etc etc.
Betalen voor een game die niet af is? No thanks.quote:
Moet jij weten. Maar niet af klopt. Wat ook klopt dat er nu al bijna meer dan het dubbele in zit dan bij hades 1. Dus ja moet je zelf wetenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:56 schreef Drankster het volgende:
[..]
Betalen voor een game die niet af is? No thanks.
Hoe goed Hades I ook was en ik Supergiant het gun weiger ik te betalen voor Early Access.
ken die gast niet. 5 sec gekeken. Die moet wel nederlands zijnquote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:33 schreef StateOfMind het volgende:
Avatar zou een 3rd person view mode krijgen.
Niet afquote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:56 schreef Drankster het volgende:
[..]
Betalen voor een game die niet af is? No thanks.
Hoe goed Hades I ook was en ik Supergiant het gun weiger ik te betalen voor Early Access.
Who cares, spel is 20 jaar oud inmiddelsquote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:33 schreef StateOfMind het volgende:
Avatar zou een 3rd person view mode krijgen.
1 mln subs op zijn main channelquote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ken die gast niet. 5 sec gekeken. Die moet wel nederlands zijn
I love a good queer horrorquote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:39 schreef StateOfMind het volgende:
Hellraiser game![]()
![]()
Hopelijk ook een level in de Sporthallen-Zuid
Kleine impressie van legendarische Hellraiser parties uit de jaren negentigquote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I love a good queer horror
Maar er kan ook een hoop misgaan mbt het bronmateriaal.
Die laatste hellraisers waren allemaal redelijk prut.
Volgens mij heb ik nog een setje hellraiser cds liggen, of was dat destijds een Thunderdome sub label.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:05 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Kleine impressie van legendarische Hellraiser parties uit de jaren negentig
We'll tear your soul apart
Toen was ik nog jong, gezond en dun 🤣
Het meest belangrijke nieuws:quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:39 schreef StateOfMind het volgende:
Hellraiser game![]()
![]()
Zo, onverwachtquote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:39 schreef StateOfMind het volgende:
Hellraiser game![]()
![]()
Hellraiser en Thunderdome waren destijds 2 los van elkaar staande feesten, en organisatoren.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:43 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog een setje hellraiser cds liggen, of was dat destijds een Thunderdome sub label.
Ik wist tot vanmiddag niet eens dat men ermee bezig was.quote:
Maar die gasten zijn ook bezig met Jurassic Park: Survival, waar blijft die?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:13 schreef DKUp het volgende:
[..]
Het meest belangrijke nieuws:
Singleplayer survival horror
Uitgestorvenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 19:08 schreef Drankster het volgende:
[..]
Maar die gasten zijn ook bezig met Jurassic Park: Survival, waar blijft die?
Ik dacht pas een release ergens in begin 2026?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:58 schreef StateOfMind het volgende:
Volgens de geruchten zou 31 juli Battlefield 6 officieel worden aangekondigd, en zou er rond 6 augustus een open bèta moeten komen.
Hopelijk hebben ze geleerd van hun fouten.
BF 2042 dateert van november 2021.
Wukong, Wo Lang en nu Wuchang?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:18 schreef Divje het volgende:
Eerste 50 min Wuchang gameplay ziet er wel leuk uit
Top game, maar helaas veel te kort.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:51 schreef Friday12 het volgende:
Het duurde even maar begin nu wel in te komen bij cyberpunk
Mja dat scheelt natuurlijk. Maar alsnog begrijp ik de lengte van de game niet in relatie tot de rpg elementen. Ik had de gemiddelde skilltree nog voor geen 25% gehaald en toen was de game al afgelopen. Dat kan toch nooit de bedoeling zijn?quote:
Met alle sidequests enzo gedaan?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:15 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Mja dat scheelt natuurlijk. Maar alsnog begrijp ik de lengte van de game niet in relatie tot de rpg elementen. Ik had de gemiddelde skilltree nog voor geen 25% gehaald en toen was de game al afgelopen. Dat kan toch nooit de bedoeling zijn?
Hoe geeft een Chinees zijn game een naamquote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:38 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Wukong, Wo Lang en nu Wuchang?
Tijd voor betere titels.
Ja volop...quote:
Zou kunnen, hij wordt volgens de geruchten iig binnenkort aangekondigd, en dan weten we meer.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:35 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik dacht pas een release ergens in begin 2026?
Hij komt sowieso ook day one (overmorgenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:18 schreef Divje het volgende:
Eerste 50 min Wuchang gameplay ziet er wel leuk uit
Battlefield 6 moet uitkomen voor het einde van maart 2026. Komt dus eind 2025 of begin 2026 uit.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:35 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik dacht pas een release ergens in begin 2026?
Het is idd erg verwarrend jaquote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:38 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Tijd voor betere titels.
Ze hebben 4 jaar de tijd gehad.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:23 schreef DKUp het volgende:
[..]
Battlefield 6 moet uitkomen voor het einde van maart 2026. Komt dus eind 2025 of begin 2026 uit.
Twattlefield.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:28 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ze hebben 4 jaar de tijd gehad.
Ben erg benieuwd.
Wordt een make or break moment voor Dice.
Volgens mij had ik ook echt bij LANGE na nie teen volle skilltree in CP.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:19 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Ja volop...
Maar ik wil verder niet te negatief zijn over de game hoor, vond hem fantastisch. Vond dit echt het enige minpunt, achteraf heb je het gevoel dat je er lang niet alles uit hebt gehaald.
Ik wacht op 50 dong en V Unitquote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:38 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Tijd voor betere titels.
12 augustus pas.quote:Op woensdag 23 juli 2025 09:04 schreef Ang3l het volgende:
Ik zag dat Senua Hellblade 2 op de PS5 nu uitgekomen is
Baalde destijds al zo dat t alleen XBOX was. Dus ik denk dat ik mn volgende spel gevonden heb.
Koptelefoon weer op!
Wai Yu Mun Ching en Fa Kin Su Pa.quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:34 schreef StateOfMind het volgende:
En Hoe Lang natuurlijk
Met als hoofd characters Ho Lee Fuk en Sum Tin Wong
*ontwerp maakt*quote:
O ja, ik zie t.quote:
Wel gelijk de Enhanced (en Hansquote:Op woensdag 23 juli 2025 11:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, ik zie t.
Nou ja, toch eerst The Alters uitspelen.
Gelijk de deluxe gepreordederedquote:Op woensdag 23 juli 2025 11:49 schreef StateOfMind het volgende:
FightingCowboy review
Ik speel hem ook niet op de PS5, maar op de Series X, want Game Passquote:Op woensdag 23 juli 2025 13:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Gelijk de deluxe gepreordedered
wel op steam voor 33,- shoot me![]()
*rent weg
Weet eigenlijk niet eens wat ik in dit topic doe sinds ik m'n PS5 verkocht hebquote:Op woensdag 23 juli 2025 13:30 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik speel hem ook niet op de PS5, maar op de Series X, want Game Pass
*rent mee
😱quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Weet eigenlijk niet eens wat ik in dit topic doe sinds ik m'n PS5 verkocht heb
quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Gelijk de deluxe gepreordedered
wel op steam voor 33,- shoot me![]()
*rent weg
quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:30 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik speel hem ook niet op de PS5, maar op de Series X, want Game Pass
*rent mee
Voordat je reageertquote:
Oja, sorry @Jimboquote:Op woensdag 23 juli 2025 13:53 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Voordat je reageert
Geen console vs pc en Xbox vs PlayStation discussie hier. Dit topic gaat over PlayStation en alles wat daarmee te maken heeft.
En wat vind je ervan?quote:Op woensdag 23 juli 2025 16:27 schreef StateOfMind het volgende:
Om 4 uur vanacht Nederlandse tijd gaat ie live
Ik heb dan wel vakantie, maar dat is me wat te gortig
En zo lang wakker blijven lukt me sowieso niet.
Dat wordt morgenmiddag wel.
Vanavond de laatste loodjes Space Marine 2.
Geen idee, hij lanceert pas morgenquote:
Ik doelde ook op Space Marine 2quote:Op woensdag 23 juli 2025 18:26 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Geen idee, hij lanceert pas morgen
SM2 is leuk
Heb tot nu toe wel alleen de campaign gespeeld.
I know, ik liep wat te dollenquote:Op woensdag 23 juli 2025 18:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik doelde ook op Space Marine 2
Zal jou eens dollenquote:
Pfff, doe gewoon even een RIP AND TEARquote:
*geeft koekje aan blafferquote:Op woensdag 23 juli 2025 19:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Pfff, doe gewoon even een RIP AND TEAR
Ook leuk dat de singleplayer campaign weer terug is ipv die korte war stories.quote:Op donderdag 24 juli 2025 17:57 schreef Kickinalfa het volgende:
Battlefield 6 looks ok
Een korte campaign zoals altijd.quote:Op donderdag 24 juli 2025 18:10 schreef StateOfMind het volgende:
O
[..]
Ook leuk dat de singleplayer campaign weer terug is ipv die korte war stories.
Ik vond ze altijd wel tof.quote:Op donderdag 24 juli 2025 18:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een korte campaign zoals altijd.
Ik heb gewoon een hekel aan military shootersquote:Op donderdag 24 juli 2025 18:19 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik vond ze altijd wel tof.
Die van beide Bad Company games waren helemaal leuk.
Thanksquote:
Mooiquote:Op donderdag 24 juli 2025 18:32 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
@:StateOfMind
Time of Day kan eindelijk veranderd worden.
Ziet er goed uit en de gelekte Gameplay is precies wat ik wilquote:Op donderdag 24 juli 2025 17:57 schreef Kickinalfa het volgende:
Battlefield 6 looks ok
Agree to disagree. Naar mijn mening is een campagne echt overbodig in een bf game, maar de war stories waren intens/emotioneel genoeg, ik zou niet weten wat een langer verhaal (in een fps) meer zou kunnen leveren dan de relatief korte war stories.quote:Op donderdag 24 juli 2025 18:10 schreef StateOfMind het volgende:
O
[..]
Ook leuk dat de singleplayer campaign weer terug is ipv die korte war stories.
what's the worst that could happenquote:Op donderdag 24 juli 2025 22:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik wil Sekiro proberen maar ik durf niet
Zit er een SP in of nog niet bekend?quote:Op donderdag 24 juli 2025 18:33 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ziet er goed uit en de gelekte Gameplay is precies wat ik wil![]()
Dat ik controllers breekquote:Op donderdag 24 juli 2025 23:18 schreef Evangelion het volgende:
[..]
what's the worst that could happen
Nice. Had me nog niet echt ingelezen in BF6 maar betreft dus een 'modern day' setting met oorlog tussen NATO en een fictieve supermacht. Wel zin in, heb BFV veel gespeeld maar is alweer een tijdje geleden en ben wel weer toe aan een nieuwe competitive MP shooter.quote:Op donderdag 24 juli 2025 18:33 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ziet er goed uit en de gelekte Gameplay is precies wat ik wil![]()
Het is de beste FromSoftware game die je kan spelen dus vooral doen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik wil Sekiro proberen maar ik durf niet
Your scientists were so preoccupied with whether or not they could, they didn't stop to think if they should.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:59 schreef 2dope het volgende:
The fuck is dit voor gedrocht![]()
[ afbeelding ]
US Patent Application Publication US-20250229172-A1 "MULTI-FUNCTIONAL GAMING INPUT DEVICE WITH COMBINED MOUSE AND JOYSTICK"
Als je een hekel hebt aan parry/er slecht in bent, niet doen.quote:
Dat ziet eruit als iets wat op zaterdagavond laat in de kroeg is bedachtquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:59 schreef 2dope het volgende:
The fuck is dit voor gedrocht![]()
[ afbeelding ]
US Patent Application Publication US-20250229172-A1 "MULTI-FUNCTIONAL GAMING INPUT DEVICE WITH COMBINED MOUSE AND JOYSTICK"
Ja, en ik vind Nioh wel goed te doen. Bloodborne ben ik ooit mee begonnen, moet ik weer eens oppakken.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:14 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Als je een hekel hebt aan parry/er slecht in bent, niet doen.
Het is de enige From Software game die ik niet uit heb gespeeld.
Of koop hem fysiek, dan kun je je weer verkopen
Heb je de overige Soulsborne wel gespeeld?
Dan zou ik Bloodborne weer oppakkenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, en ik vind Nioh wel goed te doen. Bloodborne ben ik ooit mee begonnen, moet ik weer eens oppakken.
Staat op de planningquote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:20 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dan zou ik Bloodborne weer oppakken
Als het goed is rond 6 augustus de open bèta.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 17:40 schreef DKUp het volgende:
Dit heeft eindelijk wel potentie
Betraptquote:
Ik kan Wuchang Fallen Feathers ook absoluut aanraden.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Betrapt
Ben nu druk bezig met Nioh, daar kom ik een stuk beter in nu ik beter doorheb welke skills het meest waardevol zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |