Ik zie Roglic als nieuw aanstormend talent ...quote:Op maandag 7 juli 2025 22:36 schreef Chiappucci het volgende:
Topfavorieten Reinders en Van Sintmaartensdijk zijn al gesneuveld in de 3e etappe.
Twee topfavorieten al zo vroeg uitgeschakeld, de Tour is keihard.quote:Op maandag 7 juli 2025 22:36 schreef Chiappucci het volgende:
Topfavorieten Reinders en Van Sintmaartensdijk zijn al gesneuveld in de 3e etappe.
Akkoord, ga ik aanpassen.quote:Op maandag 7 juli 2025 22:38 schreef hhh38 het volgende:
Movistar is lekker bezig
Evenepoel kwam nog meerdere keren in beeld (en werd uiteraard besproken) in de laatste kilometers na die eerste valpartij. Is dat genoeg voor een 2e aantekening? En Stuyven trok imo vrij opvallend de sprint aan voor Milan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanuit het live topicquote:Op woensdag 9 juli 2025 13:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tim Naberman uitgebreid in beeld, bel de krant.
Volgens mij gelden er in een tijdrit verzachtende omstandigheden. Zeker aan het begin van de uitzending komt bijna elke hansworst wel een keer in beeld. Maar correct me if I'm wrong.quote:Op woensdag 9 juli 2025 14:35 schreef franklop het volgende:
[..]
Vanuit het live topicsneuvelt er een kanshebber?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Chiappucci op 10-07-2025 10:45:02 ]
Je moet wel wat uitgebreider in beeld komen dan alleen bij een tussentijd ofzo zou ik zeggen ja (heb niet gezien hoe Naberman precies in beeld kwam verder).quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:59 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Volgens mij gelden er in een tijdrit verzachtende omstandigheden. Zeker aan het begin van de uitzending komt bijna elke hansworst wel een keer in beeld. Maar correct me if I'm wrong.
[ Bericht 0% gewijzigd door Chiappucci op 11-07-2025 10:09:43 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |