QC het raam uit.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 11:43 schreef 2dope het volgende:
Iemand Tralalero Tralala Jumper al gespeeld? Ziet er vet uit, ben benieuwd of de platinum moeilijk is
Bekijk deze YouTube-video
Allemaal AI staat er nu op de PS Store.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 11:43 schreef 2dope het volgende:
Iemand Tralalero Tralala Jumper al gespeeld? Ziet er vet uit, ben benieuwd of de platinum moeilijk is
quote:
Lol ja ik kwam er toevallig op via een artikeltje van Kotaku Help, The PS5 Store Is Flooded With AI Slop.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 12:20 schreef Drankster het volgende:
[..]
QC het raam uit.
Echt, wie verzint dit? Cyberpunk van de Store afhalen omdat de kwaliteit niet goed was maar wel dit goedkeuren.
Die ken ik nietquote:Op vrijdag 18 juli 2025 12:53 schreef 2dope het volgende:
[..]
[..]
Lol ja ik kwam er toevallig op via een artikeltje van Kotaku Help, The PS5 Store Is Flooded With AI Slop.
Maar goed, volgens mij hebben alle grotere storefronts hier wel in meer of mindere mate last van. Steam is nog veel extremer. Het scheelt dat je het eigenlijk alleen tegenkomt als je wat ongericht gaat lopen browsen. Ook al die brainrot trash van Tung Tung Sahur, je vraagt je inderdaad af waarom dat soort AI generated afval door de QA heenkomt.
Moet je ook niet willen kennen tenzij je graag in rap tempo IQ-punten wil verliezenquote:
Nog sneller dan als je topics hier leest?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 12:57 schreef 2dope het volgende:
[..]
Moet je ook niet willen kennen tenzij je graag in rap tempo IQ-punten wil verliezen
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nog sneller dan als je topics hier leest?
Broquote:Op vrijdag 18 juli 2025 11:43 schreef 2dope het volgende:
De kinderen zingen hier de hele dag dat soort crap, andere generatie denk ik.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 12:53 schreef 2dope het volgende:
[..]
[..]
Lol ja ik kwam er toevallig op via een artikeltje van Kotaku Help, The PS5 Store Is Flooded With AI Slop.
Maar goed, volgens mij hebben alle grotere storefronts hier wel in meer of mindere mate last van. Steam is nog veel extremer. Het scheelt dat je het eigenlijk alleen tegenkomt als je wat ongericht gaat lopen browsen. Ook al die brainrot trash van Tung Tung Sahur, je vraagt je inderdaad af waarom dat soort AI generated afval door de QA heenkomt.
Vreselijk moet dat zijn voor je 😱quote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:01 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
De kinderen zingen hier de hele dag dat soort crap, andere generatie denk ik.
Standaard antwoord is dat ik er zelf Italian Brainrot van krijg.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:04 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Vreselijk moet dat zijn voor je 😱
Natuurlijk kende het verwchil zienquote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:01 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
De kinderen zingen hier de hele dag dat soort crap, andere generatie denk ik.
En laten we eerlijk zijn, alsof een kind van 8 een concept kent van kwaliteit.
Wij kochten ook crap (movie based) games op de NES/SNES welke verschrikkelijk slecht waren.
Geef ze een 10.0000 games China gameboy kloon met crap erop en ze vermaken zich evenveel als Astrobot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |