Je hebt je eigen leven weg gedonderd met je drankgebruik, stop toch met dat janken, en stop met raad vragen je doet toch wat je zelf wilt want je bent zo slim en wij zijn domquote:Op zondag 6 juli 2025 21:15 schreef Masberum het volgende:
Ik ben wat pissig maar goed. Ik zie mijn kinderen nog weinig. Mijn vriendin maakt ook geen extra pogingen daarvoor voor mijn voordeel. Er zijn hier nog een paar dingen (ook van persoonlijke waarde denk ik) en ik heb haar daar niet meer over gehoord. Misschien is ze het vergeten. Maar ik weet niet of ik haar echt het terug wil geven uberhaupt. Zal ik het uit netheid bewaren? Of wel echt wegflikkeren zoals ze heeft gedaan met mijn leven
zij heeft jouw leven weggegooid?quote:Op zondag 6 juli 2025 21:15 schreef Masberum het volgende:
Ik ben wat pissig maar goed. Ik zie mijn kinderen nog weinig. Mijn vriendin maakt ook geen extra pogingen daarvoor voor mijn voordeel. Er zijn hier nog een paar dingen (ook van persoonlijke waarde denk ik) en ik heb haar daar niet meer over gehoord. Misschien is ze het vergeten. Maar ik weet niet of ik haar echt het terug wil geven uberhaupt. Zal ik het uit netheid bewaren? Of wel echt wegflikkeren zoals ze heeft gedaan met mijn leven
Gewoon netjes teruggeven.quote:Op zondag 6 juli 2025 21:15 schreef Masberum het volgende:
Ik ben wat pissig maar goed. Ik zie mijn kinderen nog weinig. Ik maak ook geen extra pogingen daarvoor voor mijn voordeel. Er zijn hier nog een paar dingen (ook van persoonlijke waarde denk ik) en ik heb haar daar niet meer over gehoord. Misschien is ze het vergeten. Maar ik weet niet of ik haar echt het terug wil geven uberhaupt. Zal ik het uit netheid bewaren? Of wel echt wegflikkeren zoals ik heb gedaan met mijn leven
Hooguit 50, de andere helft is van degene die ze gaat dragen en baren.quote:Op zondag 6 juli 2025 21:20 schreef Hyaenidae het volgende:
Kun je geen nieuwe kinderen maken? Die gewoon 100% van jou zijn
Wás ja, drankgerelateerd.quote:Op zondag 6 juli 2025 22:46 schreef DJKoster het volgende:
(Was er niet een afspraak dat al je (ex-) vriendin gerelateerde shit in 1 topic moest blijven? Of ging dat over de drank?)
Mooi gesproken Puzz!quote:Op maandag 7 juli 2025 05:06 schreef Puzzie het volgende:
Óf je blijft hangen in boosheid en wrok om wat ze jou zogenaamd heeft 'aangedaan'
Of misschien is het een idee om ook eens naar jouw eigen aandeel te kijken?
Maar mocht dat toch nog teveel moeite kosten: Denk in het belang van jouw dochters.
Er zijn genoeg ouders die denken dat ze de belangen van de kinderen voorop stellen,
maar eigenlijk vooral de kinderen “inzetten” in hun eigen strijd
Wss mist ze die spullen ook niet , anders had ze daar vast al contact voor met je opgenomen.
Ik zou alles bij elkaar verzamelen in een doos, en het verder even laten.
Ik lees in jouw post dat er een ex EN een vriendin zijn?quote:Op zondag 6 juli 2025 21:16 schreef Donna het volgende:
Waarom moet je vriendin pogingen doen om ervoor te zorgen dat jij je kind dat je hebt met je ex, extra te zien krijgt?
Hij heeft het over een ex en over 'mijn vriendin'.quote:Op maandag 7 juli 2025 07:44 schreef maily het volgende:
[..]
Ik lees in jouw post dat er een ex EN een vriendin zijn?
Volgens mij is er maar 1 dame in het spel alleen hij noemt ze de ene keer zijn ex en de andere keer zijn vriendinquote:Op maandag 7 juli 2025 08:44 schreef Donna het volgende:
[..]
Hij heeft het over een ex en over 'mijn vriendin'.
Het is maar al te duidelijk dat hij haar altijd zag als bezit, dus waarschijnlijk is dat in essentie niet veranderd… en dan is zij nog steeds zijn vriendin (in zijn hoofd dan).quote:Op maandag 7 juli 2025 09:12 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Volgens mij is er maar 1 dame in het spel alleen hij noemt ze de ene keer zijn ex en de andere keer zijn vriendin
Ik heb overigens het vermoeden dat jij dit toch echt zelf hebt gedaan. Maar kan het ook fout hebben hoor.quote:Op zondag 6 juli 2025 21:15 schreef Masberum het volgende:Of wel echt wegflikkeren zoals ze heeft gedaan met mijn leven
quote:Op zondag 6 juli 2025 21:15 schreef Masberum het volgende:
Of wel echt wegflikkeren zoals ze heeft gedaan met mijn leven
I know. Ik had gehoopt op een compleet verwarde reactie van TO, maar helaas.quote:Op maandag 7 juli 2025 09:12 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Volgens mij is er maar 1 dame in het spel alleen hij noemt ze de ene keer zijn ex en de andere keer zijn vriendin
Vanavondquote:Op maandag 7 juli 2025 09:45 schreef Donna het volgende:
[..]
I know. Ik had gehoopt op een compleet verwarde reactie van TO, maar helaas.
Als je toegeeft aan jouw boosheid en die spullen wegflikkert, roep je alleen maar problemen over jezelf af.quote:Op zondag 6 juli 2025 21:15 schreef Masberum het volgende:
Ja maar als z'n ex van die oude de organen los verkoopt maakt ze er echt schofterige winst op, daar wil je toch ook aanspraak op maken.quote:Op zondag 6 juli 2025 21:20 schreef Hyaenidae het volgende:
Kun je geen nieuwe kinderen maken? Die gewoon 100% van jou zijn, ipv af en toe in bruikleen want daar heb je ook geen ene flikker aan zo.
Voorlopig niet want medicatiequote:Op zondag 6 juli 2025 21:20 schreef Hyaenidae het volgende:
Kun je geen nieuwe kinderen maken? Die gewoon 100% van jou zijn, ipv af en toe in bruikleen want daar heb je ook geen ene flikker aan zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |