Je hebt je eigen leven weg gedonderd met je drankgebruik, stop toch met dat janken, en stop met raad vragen je doet toch wat je zelf wilt want je bent zo slim en wij zijn domquote:Op zondag 6 juli 2025 21:15 schreef Masberum het volgende:
Ik ben wat pissig maar goed. Ik zie mijn kinderen nog weinig. Mijn vriendin maakt ook geen extra pogingen daarvoor voor mijn voordeel. Er zijn hier nog een paar dingen (ook van persoonlijke waarde denk ik) en ik heb haar daar niet meer over gehoord. Misschien is ze het vergeten. Maar ik weet niet of ik haar echt het terug wil geven uberhaupt. Zal ik het uit netheid bewaren? Of wel echt wegflikkeren zoals ze heeft gedaan met mijn leven
zij heeft jouw leven weggegooid?quote:Op zondag 6 juli 2025 21:15 schreef Masberum het volgende:
Ik ben wat pissig maar goed. Ik zie mijn kinderen nog weinig. Mijn vriendin maakt ook geen extra pogingen daarvoor voor mijn voordeel. Er zijn hier nog een paar dingen (ook van persoonlijke waarde denk ik) en ik heb haar daar niet meer over gehoord. Misschien is ze het vergeten. Maar ik weet niet of ik haar echt het terug wil geven uberhaupt. Zal ik het uit netheid bewaren? Of wel echt wegflikkeren zoals ze heeft gedaan met mijn leven
Gewoon netjes teruggeven.quote:Op zondag 6 juli 2025 21:15 schreef Masberum het volgende:
Ik ben wat pissig maar goed. Ik zie mijn kinderen nog weinig. Ik maak ook geen extra pogingen daarvoor voor mijn voordeel. Er zijn hier nog een paar dingen (ook van persoonlijke waarde denk ik) en ik heb haar daar niet meer over gehoord. Misschien is ze het vergeten. Maar ik weet niet of ik haar echt het terug wil geven uberhaupt. Zal ik het uit netheid bewaren? Of wel echt wegflikkeren zoals ik heb gedaan met mijn leven
Hooguit 50, de andere helft is van degene die ze gaat dragen en baren.quote:Op zondag 6 juli 2025 21:20 schreef Hyaenidae het volgende:
Kun je geen nieuwe kinderen maken? Die gewoon 100% van jou zijn
Wás ja, drankgerelateerd.quote:Op zondag 6 juli 2025 22:46 schreef DJKoster het volgende:
(Was er niet een afspraak dat al je (ex-) vriendin gerelateerde shit in 1 topic moest blijven? Of ging dat over de drank?)
Mooi gesproken Puzz!quote:Op maandag 7 juli 2025 05:06 schreef Puzzie het volgende:
Óf je blijft hangen in boosheid en wrok om wat ze jou zogenaamd heeft 'aangedaan'
Of misschien is het een idee om ook eens naar jouw eigen aandeel te kijken?
Maar mocht dat toch nog teveel moeite kosten: Denk in het belang van jouw dochters.
Er zijn genoeg ouders die denken dat ze de belangen van de kinderen voorop stellen,
maar eigenlijk vooral de kinderen “inzetten” in hun eigen strijd
Wss mist ze die spullen ook niet , anders had ze daar vast al contact voor met je opgenomen.
Ik zou alles bij elkaar verzamelen in een doos, en het verder even laten.
Ik lees in jouw post dat er een ex EN een vriendin zijn?quote:Op zondag 6 juli 2025 21:16 schreef Donna het volgende:
Waarom moet je vriendin pogingen doen om ervoor te zorgen dat jij je kind dat je hebt met je ex, extra te zien krijgt?
Hij heeft het over een ex en over 'mijn vriendin'.quote:Op maandag 7 juli 2025 07:44 schreef maily het volgende:
[..]
Ik lees in jouw post dat er een ex EN een vriendin zijn?
Volgens mij is er maar 1 dame in het spel alleen hij noemt ze de ene keer zijn ex en de andere keer zijn vriendinquote:Op maandag 7 juli 2025 08:44 schreef Donna het volgende:
[..]
Hij heeft het over een ex en over 'mijn vriendin'.
Het is maar al te duidelijk dat hij haar altijd zag als bezit, dus waarschijnlijk is dat in essentie niet veranderd… en dan is zij nog steeds zijn vriendin (in zijn hoofd dan).quote:Op maandag 7 juli 2025 09:12 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Volgens mij is er maar 1 dame in het spel alleen hij noemt ze de ene keer zijn ex en de andere keer zijn vriendin
Ik heb overigens het vermoeden dat jij dit toch echt zelf hebt gedaan. Maar kan het ook fout hebben hoor.quote:Op zondag 6 juli 2025 21:15 schreef Masberum het volgende:Of wel echt wegflikkeren zoals ze heeft gedaan met mijn leven
quote:Op zondag 6 juli 2025 21:15 schreef Masberum het volgende:
Of wel echt wegflikkeren zoals ze heeft gedaan met mijn leven
I know. Ik had gehoopt op een compleet verwarde reactie van TO, maar helaas.quote:Op maandag 7 juli 2025 09:12 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Volgens mij is er maar 1 dame in het spel alleen hij noemt ze de ene keer zijn ex en de andere keer zijn vriendin
Vanavondquote:Op maandag 7 juli 2025 09:45 schreef Donna het volgende:
[..]
I know. Ik had gehoopt op een compleet verwarde reactie van TO, maar helaas.
Als je toegeeft aan jouw boosheid en die spullen wegflikkert, roep je alleen maar problemen over jezelf af.quote:Op zondag 6 juli 2025 21:15 schreef Masberum het volgende:
Ja maar als z'n ex van die oude de organen los verkoopt maakt ze er echt schofterige winst op, daar wil je toch ook aanspraak op maken.quote:Op zondag 6 juli 2025 21:20 schreef Hyaenidae het volgende:
Kun je geen nieuwe kinderen maken? Die gewoon 100% van jou zijn, ipv af en toe in bruikleen want daar heb je ook geen ene flikker aan zo.
Voorlopig niet want medicatiequote:Op zondag 6 juli 2025 21:20 schreef Hyaenidae het volgende:
Kun je geen nieuwe kinderen maken? Die gewoon 100% van jou zijn, ipv af en toe in bruikleen want daar heb je ook geen ene flikker aan zo.
Zijn ex heeft hem tig kansen en wakeup calls gegeven dat hij aan zijn problemen (alcoholisme) moet werken, wat hij keer op keer niet gedaan heeft.quote:Op maandag 7 juli 2025 19:25 schreef SemperLibertas het volgende:
Dit lijkt eigenlijk het echte pijnpunt. Als je merkt dat jouw vriendin geen extra moeite doet om jullie contact te verbeteren, dan is dat niet alleen pijnlijk, maar ook frustrerend. Misschien is het goed om daar eerlijk over te zijn — op een moment dat je kalm bent en zij openstaat voor gesprek. Ook al verwacht je er niet veel van, het kan helpen om jouw kant **duidelijk en rustig** uit te leggen.
Ik bied een fantastische 450quote:
Iets met billen branden en blaren zitten en zo.quote:Op maandag 7 juli 2025 19:53 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zijn ex heeft hem tig kansen en wakeup calls gegeven dat hij aan zijn problemen (alcoholisme) moet werken, wat hij keer op keer niet gedaan heeft.
Sterker nog, de laatste keer heeft zij gezegd te vertrekken met de kinderen als hij zo bleef.
En hier op Fok deed hij daar lacherig over en zei hij dat dat bluf was en ze dat toch niet ging doen.
In plaats van te denken oei dit is een serieuze wakeup call.
Dus ik zie niet waarom zijn ex nog enige moeite zou moeten doen om het contact te verbeteren.
Integendeel.
Nou nou.quote:
Dat zou een goede (matige) grap zijn, want je hebt het toch gekocht einzeinzquote:
Ja dat welquote:Op maandag 7 juli 2025 20:00 schreef StateOfMind het volgende:
D
[..]
Dat zou een goede (matige) grap zijn, want je hebt het toch gekocht einzeinz
Gewoon voor die prijs alles op Marktplaats zetten en je ex de advertentie link sturen."Speciale prijs, voor jou wil ik er wel een tientje vanaf halen"quote:
quote:Op maandag 7 juli 2025 20:31 schreef maily het volgende:
O en deze:
Masberum in ONZ / [ronde 82 Het Dodetopicspel #18764] Theatricale Roos
Dat bewijst maar weer dat hij geen zak om zijn kinderen geeft (anders had hij na talloze wakeup calls wel hulp gezocht) en zijn kinderen alleen maar als munitie ziet tegen zijn ex.quote:Op maandag 7 juli 2025 20:31 schreef maily het volgende:
O en deze:
als het waar is ......quote:Op maandag 7 juli 2025 20:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat bewijst maar weer dat hij geen zak om zijn kinderen geeft (anders had hij na talloze wakeup calls wel hulp gezocht) en zijn kinderen alleen maar als munitie ziet tegen zijn ex.
Want geen enkele rechter (of linker) ter wereld zou jonge kinderen toewijzen aan een alcoholische vader.
En dan probeert ie (als het überhaupt waar is) om zijn ex het land uitgezet te krijgen.
Zodat zijn kinderen én geen vader en geen moeder meer hebben
Ja dan geef je echt zielsveel om ze
quote:
In een van de recentere topics vroeg iemand hem op de man af of hij onvoorwaardelijk van zijn kinderen hield.quote:
WTF!!!quote:Op maandag 7 juli 2025 20:31 schreef maily het volgende:
O en deze:
Ja ik geloof niet in onvoorwaardelijke liefde. En ja dat zegt genoeg over mij. Dat ik eerlijker ben dan veel anderen.quote:Op maandag 7 juli 2025 20:49 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
[..]
In een van de recentere topics vroeg iemand hem op de man af of hij onvoorwaardelijk van zijn kinderen hield.
En ipv van meteen een volmondig ja te zeggen, kwam hij met een of andere pure hypothetische situatie aanzetten, dat als ze een moord zouden plegen dat hij dan niet van ze hou houden
Dat zegt al genoeg lijkt mij.
Maar dat heeft hij ook wel in een ander topic - van hemzelf - gezegd.quote:Op maandag 7 juli 2025 20:31 schreef maily het volgende:
O en deze:
weet ik niet.quote:Op maandag 7 juli 2025 21:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar dat heeft hij ook wel in een ander topic - van hemzelf - gezegd.
Dat zijn vriendin illegaal in Nederland is.
Wat een onzin. Het zijn je kinderen.quote:Op maandag 7 juli 2025 20:58 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja ik geloof niet in onvoorwaardelijke liefde. En ja dat zegt genoeg over mij. Dat ik eerlijker ben dan veel anderen.
Mensen die trouwen beloven ook dat ze altijd bij elkaar blijven etc. Onvoorwaardelijke liefde. Maar iets van 1 op de 3 scheidt. Als je zegt dat je onvoorwaardelijk van iemand houdt dan ben je of naïef, of leugenachtig, of wil je je beter voordoen dan je bent, of het maakt je niks uit wat de ander doet.
Misschien geen onvoorwaardelijke liefdequote:Op maandag 7 juli 2025 20:58 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja ik geloof niet in onvoorwaardelijke liefde. En ja dat zegt genoeg over mij. Dat ik eerlijker ben dan veel anderen.
Mensen die trouwen beloven ook dat ze altijd bij elkaar blijven etc. Onvoorwaardelijke liefde. Maar iets van 1 op de 3 scheidt. Als je zegt dat je onvoorwaardelijk van iemand houdt dan ben je of naïef, of leugenachtig, of wil je je beter voordoen dan je bent, of het maakt je niks uit wat de ander doet.
Nog meer kids voor deze TS klinkt inderdaad als een goed plan.quote:Op zondag 6 juli 2025 21:20 schreef Hyaenidae het volgende:
Als mijn kinderen 18+ zijn is het voor mij zeker geen onzin. Ik heb gezien hoe mensen in de rechtbank het vreselijk en onterecht vinden dat hun zoon voor het leven de gevangenis in moet omdat die een ander dood heeft geschoten. Als mijn kinderen zoiets zouden doen dan zou ik het terecht vinden. Ik zou alsnog van ze houden wellicht maar niks vergelijkbaar met onvoorwaardelijke liefde..quote:Op maandag 7 juli 2025 21:02 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Het zijn je kinderen.
En godverdomme het idee om je ex het land uit te laten zetten. Ook al is dat puur een fantasie… Wat een hork ben je dan.
Vervolgens elders klagen dat er zo weinig weldenkende mensen op Fok! zitten…
Relaties komen en gaan ja, wat dat betreft kun je er idd niet vanuit gaan dat dat altijd onvoorwaardelijk en voor altijd isquote:Op maandag 7 juli 2025 20:58 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik heb het over haar bezittingen en over haar eigen illegaliteit. En hier laat ik het bij denk ikquote:Op maandag 7 juli 2025 21:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Misschien geen onvoorwaardelijke liefde
Maar onvoorwaardelijke verantwoordelijkheid bestaat wel als je kinderen hebt
Kinderen zijn geen voorwerpen om je ex onder druk te zetten
Ja...maar je gebruikt je kinderen zo toch als wapen naar de moeder toe. Echter ook andersom... als je ervoor zorgt dat die moeder eruit gezet wordt, pak je je kinderen hun moeder af. Dat is extreem traumatisch en niet goed voor je kinderenquote:Op maandag 7 juli 2025 21:06 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik heb het over haar bezittingen en over haar eigen illegaliteit. En hier laat ik het bij denk ik
Nee ik gebruik haar illegaliteit, niet de kinderen. Dat het niet ideaal kan zijn voor de kinderen is een bijkomstigheid. Betekent niet dat vrouwen overal maar mee weg hoeven te komen. Soms moet je knopen doorhakken om een resultaat te krijgen. En ja soms is dat kiezen tussen 2 kwadenquote:Op maandag 7 juli 2025 21:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja...maar je gebruikt je kinderen zo toch als wapen naar de moeder toe. Echter ook andersom... als je ervoor zorgt dat die moeder eruit gezet wordt, pak je je kinderen hun moeder af. Dat is extreem traumatisch en niet goed voor je kinderen
Niemand heeft het erover dat je alles wat je kinderen doet ok moet vinden. Dus een rare weerlegging.quote:Op maandag 7 juli 2025 21:05 schreef Masberum het volgende:
[..]
Als mijn kinderen 18+ zijn is het voor mij zeker geen onzin. Ik heb gezien hoe mensen in de rechtbank het vreselijk en onterecht vinden dat hun zoon voor het leven de gevangenis in moet omdat die een ander dood heeft geschoten. Als mijn kinderen zoiets zouden doen dan zou ik het terecht vinden. Ik zou alsnog van ze houden wellicht maar niks vergelijkbaar met onvoorwaardelijke liefde..
En dat is niet puur fantasie.. Als iemand hier illegaal komt dan is het juist goed als je dat aankaart. Tenzij je illegaliteit promoot. Maar dan zit ik tegen een muur te praten.. wat ik denk te doen..
Dus ja niet zo rationeel allemaal ook wat je hier typt, sorry om het te melden..
Een bijkomstigheid… Dit moet je echt maar durven zeggen.quote:Op maandag 7 juli 2025 21:13 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nee ik gebruik haar illegaliteit, niet de kinderen. Dat het niet ideaal kan zijn voor de kinderen is een bijkomstigheid. Betekent niet dat vrouwen overal maar mee weg hoeven te komen. Soms moet je knopen doorhakken om een resultaat te krijgen. En ja soms is dat kiezen tussen 2 kwaden
Waar is ze mee weggekomen dan? Een eigen keuze maken? Mensen mogen relaties gewoon verbreken hoor.quote:Op maandag 7 juli 2025 21:13 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nee ik gebruik haar illegaliteit, niet de kinderen. Dat het niet ideaal kan zijn voor de kinderen is een bijkomstigheid. Betekent niet dat vrouwen overal maar mee weg hoeven te komen. Soms moet je knopen doorhakken om een resultaat te krijgen. En ja soms is dat kiezen tussen 2 kwaden
Oh wauw...quote:Op maandag 7 juli 2025 21:13 schreef Masberum het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 juli 2025 21:13 schreef Masberum het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 maart 2024 20:42 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou nee dat dan ook weer niet. Gamen is leuk. Muziek luisteren is soms leuk. En met de kinderen naar het park gaan etc. is ook wel leuk. Overdag doe ik gewoon wat nodig is. 'S avonds ben ik liever alleen en is het gewoon mijn tijd. Maar ja als je een gezin hebt dan is er altijd wel wat. Of gepiep aan je oren omdat een kind weer huilt of brult. Of je vriendin heeft je weer nodig omdat ze niet weet hoe ze een e-mail adres kan zien bij een mailto: zoals vandaag. Iedereen is gewoon zo afhankelijk van mij en elk moment dat ik me even wil terugtrekken wordt ook gewoon verstoord. Kan ik die kinderen niet kwalijk nemen maar maakt het leven er niet leuker op
Hij wil niet de kinderenquote:Op maandag 7 juli 2025 21:24 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Een nare bijkomstigheid alleen maar.
En waarom wil je je kinderen bij jou hebben. Je klaagde hier alleen maar dat ze een blok aan je been waren en dat je, als je thuis was, alleen maar wilde gamen en met rust gelaten worden.
En de kinderen een trauma voor het leven bezorgen is een risico dat hij wel wil nemen.quote:Op maandag 7 juli 2025 21:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hij wil niet de kinderen
Hij wil wraak
Hoe neem je wraak; door het meest waardevolle proberen af te nemen
Sorry dat ik zo cynisch ben, maar dit is niks nieuws helaas op deze wereld
quote:Op maandag 7 juli 2025 21:13 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja... maar dat trauma is een bijzaakquote:Op maandag 7 juli 2025 21:29 schreef Armani XL het volgende:
[..]
En de kinderen een trauma voor het leven bezorgen is een risico dat hij wel wil nemen.
Ik blijf geloven in het goede van de mens, alleen helaas niet bij deze TS
Als je 30 euro meer zou betalen, dan vind ik dat fantastisch. Past het allemaal in het gratis verzend-zakje?quote:
Ik denk dat jij het maar gewoon bij je eigen dingetjes moet houdenquote:Op maandag 7 juli 2025 21:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... maar dat trauma is een bijzaak
En met dat laatste eens.
Ik heb het oprecht met TS te doen en als ik kon willen helpen
Alleen zijn houding naar zijn kinderen en ex toe kan ik niet goed keuren
Desondanks hoop ik dat hij een keer tot inzicht komt en zijn leven gaat veranderen...
Ja... je hebt gelijkquote:Op maandag 7 juli 2025 21:32 schreef maily het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het maar gewoon bij je eigen dingetjes moet houden![]()
Uiteraard, verzendkosten zijn voor mijquote:Op maandag 7 juli 2025 21:32 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Als je 30 euro meer zou betalen, dan vind ik dat fantastisch. Past het allemaal in het gratis verzend-zakje?
Dat.quote:Op maandag 7 juli 2025 21:29 schreef Armani XL het volgende:
[..]
En de kinderen een trauma voor het leven bezorgen is een risico dat hij wel wil nemen.
Ik blijf geloven in het goede van de mens, alleen helaas niet bij deze TS
in een topic (weet niet meer welk) stelde hij niet meer te rijden na één bier ....quote:Op maandag 7 juli 2025 21:57 schreef Iceage het volgende:
Ik acht ts er wel toe in staat om met een buik vol bier en een dolle kop dwaze dingen te gaan doen. Alles om hem heen moet kennelijk kapot gemaakt worden.
Geen idee of hij auto rijdt, zoja hoop ik echt dat hij bij een controle eens tegen de lamp loopt en zijn rijbewijs ingenomen wordt.
Hij is niet meer te helpen, dat mag onderhand wel duidelijk zijn.quote:Op maandag 7 juli 2025 21:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... maar dat trauma is een bijzaak
En met dat laatste eens.
Ik heb het oprecht met TS te doen en als ik kon willen helpen
Alleen zijn houding naar zijn kinderen en ex toe kan ik niet goed keuren
Desondanks hoop ik dat hij een keer tot inzicht komt en zijn leven gaat veranderen...
Hij heeft dan nog wat bloed in zijn alcohol 😱quote:Op maandag 7 juli 2025 22:03 schreef Iceage het volgende:
[..]
Als hij tot middernacht of later doordrinkt is de alcohol echt smorgens niet uit zijn bloed weg. Je ruikt dat ook gelijk als je zelf nuchter bent.
Nee dat ik niet met 1 bier rij überhaupt. Gewoon niks. Maar zelfs dat is nog iets wat niet onthouden kan wordenquote:Op maandag 7 juli 2025 22:00 schreef maily het volgende:
[..]
in een topic (weet niet meer welk) stelde hij niet meer te rijden na één bier ....
Dat is dan wel weer eenquote:Op maandag 7 juli 2025 23:14 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nee dat ik niet met 1 bier rij überhaupt. Gewoon niks. Maar zelfs dat is nog iets wat niet onthouden kan worden
in dat topic ging het ook over medicatie. waar hij niet mee zou mogen rijden.quote:Op maandag 7 juli 2025 23:20 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer eenwaard.
Niet rijden als je gedronken hebt.
😱quote:Op maandag 7 juli 2025 23:21 schreef maily het volgende:
[..]
in dat topic ging het ook over medicatie. waar hij niet mee zou mogen rijden.
laat staan de combinatie alcohol en die medicatie.
Hier lieg je ook weer. Er is geen post waaruit dit blijkt. En je mag het opzoeken met de search functie natuurlijk. Maar dit is zulks slecht gedrag om mij in een slecht daglicht te zetten terwijl er niks waar van is weerquote:Op maandag 7 juli 2025 23:21 schreef maily het volgende:
[..]
in dat topic ging het ook over medicatie. waar hij niet mee zou mogen rijden.
laat staan de combinatie alcohol en die medicatie.
R&P / Mijn leven is een leugenquote:Op maandag 7 juli 2025 23:23 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
😱
Onder invloed van wat dan ook = niet rijden.
Geen excuses.
Linkje naar dat topic?
Nou zoals ik ernaar kijk hoef ik daar geen duim voor omhoog te krijgen. Dat zou gewoon de norm moeten zijn.quote:Op maandag 7 juli 2025 23:20 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer eenwaard.
Niet rijden als je gedronken hebt.
Ik rij nooit auto met ook maar 1 bier op..quote:Op maandag 7 juli 2025 23:27 schreef maily het volgende:
[..]
R&P / Mijn leven is een leugen
maily in R&P / Mijn leven is een leugen
en de volgende
WGR / Ontslag op staande voet, opties?quote:Op maandag 7 juli 2025 23:29 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik rij nooit auto met ook maar 1 bier op..
Dat staat er toch gewoon duidelijk? Dat betekent zelfs niet met 1 bier op
Ja? gaat dat over mij of vanuit de derde persoon? Ook al denk ik niet dat je het verschil begrijpt en weetquote:
Dit schreef je daar zelf-->quote:Op maandag 7 juli 2025 23:59 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja? gaat dat over mij of vanuit de derde persoon? Ook al denk ik niet dat je het verschil begrijpt en weet
quote:Op maandag 7 juli 2025 23:59 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja? gaat dat over mij of vanuit de derde persoon? Ook al denk ik niet dat je het verschil begrijpt en weet
Ik quote even vanuit het feedback topic.quote:Op maandag 7 juli 2025 23:51 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Je heb zelf niet eens door dat de dingen die je zegt bij anderen in het leven al gebeurd zijn. Of gelijksoortige situaties hebben gehad maar dan als uitgangpunt in de schoenen van jouw kinderen. Daarnaast gooi je jezelf altijd in de slachtoffer modus en waarom je zo zielig bent of gaat maar mensen lopen beledigen uit het niets omdat je niet wil antwoorden op de moeilijke vragen ( en nee ik ga niet 100 linkjes zoeken naar je oude topics er zijn genoeg voorbeelden). Maar werken aan jezelf doe je niet of het nou het niet willen of kunnen is dat week ik niet.
Je heb 100en goede adviesen gehad maar opent letterlijk elke keer hetzelfde zeik topic waarom jou ex zo slecht is en dergelijke. Nu wil je zelf haar het land uitzetten en wat dat doet voor de kinderen... tjah dat is maar een bijzaak he
En dan huilie huilie hier komen doen als mensen tegen je ingaan. Je zegt erg intelligent te zijn en dergelijke maar dat word niet echt gezien. Eerder wat hier voorbij komt is narcistisch gedrag met heel veel vermijdend gedrag.
Edit: En ja ik blijf bij mijn opmerking dat jouw kinderen en je ex bescherming van jou nodig hebben.
Da's onzin, bro. Je zei dat je van huisarts Mirtazapine had gekregen (en haar niet had ingelicht over alcohol). Dat je eerder die combo had gebruikt 'zonder problemen'.quote:Op maandag 7 juli 2025 23:25 schreef Masberum het volgende:
[..]
Hier lieg je ook weer. Er is geen post waaruit dit blijkt. En je mag het opzoeken met de search functie natuurlijk. Maar dit is zulks slecht gedrag om mij in een slecht daglicht te zetten terwijl er niks waar van is weer
2.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:36 schreef Masberum het volgende:
Ik heb het er vandaag met mijn huisarts over gehad (ja ik zie wel in dat de situatie serieus niet goed is, dat ook nooit ontkent). Ik kan nu morgen Mirtazapine 30 mg ophalen. Antidepressivia. Ik ben benieuwd wat zo weinig kan doen maar het was het maximale dat ze me kon geven zei ze op dit moment.
3.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:37 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik heb vroeger eerder die combinatie gehad en toen was dat ook geen probleem. Ik weet alleen <knipje> en me beduusd ga voelen. En ja die andere huisarts wist dat toen ook niet, dat liep goed af (soort van, heeft niks geholpen uiteindelijk). Maar ik weet nog wel dat ik me toen heel anders voelde
Directe citaten uit R&P / Mijn leven is een leugenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:41 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik heb het toen ook niet gemeld. Maar wel de medicatie gewoon geslikt. En de medicatie werkte wel in de zin dat alles geblokkeerd werd. Het voelde wel als een totale reset. Ook al bleef de drang naar alcohol en dronk ik ook nog, maar ik weet vrij zeker dat ze er wel vanaf wist, mijn toenmalige vriendin had toen al wel genoeg herrie geschopt
Iemand die, naar eigen zeggen dan, hij weet het iig goed te verbergen, heel erg intelligent is, zou dat toch moeten snappen.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 07:57 schreef bloempjuh het volgende:
1.
[..]
2.
[..]
3.
[..]
Directe citaten uit R&P / Mijn leven is een leugen
Dus: 30mg antidepressiva plus alcohol. Hóe zie je niet in dat dit geen slimme combi is?
Een vader moet zijn kinderen kunnen zien, dit lijkt onderhand meer op wensdenkenquote:Op maandag 7 juli 2025 23:07 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Wel realistisch met zijn gestoorde gedrag
Het bestaat niet meerquote:Op maandag 7 juli 2025 21:05 schreef Masberum het volgende:
[..]
Als mijn kinderen 18+ zijn is het voor mij zeker geen onzin. Ik heb gezien hoe mensen in de rechtbank het vreselijk en onterecht vinden dat hun zoon voor het leven de gevangenis in moet omdat die een ander dood heeft geschoten. Als mijn kinderen zoiets zouden doen dan zou ik het terecht vinden. Ik zou alsnog van ze houden wellicht maar niks vergelijkbaar met onvoorwaardelijke liefde..
En dat is niet puur fantasie.. Als iemand hier illegaal komt dan is het juist goed als je dat aankaart. Tenzij je illegaliteit promoot. Maar dan zit ik tegen een muur te praten.. wat ik denk te doen..
Dus ja niet zo rationeel allemaal ook wat je hier typt, sorry om het te melden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |