Veronica is bestestquote:Op maandag 14 juli 2025 22:57 schreef Evangelion het volgende:
DQXI is comfy
Ik wil niet de chosen one zijn, ik wil bij Gemma en hont blijven
En?quote:Op woensdag 16 juli 2025 10:58 schreef StateOfMind het volgende:
Gisteren aan Space Marine 2 begonnen
Tof tot nu toe.quote:
Mooi zoquote:Op woensdag 16 juli 2025 19:01 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Tof tot nu toe.
En lekker bloederig
Ik ben niet van de coop, maar begreep dat ie tegenwoordig prima solo te spelen is.quote:
Ik ga straks op pc weer verder. Lekker Tyranids afmakenquote:Op woensdag 16 juli 2025 19:31 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik ben niet van de coop, maar begreep dat ie tegenwoordig prima solo te spelen is.
Had hem al een tijd op de radar staan, en zag hem nu voor minder dan 4 staan, dus kon het niet laten
Kreeg ook goede kritieken destijds.
Zo ook maar een The Oulas Trials kopen, voor 11 euro nogwat.
Lekker bloederige gorey Saw machtige horror
To the Emperor 🫡quote:Op woensdag 16 juli 2025 19:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ga straks op pc weer verder. Lekker Tyranids afmaken
Dat wel. Zelfs op PC gaat het laden in het begin langzaam.quote:Op woensdag 16 juli 2025 19:41 schreef StateOfMind het volgende:
Moet wel zeggen dat SM2 de traagst ladende game is die ik op de PS5 gespeeld heb.
En ik heb mijn PS5 sinds launch.
For the Emperor!quote:Op woensdag 16 juli 2025 10:58 schreef StateOfMind het volgende:
Gisteren aan Space Marine 2 begonnen
Ff gegoogelt. Nou dat ziet er gezellig en fris uitquote:Op woensdag 16 juli 2025 22:40 schreef StateOfMind het volgende:
Boh dat begon van The Outlast Trials
Lekker bloederig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ziet er mooi uit. Bedankt voor de update.quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:46 schreef 2dope het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
@:voetbalmanager2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |