Oké, heb García Pierna nog aangepast.quote:Op maandag 14 juli 2025 20:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Woods, Garcia, Pacher, VPP deden behoorlijk lang mee in ieder geval.
Hmm, finishen tussen plek 11 en 15 in een massasprint is voor mij niet heel opvallend. En we hebben niet voor niets de regel dat alleen top 10 genoeg is om geschrapt te worden. Maar weet niet wat de rest erover denkt?quote:Op maandag 14 juli 2025 20:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
Tronchon mag je wat mij betreft ook schrappen voor die drie halfbakken sprints tot nu toe.
Naesen schrapten we vorig jaar daarvoor ook nietquote:Op maandag 14 juli 2025 20:59 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Hmm, finishen tussen plek 11 en 15 in een massasprint is voor mij niet heel opvallend. En we hebben niet voor niets de regel dat alleen top 10 genoeg is om geschrapt te worden. Maar weet niet wat de rest erover denkt?
De Luts was wel lang in beeld toen hij moest lossen.quote:Op maandag 14 juli 2025 20:48 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ja, ben ik het wel mee eens. Ik heb bijv. Cras, García Pierna en Lutsenko niet zo veel in beeld gezien. En Van den Broek was al snel weer gelost.
Telkens meesprinten zonder op te vallen is juist een prestatiequote:Op maandag 14 juli 2025 20:59 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Hmm, finishen tussen plek 11 en 15 in een massasprint is voor mij niet heel opvallend. En we hebben niet voor niets de regel dat alleen top 10 genoeg is om geschrapt te worden. Maar weet niet wat de rest erover denkt?
Sommige renners die top 10 zijn geëindigd zijn me zelfs totaal niet opgevallen. Je kan vrij makkelijk compleet onopvallend 9e worden, totdat je ze op de top 10 graphic ziet staan. Zie geen reden om Tronchon een aantekening te geven.quote:Op maandag 14 juli 2025 20:59 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Stannard ook best een naam en had geen idee dat hij meedeedquote:Op woensdag 16 juli 2025 14:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Robert Stannard in zijn eentje kilometers lang in de achtervolging en Davide Ballerini in de kopgroep.
Ik heb dat groepje toch wel een tijdje tussen wal en schip zien rijden, dus is denk ik wel genoeg voor een aantekening.quote:Op woensdag 16 juli 2025 19:54 schreef hhh38 het volgende:
Connor Swift zat ook in dat groepje Meurisse, maar volgens mij zijn die nauwelijks in beeld geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mas is een taaie, die gaat hier nog hoge ogen gooien.quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:26 schreef hhh38 het volgende:
Nog maar weinig renners over zonder aantekeningen. De favorieten beginnen zich al af te tekenen.
Er zijn nog een paar klassementsrenners uit de 2e lijn (en Mas) die de komende dagen wel af zullen vallen.
Je zou nog schrikken al je gaat uitzoeken hoeveel renners nooit in de top-15 van een etappe of tussensprint zitten, nooit een bergpunt halen en geen enkele rol van betekenis spelen in welk klassement dan ook. Ik denk dat er elke tour wel een stuk of 10 zijn die dat presteren, en als je dan ook nog eens niet toevallig in beeld komt bij een valpartij, lossen op een berg of een halfbakken demarrage ben je een gedoodverfde winnaar. En ook daar zijn er elke tour wel minstens 3 die aan al deze criteria voldoen.quote:Op maandag 14 juli 2025 23:31 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik vrees ook dat we te snel iedereen geschrapt hebben straks als we er top-15 of 20 van zouden maken
Tja, als je dan voor een voor hem ideale etappe zoals gisteren hoort dat hij het handje van Joop vast moet houden.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:25 schreef DiegoFuser het volgende:
Oli Naesen die nu al bijna 1,5 Tour onopvallend rond aan het rijden is.
Die prestatie wil ik groots noemen.
quote:Oliver Naesen from Decathlon AG2R La Mondiale Team believes there is a good possibility for the breakout.
- My plan is to stay with Felix (Gall, ed.) in the final. But for half of the team, the goal is to join the breakaway because they have a good chance of making it home, the experienced Belgian says
Zelfs het handje vasthouden doet hij onopvallend. Toen Gall enkele etappes geleden achter een breuk in het peloton zat en meerdere Decathlon renners op kop reden om hem terug te brengen was Oli spoorloos.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tja, als je dan voor een voor hem ideale etappe zoals gisteren hoort dat hij het handje van Joop vast moet houden.
[..]
Ben je mee de aanval in, heeft niemand het doorquote:Op donderdag 17 juli 2025 14:01 schreef Chiappucci het volgende:
Inmiddels een 50-tal renners in de aanval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |