abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 juli 2025 @ 18:27:03 #1
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
  donderdag 3 juli 2025 @ 18:32:32 #2
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_218111960
Heel veel respect voor het CDA. Samen met de Christenunie de enigen met echte christelijke waarden. Iets dat de SGP heeft losgelaten bij dit wetsvoorstel.
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_218111964
Als deze wet inclusief amendement er door komt, ga ik me trouwens eens opgeven als vrijwilliger in de kerkdienst in Kampen. Koffie schenken voor die 'illegalen'. Ik ben tegen hoe die kerkdienst wordt ingezet, maar als het een signaal kan worden tegen de onzin van deze wet ben ik plotseling wel voor.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  donderdag 3 juli 2025 @ 18:37:26 #4
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_218111991
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 18:32 schreef Hanca het volgende:
Als deze wet inclusief amendement er door komt, ga ik me trouwens eens opgeven als vrijwilliger in de kerkdienst in Kampen. Koffie schenken voor die 'illegalen'. Ik ben tegen hoe die kerkdienst wordt ingezet, maar als het een signaal kan worden tegen de onzin van deze wet ben ik plotseling wel voor.
Ik denk dat het Leger des Heils en veel andere hulporganisaties ook op flink wat nieuwe vrijwilligers kunnen rekenen.

Man man man, wat een treurnis.
pi_218111999
De prijzen kunnen nog wel wat hoger.

quote:
De Algemene Rekenkamer stelt voor om de btw op boodschappen van 9 naar 21 procent te verhogen om de nieuwe defensie-uitgaven te betalen. Ik ben benieuwd of mensen nu nog steeds zitten te trappelen om onze defensie-uitgaven exorbitant te verhogen.
twitter

https://x.com/DanieldeLiever/status/1940727229119389846
pi_218112029
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 18:32 schreef Hanca het volgende:
Tegen democratie zijn :') _O-
pi_218112030
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 17:53 schreef Hanca het volgende:

[..]
Jij hebt niet opgelet. Want over die strafbaarstelling van illegaliteit zegt de minister ook: dat gaat niet. Dan pak je ze op, stop je ze een half jaar in een cel, laat je ze weer vrij en dan kun je ze bij de uitgang weer oppakken omdat ze nog steeds geen papieren hebben. Het hele amendement is dus onuitvoerbaar.

En ja, illegalen die terug kunnen moeten in detentie als ze na 28 dagen niet zelfstandig terug/weg gaan en dan op een vliegtuig worden gezet, maar dat gebeurt al met vrijwel 100%. Wat er hier blijft kan nergens heen.
Nou ja dan ga je wel uit van het scenario dat die mensen hier komen, vervolgens netjes de asielprocedure volgen, afgewezen worden en dan ineens niet in staat zijn om terug te keren.

Vervolgens hebben ze recht op Bed/Bad/Brood en is er geen enkele mogelijkheid vanuit de overheid om die mensen te dwingen en vanuit de persoon is er ook geen enkele incentive om te gaan.

Het strafbaar maken zorgt er iig wel voor dat je een stok achter de deur hebt voor personen die dit scenario bewandelen of die berhaupt niet netjes door de procedure lopen.
  donderdag 3 juli 2025 @ 18:42:31 #8
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_218112038
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 18:38 schreef Nober het volgende:
[..]
[ x ]
Ik ben veel benieuwder of Wilders nu enorme stennis gaat maken over 'de gewone man, die moet betalen voor de veiligheid/verdediging van Israel en de imperialistische plannen van Trump.'
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_218112070
quote:
18s.gif Op donderdag 3 juli 2025 18:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Ik ben veel benieuwder of Wilders nu enorme stennis gaat maken over 'de gewone man, die moet betalen voor de veiligheid/verdediging van Israel en de imperialistische plannen van Trump.'
Het geld kun je bij al die klimaatonzinuitgaven halen zoals de miljarden voor 0,000036 graden en die klimaatberaad al is dat klein bier maar nog steeds miljoenen die je elders kan spenderen, groeten PVV.
pi_218112157
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 18:38 schreef Nober het volgende:
[..]
[ x ]
Tsjah het klinkt zo leuk, investeren in defensie maar deze rekening krijgen we nog wel gepresenteerd.

In dat geval is btw op boodschappen zelfs nog te verdedigen als "neutrale" optie.
pi_218112304
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 18:41 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Nou ja dan ga je wel uit van het scenario dat die mensen hier komen, vervolgens netjes de asielprocedure volgen, afgewezen worden en dan ineens niet in staat zijn om terug te keren.

Vervolgens hebben ze recht op Bed/Bad/Brood en is er geen enkele mogelijkheid vanuit de overheid om die mensen te dwingen en vanuit de persoon is er ook geen enkele incentive om te gaan.

Het strafbaar maken zorgt er iig wel voor dat je een stok achter de deur hebt voor personen die dit scenario bewandelen of die berhaupt niet netjes door de procedure lopen.
We hebben ook geen overlast van 90% van die mensen. Ze leven niet voor hun lol op straat, hoor. Maar om ze dan de cel in te gooien om iets waar ze op het moment dat ze strafbaar zijn niks meer aan kunnen veranderen, gewoon omdat ze bestaan, is echt n van de gekste wetten die er ooit in Nederland verzonnen is. En ja, dat begint wel op een bepaalde zwarte periode in de geschiedenis te lijken, toen werden er ook mensen vervolgd omdat ze bestaan.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_218112501
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 19:11 schreef Hanca het volgende:

[..]
We hebben ook geen overlast van 90% van die mensen. Ze leven niet voor hun lol op straat, hoor. Maar om ze dan de cel in te gooien om iets waar ze op het moment dat ze strafbaar zijn niks meer aan kunnen veranderen, gewoon omdat ze bestaan, is echt n van de gekste wetten die er ooit in Nederland verzonnen is. En ja, dat begint wel op een bepaalde zwarte periode in de geschiedenis te lijken, toen werden er ook mensen vervolgd omdat ze bestaan.
Er zal vast een % illegalen zijn welke alle regels en procedures hebben gevolgd in Nederland, geen asiel krijgen en nu gedwongen op straat leven, ik denk alleen dat het % wat wel op eigen houtje terug kan of berhaupt niet alle officile regels en procedures volgt veel groter is.

Het is ook eigenlijk wel een beetje de omgedraaide wereld. Omdat wij niet met elk land een uitleveringsverdrag hebben kunnen we officieel niks.

Als je illegaliteit strafbaar maakt dat moet die persoon zelf maar op eigen houtje terug en zoekt hij/zij het daar maar uit.
pi_218112549
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 19:31 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Er zal vast een % illegalen zijn welke alle regels en procedures hebben gevolgd in Nederland, geen asiel krijgen en nu gedwongen op straat leven, ik denk alleen dat het % wat wel op eigen houtje terug kan of berhaupt niet alle officile regels en procedures volgt veel groter is.
Allemaal leuk en aardig. Maar ook dan is illegaliteit strafbaar stellen toch weinig meer dan zinloze symboolpolitiek?
pi_218112557
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 18:41 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]

Mensen hebben een gigantische prikkel om weg te gaan als ze uitgeprocedeerd zijn, je kan hier dan bepaald geen leven opbouwen.
pi_218112597
quote:
10s.gif Op donderdag 3 juli 2025 19:35 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Allemaal leuk en aardig. Maar ook dan is illegaliteit strafbaar stellen toch weinig meer dan zinloze symboolpolitiek?
Ik denk dat het je een stok achter de deur geeft om een groot deel van de illegale mensen zelf te laten vertrekken. Er zal altijd een deel overblijven ja.
pi_218112651
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 19:38 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Ik denk dat het je een stok achter de deur geeft om een groot deel van de illegale mensen zelf te laten vertrekken. Er zal altijd een deel overblijven ja.
Dat lijkt me nogal naef. Maar goed, naviteit lijkt sowieso wel de basis voor het voorgestelde beleid rond migratie vanuit de rechtse hoek.
pi_218112654
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 19:35 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Mensen hebben een gigantische prikkel om weg te gaan als ze uitgeprocedeerd zijn, je kan hier dan bepaald geen leven opbouwen.
Bed bad brood, je kan niet uitgezet worden, je bent niet strafbaar, er is altijd wel een asieladvocaat beschikbaar, hulporganisaties overal en nergens.
  donderdag 3 juli 2025 @ 19:43:32 #18
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_218112656
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2025 19:31 schreef Kickinalfa het volgende:

Als je illegaliteit strafbaar maakt dat moet die persoon zelf maar op eigen houtje terug en zoekt hij/zij het daar maar uit.
Als degene dat niet doet?

Dan pak je die op en zet je hem in een cel voor een half jaar? Dan heb je een cel nodig en een bewaarder (waarvan we al tekort komen). Dan staat hij weer voor deuren van cellencomplex en kom je weer vragen; ga je nu terug? Nee. Hup weer de cel in.

Hoe is dat een oplossing? Ik snap dat het oneerlijk voelt.

Je beste oplossing is toch echt op diplomatiek niveau een akkoord bereiken met land van herkomst. Desnoods bied je ze geld. Minder geld dan een cel en een bewaarder kost het liefst natuurlijk. Dan kan je ze terug sturen.
  donderdag 3 juli 2025 @ 19:49:07 #19
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_218112723
https://nos.nl/artikel/25(...)elwetten-duurt-voort

SGP lijkt ook langzaam te draaien. Zijn erg geschokt over de brief van Van Weel
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_218112779
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 19:43 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Dan pak je die op en zet je hem in een cel voor een half jaar? Dan heb je een cel nodig en een bewaarder (waarvan we al tekort komen). Dan staat hij weer voor deuren van cellencomplex en kom je weer vragen; ga je nu terug? Nee. Hup weer de cel in.

Hoe is dat een oplossing? Ik snap dat het oneerlijk voelt.

Je beste oplossing is toch echt op diplomatiek niveau een akkoord bereiken met land van herkomst. Desnoods bied je ze geld. Minder geld dan een cel en een bewaarder kost het liefst natuurlijk. Dan kan je ze terug sturen.
Het is in mijn ogen ook geen oplossing voor alle gevallen, maar als bij wijze van spreken van de 10 illegalen een deel onder dreiging van celstraf vertrekt en een deel na een celstraf los je toch een deel van het probleem op.
pi_218112801
quote:

[..]

Ga je er nog aan voorbij dat een deel kind is of kinderen heeft, gaan we die dan ook opsluiten voor feitelijk onbepaalde tijd? kinderen maar van hun ouders scheiden enkel vanwege wat ontbrekende papieren?

Plus dat men vaak crimineler uit de bajes komt dan men er in gaat, deze mensen hebben niets te verliezen, wat verwachten we nou dat die gaan doen?
pi_218112845
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 19:43 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Bed bad brood, je kan niet uitgezet worden, je bent niet strafbaar, er is altijd wel een asieladvocaat beschikbaar, hulporganisaties overal en nergens.
Ja wat kan een mens zich nog meer wensen van het leven dan niet strafbaar zijn.
  donderdag 3 juli 2025 @ 19:57:48 #23
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_218112846
Kunnen we die hele Tweede Kamer niet gewoon opheffen? Wat een ongekende amateuristische kleuterbende. En dat de fundamentalistische staatsrechtverkrachters van de SGP nu doen alsof ze het amendement niet goed begrepen hebben is toch ook potsierlijk. Het staat gewoon in de toelichting:

Personen of organisaties die illegaal in Nederland verblijvende vreemdelingen helpen onder te duiken zullen op grond van artikel 47 van het Wetboek van Strafrecht ook strafbaar zijn.
https://www.tweedekamer.nl/downloads/document?id=2025D29214

Kun je wel drie dagen doen alsof het niet geldt voor die heilige kerken van je, maar dan ben je gewoon een naeve prutser
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_218112850
quote:

[..]

Hoe is dat een oplossing?
Dan zit hij in de cel, dat is de oplossing. Voor het meerendeel zal een halfjaartje cel (wat het toch nooit wordt, een maand maximaal) genoeg reden zijn om dan toch maar te vertrekken, eventueel met oprotpremie. Dat gebeurt nu ook al.

quote:
Dat is nu al zo en kan prima samengaan met het nieuwe beleid. Het is geen of/of hier. Het breidt de mogelijkheden uit. Zak geld + de dreiging van een celstraf is een veel grotere incentive.
pi_218112868
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 19:11 schreef Hanca het volgende:

[..]
We hebben ook geen overlast van 90% van die mensen. Ze leven niet voor hun lol op straat, hoor.
Jawel, want dat prefereren ze boven terug gaan naar hun eigen land. Dat is altijd een optie. Niet steeds zo opzichtig liegen.
pi_218113021
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 19:59 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Jawel, want dat prefereren ze boven terug gaan naar hun eigen land. Dat is altijd een optie. Niet steeds zo opzichtig liegen.
Dit klopt niet. Juist bij de mensen die al decennia illegaal zijn klopt er vaak geen klap van al het papierwerk. Soms is het zelfs maar de vraag of een “eigen land” te bepalen is.
  donderdag 3 juli 2025 @ 20:19:28 #27
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_218113122
Is straks iedere kleurling ook bij voorbaat verdacht eigenlijk? Mogen de PVVD-vigilantes straks ook burgerarresten uitvoeren als ze een verdacht persoon tegenkomen?
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_218113133
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 20:19 schreef -XOR- het volgende:
Is straks iedere kleurling ook bij voorbaat verdacht eigenlijk? Mogen de PVVD-vigilantes straks ook burgerarresten uitvoeren als ze een verdacht persoon tegenkomen?
Dat lijkt me wel het streven.
  donderdag 3 juli 2025 @ 20:26:32 #29
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_218113196
quote:
Velen likkebaarden al bij de gedachte.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  donderdag 3 juli 2025 @ 20:27:46 #30
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_218113215
quote:
10s.gif Op donderdag 3 juli 2025 20:20 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Dat lijkt me wel het streven.
Dat lijkt me ook. Stel je voor: je woont in Winsum en je ziet een neger door het dorp lopen. Die komen daar van nature niet voor dus met 3 man burgerwacht eropaf. De vraag is dan hoeveel geweld is toegestaan. Het zijn vaak units he, die houd je niet zomaar in bedwang. Een ferme tik met een ploertendoder lijkt hier gerechtvaardigd!
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_218113264
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 19:57 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Dan zit hij in de cel, dat is de oplossing. Voor het meerendeel zal een halfjaartje cel (wat het toch nooit wordt, een maand maximaal) genoeg reden zijn om dan toch maar te vertrekken, eventueel met oprotpremie. Dat gebeurt nu ook al.
Maar kun je nog uitleggen wat er gebeurd als landen hun uitgeprocedeerde staatsburgers niet binnen willen laten? Moeten die in de aankomsthal blijven leven? Gaan die op het eerste beste vliegtuig terug? Hoe gaat dit precies in jou ogen?
  Forum Admin donderdag 3 juli 2025 @ 20:31:53 #32
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_218113270
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 20:27 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Dat lijkt me ook. Stel je voor: je woont in Winsum en je ziet een neger door het dorp lopen. Die komen daar van nature niet voor dus met 3 man burgerwacht eropaf. De vraag is dan hoeveel geweld is toegestaan. Het zijn vaak units he, die houd je niet zomaar in bedwang. Een ferme tik met een ploertendoder lijkt hier gerechtvaardigd!
Dit doet me denken aan AfD bolwerken zoals Leipzig. Als je daar met een zonnenbanktint rondloopt val je al enorm op. _O-
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  donderdag 3 juli 2025 @ 20:33:07 #33
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218113282
quote:
In academia is elke witneus dat al... heft elkaar lekker op.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 3 juli 2025 @ 20:33:47 #34
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_218113293
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 20:33 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
In academia is elke witneus dat al... heft elkaar lekker op.
Onzin natuurlijk.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_218113304
quote:

[..]
Praktisch gezien lijkt me dit niet realistisch. Maar als je iemand hebt die de taal wel een beetje machtig is, maar niet voldoende, dan kun je wel kliergedrag en zoeken naar misverstanden verwachten waarop men graag anticipeert.

Beter professionals dan wespen van de burgerwacht. Het is niet voor niets dat personeel scholing nodig heeft over wet- en regelgeving en waar de grenzen van optreden liggen.
  donderdag 3 juli 2025 @ 20:34:24 #36
38496 Perrin
pi_218113310
quote:

[..]
Stuur een appje naar de Koene Kruisvaarders voor de Kultuurzuiverheid en je probleem is zo opgelost.
  donderdag 3 juli 2025 @ 20:35:14 #37
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218113323
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 20:33 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Onzin natuurlijk.
Bezoek de geestelijke wetenschappen faculteiten van de VU, UU en UvA eens.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218113328
Is Geert weer aan het fantaseren over burgerwachten dat dit ter sprake komt?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_218113348
quote:
2s.gif Op donderdag 3 juli 2025 20:35 schreef xpompompomx het volgende:
Debat ligt stil, allemaal verzinsels dus
  donderdag 3 juli 2025 @ 20:37:45 #40
38496 Perrin
pi_218113351
Ik dacht niks concreets maar het is wel waar je op uitkomt als je de huidige zeitgeist een beetje extrapoleert. We zullen het wel overnemen van de VS zoals we met alles doen.
pi_218113368
quote:
10s.gif Op donderdag 3 juli 2025 20:11 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Dit klopt niet. Juist bij de mensen die al decennia illegaal zijn klopt er vaak geen klap van al het papierwerk. Soms is het zelfs maar de vraag of een “eigen land” te bepalen is.
Er klopt geen klap van omdat ze bewust tegenwerken. Gewoon stoppen met liegen. Je hoeft je niet van de domme te houden hoor :)
  donderdag 3 juli 2025 @ 20:40:02 #42
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_218113372
quote:
2s.gif Op donderdag 3 juli 2025 20:35 schreef xpompompomx het volgende:
Geert heeft het druk met vanalles

Met deze werkelijkheid valt zijn fantasie alleen maar tegen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_218113373
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 19:57 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
[..]
Dat is nu al zo en kan prima samengaan met het nieuwe beleid. Het is geen of/of hier. Het breidt de mogelijkheden uit. Zak geld + de dreiging van een celstraf is een veel grotere incentive.
Als bed, bad en brood al aantrekkelijk genoeg is om toch hier te blijven plakken is de cel dat waarschijnlijk ook wel. Ze noemen de cel toch niet voor niets gekscherend staatshotel. Dus per saldo schiet je dan weinig op, behalve dat de cel duurdere opvang is en dat ze dan wat meer leren hoe je uit de cel moet blijven van hun nieuwe collega's daar.
pi_218113375
quote:

[..]
In Winsum wonen volgens alle cijfers 5 Marrokanen, 10 Turken, 15 Surinamers en 40 Antilianen.
pi_218113380
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 20:31 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]
Maar kun je nog uitleggen wat er gebeurd als landen hun uitgeprocedeerde staatsburgers niet binnen willen laten?
Daar moeten ze een hele goede reden voor hebben, verder is het ons probleem niet. Dan blijft hij maar in de aankomsthal.

Of dus in de gevangenis in Nederland. Kies maar.

Overigens wordt dit steeds minder een probleem als we als EU landen weer gaan dwingen om hun burgers terug te nemen, dat is onderdeel van de nieuwe asielplannen van de EU.
pi_218113389
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 20:40 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Als bed, bad en brood al aantrekkelijk genoeg is om toch hier te blijven plakken is de cel dat waarschijnlijk ook wel.
Vrij absurde vergelijking. Gratis eten en onderdak en verder volledige vrijheid om te gaan en staan waar je wil vergelijken met de cel, grappiger moet het niet worden :D
  donderdag 3 juli 2025 @ 20:42:26 #47
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_218113402
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 20:40 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]
In Winsum wonen volgens alle cijfers 5 Marrokanen, 10 Turken, 15 Surinamers en 40 Antilianen.
De hekken staan open, de omvolking is in volle gang! Zul je zien dat ze zich straks ook nog met elkaar gaan vermengen en dan kun je ze helemaal niet meer uit elkaar houden.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_218113432
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 19:49 schreef Mikeytt het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)elwetten-duurt-voort

SGP lijkt ook langzaam te draaien. Zijn erg geschokt over de brief van Van Weel
Die hebben dus vrolijk voor een amendement gestemd zonder de gevolgen te snappen :')

Ook nu dat geneuzel dat ze verschillende opties hebben verkend. Er zijn 2 opties. Of je bent voor de wet en dan is alle ondersteuning aan illegalen strafbaar, of je bent tegen de wet en dan is het niet strafbaar.
Wat voor andere opties ze dan hebben bedacht kan ik niet verzinnen.
A mind with a heart of it's own
  donderdag 3 juli 2025 @ 20:51:59 #49
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_218113523
quote:
13s.gif Op donderdag 3 juli 2025 20:44 schreef DrMarten het volgende:

[..]
Die hebben dus vrolijk voor een amendement gestemd zonder de gevolgen te snappen :')

Ook nu dat geneuzel dat ze verschillende opties hebben verkend. Er zijn 2 opties. Of je bent voor de wet en dan is alle ondersteuning aan illegalen strafbaar, of je bent tegen de wet en dan is het niet strafbaar.
Wat voor andere opties ze dan hebben bedacht kan ik niet verzinnen.
twitter

Ze komen met deze bijzondere stretch het moet strafbaar worden, maar je moet er niet wat mee gaan doen :')
pi_218113540
Maar je kan wel meteen het resultaat zien nu een bestuurderspartij la de VVD de asielwetten door de tweede kamer probeert te trekken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')