😱quote:Op maandag 7 juli 2025 23:21 schreef maily het volgende:
[..]
in dat topic ging het ook over medicatie. waar hij niet mee zou mogen rijden.
laat staan de combinatie alcohol en die medicatie.
Hier lieg je ook weer. Er is geen post waaruit dit blijkt. En je mag het opzoeken met de search functie natuurlijk. Maar dit is zulks slecht gedrag om mij in een slecht daglicht te zetten terwijl er niks waar van is weerquote:Op maandag 7 juli 2025 23:21 schreef maily het volgende:
[..]
in dat topic ging het ook over medicatie. waar hij niet mee zou mogen rijden.
laat staan de combinatie alcohol en die medicatie.
R&P / Mijn leven is een leugenquote:Op maandag 7 juli 2025 23:23 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
😱
Onder invloed van wat dan ook = niet rijden.
Geen excuses.
Linkje naar dat topic?
Nou zoals ik ernaar kijk hoef ik daar geen duim voor omhoog te krijgen. Dat zou gewoon de norm moeten zijn.quote:Op maandag 7 juli 2025 23:20 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer eenwaard.
Niet rijden als je gedronken hebt.
Ik rij nooit auto met ook maar 1 bier op..quote:Op maandag 7 juli 2025 23:27 schreef maily het volgende:
[..]
R&P / Mijn leven is een leugen
maily in R&P / Mijn leven is een leugen
en de volgende
WGR / Ontslag op staande voet, opties?quote:Op maandag 7 juli 2025 23:29 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik rij nooit auto met ook maar 1 bier op..
Dat staat er toch gewoon duidelijk? Dat betekent zelfs niet met 1 bier op
Ja? gaat dat over mij of vanuit de derde persoon? Ook al denk ik niet dat je het verschil begrijpt en weetquote:
Dit schreef je daar zelf-->quote:Op maandag 7 juli 2025 23:59 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja? gaat dat over mij of vanuit de derde persoon? Ook al denk ik niet dat je het verschil begrijpt en weet
quote:Op maandag 7 juli 2025 23:59 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja? gaat dat over mij of vanuit de derde persoon? Ook al denk ik niet dat je het verschil begrijpt en weet
Ik quote even vanuit het feedback topic.quote:Op maandag 7 juli 2025 23:51 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Je heb zelf niet eens door dat de dingen die je zegt bij anderen in het leven al gebeurd zijn. Of gelijksoortige situaties hebben gehad maar dan als uitgangpunt in de schoenen van jouw kinderen. Daarnaast gooi je jezelf altijd in de slachtoffer modus en waarom je zo zielig bent of gaat maar mensen lopen beledigen uit het niets omdat je niet wil antwoorden op de moeilijke vragen ( en nee ik ga niet 100 linkjes zoeken naar je oude topics er zijn genoeg voorbeelden). Maar werken aan jezelf doe je niet of het nou het niet willen of kunnen is dat week ik niet.
Je heb 100en goede adviesen gehad maar opent letterlijk elke keer hetzelfde zeik topic waarom jou ex zo slecht is en dergelijke. Nu wil je zelf haar het land uitzetten en wat dat doet voor de kinderen... tjah dat is maar een bijzaak he
En dan huilie huilie hier komen doen als mensen tegen je ingaan. Je zegt erg intelligent te zijn en dergelijke maar dat word niet echt gezien. Eerder wat hier voorbij komt is narcistisch gedrag met heel veel vermijdend gedrag.
Edit: En ja ik blijf bij mijn opmerking dat jouw kinderen en je ex bescherming van jou nodig hebben.
Da's onzin, bro. Je zei dat je van huisarts Mirtazapine had gekregen (en haar niet had ingelicht over alcohol). Dat je eerder die combo had gebruikt 'zonder problemen'.quote:Op maandag 7 juli 2025 23:25 schreef Masberum het volgende:
[..]
Hier lieg je ook weer. Er is geen post waaruit dit blijkt. En je mag het opzoeken met de search functie natuurlijk. Maar dit is zulks slecht gedrag om mij in een slecht daglicht te zetten terwijl er niks waar van is weer
2.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:36 schreef Masberum het volgende:
Ik heb het er vandaag met mijn huisarts over gehad (ja ik zie wel in dat de situatie serieus niet goed is, dat ook nooit ontkent). Ik kan nu morgen Mirtazapine 30 mg ophalen. Antidepressivia. Ik ben benieuwd wat zo weinig kan doen maar het was het maximale dat ze me kon geven zei ze op dit moment.
3.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:37 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik heb vroeger eerder die combinatie gehad en toen was dat ook geen probleem. Ik weet alleen <knipje> en me beduusd ga voelen. En ja die andere huisarts wist dat toen ook niet, dat liep goed af (soort van, heeft niks geholpen uiteindelijk). Maar ik weet nog wel dat ik me toen heel anders voelde
Directe citaten uit R&P / Mijn leven is een leugenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:41 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik heb het toen ook niet gemeld. Maar wel de medicatie gewoon geslikt. En de medicatie werkte wel in de zin dat alles geblokkeerd werd. Het voelde wel als een totale reset. Ook al bleef de drang naar alcohol en dronk ik ook nog, maar ik weet vrij zeker dat ze er wel vanaf wist, mijn toenmalige vriendin had toen al wel genoeg herrie geschopt
Iemand die, naar eigen zeggen dan, hij weet het iig goed te verbergen, heel erg intelligent is, zou dat toch moeten snappen.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 07:57 schreef bloempjuh het volgende:
1.
[..]
2.
[..]
3.
[..]
Directe citaten uit R&P / Mijn leven is een leugen
Dus: 30mg antidepressiva plus alcohol. Hóe zie je niet in dat dit geen slimme combi is?
Een vader moet zijn kinderen kunnen zien, dit lijkt onderhand meer op wensdenkenquote:Op maandag 7 juli 2025 23:07 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Wel realistisch met zijn gestoorde gedrag
Het bestaat niet meerquote:Op maandag 7 juli 2025 21:05 schreef Masberum het volgende:
[..]
Als mijn kinderen 18+ zijn is het voor mij zeker geen onzin. Ik heb gezien hoe mensen in de rechtbank het vreselijk en onterecht vinden dat hun zoon voor het leven de gevangenis in moet omdat die een ander dood heeft geschoten. Als mijn kinderen zoiets zouden doen dan zou ik het terecht vinden. Ik zou alsnog van ze houden wellicht maar niks vergelijkbaar met onvoorwaardelijke liefde..
En dat is niet puur fantasie.. Als iemand hier illegaal komt dan is het juist goed als je dat aankaart. Tenzij je illegaliteit promoot. Maar dan zit ik tegen een muur te praten.. wat ik denk te doen..
Dus ja niet zo rationeel allemaal ook wat je hier typt, sorry om het te melden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |