Agree to disagree. Naar mijn mening is een campagne echt overbodig in een bf game, maar de war stories waren intens/emotioneel genoeg, ik zou niet weten wat een langer verhaal (in een fps) meer zou kunnen leveren dan de relatief korte war stories.quote:Op donderdag 24 juli 2025 18:10 schreef StateOfMind het volgende:
O
[..]
Ook leuk dat de singleplayer campaign weer terug is ipv die korte war stories.
what's the worst that could happenquote:Op donderdag 24 juli 2025 22:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik wil Sekiro proberen maar ik durf niet
Zit er een SP in of nog niet bekend?quote:Op donderdag 24 juli 2025 18:33 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ziet er goed uit en de gelekte Gameplay is precies wat ik wil![]()
Bekijk deze YouTube-video
Dat ik controllers breekquote:Op donderdag 24 juli 2025 23:18 schreef Evangelion het volgende:
[..]
what's the worst that could happen
Nice. Had me nog niet echt ingelezen in BF6 maar betreft dus een 'modern day' setting met oorlog tussen NATO en een fictieve supermacht. Wel zin in, heb BFV veel gespeeld maar is alweer een tijdje geleden en ben wel weer toe aan een nieuwe competitive MP shooter.quote:Op donderdag 24 juli 2025 18:33 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ziet er goed uit en de gelekte Gameplay is precies wat ik wil![]()
Het is de beste FromSoftware game die je kan spelen dus vooral doen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik wil Sekiro proberen maar ik durf niet
Your scientists were so preoccupied with whether or not they could, they didn't stop to think if they should.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:59 schreef 2dope het volgende:
The fuck is dit voor gedrocht![]()
[ afbeelding ]
US Patent Application Publication US-20250229172-A1 "MULTI-FUNCTIONAL GAMING INPUT DEVICE WITH COMBINED MOUSE AND JOYSTICK"
Als je een hekel hebt aan parry/er slecht in bent, niet doen.quote:
Dat ziet eruit als iets wat op zaterdagavond laat in de kroeg is bedachtquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:59 schreef 2dope het volgende:
The fuck is dit voor gedrocht![]()
[ afbeelding ]
US Patent Application Publication US-20250229172-A1 "MULTI-FUNCTIONAL GAMING INPUT DEVICE WITH COMBINED MOUSE AND JOYSTICK"
Ja, en ik vind Nioh wel goed te doen. Bloodborne ben ik ooit mee begonnen, moet ik weer eens oppakken.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:14 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Als je een hekel hebt aan parry/er slecht in bent, niet doen.
Het is de enige From Software game die ik niet uit heb gespeeld.
Of koop hem fysiek, dan kun je je weer verkopen
Heb je de overige Soulsborne wel gespeeld?
Dan zou ik Bloodborne weer oppakkenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, en ik vind Nioh wel goed te doen. Bloodborne ben ik ooit mee begonnen, moet ik weer eens oppakken.
Staat op de planningquote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:20 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dan zou ik Bloodborne weer oppakken
Als het goed is rond 6 augustus de open bèta.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 17:40 schreef DKUp het volgende:
Dit heeft eindelijk wel potentie
Betraptquote:
Ik kan Wuchang Fallen Feathers ook absoluut aanraden.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Betrapt
Ben nu druk bezig met Nioh, daar kom ik een stuk beter in nu ik beter doorheb welke skills het meest waardevol zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |