Zijn ex heeft hem tig kansen en wakeup calls gegeven dat hij aan zijn problemen (alcoholisme) moet werken, wat hij keer op keer niet gedaan heeft.quote:Op maandag 7 juli 2025 19:25 schreef SemperLibertas het volgende:
Dit lijkt eigenlijk het echte pijnpunt. Als je merkt dat jouw vriendin geen extra moeite doet om jullie contact te verbeteren, dan is dat niet alleen pijnlijk, maar ook frustrerend. Misschien is het goed om daar eerlijk over te zijn — op een moment dat je kalm bent en zij openstaat voor gesprek. Ook al verwacht je er niet veel van, het kan helpen om jouw kant **duidelijk en rustig** uit te leggen.
Ik bied een fantastische 450quote:
Iets met billen branden en blaren zitten en zo.quote:Op maandag 7 juli 2025 19:53 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zijn ex heeft hem tig kansen en wakeup calls gegeven dat hij aan zijn problemen (alcoholisme) moet werken, wat hij keer op keer niet gedaan heeft.
Sterker nog, de laatste keer heeft zij gezegd te vertrekken met de kinderen als hij zo bleef.
En hier op Fok deed hij daar lacherig over en zei hij dat dat bluf was en ze dat toch niet ging doen.
In plaats van te denken oei dit is een serieuze wakeup call.
Dus ik zie niet waarom zijn ex nog enige moeite zou moeten doen om het contact te verbeteren.
Integendeel.
Nou nou.quote:
Dat zou een goede (matige) grap zijn, want je hebt het toch gekocht einzeinzquote:
Ja dat welquote:Op maandag 7 juli 2025 20:00 schreef StateOfMind het volgende:
D
[..]
Dat zou een goede (matige) grap zijn, want je hebt het toch gekocht einzeinz
Gewoon voor die prijs alles op Marktplaats zetten en je ex de advertentie link sturen."Speciale prijs, voor jou wil ik er wel een tientje vanaf halen"quote:
quote:Op maandag 7 juli 2025 20:31 schreef maily het volgende:
O en deze:
Masberum in ONZ / [ronde 82 Het Dodetopicspel #18764] Theatricale Roos
Dat bewijst maar weer dat hij geen zak om zijn kinderen geeft (anders had hij na talloze wakeup calls wel hulp gezocht) en zijn kinderen alleen maar als munitie ziet tegen zijn ex.quote:Op maandag 7 juli 2025 20:31 schreef maily het volgende:
O en deze:
als het waar is ......quote:Op maandag 7 juli 2025 20:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat bewijst maar weer dat hij geen zak om zijn kinderen geeft (anders had hij na talloze wakeup calls wel hulp gezocht) en zijn kinderen alleen maar als munitie ziet tegen zijn ex.
Want geen enkele rechter (of linker) ter wereld zou jonge kinderen toewijzen aan een alcoholische vader.
En dan probeert ie (als het überhaupt waar is) om zijn ex het land uitgezet te krijgen.
Zodat zijn kinderen én geen vader en geen moeder meer hebben
Ja dan geef je echt zielsveel om ze
quote:
In een van de recentere topics vroeg iemand hem op de man af of hij onvoorwaardelijk van zijn kinderen hield.quote:
WTF!!!quote:Op maandag 7 juli 2025 20:31 schreef maily het volgende:
O en deze:
Ja ik geloof niet in onvoorwaardelijke liefde. En ja dat zegt genoeg over mij. Dat ik eerlijker ben dan veel anderen.quote:Op maandag 7 juli 2025 20:49 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
[..]
In een van de recentere topics vroeg iemand hem op de man af of hij onvoorwaardelijk van zijn kinderen hield.
En ipv van meteen een volmondig ja te zeggen, kwam hij met een of andere pure hypothetische situatie aanzetten, dat als ze een moord zouden plegen dat hij dan niet van ze hou houden
Dat zegt al genoeg lijkt mij.
Maar dat heeft hij ook wel in een ander topic - van hemzelf - gezegd.quote:Op maandag 7 juli 2025 20:31 schreef maily het volgende:
O en deze:
weet ik niet.quote:Op maandag 7 juli 2025 21:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar dat heeft hij ook wel in een ander topic - van hemzelf - gezegd.
Dat zijn vriendin illegaal in Nederland is.
Wat een onzin. Het zijn je kinderen.quote:Op maandag 7 juli 2025 20:58 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja ik geloof niet in onvoorwaardelijke liefde. En ja dat zegt genoeg over mij. Dat ik eerlijker ben dan veel anderen.
Mensen die trouwen beloven ook dat ze altijd bij elkaar blijven etc. Onvoorwaardelijke liefde. Maar iets van 1 op de 3 scheidt. Als je zegt dat je onvoorwaardelijk van iemand houdt dan ben je of naïef, of leugenachtig, of wil je je beter voordoen dan je bent, of het maakt je niks uit wat de ander doet.
Misschien geen onvoorwaardelijke liefdequote:Op maandag 7 juli 2025 20:58 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja ik geloof niet in onvoorwaardelijke liefde. En ja dat zegt genoeg over mij. Dat ik eerlijker ben dan veel anderen.
Mensen die trouwen beloven ook dat ze altijd bij elkaar blijven etc. Onvoorwaardelijke liefde. Maar iets van 1 op de 3 scheidt. Als je zegt dat je onvoorwaardelijk van iemand houdt dan ben je of naïef, of leugenachtig, of wil je je beter voordoen dan je bent, of het maakt je niks uit wat de ander doet.
Nog meer kids voor deze TS klinkt inderdaad als een goed plan.quote:Op zondag 6 juli 2025 21:20 schreef Hyaenidae het volgende:
Kun je geen nieuwe kinderen maken? Die gewoon 100% van jou zijn, ipv af en toe in bruikleen want daar heb je ook geen ene flikker aan zo.
Als mijn kinderen 18+ zijn is het voor mij zeker geen onzin. Ik heb gezien hoe mensen in de rechtbank het vreselijk en onterecht vinden dat hun zoon voor het leven de gevangenis in moet omdat die een ander dood heeft geschoten. Als mijn kinderen zoiets zouden doen dan zou ik het terecht vinden. Ik zou alsnog van ze houden wellicht maar niks vergelijkbaar met onvoorwaardelijke liefde..quote:Op maandag 7 juli 2025 21:02 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Het zijn je kinderen.
En godverdomme het idee om je ex het land uit te laten zetten. Ook al is dat puur een fantasie… Wat een hork ben je dan.
Vervolgens elders klagen dat er zo weinig weldenkende mensen op Fok! zitten…
Relaties komen en gaan ja, wat dat betreft kun je er idd niet vanuit gaan dat dat altijd onvoorwaardelijk en voor altijd isquote:Op maandag 7 juli 2025 20:58 schreef Masberum het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |