SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door DiegoFuser op 03-07-2025 13:39:25 ]The owls are not what they seem
Lijkt me inderdaad een van de topfavorieten. Hij moet dan alleen de rode lantaarn vermijden.quote:
Maar dit lijken me ook 2 uitstekende suggesties.quote:Op donderdag 3 juli 2025 12:27 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Met Elmar Reinders en Roel van Sintmaartensdijk zie ik nog wel twee kanshebbers van eigen bodem.
Scherp, slecht kopieer en plakwerk van mijn kant.quote:Op donderdag 3 juli 2025 12:22 schreef hhh38 het volgende:
Adam Yates mist in de wegstreeplijst, wat heeft ie gedaan om nu al op te vallen?
Het is geen adoptierenner-topic hèquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:50 schreef Sabata het volgende:
edit: al gekozen zie ik?
Dan Jarrad Drizners
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 16:46 schreef wimderon het volgende:
Elmar Reinders met fietswissel en even daarna in beeld.
Beide Nederlandse kanshebbers weg, ja jammerquote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:03 schreef DiegoFuser het volgende:
Roel van Sintmaartensdijk opvallend én met naam in beeld bij het halen van proviand.
Akkermans ook wel met z'n kansloze sprint vanaf een halve kilometer of telt dat niet?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:54 schreef wimderon het volgende:
O'Connor en Van den Berg vielen verder nog op met een val in de laatste kilometers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Armirail is toch veel te talentvol om 2x in kansloze etappes mee te gaan?quote:
Denk dat ie in etappe 5 goed wil zijn, dan is dit de meest gunstige etappe om nog wat te proberen.quote:Op zondag 6 juli 2025 13:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Armirail is toch veel te talentvol om 2x in kansloze etappes mee te gaan?
[ Bericht 0% gewijzigd door Chiappucci op 07-07-2025 13:36:13 ]
Oké, aangepast.quote:Op zondag 6 juli 2025 23:48 schreef DecoAoreste het volgende:
Dunbar ging twee keer op zijn bek dus dat is wel opvallend genoeg om hem helemaal te schrappen wmb.
Jij ontkent het bestaan van Roel van S?quote:Op maandag 7 juli 2025 15:06 schreef franklop het volgende:
Mohoric en Rickaert op zijn minst een aantekening voor de (enige?) Aanvallers van vandaag?
Toen keek ik nietquote:Op maandag 7 juli 2025 15:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jij ontkent het bestaan van Roel van S?
[ Bericht 0% gewijzigd door Chiappucci op 08-07-2025 11:18:20 ]
Ik zie Roglic als nieuw aanstormend talent ...quote:Op maandag 7 juli 2025 22:36 schreef Chiappucci het volgende:
Topfavorieten Reinders en Van Sintmaartensdijk zijn al gesneuveld in de 3e etappe.
Twee topfavorieten al zo vroeg uitgeschakeld, de Tour is keihard.quote:Op maandag 7 juli 2025 22:36 schreef Chiappucci het volgende:
Topfavorieten Reinders en Van Sintmaartensdijk zijn al gesneuveld in de 3e etappe.
Akkoord, ga ik aanpassen.quote:Op maandag 7 juli 2025 22:38 schreef hhh38 het volgende:
Movistar is lekker bezig
Evenepoel kwam nog meerdere keren in beeld (en werd uiteraard besproken) in de laatste kilometers na die eerste valpartij. Is dat genoeg voor een 2e aantekening? En Stuyven trok imo vrij opvallend de sprint aan voor Milan.
Vanuit het live topicquote:Op woensdag 9 juli 2025 13:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tim Naberman uitgebreid in beeld, bel de krant.
Volgens mij gelden er in een tijdrit verzachtende omstandigheden. Zeker aan het begin van de uitzending komt bijna elke hansworst wel een keer in beeld. Maar correct me if I'm wrong.quote:Op woensdag 9 juli 2025 14:35 schreef franklop het volgende:
[..]
Vanuit het live topicsneuvelt er een kanshebber?
[ Bericht 0% gewijzigd door Chiappucci op 10-07-2025 10:45:02 ]
Je moet wel wat uitgebreider in beeld komen dan alleen bij een tussentijd ofzo zou ik zeggen ja (heb niet gezien hoe Naberman precies in beeld kwam verder).quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:59 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Volgens mij gelden er in een tijdrit verzachtende omstandigheden. Zeker aan het begin van de uitzending komt bijna elke hansworst wel een keer in beeld. Maar correct me if I'm wrong.
[ Bericht 0% gewijzigd door Chiappucci op 11-07-2025 10:09:43 ]
Goede toevoeging. Aangepast.quote:Op donderdag 10 juli 2025 22:58 schreef hhh38 het volgende:
Mühlberger kwam bij een aanvalspoging ook nog even met naam in beeld. Imo genoeg voor een aantekening.
Gradek was nochtans in beeld vandaag, met naam, toen hij in z'n eentje loste.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:35 schreef DecoAoreste het volgende:
Van de favorieten op voorhand staan Boivin en Gradek er nog uitstekend voor. Nog geen enkele keer in beeld geweest volgens mij.
Hmm oké. Even gemist.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 17:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
Gradek was nochtans in beeld vandaag, met naam, toen hij in z'n eentje loste.
Dat ook weer niet. Maar kan wel meespelen als hij uiteindelijk met een ander overblijft.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 18:40 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hmm oké. Even gemist.
Genoeg voor een aantekening wat jou betreft?
Was volgens mij eerder een mechanisch defect.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 17:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
Toch nog iets gebeurd deze ritquote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:37 schreef wimderon het volgende:
Burgaudeau wil kennelijk graag definitief uit de lijst. Bij dezen.
Het ploegenklassementquote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:35 schreef Cyan9 het volgende:
Israël - Premier Tech gaat voor de groepsoverwinning.
Naberman (wie?) was ook betrokken bij deze chutequote:Op zondag 13 juli 2025 14:34 schreef wimderon het volgende:
Ion Izagirre met een opvallende chute en terugkomst in het peloton.
Wat heet.quote:
Ruim voldoende voor een streep imoquote:Op zondag 13 juli 2025 18:21 schreef kibo het volgende:
[..]
Wat heet.
100km tussen de auto's gehangen met verwoeste koersbroek en daarbij diverse malen uitgebreid in beeld.
Teveel voor slechts een aantekening lijkt me.
Jeroen Meeus.quote:Op zondag 13 juli 2025 18:30 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ruim voldoende voor een streep imo
Danny van Poppel vandaag ook regelmatig in beeld, vooraan in de waaier en leadout ja voor wie eigenlijk
quote:Op zondag 13 juli 2025 18:18 schreef kibo het volgende:
[..]
Naberman (wie?) was ook betrokken bij deze chute
En al een keer uitgebreid in beeld geweest. Dan ontkomt de topfavoriet denk ik niet aan een aantekening.quote:Op woensdag 9 juli 2025 14:35 schreef franklop het volgende:
[..]
Vanuit het live topicsneuvelt er een kanshebber?
Verder in z'n rol als leadoiut in elke sprintfinale met overslaande stem genoemd door José:quote:Op zondag 13 juli 2025 16:29 schreef Szura het volgende:
Bertje ging een plakbidon halen met naam in beeld
Dit was wel zo'n grote kopgroep dat een aantekening volstaat voor sommigen. Ik heb niet de hele dag gekeken dus weet niet* waar het onderscheid precies ligt.quote:Op maandag 14 juli 2025 16:06 schreef wimderon het volgende:
Woods, Lutsenko, Pacher, O'Connor, Velasco, Cras, Powless, Sweeny, Champoussin, A. Halland Johannessen, Arensman, Van Wilder, Van den Broek, V. Paret-Peintre, Garcia Pierna, Blackmore -> kopgroep
Sivakov meerdere keren opvallend in beeld gekomen in de achtergrond
Louvel met een heel raar manoeuvre bij een rotonde, met naam, in beeld.
Ja, ben ik het wel mee eens. Ik heb bijv. Cras, García Pierna en Lutsenko niet zo veel in beeld gezien. En Van den Broek was al snel weer gelost.quote:Op maandag 14 juli 2025 19:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit was wel zo'n grote kopgroep dat een aantekening volstaat voor sommigen. Ik heb niet de hele dag gekeken dus weet niet* waar het onderscheid precies ligt.
Van dat rijtje zijn O'Connor, Arensman en Johannesen sowieso weg vanwege top 10. Verder zou ik Blackmore sowieso wegstrepen, die was nog actief in de finale. De rest geen idee.
Woods, Garcia, Pacher, VPP deden behoorlijk lang mee in ieder geval.quote:Op maandag 14 juli 2025 20:48 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ja, ben ik het wel mee eens. Ik heb bijv. Velasco, Cras en Lutsenko nog niet zo veel in beeld gezien. En Van den Broek was al snel weer gelost.
Oké, heb García Pierna nog aangepast.quote:Op maandag 14 juli 2025 20:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Woods, Garcia, Pacher, VPP deden behoorlijk lang mee in ieder geval.
Hmm, finishen tussen plek 11 en 15 in een massasprint is voor mij niet heel opvallend. En we hebben niet voor niets de regel dat alleen top 10 genoeg is om geschrapt te worden. Maar weet niet wat de rest erover denkt?quote:Op maandag 14 juli 2025 20:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
Tronchon mag je wat mij betreft ook schrappen voor die drie halfbakken sprints tot nu toe.
Naesen schrapten we vorig jaar daarvoor ook nietquote:Op maandag 14 juli 2025 20:59 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Hmm, finishen tussen plek 11 en 15 in een massasprint is voor mij niet heel opvallend. En we hebben niet voor niets de regel dat alleen top 10 genoeg is om geschrapt te worden. Maar weet niet wat de rest erover denkt?
De Luts was wel lang in beeld toen hij moest lossen.quote:Op maandag 14 juli 2025 20:48 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ja, ben ik het wel mee eens. Ik heb bijv. Cras, García Pierna en Lutsenko niet zo veel in beeld gezien. En Van den Broek was al snel weer gelost.
Telkens meesprinten zonder op te vallen is juist een prestatiequote:Op maandag 14 juli 2025 20:59 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Hmm, finishen tussen plek 11 en 15 in een massasprint is voor mij niet heel opvallend. En we hebben niet voor niets de regel dat alleen top 10 genoeg is om geschrapt te worden. Maar weet niet wat de rest erover denkt?
Sommige renners die top 10 zijn geëindigd zijn me zelfs totaal niet opgevallen. Je kan vrij makkelijk compleet onopvallend 9e worden, totdat je ze op de top 10 graphic ziet staan. Zie geen reden om Tronchon een aantekening te geven.quote:Op maandag 14 juli 2025 20:59 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Stannard ook best een naam en had geen idee dat hij meedeedquote:Op woensdag 16 juli 2025 14:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Robert Stannard in zijn eentje kilometers lang in de achtervolging en Davide Ballerini in de kopgroep.
Ik heb dat groepje toch wel een tijdje tussen wal en schip zien rijden, dus is denk ik wel genoeg voor een aantekening.quote:Op woensdag 16 juli 2025 19:54 schreef hhh38 het volgende:
Connor Swift zat ook in dat groepje Meurisse, maar volgens mij zijn die nauwelijks in beeld geweest.
Mas is een taaie, die gaat hier nog hoge ogen gooien.quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:26 schreef hhh38 het volgende:
Nog maar weinig renners over zonder aantekeningen. De favorieten beginnen zich al af te tekenen.
Er zijn nog een paar klassementsrenners uit de 2e lijn (en Mas) die de komende dagen wel af zullen vallen.
Je zou nog schrikken al je gaat uitzoeken hoeveel renners nooit in de top-15 van een etappe of tussensprint zitten, nooit een bergpunt halen en geen enkele rol van betekenis spelen in welk klassement dan ook. Ik denk dat er elke tour wel een stuk of 10 zijn die dat presteren, en als je dan ook nog eens niet toevallig in beeld komt bij een valpartij, lossen op een berg of een halfbakken demarrage ben je een gedoodverfde winnaar. En ook daar zijn er elke tour wel minstens 3 die aan al deze criteria voldoen.quote:Op maandag 14 juli 2025 23:31 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik vrees ook dat we te snel iedereen geschrapt hebben straks als we er top-15 of 20 van zouden maken
Tja, als je dan voor een voor hem ideale etappe zoals gisteren hoort dat hij het handje van Joop vast moet houden.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:25 schreef DiegoFuser het volgende:
Oli Naesen die nu al bijna 1,5 Tour onopvallend rond aan het rijden is.
Die prestatie wil ik groots noemen.
quote:Oliver Naesen from Decathlon AG2R La Mondiale Team believes there is a good possibility for the breakout.
- My plan is to stay with Felix (Gall, ed.) in the final. But for half of the team, the goal is to join the breakaway because they have a good chance of making it home, the experienced Belgian says
Zelfs het handje vasthouden doet hij onopvallend. Toen Gall enkele etappes geleden achter een breuk in het peloton zat en meerdere Decathlon renners op kop reden om hem terug te brengen was Oli spoorloos.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tja, als je dan voor een voor hem ideale etappe zoals gisteren hoort dat hij het handje van Joop vast moet houden.
[..]
Ben je mee de aanval in, heeft niemand het doorquote:Op donderdag 17 juli 2025 14:01 schreef Chiappucci het volgende:
Inmiddels een 50-tal renners in de aanval
De andere C. Rodriguez (van Ineos) ook wel veel in beeld geweest.quote:
Doet die mee dan?quote:Op donderdag 17 juli 2025 19:24 schreef mitt het volgende:
Heeft iemand mijn geadopteerde renner Sepulveda al een keer in beeld gezien?
Heel goedquote:
Voorlopig houdt hij heel goed stand inderdaad.quote:Op woensdag 16 juli 2025 22:10 schreef kibo het volgende:
[..]
Mas is een taaie, die gaat hier nog hoge ogen gooien.
quote:Op donderdag 17 juli 2025 19:40 schreef Chiappucci het volgende:
Update etappe 12:Die nummer 187 Jegat staat gewoon 13e in het klassement! Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik de diverse commentatoren zijn naam ook niet 1x heb horen noemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft even in beeld gereden toen Pogacar aanging op dat laatste klimmetje op maandag. Verder, ja, niet.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:01 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Die nummer 187 Jegat staat gewoon 13e in het klassement! Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik de diverse commentatoren zijn naam ook niet 1x heb horen noemen.
Misschien zijn ze bang om het verkeerd uit te spreken.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:01 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Die nummer 187 Jegat staat gewoon 13e in het klassement! Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik de diverse commentatoren zijn naam ook niet 1x heb horen noemen.
Als iemand echt niet in beeld heeft gereden zou ik wel flexibel met die regel om willen gaan.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jegat en Mas gaan allebei toch top 20 in het AK halen lijkt me.
Was idd bovenmatig in beeld.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:57 schreef DiegoFuser het volgende:
Enric Mas heeft een cameramotor achter zich aan gekregen en komt regelmatig in beeld.
Ben het deels met je eens hoor, bij tijdritten is het lastiger helemaal uit beeld te blijven. Maar er zit in mijn ogen wel een verschil in opvallen wanneer je tijdens een tijdrit in beeld komt via helikopterbeelden of dat je daadwerkelijk de hele rit een cameramotor krijgt toegewezen zoals bij Mas nu.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 18:40 schreef kibo het volgende:
[..]
Was idd bovenmatig in beeld.
Maar dat geldt voor veel floprenners , vooral in het begin van de uitzending.
Enige clementie is op zn plaats lijkt me.
Mezgec die laatste wordt en moest vrezen voor de tijdslimiet?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:48 schreef Chiappucci het volgende:
Buiten Mas heb ik geen redenen gevonden voor aantekeningen (of nog erger).
Hmm, dat is inderdaad wel een twijfelgeval. Hij is volgens mij niet in beeld geweest, maar door deze kwestie wel veelbesproken.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mezgec die laatste wordt en moest vrezen voor de tijdslimiet?
Eens.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 00:11 schreef Chiappucci het volgende:
Ik bedacht me trouwens nog dat dat zigzaggen van Louvel op het laatste steile stuk ook wel een beetje overdreven aandachttrekkerij was.
De vraag is hoe je regel 8 interpreteert. Moet je visueel opvallen of is een veelbesproken renner zijn genoeg?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:50 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Hmm, dat is inderdaad wel een twijfelgeval. Hij is volgens mij niet in beeld geweest, maar door deze kwestie wel veelbesproken.
Op Sporza heb ik binnen dit kader de naam Mezgec niet één keer horen vallen, wel die van Merlier.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 00:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De vraag is hoe je regel 8 interpreteert. Moet je visueel opvallen of is een veelbesproken renner zijn genoeg?
Van de week zat hij mee in groepje met Wout en Mathieu. Eerste rit na de rustdagquote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:34 schreef wimderon het volgende:
Ik wilde Groenewegen uitroepen tot favoriet, maar wanneer heeft die zijn aantekening verdiend?
Merci, had ik gemist en kon hier ook geen melding vinden.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:45 schreef franklop het volgende:
[..]
Van de week zat hij mee in groepje met Wout en Mathieu. Eerste rit na de rustdag
Met een mogelijke sprint op woensdag kan hij zich nog op eigen kracht uit het rijtje fietsen welquote:Op zaterdag 19 juli 2025 12:00 schreef wimderon het volgende:
[..]
Merci, had ik gemist en kon hier ook geen melding vinden.
Op Eurosport wel.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 07:35 schreef kibo het volgende:
[..]
Op Sporza heb ik binnen dit kader de naam Mezgec niet één keer horen vallen, wel die van Merlier.
Namen genoemd door commentatoren staat bewust niet in de regels omdat er op drie zenders allemaal andere namen worden genoemd. En dan sowieso alle Nederlanders/Belgen al zouden afvallen zonder op te vallen.quote:
Dat was de vorige sprints wel een succes tot nu toe.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 12:01 schreef franklop het volgende:
[..]
Met een mogelijke sprint op woensdag kan hij zich nog op eigen kracht uit het rijtje fietsen wel
Dan moet er daar geld bij, want dat kan simpelweg niet met de huidige eisen en tarieven.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:33 schreef Boezeidekoe het volgende:
Als die Onley niet heel af en toe in beeld zou komen zou je ook geen idee hebben dat de ploeg PicNic-PostNL mee zou rijden in deze tour.
Overigens lijkt het me voor postnl beter om dat sponsorgeld te steken in het op tijd bezorgen van die paar brieven die 80 plussers nog naar mekaar versturen, ipv het huidige gemiddelde van 2 weken.
[ Bericht 0% gewijzigd door Chiappucci op 19-07-2025 19:47:53 ]
Dit is mij totaal niet opgevallen eigenlijk.quote:157 SCOTSON Callum -> aantekening ivm lang in groep gele trui tijdens bergetappe
Higuita bedoel je? Kan best dat die heeft aangevallen op de Tourmalet, maar weet het niet meer zeker.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 19:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Renéetje reed wel een tijdje (anoniem) voorin toch?
Daar twijfelde ik nog over. Maar hij bleef nu zo lang bij Gall en co dat ik hem toch een keer wilde 'bestraffen'. Hij klimt echt opvallend goed deze ronde. Maar kan de aantekening eventueel ook weghalen als de rest het daarmee eens is.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 19:38 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Dit is mij totaal niet opgevallen eigenlijk.
Als jij het geconstateerd hebt dan zie ik geen reden om het weg te halen hoor. Ik vertrouw volledig op jouw waarneming.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 19:43 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Daar twijfelde ik nog over. Maar hij bleef nu zo lang bij Gall en co dat ik hem toch een keer wilde 'bestraffen'. Hij klimt echt opvallend goed deze ronde. Maar kan de aantekening eventueel ook weghalen als de rest het daarmee eens is.
Bevestigd door Steef, dus heb hem een aantekening gegeven.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 19:42 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Higuita bedoel je? Kan best dat die heeft aangevallen op de Tourmalet, maar weet het niet meer zeker.
Pithie werd ook in beeld gebracht en benoemd toen hij zich ook liet afzakkenquote:Op zondag 20 juli 2025 14:18 schreef wimderon het volgende:
Stewart: kopgroep
Moscon was een paar keer in beeld bij het terugbrengen van Lipowitz
Van Dijke stond bij die valpartij en reed als een van de laatsten in beeld weg
[ Bericht 0% gewijzigd door Chiappucci op 20-07-2025 22:35:57 ]
Ah, goed punt. Dan ga ik hem toch maar een aantekening geven.quote:Op zondag 20 juli 2025 22:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
Askey deed op het slotklimmetje in etappe 2 die snoeiharde leadout waarin het peloton al brak.
Ik had hem al meerdere keren opgeschreven voor een vluchtersetappe, maar hij houdt zich enorm gedeisd.quote:Op zondag 20 juli 2025 22:35 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ah, goed punt. Dan ga ik hem toch maar een aantekening geven.
Wel bijzonder dat hij sindsdien zo onopvallend in de rondte rijdt. Was best goed bezig dit seizoen.
Cort is al de hele Tour aan het sukkelen met z'n gezondheid.quote:Op zondag 20 juli 2025 22:52 schreef DecoAoreste het volgende:
Cort en Aranburu had ik niet meer zo onzichtbaar verwacht in deze fase van de Tour
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 17:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je zag wel een renner van Intermache te voet staan vanuit een helicopter shot, meer niet.quote:Op woensdag 23 juli 2025 16:19 schreef Chiappucci het volgende:
De naam van Page stond ook genoemd bij de slachtoffers van de val, maar weet niet of hij zelf ook in beeld was?
Volgens mij is hij buddy van Felix Gall. Maar ja, om daar nu iemand 3 weken lang voor op te offeren...quote:Op woensdag 23 juli 2025 16:55 schreef Belgosome het volgende:
Wat doet Naesen in de Tour eigenlijk? Gewoon meerijden met het peloton 3 weken?
Felix Gall mag niet zonder begeleiding buiten komen.quote:Op woensdag 23 juli 2025 16:55 schreef Belgosome het volgende:
Wat doet Naesen in de Tour eigenlijk? Gewoon meerijden met het peloton 3 weken?
Waaat?quote:217 SEPÚLVEDA Eduardo -> aantekening ivm opvallend kopwerk
Ja, deed wat kopwerk voor De Lie in de slotfase om de kopgroep terug te halen. In de laatste week moeten we streng zijn.quote:
Wat een eikel, precies als ik niet kijkquote:Op woensdag 23 juli 2025 21:25 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ja, deed wat kopwerk voor De Lie in de slotfase om de kopgroep terug te halen. In de laatste week moeten we streng zijn.
quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:48 schreef DiegoFuser het volgende:
Boivin lang en met naam in beeld bij een shot van achter het peloton vlak voor de tussensprint.
Was gewoon een shot van Gall waar Renaat uiteraard de Belgische link legde. Niets aan de hand.quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:52 schreef Szura het volgende:
Ik keek niet, maar ik hoorde Renaat iets zeggen over Naessen in beeld bij die on board-compilatie
Vooral in het eerste deel van de etappe.quote:Op donderdag 24 juli 2025 20:47 schreef Boezeidekoe het volgende:
Nog 6 zonder aantekening met nog maar 3 etappes te gaan. De komende dagen goed opletten anders wordt het lastig kiezen...
Die 6 heb ik ook echt totaal niet gezien.quote:Op donderdag 24 juli 2025 20:47 schreef Boezeidekoe het volgende:
Nog 6 zonder aantekening met nog maar 3 etappes te gaan. De komende dagen goed opletten anders wordt het lastig kiezen...
Dat telt niet mee. Anders hebben Nederlandse of Belgische renners een voordeel (of nadeel) door de omlijstende programma's hier.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 09:55 schreef Sabata het volgende:
gaat het alleen om de koers of telt het als je in Vive le velo in beeld bent? Oliver Naesen kreeg zon trofeetje uitgereikt door Sepp Vanmarcke
Nog niet, maar dat kan zondag nog wel een goede manier zijn om het laatste kaf van het koren te scheiden.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 09:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die 6 heb ik ook echt totaal niet gezien.
Heeft iemand de live ticker van Steef al doorgespit?
Touze was uitgebreid in beeld voor zijn verjaardagquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:40 schreef wimderon het volgende:
Hoelgaard heeft mede op kop gereden in de etappes dat UnoX voor het klassement van Johannessen ging rijden in het peloton, maar echt heel duidelijk is dat ook niet in beeld geweest. Verder kom ik ook niet.
Hoezee!quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Touze was uitgebreid in beeld voor zijn verjaardag
Dat is dan maar jammer. Moet je maar jarig zijn in april of december.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 14:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hoezee!
Wellicht moeten we verjaardagen ook schrappen, anders ben je als jarige al kansloos voor deze prijs. Al val je wel op natuurlijk, tegen wil en dank.
Eens. Als we alleen maar renners met aantekeningen overhouden zou m'n keuze naar hem gaan, maar nu hebben we nog meerdere betere kandidaten.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is dan maar jammer. Moet je maar jarig zijn in april of december.
Ik vrees dat ze nu al allemaal ergens in de bus hangen en niet meer in beeld zullen komenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 13:26 schreef Boezeidekoe het volgende:
Met al die groepjes overal en de diverse motoren die er langsrijden zouden er in een ideale wereld 3 van de 4 die nog geen aantekening hebben gesignaleerd kunnen worden.
Touze was in beeld jaquote:Op zaterdag 26 juli 2025 17:00 schreef Chiappucci het volgende:
Afgaande op de rituitslag lagen uitgerekend Touzé en Venturini bij die laatste valpartij in het peloton
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 18:59 schreef Chiappucci het volgende:
Update etappe 20:Covidis verliest met deze etappe het PloegenklassementSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hetzelfde heb ik bij Niklas Märkl. Al zou ik ze ook echt niet herkennen als ze toevallig ineens in beeld fietsen.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:01 schreef Szura het volgende:
Mijn favoriet is nog steeds Lienhard, ik heb echt geen idee wie dat is
We kunnen ook nog even de lead outs er bij pakken. Doen ze daar nog iets nuttigs? Märkl volgens mij wel?quote:Op zondag 27 juli 2025 10:31 schreef Boezeidekoe het volgende:
Als er niks meer verandert, kiezen we dan de renner wiens ploeg over het algemeen het minst in beeld heeft gereden? Ja ik weet krijg je daar weer discussie over maar dat is tenminste enigszins te beoordelen, de 4 overgebleven renners zijn namelijk gewoon allemaal niet in beeld geweest.
Ik zie dat Markl 4 punten heeft in het puntenklassement dus dat zou een soort van tiebreaker kunnen zijn. Ik schrok wel een beetje want ik ben natuurlijk onderaan beginnen te kijken in dat puntenklassement, en met 6 punten zie ik Arnaud Demare staan waarvan ik tot dit moment niet eens wist dat hij meedeed! Schocking voor een renner met zo'n statuur.quote:Op zondag 27 juli 2025 13:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Markl en Lienhard lijken mij wel onderdeel van de sprinttreinen ja
Groenewegen en Démare waren deze Tour 'gewoon' de aangewezen sprinter van de ploeg, dus dat maakt hun falen alleen nog meer gênanter. Ze zijn er allebei gewoon totaal niet aan te pas gekomen.quote:Op zondag 27 juli 2025 14:17 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Ik zie dat Markl 4 punten heeft in het puntenklassement dus dat zou een soort van tiebreaker kunnen zijn. Ik schrok wel een beetje want ik ben natuurlijk onderaan beginnen te kijken in dat puntenklassement, en met 6 punten zie ik Arnaud Demare staan waarvan ik tot dit moment niet eens wist dat hij meedeed! Schocking voor een renner met zo'n statuur.
Bovendien slechts 9 punten Dylan Groenewegen, nou wist ik wel dat hij meedeed, maar hadden Demare en Groenewegen een andere rol deze tour, want dit zijn toch erkende sprinters?
Duidelijke winnaar hier, al zijn dit gewoon 4 namen uit de losse pols. Kan natuurlijk niet op tegen het waterdichte afstreepsysteem van FOK!quote:
Was hij daarbij in beeld?quote:Op zondag 27 juli 2025 17:27 schreef Faraday01 het volgende:
Vito Braet gehyped op Sporza, wat doen we daar mee?
Niks.quote:Op zondag 27 juli 2025 17:27 schreef Faraday01 het volgende:
Vito Braet gehyped op Sporza, wat doen we daar mee?
Ik ook echt kijken op de lijst wie je met Bak bedoeltquote:Op zondag 27 juli 2025 18:33 schreef franklop het volgende:
Bak en Braet nog voorin bij de tussensprint, maar niet echt duidelijk herkenbaar ofzo
Lars Bak!quote:Op zondag 27 juli 2025 18:35 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Ik ook echt kijken op de lijst wie je met Bak bedoelt![]()
![]()
Wat mij betreft met 2 omdat Markl en Braet punten hebben gescoord voor de groene trui.quote:Op zondag 27 juli 2025 20:15 schreef DiegoFuser het volgende:
Is er nog iemand van de vier echt opgevallen vandaag? Of komt er een poll met vier?
Markl kwam uitgebreid lachend in beeld toen die gezamenlijk met Ackermann over de finish kwam.quote:Op zondag 27 juli 2025 20:15 schreef DiegoFuser het volgende:
Is er nog iemand van de vier echt opgevallen vandaag? Of komt er een poll met vier?
Ik heb Naesen even kort gezien, maar die is verder niet benoemd.quote:Op zondag 27 juli 2025 20:15 schreef DiegoFuser het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |