Pithie werd ook in beeld gebracht en benoemd toen hij zich ook liet afzakkenquote:Op zondag 20 juli 2025 14:18 schreef wimderon het volgende:
Stewart: kopgroep
Moscon was een paar keer in beeld bij het terugbrengen van Lipowitz
Van Dijke stond bij die valpartij en reed als een van de laatsten in beeld weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Chiappucci op 20-07-2025 22:35:57 ]
Ah, goed punt. Dan ga ik hem toch maar een aantekening geven.quote:Op zondag 20 juli 2025 22:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
Askey deed op het slotklimmetje in etappe 2 die snoeiharde leadout waarin het peloton al brak.
Ik had hem al meerdere keren opgeschreven voor een vluchtersetappe, maar hij houdt zich enorm gedeisd.quote:Op zondag 20 juli 2025 22:35 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ah, goed punt. Dan ga ik hem toch maar een aantekening geven.
Wel bijzonder dat hij sindsdien zo onopvallend in de rondte rijdt. Was best goed bezig dit seizoen.
Cort is al de hele Tour aan het sukkelen met z'n gezondheid.quote:Op zondag 20 juli 2025 22:52 schreef DecoAoreste het volgende:
Cort en Aranburu had ik niet meer zo onzichtbaar verwacht in deze fase van de Tour
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 17:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
Gradek was nochtans in beeld vandaag, met naam, toen hij in z'n eentje loste.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zag wel een renner van Intermache te voet staan vanuit een helicopter shot, meer niet.quote:Op woensdag 23 juli 2025 16:19 schreef Chiappucci het volgende:
De naam van Page stond ook genoemd bij de slachtoffers van de val, maar weet niet of hij zelf ook in beeld was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |