abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218153230
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2025 21:03 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Misschien geen onvoorwaardelijke liefde

Maar onvoorwaardelijke verantwoordelijkheid bestaat wel als je kinderen hebt

Kinderen zijn geen voorwerpen om je ex onder druk te zetten :N
Ik heb het over haar bezittingen en over haar eigen illegaliteit. En hier laat ik het bij denk ik
pi_218153251
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2025 21:06 schreef Masberum het volgende:

[..]
Ik heb het over haar bezittingen en over haar eigen illegaliteit. En hier laat ik het bij denk ik
Ja...maar je gebruikt je kinderen zo toch als wapen naar de moeder toe. Echter ook andersom... als je ervoor zorgt dat die moeder eruit gezet wordt, pak je je kinderen hun moeder af. Dat is extreem traumatisch en niet goed voor je kinderen
pi_218153268
Nou, dan hoop ik dat die plannen/Wetsvoorstellen om hulp aan illegalen strafbaar te stellen in werking gaan.

Puur voor TS.

(En dan zeiken ze over 'broodjes aan illegalen geven' etc. Nee, TS is een waardevol ticket geweest voor haar om te mogen blijven. Mag ze nu blijven ofzo dan? Want de waarde van het ticket is nogal in waarde gedaald gok ik, en waardeloos papier kan wel weg gegooid worden blijkbaar)
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_218153296
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2025 21:09 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja...maar je gebruikt je kinderen zo toch als wapen naar de moeder toe. Echter ook andersom... als je ervoor zorgt dat die moeder eruit gezet wordt, pak je je kinderen hun moeder af. Dat is extreem traumatisch en niet goed voor je kinderen
Nee ik gebruik haar illegaliteit, niet de kinderen. Dat het niet ideaal kan zijn voor de kinderen is een bijkomstigheid. Betekent niet dat vrouwen overal maar mee weg hoeven te komen. Soms moet je knopen doorhakken om een resultaat te krijgen. En ja soms is dat kiezen tussen 2 kwaden
pi_218153306
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2025 21:05 schreef Masberum het volgende:

[..]
Als mijn kinderen 18+ zijn is het voor mij zeker geen onzin. Ik heb gezien hoe mensen in de rechtbank het vreselijk en onterecht vinden dat hun zoon voor het leven de gevangenis in moet omdat die een ander dood heeft geschoten. Als mijn kinderen zoiets zouden doen dan zou ik het terecht vinden. Ik zou alsnog van ze houden wellicht maar niks vergelijkbaar met onvoorwaardelijke liefde..

En dat is niet puur fantasie.. Als iemand hier illegaal komt dan is het juist goed als je dat aankaart. Tenzij je illegaliteit promoot. Maar dan zit ik tegen een muur te praten.. wat ik denk te doen..

Dus ja niet zo rationeel allemaal ook wat je hier typt, sorry om het te melden..
Niemand heeft het erover dat je alles wat je kinderen doet ok moet vinden. Dus een rare weerlegging.

En verder heb je met een vrouw die hier illegaal verblijft kinderen gekregen en was ze goed genoeg zo lang ze netjes in haar verroeste kooitje bleef. Nu ze ontsnapt is ben je ineens de rechtdoorzee burger? Lamenielache.

Overigens lijkt er weinig van te kloppen, want hoe kan dit dan bij het aangeven van de kinderen niet een issue zijn geweest?
pi_218153319
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2025 21:13 schreef Masberum het volgende:

[..]
Nee ik gebruik haar illegaliteit, niet de kinderen. Dat het niet ideaal kan zijn voor de kinderen is een bijkomstigheid. Betekent niet dat vrouwen overal maar mee weg hoeven te komen. Soms moet je knopen doorhakken om een resultaat te krijgen. En ja soms is dat kiezen tussen 2 kwaden
Een bijkomstigheid… Dit moet je echt maar durven zeggen.
pi_218153321
quote:

[..]
Waar is ze mee weggekomen dan? Een eigen keuze maken? Mensen mogen relaties gewoon verbreken hoor.
pi_218153333
quote:

[..]
Oh wauw...

Ik heb het idee dat het resultaat dat jij wenst wraak is naar je ex toe is.

Dit maakt me oprecht gewoon een beetje boos

Het gaat over je kinderen
  Forum Admin maandag 7 juli 2025 @ 21:24:04 #84
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_218153413
quote:

[..]
:{

Een nare bijkomstigheid alleen maar.

En waarom wil je je kinderen bij jou hebben. Je klaagde hier alleen maar dat ze een blok aan je been waren en dat je, als je thuis was, alleen maar wilde gamen en met rust gelaten worden.

quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2024 20:42 schreef Masberum het volgende:

[..]

Nou nee dat dan ook weer niet. Gamen is leuk. Muziek luisteren is soms leuk. En met de kinderen naar het park gaan etc. is ook wel leuk. Overdag doe ik gewoon wat nodig is. 'S avonds ben ik liever alleen en is het gewoon mijn tijd. Maar ja als je een gezin hebt dan is er altijd wel wat. Of gepiep aan je oren omdat een kind weer huilt of brult. Of je vriendin heeft je weer nodig omdat ze niet weet hoe ze een e-mail adres kan zien bij een mailto: zoals vandaag. Iedereen is gewoon zo afhankelijk van mij en elk moment dat ik me even wil terugtrekken wordt ook gewoon verstoord. Kan ik die kinderen niet kwalijk nemen maar maakt het leven er niet leuker op
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
pi_218153436
quote:
3s.gif Op maandag 7 juli 2025 21:24 schreef Armani XL het volgende:

[..]
:{

Een nare bijkomstigheid alleen maar.

En waarom wil je je kinderen bij jou hebben. Je klaagde hier alleen maar dat ze een blok aan je been waren en dat je, als je thuis was, alleen maar wilde gamen en met rust gelaten worden.
Hij wil niet de kinderen
Hij wil wraak
Hoe neem je wraak; door het meest waardevolle proberen af te nemen

Sorry dat ik zo cynisch ben, maar dit is niks nieuws helaas op deze wereld :N
  Forum Admin maandag 7 juli 2025 @ 21:29:24 #86
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_218153463
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2025 21:26 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Hij wil niet de kinderen
Hij wil wraak
Hoe neem je wraak; door het meest waardevolle proberen af te nemen

Sorry dat ik zo cynisch ben, maar dit is niks nieuws helaas op deze wereld :N
En de kinderen een trauma voor het leven bezorgen is een risico dat hij wel wil nemen.

Ik blijf geloven in het goede van de mens, alleen helaas niet bij deze TS
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
pi_218153467
pi_218153487
quote:

[..]
|:(
pi_218153495
quote:
3s.gif Op maandag 7 juli 2025 21:29 schreef Armani XL het volgende:

[..]
En de kinderen een trauma voor het leven bezorgen is een risico dat hij wel wil nemen.

Ja... maar dat trauma is een bijzaak

En met dat laatste eens.
Ik heb het oprecht met TS te doen en als ik kon willen helpen
Alleen zijn houding naar zijn kinderen en ex toe kan ik niet goed keuren

Desondanks hoop ik dat hij een keer tot inzicht komt en zijn leven gaat veranderen...
pi_218153498
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2025 19:47 schreef Questular het volgende:
ik koop alles voor 420
Als je 30 euro meer zou betalen, dan vind ik dat fantastisch. Past het allemaal in het gratis verzend-zakje?
  Spellchecker maandag 7 juli 2025 @ 21:32:17 #91
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_218153501
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2025 21:31 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

En met dat laatste eens.

Desondanks hoop ik dat hij een keer tot inzicht komt en zijn leven gaat veranderen...
Ik denk dat jij het maar gewoon bij je eigen dingetjes moet houden :! O+
pi_218153509
quote:
1s.gif Op maandag 7 juli 2025 21:32 schreef maily het volgende:

[..]
Ik denk dat jij het maar gewoon bij je eigen dingetjes moet houden :! O+
Ja... je hebt gelijk :@
pi_218153621
quote:
1s.gif Op maandag 7 juli 2025 21:32 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
Als je 30 euro meer zou betalen, dan vind ik dat fantastisch. Past het allemaal in het gratis verzend-zakje?
Uiteraard, verzendkosten zijn voor mij
  maandag 7 juli 2025 @ 21:52:49 #94
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_218153732
Da
quote:
3s.gif Op maandag 7 juli 2025 21:29 schreef Armani XL het volgende:

[..]

Dat.
Hij heeft zijn kinderen sowieso al beschadigd door de fles boven hen te verkiezen en geen vader voor hen te zijn, ondanks alle kansen, adviezen en het geduld en de wakeup calls van zijn ex.

En ja, ook jonge kinderen krijgen dat heel goed mee, wat er gaande is.

En dan wil hij ze nog verder kapot maken (beschadigen dekt de lading niet eens meer) door de enige stabiele en liefdevolle persoon uit hun leven te krijgen, puur uit wraakgevoelens...

Sorry hoor, maar dan ben je gewoon af, heel erg af.
En dan druk ik mij nog heel erg netjes uit.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Spellchecker maandag 7 juli 2025 @ 22:00:30 #95
197773 crew  maily
pi_218153799
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2025 21:57 schreef Iceage het volgende:
Ik acht ts er wel toe in staat om met een buik vol bier en een dolle kop dwaze dingen te gaan doen. Alles om hem heen moet kennelijk kapot gemaakt worden.

Geen idee of hij auto rijdt, zoja hoop ik echt dat hij bij een controle eens tegen de lamp loopt en zijn rijbewijs ingenomen wordt.
in een topic (weet niet meer welk) stelde hij niet meer te rijden na één bier ....
  maandag 7 juli 2025 @ 22:02:23 #96
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_218153820
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2025 21:31 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

En met dat laatste eens.

Hij is niet meer te helpen, dat mag onderhand wel duidelijk zijn.

Als zelfs de laatste waarschuwing van zijn, toen nog niet ex, dat zij hem zou verlaten met de kinderen, hem niet tot inkeer heeft kunnen brengen, kan niets dat meer.

Zoals ik vaker gezegd heb, heb ik 3 alcoholisten meegemaakt in mijn nabije omgeving (waarvan er 2 kinderen hadden), dus been there, done that, got the t shirt), en bij hen waren de kinderen uiteindelijk ook niet belangrijk genoeg.

Die 2 leven niet meer.

Nummer 3 was mijn zwager(godzijdank geen kinderen).
Geen idee of die nog leeft.
A murky, forgotten land.
  maandag 7 juli 2025 @ 22:18:18 #97
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_218153955
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2025 22:03 schreef Iceage het volgende:

[..]
Als hij tot middernacht of later doordrinkt is de alcohol echt smorgens niet uit zijn bloed weg. Je ruikt dat ook gelijk als je zelf nuchter bent.
Hij heeft dan nog wat bloed in zijn alcohol 😱
A murky, forgotten land.
pi_218154277
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2025 22:00 schreef maily het volgende:

[..]
in een topic (weet niet meer welk) stelde hij niet meer te rijden na één bier ....
Nee dat ik niet met 1 bier rij überhaupt. Gewoon niks. Maar zelfs dat is nog iets wat niet onthouden kan worden
  maandag 7 juli 2025 @ 23:20:32 #99
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_218154297
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2025 23:14 schreef Masberum het volgende:

[..]
Nee dat ik niet met 1 bier rij überhaupt. Gewoon niks. Maar zelfs dat is nog iets wat niet onthouden kan worden
Dat is dan wel weer een ^O^ waard.
Niet rijden als je gedronken hebt.
A murky, forgotten land.
  Spellchecker maandag 7 juli 2025 @ 23:21:23 #100
197773 crew  maily
pi_218154300
quote:
1s.gif Op maandag 7 juli 2025 23:20 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Dat is dan wel weer een ^O^ waard.
Niet rijden als je gedronken hebt.
in dat topic ging het ook over medicatie. waar hij niet mee zou mogen rijden.
laat staan de combinatie alcohol en die medicatie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')