Je hebt je eigen leven weg gedonderd met je drankgebruik, stop toch met dat janken, en stop met raad vragen je doet toch wat je zelf wilt want je bent zo slim en wij zijn domquote:Op zondag 6 juli 2025 21:15 schreef Masberum het volgende:
Ik ben wat pissig maar goed. Ik zie mijn kinderen nog weinig. Mijn vriendin maakt ook geen extra pogingen daarvoor voor mijn voordeel. Er zijn hier nog een paar dingen (ook van persoonlijke waarde denk ik) en ik heb haar daar niet meer over gehoord. Misschien is ze het vergeten. Maar ik weet niet of ik haar echt het terug wil geven uberhaupt. Zal ik het uit netheid bewaren? Of wel echt wegflikkeren zoals ze heeft gedaan met mijn leven
zij heeft jouw leven weggegooid?quote:Op zondag 6 juli 2025 21:15 schreef Masberum het volgende:
Ik ben wat pissig maar goed. Ik zie mijn kinderen nog weinig. Mijn vriendin maakt ook geen extra pogingen daarvoor voor mijn voordeel. Er zijn hier nog een paar dingen (ook van persoonlijke waarde denk ik) en ik heb haar daar niet meer over gehoord. Misschien is ze het vergeten. Maar ik weet niet of ik haar echt het terug wil geven uberhaupt. Zal ik het uit netheid bewaren? Of wel echt wegflikkeren zoals ze heeft gedaan met mijn leven
Gewoon netjes teruggeven.quote:Op zondag 6 juli 2025 21:15 schreef Masberum het volgende:
Ik ben wat pissig maar goed. Ik zie mijn kinderen nog weinig. Ik maak ook geen extra pogingen daarvoor voor mijn voordeel. Er zijn hier nog een paar dingen (ook van persoonlijke waarde denk ik) en ik heb haar daar niet meer over gehoord. Misschien is ze het vergeten. Maar ik weet niet of ik haar echt het terug wil geven uberhaupt. Zal ik het uit netheid bewaren? Of wel echt wegflikkeren zoals ik heb gedaan met mijn leven
Hooguit 50, de andere helft is van degene die ze gaat dragen en baren.quote:Op zondag 6 juli 2025 21:20 schreef Hyaenidae het volgende:
Kun je geen nieuwe kinderen maken? Die gewoon 100% van jou zijn
Wás ja, drankgerelateerd.quote:Op zondag 6 juli 2025 22:46 schreef DJKoster het volgende:
(Was er niet een afspraak dat al je (ex-) vriendin gerelateerde shit in 1 topic moest blijven? Of ging dat over de drank?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |