I love a good queer horrorquote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:39 schreef StateOfMind het volgende:
Hellraiser game![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
Hopelijk ook een level in de Sporthallen-Zuid
Kleine impressie van legendarische Hellraiser parties uit de jaren negentigquote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I love a good queer horror
Maar er kan ook een hoop misgaan mbt het bronmateriaal.
Die laatste hellraisers waren allemaal redelijk prut.
Volgens mij heb ik nog een setje hellraiser cds liggen, of was dat destijds een Thunderdome sub label.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:05 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Kleine impressie van legendarische Hellraiser parties uit de jaren negentig
We'll tear your soul apart
Toen was ik nog jong, gezond en dun 🤣
Het meest belangrijke nieuws:quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:39 schreef StateOfMind het volgende:
Hellraiser game![]()
![]()
Zo, onverwachtquote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:39 schreef StateOfMind het volgende:
Hellraiser game![]()
![]()
Hellraiser en Thunderdome waren destijds 2 los van elkaar staande feesten, en organisatoren.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:43 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog een setje hellraiser cds liggen, of was dat destijds een Thunderdome sub label.
Ik wist tot vanmiddag niet eens dat men ermee bezig was.quote:
Maar die gasten zijn ook bezig met Jurassic Park: Survival, waar blijft die?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:13 schreef DKUp het volgende:
[..]
Het meest belangrijke nieuws:
Singleplayer survival horror
Uitgestorvenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 19:08 schreef Drankster het volgende:
[..]
Maar die gasten zijn ook bezig met Jurassic Park: Survival, waar blijft die?
Ik dacht pas een release ergens in begin 2026?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:58 schreef StateOfMind het volgende:
Volgens de geruchten zou 31 juli Battlefield 6 officieel worden aangekondigd, en zou er rond 6 augustus een open bèta moeten komen.
Hopelijk hebben ze geleerd van hun fouten.
BF 2042 dateert van november 2021.
Wukong, Wo Lang en nu Wuchang?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:18 schreef Divje het volgende:
Eerste 50 min Wuchang gameplay ziet er wel leuk uit
Top game, maar helaas veel te kort.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:51 schreef Friday12 het volgende:
Het duurde even maar begin nu wel in te komen bij cyberpunk
Mja dat scheelt natuurlijk. Maar alsnog begrijp ik de lengte van de game niet in relatie tot de rpg elementen. Ik had de gemiddelde skilltree nog voor geen 25% gehaald en toen was de game al afgelopen. Dat kan toch nooit de bedoeling zijn?quote:
Met alle sidequests enzo gedaan?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:15 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Mja dat scheelt natuurlijk. Maar alsnog begrijp ik de lengte van de game niet in relatie tot de rpg elementen. Ik had de gemiddelde skilltree nog voor geen 25% gehaald en toen was de game al afgelopen. Dat kan toch nooit de bedoeling zijn?
Hoe geeft een Chinees zijn game een naamquote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:38 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Wukong, Wo Lang en nu Wuchang?
Tijd voor betere titels.
Ja volop...quote:
Zou kunnen, hij wordt volgens de geruchten iig binnenkort aangekondigd, en dan weten we meer.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:35 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik dacht pas een release ergens in begin 2026?
Hij komt sowieso ook day one (overmorgenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:18 schreef Divje het volgende:
Eerste 50 min Wuchang gameplay ziet er wel leuk uit
Battlefield 6 moet uitkomen voor het einde van maart 2026. Komt dus eind 2025 of begin 2026 uit.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:35 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik dacht pas een release ergens in begin 2026?
Het is idd erg verwarrend jaquote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:38 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Tijd voor betere titels.
Ze hebben 4 jaar de tijd gehad.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:23 schreef DKUp het volgende:
[..]
Battlefield 6 moet uitkomen voor het einde van maart 2026. Komt dus eind 2025 of begin 2026 uit.
Twattlefield.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:28 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ze hebben 4 jaar de tijd gehad.
Ben erg benieuwd.
Wordt een make or break moment voor Dice.
Volgens mij had ik ook echt bij LANGE na nie teen volle skilltree in CP.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:19 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Ja volop...
Maar ik wil verder niet te negatief zijn over de game hoor, vond hem fantastisch. Vond dit echt het enige minpunt, achteraf heb je het gevoel dat je er lang niet alles uit hebt gehaald.
Ik wacht op 50 dong en V Unitquote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:38 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Tijd voor betere titels.
12 augustus pas.quote:Op woensdag 23 juli 2025 09:04 schreef Ang3l het volgende:
Ik zag dat Senua Hellblade 2 op de PS5 nu uitgekomen is
Baalde destijds al zo dat t alleen XBOX was. Dus ik denk dat ik mn volgende spel gevonden heb.
Koptelefoon weer op!
Wai Yu Mun Ching en Fa Kin Su Pa.quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:34 schreef StateOfMind het volgende:
En Hoe Lang natuurlijk
Met als hoofd characters Ho Lee Fuk en Sum Tin Wong
*ontwerp maakt*quote:
O ja, ik zie t.quote:
Wel gelijk de Enhanced (en Hansquote:Op woensdag 23 juli 2025 11:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, ik zie t.
Nou ja, toch eerst The Alters uitspelen.
Gelijk de deluxe gepreordederedquote:Op woensdag 23 juli 2025 11:49 schreef StateOfMind het volgende:
FightingCowboy review
Ik speel hem ook niet op de PS5, maar op de Series X, want Game Passquote:Op woensdag 23 juli 2025 13:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Gelijk de deluxe gepreordedered
wel op steam voor 33,- shoot me![]()
*rent weg
Weet eigenlijk niet eens wat ik in dit topic doe sinds ik m'n PS5 verkocht hebquote:Op woensdag 23 juli 2025 13:30 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik speel hem ook niet op de PS5, maar op de Series X, want Game Pass
*rent mee
😱quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Weet eigenlijk niet eens wat ik in dit topic doe sinds ik m'n PS5 verkocht heb
quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Gelijk de deluxe gepreordedered
wel op steam voor 33,- shoot me![]()
*rent weg
quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:30 schreef StateOfMind het volgende: